abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 juni 2005 @ 23:30:04 #26
42184 crew  DaMart
pi_28149253
Welk strand was dat? Als het Zandvoort was waren ze mogelijk nog in overtreding ook!
quote:
Honden
Van 15 april tot 1 oktober mogen tussen 09.00 uur en 19.00 uur op het hele strand geen honden komen. Tussen 19.00 uur en 09.00 uur mogen honden wel op het strand komen. Ze moeten dan wel zijn aangelijnd
pi_28149276
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.
Dat doet me deugd. Hippie.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28149288
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
underground forever baby
pi_28149307
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Honden zijn lief!! Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Vind je maar ontzettend laf dat je met zand en stenen gaat gooien naar die beesten, dat maakt je niet veel beter dan die annies. Trek dan gewoon je bek open tegen die Annies.
Het zijn niet de honden maar die Annies die die beesten moeten opvoeden!
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28149321
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Laton het volgende:
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
Handgranaatje vermomd als gehaktbal een idee?
pi_28149324
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand

Volgende keer gewoon de eigenaresse even aanspreken, doet ze moeilijk dan heb je pas recht van spreken.
Nou ben je gewoon een kneusje dat alleen op een forum zijn onvrede durft te spreiden ipv een stoere man
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28149381
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?

Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  Moderator woensdag 22 juni 2005 @ 23:35:31 #33
42184 crew  DaMart
pi_28149455
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Mute_Me het volgende:
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
pi_28149481
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?

Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
Ik vind dat honden sowieso aangelijnd moeten zijn. Ik ben al meerdere malen gebeten door die kutbeesten, en dat kwam aeigenlijk altijd door de baas/bazin.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:36:25 #35
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149489
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
pi_28149535
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ach...miss losloop denkt waarschijnlijk totaal niet na over haar omgeving. Dat mensen nare ervaringen hebben met honden of dat haar honden voor nare ervaringen kunnen zorgen zal wel totaal langs haar heen gaan.
pi_28149539
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

En ook graag nog eens aan de lijn gvd; anders komen ze enthousiast kwijlend en met modderpoten springend je kleding naar de maan helpen..
underground forever baby
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:37:37 #38
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28149545
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef wonko het volgende:

[..]

Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Dat doettie anders nooit !!!!
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimd zo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_28149560
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:

[..]

Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
pi_28149594
euh, de fout ligt toch bij de mensen die dat afval laten liggen op het strand?
je had naar hun met zand moeten gooien voor het vervuilen van het strand..
pi_28149603
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

Dat doettie anders nooit !!!!
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimd zo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
pi_28149615
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:

[..]

In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.
En je moet ZEKER niet met stenen op honden gaan gooien, triest mannetje dat je er rondloopt!
Echt, wat een held
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:40:08 #43
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149625
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef wonko het volgende:

[..]

Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...
pi_28149704
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:

[..]

En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Gewoon doorlopen.
pi_28149708
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:

[..]

Je had naar die wouten toe moeten gaan!
"Meneer de agent, die honden lopen hier zomaar over het strand en mijn "partner" en ik vinden dat helemaal niet leuheuuuk! "

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_28149719
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:

[..]

Oh ja...dat is veel belangrijker.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:43:06 #47
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28149720
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:

[..]

dat doettie nooit!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_28149752

Yummeh!
pi_28149755
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:43 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

dat doettie anders nooit!
pi_28149773
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:43 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

dat doettie nooit!
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')