quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
zoals ik al zei spreek ik uit eigen doos. niks uitlokkerig gedrag en de lastigste was een herder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.
En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Als een klein kind naar mij toe komt rennen met een ijsje om mij een hand of iets dergelijks te geven en mijn handdoek onder het zand gooit, ga ik dat kind toch ook niet met stenen bekogelen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
ja zoals een keer in een restaurant in frankrijk. dan moest je over de binnenplaats naar een toilet toe. ik loop niets vermoedend daar overheen en ineens had ik een hond in mijn reet hangen. helegaar dat beest niet gezien. dus ik zal wel heel goed weten wat ik heb gedaan want de heilige hond kan nooit iets fout doen. rot toch op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurt is dat die hond het nodig vond om je te bijten.
En hondenbezitters zijn niet hygienisch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Je lijkt wel een chick men.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hoort een hond tegen te kunnen als je hem los laat lopen. Anders moet hem aan de lijn houden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.
Hoezo anticiperen ? Als zo'n beest de tuin uit komt rennen als ik langs loop en mij aan valt ,zit die hond fout niet ik. Ik hoor niks te hoeven doen, dat beest hoort de tuin niet uit te kunnen.quote:En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen![]()
Ik ben geen baasje... Ik ben posbode (part-time).quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.
Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."![]()
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Nooit last van gehad, we lieten hem nooit in de keuken. En zodra er etenswaar in de woonkamer stond moest ie in z'n mand liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
Hou je gemak eens en loop zelf eens door de stront die je mede-hondenbezitters laten liggen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
En wat waren het voor honden?
Klein zeker he?! Mietje!!!!
Ik had je weleens zand willen zien gooien naar mijn hond!
De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
Als je bang bent voor honden moet je maar in therapie...overal lopen honden!
Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"
Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!
Ik had toch zo gehoopt dat die beesten je ballen eraf hadden gebeten...
Kinderachtige aanstellerd! Ga voortaan in je tuin liggen of zo!
Vaak zijn er ook wel fiets-kluisjes in de buurtquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:
ik buig voor deze slimme en goede suggesties.
vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o
gesmolten hond![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Top vijf achterlijke honderbezitter opmerkingen:
Ja wat? Dat hoeft toch geen drol van mijn hond in jouw tuin te zijn?
Dat doet ie anders nooit
Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar
Mijn hond begrijpt mij
Een hond is de beste vriend die je maar kunt hebbensterf
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
Ik denk dat ze hun voorouders gewoon respecteren...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
oh nou, met deze wetenschap schaf ik mezelf ook een poepproducerend wapen aan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
Vergeet ook niet: Blaffende honden bijten niet hoor! Nee inderdaad, maar tussen blaffen en bijten zit een fractie van een seconde. Rotbeesten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Dat doet ie anders nooit
Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar
Mijn hond begrijpt mij
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
hehehe vooral die laaste twee zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Dat doet ie anders nooit
Mijn hond begrijpt mij
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
Hoe kan je jezelf nou in huis nemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef dark_humanity774 het volgende:
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
Gooi geen stenen naar die hondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.
Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.
Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Is ook zo, was ik even vergeten. Sorry.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gooi geen stenen naar die honden, Als die vieze stink turk vriendin van jou honden alleen als maaltijd ziet en er verder bang voor is moeten jullie maar moven!!
Dierenbeul
Als mensen met honden voor jou zitten en iemand gaat stenen gooien omdat dat turkse wijf er bang van is?, dan zal ik geen enkel respect voor de desbetreffende persoon op kunnen brengen iddquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.
Het is dvdk ook he.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Ondergrond het volgende:
TS is een trieste mongool..
Zand en stenen gooien-> Uber-mietjes gedrag... Ben je 11 ?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |