abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28161467
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef NiTiN het volgende:
met dit in het achterhoofd:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=545751&c=10&rss

zeg ik: In de auto laten als je naar het strand gaat.
kun je gesmolten hond wel uit de bekleding krijgen?
pi_28161587
Die lucht van dode hond zal denk ik wel even blijven hangen ja. misschien beter om een kluisje op het strand te huren en 'm daarin te proppen
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:25:09 #103
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28162701
ik buig voor deze slimme en goede suggesties.

vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o

gesmolten hond
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_28162838
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:

vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o

gesmolten hond
Eerst door een blender halen en daarna in een potje in dat kluisje
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:33:09 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28162927
belachelijk
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 23 juni 2005 @ 14:40:10 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_28163155
Honden op het strand vind ik gewoon vies, je weet nooit of ze ergens gaan zitten schijten of piesen. En ik ben ook nog bang voor ze: en die eigenaren dan roepen "hij doet niets hoor", nee dat zal wel weer.

En als je dan perse zo nodig je hond mee moet nemen: houd hem dan aan de lijn en laat hem niet los rondlopen en mensen lastig vallen die er niet van gediend zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:40:57 #107
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_28163180
En wat waren het voor honden?
Klein zeker he?! Mietje!!!!

Ik had je weleens zand willen zien gooien naar mijn hond!
De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!

Als je bang bent voor honden moet je maar in therapie...overal lopen honden!
Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"

Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!
Ik had toch zo gehoopt dat die beesten je ballen eraf hadden gebeten...

Kinderachtige aanstellerd! Ga voortaan in je tuin liggen of zo!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_28163236
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
quote:
Geslacht: Vrouw
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:43:05 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163252
quote:

De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!

Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"

Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!

goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:43:56 #110
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28163274
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

en ?

Ik heb nog niet zo lang geleden mijzelf ook verdedigd en die man had toch mooi een blauw oog en ik geen kleerscheur.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:44:58 #111
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28163315
overigens vind ik het niet netjes om je dieren mee te nemen naar zonplaatsen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28163363
Heel handig... ipv de eigenaar aan te spreken een beetje zand en stenen gooien...

Als zo'n hond je "aanval" had beloond door je geslachtsdeel eraf te bijten, gaf ik 'm groot gelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28163366
Jij hebt het wel over annies, maar als jezelf met stenen naar honden begint te gooien, ben je volgens mij zelf de grote Sjonny.

Als je dit geintje bij mijn hond geflikt had, had ik je er allang een paar op je mik gegeven. Je kan zoiets ook normaal uitpraten.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:47:26 #114
66519 Hilje23
pi_28163390
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.
Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:08 #115
66519 Hilje23
pi_28163408
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
overigens vind ik het niet netjes om je dieren mee te nemen naar zonplaatsen.
Ik ook niet...die van mij gaat echt niet meer naar het strand of zo..
Vind ie verschrikkelijk...dus dat scheelt weer.
Maar dat paniekerige gezeur over bang voor honden...tssss
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:44 #116
66519 Hilje23
pi_28163431
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

pi_28163472
Ik snap de angst voor honden ook nooit zo... Ja, ze kunnen bijten, maar ze zullen niet bijten als je ze met rust laat. Reden dat veel bijtincidenten met honden als Golden Retrievers gebeuren, is niet zozeer omdat het valse honden zijn, maar omdat ouders hun kinderen niet leren om met hun kleine tengels van die hond te blijven en/of het eerst aan de eigenaar te vragen of er geaaid mag worden. Komt bij dat kinderen nogal eng zijn voor honden, want ze zijn druk en maken 'n boel herrie.

En mensen die uit angst rare dingen gaan doen als naar zo'n hond slaan of schoppen, omdat 'ie niet voor zo'n schijtlijster opzij gaat, of zelfs dingen gooien om de hond weg te jagen, komen echt in aanmerking voor een darwin-award.
Zo debiel doen, maar wel volhouden dat het beest vals is...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:10 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163514
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap de angst voor honden ook nooit zo... Ja, ze kunnen bijten, maar ze zullen niet bijten als je ze met rust laat. Reden dat veel bijtincidenten met honden als Golden Retrievers gebeuren, is niet zozeer omdat het valse honden zijn, maar omdat ouders hun kinderen niet leren om met hun kleine tengels van die hond te blijven en/of het eerst aan de eigenaar te vragen of er geaaid mag worden. Komt bij dat kinderen nogal eng zijn voor honden, want ze zijn druk en maken 'n boel herrie.
de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:15 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163517
quote:

Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:46 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28163531
Gewoon je hond thuis laten als je naar 't strand gaat, waarom zou een ander last van dat beest moeten hebben
Ik vind 't asociaal om vreemde mensen dat beest op te dringen. Als je hem persè mee wilt nemen houd hem dan gewoon bij je. Jij wilt het gezelschap van die hond, een ander is er miss. helemaal niet blij mee en waarom zou dat ook moeten ? En wat is er zo beschamend aan om bang voor honden te zijn ? Je schaamt je als honden bezitter toch óók niet om het feit dat er mensen bang voor honden zijn ?
Vind je dit een rare uitspraak van mij ? Denk er dan maar eens over na dat angst voor honden meestal een goede reden heeft. Namelijk ervaring met een of meerdere valse honden en hun * fijne * bazen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:52:15 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163550
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
pi_28163553
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?
pi_28163561
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.

En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:53:46 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163587
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.

En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
zoals ik al zei spreek ik uit eigen doos. niks uitlokkerig gedrag en de lastigste was een herder.
pi_28163610
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurd is dat die hond het nodig vond om je te bijten.

(je zal ook niet de eerste zijn die na debiel gedrag iets als "ik deed helemaal niets" stug volhoudt...)
pi_28163620
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?
Als een klein kind naar mij toe komt rennen met een ijsje om mij een hand of iets dergelijks te geven en mijn handdoek onder het zand gooit, ga ik dat kind toch ook niet met stenen bekogelen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:26 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163660
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurt is dat die hond het nodig vond om je te bijten.
ja zoals een keer in een restaurant in frankrijk. dan moest je over de binnenplaats naar een toilet toe. ik loop niets vermoedend daar overheen en ineens had ik een hond in mijn reet hangen. helegaar dat beest niet gezien. dus ik zal wel heel goed weten wat ik heb gedaan want de heilige hond kan nooit iets fout doen. rot toch op.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:30 #128
66519 Hilje23
pi_28163662
quote:

[..]

En hondenbezitters zijn niet hygienisch?
Mijn hond komt niet uit zichzelf bij mensen...dus dat scheelt weer
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:33 #129
904 L-X
The Lover X
pi_28163667
quote:

[..]

Je lijkt wel een chick men.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:57:52 #130
78780 deedeetee
pi_28163706
quote:

[..]

Daar hoort een hond tegen te kunnen als je hem los laat lopen. Anders moet hem aan de lijn houden.
quote:
Hoezo anticiperen ? Als zo'n beest de tuin uit komt rennen als ik langs loop en mij aan valt ,zit die hond fout niet ik. Ik hoor niks te hoeven doen, dat beest hoort de tuin niet uit te kunnen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:11 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163733
quote:

[..]

Wat een bullshit.

Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.

Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.

Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:26 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163741
en ik vind zeker dat mensen hun eigen troep móeten opruimen! achterlijke asocialen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:01:26 #133
78780 deedeetee
pi_28163784
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:05:16 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163895
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen
Inderdaad.

Dus een sociaal baasje zal zijn hond niet op het strand los laten lopen als het er vergeven is van de mensen, of zelfs niet eens naar het strand meenemen. En dus kun je concluderen dat het in het geval van TS om een asociaal baasje met dito hond ging. En dus is die angst voor dat beest zo gek nog niet. En dus mag je er alles aan doen om zo'n hond weg te krijgen.
pi_28163920
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.

Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
Ik ben geen baasje... Ik ben posbode (part-time).

Ben honderden verschillende honden op hun eigen terrein tegengekomen en er is al-met-al in zes jaar tijd één keer wat gebeurd... Met een héél klein schoothondje die het niet kon waarderen dat ik ondanks het geblaf een stapje dichter bij z'n/d'r baasje kwam (angst), want die hing toen in m'n broek... En toen 'ie door kreeg dat dat weinig indruk maakte, was er ook niets meer aan de hand.
pi_28163977
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:56 schreef L-X het volgende:

[..]

Je lijkt wel een chick men.
"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:09:07 #137
904 L-X
The Lover X
pi_28163997
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:12:00 #138
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164072
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Hypocriet? Zeker. Zijn honden niets anders dan een schijtfabriek op 4 poten? Zeker weten. Zou je mensen moeten verplichten om honden aangestoken dynamiet te apporteren? Zeker weten! Zijn boxers cool? Hell yeah .
pi_28164128
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:15:01 #140
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164153
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:13 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
Nooit last van gehad, we lieten hem nooit in de keuken. En zodra er etenswaar in de woonkamer stond moest ie in z'n mand liggen.
En als je denkt dat dat zielig is bedenk wel dat hij kon ravotten in een tuin van een hectare...
pi_28164220
quote:

Hou je gemak eens en loop zelf eens door de stront die je mede-hondenbezitters laten liggen..
pi_28164257
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:

gesmolten hond
Vaak zijn er ook wel fiets-kluisjes in de buurt Kun je nog meer honden in kwijt ook en dat is goedkoper
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:20:52 #143
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164319
Top vijf achterlijke honderbezitter opmerkingen:

Ja wat? Dat hoeft toch geen drol van mijn hond in jouw tuin te zijn?

Dat doet ie anders nooit

Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar

Mijn hond begrijpt mij

Een hond is de beste vriend die je maar kunt hebben

sterf met je achterlijke cliché opmerkingen!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:22:50 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164377
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:

Dat doet ie anders nooit

Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar

Mijn hond begrijpt mij

pi_28164396
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:24:37 #146
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164430
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
Ik denk dat ze hun voorouders gewoon respecteren...
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:24:41 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164434
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
oh nou, met deze wetenschap schaf ik mezelf ook een poepproducerend wapen aan...
pi_28164440
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
pi_28164464
quote:

Dat doet ie anders nooit

Mijn hond begrijpt mij

Vergeet ook niet: Blaffende honden bijten niet hoor! Nee inderdaad, maar tussen blaffen en bijten zit een fractie van een seconde. Rotbeesten.
pi_28164477
quote:

Dat doet ie anders nooit

Mijn hond begrijpt mij

hehehe vooral die laaste twee zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')