Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooiquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:
ach zolang ze aan de lijn zitten....
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!
beetje laag dit hoor
Idd honden zijn okeequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
Hoe oud is die "partner" van jou?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
...en m'n partner is bang voor honden...
Dude..quote:Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen....
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Zeikerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.
Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.
Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
ach had grote bek gehad tegen die wijfen, die kunnen er wat aan doen dat die honden daar lopen. denkje nou echt dat die honden kijken "Heeeey daar ligt dvdk, laten we die is lastig gaan vallen".quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooi
Dit heet de klaagbaak weetjewelquote:
Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Blokhut het volgende:
Het was het juiste ding om te doen. Honden zijn dom en hebben soms even een corrigerend moment nodig.
Kutbeesten
Kssssttquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Jett het volgende:
ja joh, ga lekker spullen gooien naar beesten
dierenbul
Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..
precies, zijn de kids lekker in't zand aan't graven.....graven ze een verrassing op die door een hond 10 minuten eerder is begraven....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Chiwakka het volgende:
honden horen niet op het strand, hetzelfde voor paarden (of je zou ze moeten toelaten buiten de "spitsuren")
Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?
Hij vond honden namelijk ook erg lekker.
Een corrigerende handeling door de baas houdt natuurlijk niet in dat je met stenen naar ze gaat gooien, maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?
quote:Honden
Van 15 april tot 1 oktober mogen tussen 09.00 uur en 19.00 uur op het hele strand geen honden komen. Tussen 19.00 uur en 09.00 uur mogen honden wel op het strand komen. Ze moeten dan wel zijn aangelijnd
Dat doet me deugd. Hippie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Honden zijn lief!! Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Vind je maar ontzettend laf dat je met zand en stenen gaat gooien naar die beesten, dat maakt je niet veel beter dan die annies. Trek dan gewoon je bek open tegen die Annies.
Het zijn niet de honden maar die Annies die die beesten moeten opvoeden!
Handgranaatje vermomd als gehaktbal een idee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Laton het volgende:
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Mute_Me het volgende:
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand
Ik vind dat honden sowieso aangelijnd moeten zijn. Ik ben al meerdere malen gebeten door die kutbeesten, en dat kwam aeigenlijk altijd door de baas/bazin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?
Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
Ach...miss losloop denkt waarschijnlijk totaal niet na over haar omgeving. Dat mensen nare ervaringen hebben met honden of dat haar honden voor nare ervaringen kunnen zorgen zal wel totaal langs haar heen gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?
Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
En ook graag nog eens aan de lijn gvd; anders komen ze enthousiast kwijlend en met modderpoten springend je kleding naar de maan helpen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
Dat doettie anders nooit !!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef wonko het volgende:
[..]
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Dat doettie anders nooit !!!!![]()
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!![]()
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimdzo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef wonko het volgende:
[..]
Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
Gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:
[..]
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Je had naar die wouten toe moeten gaan!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...![]()
Oh ja...dat is veel belangrijker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...![]()
dat doettie nooit!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:
[..]
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.quote:
precies, honden zijn wolven en dat zijn roofdieren, wat hebben die op een strand te zoeken waar allemaal argeloze mensen proberen van hun vrije tijd te genieten?quote:
Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.
En je moet ZEKER niet met stenen op honden gaan gooien, triest mannetje dat je er rondloopt!
Echt, wat een held
"sorry dacht dat het wilde honden waren"quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..![]()
tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
"Dat doe ik anders nooit...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:47 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
"sorry dacht dat het wilde honden waren"
Dat doe ik...ik heb geen huisdieren en ik laat ze helemaal niet loslopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Daar stond eerst een verwijzing naar patty's topic
![]()
kloptquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Daar stond eerst een verwijzing naar patty's topic
![]()
Heb je al weer honger dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ga jij es ff je kankergezwel voeden
BANquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ga jij es ff je kankergezwel voeden
En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:31 schreef Tique het volgende:
Als je iets van zand of stenen naar mijn hond had gegooid dan had je een ros gekregen!
Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
Morgen om 4 uur op het schoolplein !!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van was![]()
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.
![]()
Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoedquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
Helemaal mis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:24 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
dvdk? doe ons een lol en post alleen nog maar in SEX, daar ben je wel leuk namelijk
dan was zijn vriendin waarschijnljik jalours gewordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.
Met zand en stenen gooien.
Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals isquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.
Met zand en stenen gooien.
Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals is![]()
De poster denkt er zelf niet zo over, maar probeerde de reactie van topicstarter te voorspellen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.![]()
m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steedsquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:05 schreef Troeta het volgende:
[..]
Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoed
pfff, mensen die denken dat het strand hun eigendom is
was hier vorige zomer ook zo, ik heel beleefd aan die man vragen offie dat beest terug wilde roepen.. stuurt ie het kreng op me af om me te bijten ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef de_Druif het volgende:
Lig ik lekker te zonnen, komt er zo'n 'natte-net-uit-het-water' hond over je kleren, handdoek en eten lopen, hij pakt zelfs nog een koekje uit de verpakking. Vraag ik het baasje netjes haar hond bij haar te houden, na 4 keer vragen zet ze dat vieze beest eindelijk vast.
Neem je hond niet mee naar het strand, gedver![]()
Zijn kwijl is niet giftig hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals is![]()
Honden mogen ook niet op het strand in het hoogseizoenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:50 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steedsiemand anders wil niet met jouw hond geconfronteerd worden en dat is zijn/haar goed recht, hou het beest lekker voor jezelf, niet loslopend, maar aan de lijn en op een grasveldje waar mensen er geen last van hebben.
ik heb een enorme hekel aan honden, maar ook aan hun bazen die alsie tegen je aan staat te kwijlen zeggen 'oh hij doet niks hoor!' hoezo hij doet niks? dat mormel zit toch aan me?
honden![]()
Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekentquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn kwijl is niet giftig hoor.
Denk ik. Althans, niet erg. Je mag de proef op de som nemen.
En wat voor sufkut is er nu bang voor honden..
Of een user minderquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekent![]()
je moet natuurlijk niet met een hond ruzie gaan krijgen als je niks bij hebt om 'm te kunnen meppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |