het downloaden duurt even én ik ben onder tussen eten aan het makenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:09 schreef ImTheBase het volgende:
Iemand? Kan iemand het ook?Heeft iemand ervaring?
Kom op mensen
Ik heb hier een ventilator naast me staan, maar probeer het zelfs eens, pak een punaise en leg daar een klein horizontaal en verticaal gevouwd blaadje op, zet dan je ventilator op zijn laagste stand.. Wat gebeurd er? .. ..quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:24 schreef Mirage het volgende:
Hoewel ik het erg interessant vind sta ik nou niet meteen te jubelen.
Als ik jou een dergelijk filmpje zou laten zien.. zou een ventilator dan nie het 1e zijn waar jij aan denkt ?
Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
Gaaf. Ik heb wel een vraag; wat is jouw theorie erachter? Hoe kan het?
O ja dan nog een vraag, kun jij het op elk moment van de dag, op elke plaats, zolang je dat psi-wheel en dat papiertje hebt?
En kun je misschien een filmpje maken waarop je het geheel van grotere afstand opneemt, bijvoorbeeld met open mond zodat je zeker niet blaast, etc.?
Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dus
Ik moet ff kijken of ik zo'n filmpje kan maken, heb maar een webcam... (nogal korte kabel)
Nou je kan bijvoorbeeld dit soort dingen doen:quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef TheDon1985 het volgende:
hmz....![]()
Ik zal het eens proberen. Zijn er nog dingen waar je rekening mee dient te houden?
IK zal eens kijken, anders voeg ik je ff op msn toequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?
Psi Balls heb ik een tijdje geleden ook geoefendquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:47 schreef Lynx666 het volgende:
Dit heb ik jaren geleden ook gedaan. Het ging me ook snel vervelen en grotere dingen lukte niet zo. Heb er daarna niks meer mee gedaan. Ik heb in die tijd ook af en toe met psi-balls geëxperimenteerd.
Maar welke manier gebruikte jij toen precies? Gewoon intense concentratie zoals je al zei of dacht je ook ergens aan oid?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Vahlto_II het volgende:
Nee, denken in smileys is inderdaad funest voor het effect.
Je kan het dus inderdaad snel lerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:58 schreef TheDon1985 het volgende:
Het is gelukt en behoorlijk goed! Bij mij draaide het ding een stuk sneller toen ik m'n handpalmen gebruikte i.p.v. vingers.
Dat is dus een Psi Ballquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Dit kan je ook voelen wanneer je rustig op de bank zit, ontspannen sfeer, ff geen tv, je 2 handen langzaam naar elkaar toebrengt. Voel je op een gegeven moment een bepaalde weerstand tussen je handen. Alsof er iets is wat je handen tegenhoud om door te gaan...
Er een grote glazen stolp overheen zetten, zodat je de luchtstromen nog verder elimineert.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef ImTheBase het volgende:
Nou je kan bijvoorbeeld dit soort dingen doen:
* Zorgen voor geen tocht of wind
* Je adem inhouden om jezelf te checken of je niet blaast
Dat soort simpele dingen
Inderdaad. Je moet eerst de energie samen laten komen voor je het kan "kneden" tot een bal (of wat dan ook).quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is het begin van een energie bal, namelijk het energie verzamelen. daarna moet je het nog vormen. ook wel psi ball genoemd.
Ik heb het geleerd als de buitenrand van m'n auraquote:
Hmm leg uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd als de buitenrand van m'n aura
Je aura bevind zich helemaal om jou heen. De meesten hebben em nog nooit gezien, sommige weten/kennen de naam, anderen weten em te vinden. Is een vrij simpele manier om de grens van je aura te vinden, zit tenslotte ook om je handen heen. Wanneer je deze naar elkaar toebrengt, voel je op een bepaalde afstand, een weerstand. Dat is de grens waarvan de aura van je 2 handen tegenelkaar 'gedrukt' worden. Wanneer je door'duwt', voel je dat de weerstand daarna weg is. Dat is het punt dat je aura in elkaar overvloeit. Kan gezien worden als 2 zeepbellen die 1 worden wanneer je er 2 tegen elkaar aandruktquote:
Ja, ok, 'zien' moet je dan ook niet te letterlijk nemen, want telekinese kan je ook niet direct zien...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:08 schreef ImTheBase het volgende:
Ah oke, van de aura wist ik al, maar het is wel een speciale manier om het zo te zien
Ik bedoelde van de manier hoe je ertegenaan kijktquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ja, ok, 'zien' moet je dan ook niet te letterlijk nemen, want telekinese kan je ook niet direct zien...
[offtopic]quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Angeliquetje het volgende:
tvp
Terug vind postquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
[offtopic]
[going 2 n00b mode]
wtf betekend dat? heb het al zovaak gezien
Respectquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Terug vind post
Als je iets post, vind je het desbetreffende topic terug in je "My Active Topics"![]()
Hoe heb je dit geprobeerd? Enkel met de ged8te of stimuleerde je de plakbandrol ook met de hand ernaast?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef geejeej het volgende:
het is alweer een paar jaar geleden maar toen zat ik dus wat te lezen over telekinese dat het echt mogelijk is enzo. ik geloofde er niet zo veel van maar bouwde toch maar zo'n pinwheel ding en dat begon meteen te draaien terwijl ik nog niks probeerde te doen. vandaar dat ik het bijna meteen niet meer geloofde.
toen pakte ik zo'n soort van plakbandrollertje waar dan spul op zit waar je leidingen mee dicht (rood met wit, misschien ken je het wel)
en die leg ik dus op zn zijkant voor me neer (zodat ie kan rollen) en dat beweegt natuurlijk niet zomaar. en die stond daar ook wel even stil. Ik even later proberen wat uit te halen, kijken of ik m een centimeter vooruit krijg. ik hield het misschien een minuut of 2 vol en toen ineens *pats* dat ding schiet zomaar een halve meter weg! ik schrok me toen natuurlijk de t****g
ben toen meteen nog een keer gaan proberen, maar diezelfde dag is het me niet meer gelukt.
als ik het me goed herinner is het me een dag of wat later wel nog 1 keer gelukt maar toen schrok ik weer zó. echt ongeloofelijk maar je verwacht het ook helemaal niet. iig niet zo hard.
later was ik dat plakbandrollertje kwijt en heb ik het eigenlijk ook nooit meer geprobeerd.
Zo te horen heb je er wle wat ervaring meequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
een beginnend persoon heeft inderdaad een dag of 2 nodig om weer op hun energie op peil te krijgen voor ze het weer kunnen doen. kan langer zijn, verschilt per persoon. naarmate je het vaker doet en oefent kun je het vaker en krachtiger uitvoeren
ik zit de hele dag uit me neus te eten. is ook een leuke activiteit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er wle wat ervaring mee![]()
ik had mijn linker hand een beetje in de buurt (echt waar niet aangeraakt!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Hoe heb je dit geprobeerd? Enkel met de ged8te of stimuleerde je de plakbandrol ook met de hand ernaast?
Sssst! Niet zo kritisch! Natuurlijk lukt het dan niet, de gedachte-energie kan niet door glas. Ofzo. Duh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:50 schreef EggsTC het volgende:
Zet er is een glazen stolp overheen, of een glas, lukt het dan ook?
Dat is een fabeltje...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:53 schreef DonGorgon het volgende:
Men gebruikt maar een kleine hoeveelheid van de hersenen (10 - 15%).
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef TheDon1985 het volgende:
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?
Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '
Bron: http://www.avrogezondheid.nl
Jawel. Alleen niet tegelijkertijd. Zoals je ook nooit tegelijkertijd al je spieren gebruikt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..
Ik ben bang dat het toch echt waar isquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw.
Tis meer een verzamelnaam ergensquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Maar wat is dan een zesde zintuig?
Omdat het vaak als raar en eng wordt gezien krijg je dan ook te maken met allerlei mentale blokkades. Dat lijkt me nou het lastigste om vanaf te komen. Die dingen zijn vaak diep ingesleten door jarenlange onbewuste en bewuste conditionering. Ik denk dat veel mensen er daarom ook niet eens opkomen om hun mogelijkheden te benutten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:48 schreef Enyalius het volgende:
er is niet echt iets zoals een 6e zintuig. het is meer het versterken van je huidige zintuigen.
omdat je kunt voelen betekend nog niet dat je alles kunt voelen.
een leerproces waar ik nu midden in zit.
Als kind had ik wel een gave die vrij expliciet aanwezig was. Maar die is in de loop der jaren weggeconditioneerd door de omgeving. Na mijn 8ste was het verdwenen. Ik miste het ook niet want zoiets gaat geleidelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:01 schreef Enyalius het volgende:
even trug komen op wat je eerde zei nokwanda.
alles wat als paranormaal ervaren wordt is meestal iets met energie. energie en magie zijn 2 namen voor hetzelfde beestje. zoals de wetenschap ook al weet zijn er vele soorten van energie.
de "psionishe energie" is dat wat in je hersenen bewegen en verzamelen. dit is een energie die iedereen standaard bezit en kan beoefenen.
daarnaast is er "levens energie". dit heb je nodig om te leven. logisch. en als je moe bent na een intensieve workout heb je aardig wat van die energie verbruikt en moet je rusten om het weer aan te vullen. als je die levens energie gaat gebruiken bij het maken van energie ballen (psi balls) e.d. raad ik je dit af. in tegenstelling tot een intensieve workout weten de meeste mensen niet wanneer ze moeten stoppen. gaan ze zichzelf letsel toebrengen en enorme vermoeidheden creeren.
er zijn nog een lading andere energien van buitenaf die mensen kunnen benutten. niet iedereen kan elke energie bron benutten. maar een paar, licht er aan hoe hun ziel is en welke bronnen die ziel aankan.
hetzelfde is met gaves. door de beperkingen van je ziel kun je niet ongelimiteerd veel gaves ontwikkelen en bezitten. als je er teveel hebt kan je fysieke lichaam er aan onderdoor gaan. elk mens wordt geboren met een handjevol gaves die hij/zij standaard kan gebruiken en trainen. 1x in de zoveel tijd krijg je er nieuwe bij als je er klaar voor bent. dus sommige mensen kunnen een bepaalde gave inderdaad "makkelijker" gebruiken omdat ze het gewoon bezitten terwijl een ander dat niet heeft. en ze kunnen al verder in hun ontwikkeling zijn aangezien het over meerdere levens uitgespreid is. en niet iedere ziel is even oud.
je komt inderdaad veel mentale blokkades tegen die je moet overwinnen. maatschappelijke conditionering en religeuze indoctrinatie zijn de meest belangrijke. maar je hebt ook innerlijke blokkades die je zelf hebt opgebouwd in de jaren.
het is zeer moeilijk. ik zit nu ook in een fase om 1 van die blokkades te overwinnen. het is moeilijk, maar de beloningen zijn het altijd waard. of je krijgt een nieuwe gave of je krijgt nieuwe inzichten die de meeste mensen niet hebben.
dat weet ik niet precies, maar het heeft wel met je gedachten te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef Ondergrond het volgende:
Heb zelf ook kleine ervaringen gehad in TK, zelf ook uitgevoerd (Psiwheel, psiballs).
Ik geloof er zeker in, de theorie erachter weet ik niet precies, maar wel heb ik een vraag die ik me heel lang afvraag.
Als het overbrengen van energie 'op een ander niveau dan het fysieke' gebeurt, waarom is een papiertje op een punaise bewegen dan gemakkelijker dan een auto een meter optillen? Heeft het dan opeens wel weer met het fysieke (massa) te maken?
Of ligt het aan de mens, dat wij vanaf onze geboorte al zoeits hebben van 'een auto is daar te zwaar' voor.. ?
Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gegarandeert dat veel mensen dan opeens een auto omhoog kunnen tillen.
Ik ben er zowieso van overtuigd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?
Zit jouw familie op fok! dan???quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:37 schreef ImTheBase het volgende:
Overigens ben ik hier al langerdit is een kloon .... Ik wil gewoon niet dat iemand die ik ken dit leest (lees: familie oid)
Wat een belediging voor adrenaline. En nou reageer ik niet meer, jullie ook niet op mij, blijf maar lekker in je eigen wereldje denken dat je auto's op kunt tillen. Daag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef Mirage het volgende:
dat weet ik niet precies, maar het heeft wel met je gedachten te maken.
(gedachtenkracht)
In extreme situaties denk je niet meer, dan doe je.
Stel je voor dat je kind onder een auto ligt.
Gegarandeerd dat veel mensen dan opeens een auto omhoog kunnen tillen.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat een belediging voor adrenaline. En nou reageer ik niet meer, jullie ook niet op mij, blijf maar lekker in je eigen wereldje denken dat je auto's op kunt tillen. Daag.
en dan nu een vervelende smileypostquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat een belediging voor adrenaline. En nou reageer ik niet meer, jullie ook niet op mij, blijf maar lekker in je eigen wereldje denken dat je auto's op kunt tillen. Daag.
Knip die tenen eens af? Maar op zich is de opmerking hieronder wel een goede trouwens. Ik ga het gewoon een keer proberen met en zonder glasquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef Rasing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er een grote glazen stolp overheen zetten, zodat je de luchtstromen nog verder elimineert.
Het is niet dat ik het niet geloof, maar feit blijft dat de warmte die van je lijf afkomt ook het een en ander kan doen, want hitte stijgt enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:
Voor de mensen die dit niet geloven.
Op psipog.net is genoeg Telekinese fimpjes te kijken, inclusief glazen stolp.
zoals deze bedoel jequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:
Voor de mensen die dit niet geloven.
Op psipog.net is genoeg Telekinese fimpjes te kijken, inclusief glazen stolp.
Ik had zulke posts al verwachtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
zoals deze bedoel je
http://www.creative-styn.com/float01.wmv
dit lijkt mij dan gewoon weer een magnetisch stukje metaal.
Magneetje onder de tafel en je hebt precies het effect wat je ziet op het filmpje.
en dit:
http://www.psipog.net/media/ni-telekinesis-000.jpg
geloof ik helemaal geen bal van, sorry
Heb je daar een filmpje van? Ik geloof je nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Choices het volgende:
zucht. Wat snappen mensen het toch allemaal weer zo goed. iedereen weet gelukkig wat de mens kan, verkennen is gelukkig dan ook niet meer nodig.. De wereld is mooi, want iedereen begrijpt het allemaal zo goed. o o .. zo fijn.
Iedereen heeft toch een mate van statische elektriciteit of spanningsveld om zich heen? Dat reageert idd met het gas in de TL buis en licht (zwak) op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef ImTheBase het volgende:
In een TL-buis zit ene soort gas (toch?) dar oplicht door stroom, en je geeft misschien wat spanning af of dus energie?
Wat dacht je van: Telekinese-is-nog-niet-zo-sterk-in-het-begin-en-om-goed-te-oefenen-moet-een-voorwerp-weinig-weerstand-hebben ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Telekinese is onzin, mensen die anders beweren houden zichzelf voor de gek en falen altijd wanneer de omstandigheden goed gecontroleerd worden.
Je al 'ns afgevraagd waarom zo'n psi-wheel eigenlijk op de punt van een naald zou moeten staan ? Misschien omdat er dan door altijd aanwezige luchtwervelingen (ook onder een glazen stolp) altijd wel een beweging waar te nemen is ? Probeer het ding maar 'ns een minuut of tien NIET te laten bewegen dan praten we verder.
Onder een glazen stolp zijn dus echt geen luchtwervelingen, tenminste, op een vlakke ondergrond. En het is dus onzin? heb jij het al een keer gedaan? Ik nog niet dus ik zou niet weten of het onzin is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Telekinese is onzin, mensen die anders beweren houden zichzelf voor de gek en falen altijd wanneer de omstandigheden goed gecontroleerd worden.
Je al 'ns afgevraagd waarom zo'n psi-wheel eigenlijk op de punt van een naald zou moeten staan ? Misschien omdat er dan door altijd aanwezige luchtwervelingen (ook onder een glazen stolp) altijd wel een beweging waar te nemen is ? Probeer het ding maar 'ns een minuut of tien NIET te laten bewegen dan praten we verder.
Lucht is een gas, en wervelt dus altijd en overal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef jogy het volgende:
Onder een glazen stolp zijn dus echt geen luchtwervelingen, tenminste, op een vlakke ondergrond. En het is dus onzin? heb jij het al een keer gedaan? Ik nog niet dus ik zou niet weten of het onzin is.
Met zo'n instelling, kun je idd prberen tot je een ons weegt, maar zul je het nooit kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Lucht is een gas, en wervelt dus altijd en overal.
En ja ik heb al dit soort dingen jaren geleden ook geprobeerd. T'is allemaal onzin, maar probeer het gerust uit, hopelijk leer je er in elk geval van hoe makkelijk het is jezelf voor de gek te houden.
Tja..... omdat het jou niet lukt wil dat nog niet zeggen dat het een ander niet lukt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En ja ik heb al dit soort dingen jaren geleden ook geprobeerd. T'is allemaal onzin, maar probeer het gerust uit, hopelijk leer je er in elk geval van hoe makkelijk het is jezelf voor de gek te houden.
Goeie verwoordingquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tja..... omdat het jou niet lukt wil dat nog niet zeggen dat het een ander niet lukt.
De kracht van geloof kan sterk zijn.
Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd dus het zou voor mij persoonlijk ook wel onzin kunnen blijken te zijn maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan geloven dat het een ander wel lukt.
ik wil je hartelijk bedanken voor jou inzet in het overtuigen van je medemens, van iets wat sommige van de mensen die je probeert te overtuigen zelf al onbetwistbaar bewijs hebben gezien. Door eigen kunnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
waarom heb je hoeken in het blad of wat het ook is gemaakt ? Zo kom je niet overtuigend over dat je er niet tegenaan blaast,, ennuu.. ik zie je buik wel op en neer gaan dus je ademt wel mooi...quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
Heey allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben hier gekomen omdat ik een vraagje had..
Ik ben sinds een dag telekinese aan het oefenen met behulp van een Psi Wheel..
Ik kan de psi wheel draaien en heb dit opgenomen, je kan het hier hosting by http://www.psibron.nl zien
Wat vinden jullie hiervan? En zijn jullie zelf ook geïnteresseerd?
Mvg Tim![]()
Ik vind filmpjes van dit soort dingen altijd tof. Paranormaal of niet? Ik denk niet dat je hier uit komt tenzij jij zelf weet of het fake is. Om bij het begin te beginnen: Dat ding beweegt en dat zal niemand ontkennen (snel ook trouwens) Je kunt echter met film niet alle facetten vastleggen die eventueel een verklaring kunnen geven. Ergo: meerdere verklaringen en mogelijkheden. Of dit filmpje dus iets paranormaals laat zien of niet lijkt me een onzinnige discussie. Het enige dat telt is wat jij er zelf van vindt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben sinds een dag telekinese aan het oefenen met behulp van een Psi Wheel..
Ik kan de psi wheel draaien en heb dit opgenomen
Zeker. Je moet alles een keer in je leven proberenquote:Wat vinden jullie hiervan? En zijn jullie zelf ook geïnteresseerd?
Dat geloof ik best. maar dan nog heb je te maken met de menselijke conventie die gevoelsmatig een kilo lood toch zwaarder vindt dan een kilo veren.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:40 schreef FatalException het volgende:
Ze blazen inderdaad gewoon allemaal.
Als ze werkelijk telekinese konden beoefenen, dan zou het niet uitmaken of het een klein object of een groot object is wat ze laten bewegen; de krachten die nodig zijn worden immers geput uit een oneindige bron van energie.
Het gaat om het geloof wat je hebt, en als je dit hebt, dan is er geen verschil tussen een wieletje te laten draaien met de kracht van je geest, of grote piramidestenen te laten zweven.
eh ja dus ? das het laatste waar ik ooit over zou praten laat eerst maar zien dat het kan voordat je dieper ingaat op heel het gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. maar dan nog heb je te maken met de menselijke conventie die gevoelsmatig een kilo lood toch zwaarder vindt dan een kilo veren.
Okay.... voor jou is dat zo... jouw waarheid. Klaarquote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef D-Industries het volgende:
[..]
eh ja dus ? das het laatste waar ik ooit over zou praten laat eerst maar zien dat het kan voordat je dieper ingaat op heel het gebeuren.
Het kan niet, het bestaat nietKlaar.
Dit is natuurlijk niet zoals jij het wil doen voorkomen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef TheDon1985 het volgende:
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?
Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '
Bron: http://www.avrogezondheid.nl
Kijk eens naar de Quantum mechanica.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?
je kunt er niet verder naast zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:40 schreef FatalException het volgende:
Ze blazen inderdaad gewoon allemaal.
Als ze werkelijk telekinese konden beoefenen, dan zou het niet uitmaken of het een klein object of een groot object is wat ze laten bewegen; de krachten die nodig zijn worden immers geput uit een oneindige bron van energie.
Het gaat om het geloof wat je hebt, en als je dit hebt, dan is er geen verschil tussen een wieletje te laten draaien met de kracht van je geest, of grote piramidestenen te laten zweven.
Ik denk dat je niet moet zeggen hoe een ander wel of niet móet denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef FatalException het volgende:
Je moet niet denken in termen van moleculen. Je moet denken in termen van het feit dat alles alles tegelijkertijd is tot jij het waarneemt. Dit leert de kwantummechanica ons ook.
Er gaan helemaal geen krachten mee gepaard. Wat de wereld is, is een projectie op het gigantische hologram universum die alle staten tegelijketijd bevat. Want materie bestaat eigenlijk helemaal niet, alles is in feite een projectie, losse informatie.
Je kunt zelf die projectie bepalen, alleen we zijn zo materialistisch dat je eigenlijk letterlijk gezien herboren zou moeten worden en dat je andere denkwijzen aangeleerd wordt wil je dit kunnen.
Er zijn echter andere mogelijkheden, dat is: meditatie en zelfhypnose. Ik ben er ook al mee bezig alleen helaas nog geen resultaat (ik ben helaas te wetenschappelijk).
Ah, die post had ik gemist.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef FatalException het volgende:
Meneer lokte het zelf uit met zijn arrogante zinnetje "je kunt er niet verder naast zitten.".
Moet ik stikken dan ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:01 schreef D-Industries het volgende:
[..]
waarom heb je hoeken in het blad of wat het ook is gemaakt ? Zo kom je niet overtuigend over dat je er niet tegenaan blaast,, ennuu.. ik zie je buik wel op en neer gaan dus je ademt wel mooi...
nog andere overtuigende filmpjes?
..zeker nog nooit een orgasme gehad?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:28 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet tegelijkertijd. Zoals je ook nooit tegelijkertijd al je spieren gebruikt.
Lees verder op Xerson.nlquote:Telekinese is de mogelijkheid objecten te bewegen zonder ze aan te raken. Zo kunt u de wijzers van een klok verzetten, objecten door de kamer laten zweven, en zelfs uzelf laten zweven. Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels ontstaan, omdat op een diep niveau van de realiteit de snaartheorie impliceert dat er meerdere dimensies moeten bestaan. Tevens begint het tot de wetenschap door te dringen dat materie niet bestaat maar slechts een brij van trillingen is die door een bewustzijn een vorm aannemen.
Ja, ook u kunt telekinese uitvoeren. Het geheim hierachter is zich u te realiseren dat de wereld om u heen slechts een illusie is, gecreëerd door uw bewustzijn dat in een brij van holografische lijnen, trillingen zweeft. Hetgeen uw bewustzijn, uw geest, doet is als een tekenbord vorm geven aan de reeds bestaande brij van trillingen. Het is aan te raden het artikel Het holografisch universum eerst te lezen, omdat u dient te geloven dat alles van wat u ziet in feite een illusie is. Kent u de film the Matrix? De filosofie die daarin ten grondslag ligt, dat wij in een virtuele wereld leven, is de waarheid. Het artikel legt uit waarom alles om u heen slechts een illusie is. Als u dit gelezen heeft kunt u verder gaan.
Ik denk niet dat je het na een paar keer oefenen ook gelijk kan, ik heb gehoord dat het wel een jaar kan duren als je een paar keer per week oefent. Je moet het geduld hebben en iedereen schijnt het te kunnen als je er maar lang op oefent en als het niet lukt niet gelijk bij de pakken neer gaat zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Electro-Worm het volgende:
't Lukt mij gewoon niet:S.
Kun jullie me nog 1 jkeer uiteggen HOE je het doet en hoe het ook echt werkt?
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:43 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
..zeker nog nooit een orgasme gehad?![]()
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een penquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom lukt het mensen alleen met zo'n psi-wheel, en niet gewoon met een pen? Zou toch even makkelijk/moeilijk zijn?
ik krijg die klote pen maar niet vooruit![]()
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een pen
Gelukkig dat het zo werkt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.
Dat die psi-wheel al vanzelf bijna draait, maakt mij sceptisch. Één keer met je hand erlangs en de "windvlaag" is al genoeg om dat ding te doen bewegen.
is het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:30 schreef Viperdesign het volgende:
Apart. Wist niet dat zoiets mogelijk was.
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppenquote:
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuikenquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppen.
Dat zou niet kloppen want waarom zouden we mensen foppen, daarzou toch een reden voor moeten zijn..![]()
Nu begin ik ook te twijfelenquote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef bonke het volgende:
[..]
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuiken
degenen die zeggen dat ze dat wel kunnen, hebben soms als bewijs een filmpje waaruit je al kan afleiden dat er meer opties zijn om iets te laten bewegen
hebben ze geen bewijs dan zijn ze er stellig van overtuigt dat ze het wel kunnen maar daarvoor niemand in hun buurt willen hebben
ook zijn er lui die huren een paar figuranten, gaan een leuk filmpje maken over bv levitatie en zeggen dan dat het echt is, zie levitatie video instructie ( en dat word gewoon geloofd )
als ik niet zo nuchter was geweest en vaker in truth wel had meegegaan met het paranormale en ik zou een keer een topic openen over het feit fat ik mezelf alleen al door mijn gedachten 10 kg lichter kan maken, dan zouden een boel van jullie dat gewoon geloven
levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
dat zal niet gaanquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nu begin ik ook te twijfelen![]()
.
Maar neem dan de tijd om naar iemand heen te gaan die het WEL kan.
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.quote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef bonke het volgende:
[..]
dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan:)
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kanquote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.
Maarja, jou keuze![]()
Jah progammas....quote:Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kan
programma`s die wel laten zien dat het kan hebben altijd in de afkondiging de naam van een illusionist staan
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoedquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jah progammas....
Eeerst zien, dan geloven...
De tv is niks, je moet het met je eigen ogen zien.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar ik wil die weddenschap wel aangaanquote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
Omdat zelfs Tibetaanse monniken dat niet kunnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef junkie19 het volgende:
Tibetaanse monikken kunnen hele objecten met hun geest laten zweven, dus waarom kan een beginner dat niet met een watje doen?
Geldt dat ook voor andere door sommige mensen als bovennatuurlijk beschouwde kunsten?quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
tuurlijk zegt dat wel ietsquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef bighit het volgende:
tja wie zal het zeggen he, er waren in elk geval wel witte pakken bij aanwezig maar dat zegt verder niets he
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef bonke het volgende:
zou jij het nodig vinden om in een steriel wit pak rond te lopen om uit te zoeken of een voorwerp in een aquarium dmv je geest te bewegen is ??
nou ik niet, dat kan je net zo goed in je spijkerbroek onderzoeken
dus mijn post kan negatief overkomen maar was niet zo bedoeld
Mensen willen foppen? Kerel je weet niet waar je over praat! En hoe weet je zo zeker dat het bullshit is? Omdat het niet in jou kortzichtige en bekrompen straatje voorkomt?quote:levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
Ook alweer zo'n ongelofelijk domme opmerkingquote:dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef bonke het volgende:
en wat voeg jij dan toe aan dit topic ??
luf joe toequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:30 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Nog te beroerd om het topic door te lezen ook nog? Dat komt omdat je te druk bezig bent om alles steeds maar af te kraken, en mensen de grond inboren
maar goed ik ga hier niet verder op in, meld alleen iets als je wat zinnigs te melden hebt
![]()
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Ok Bonke ik heb een tip voor jou. Bewijs jij eens dat het NIET kan.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.
Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
Heerlijk dat je dit zegt in TRU ... met al z'n conspiracy-topicsquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ach er verandert ook nooit iets, de mensen willen bedrogen worden.
Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.
Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .
Ik GELOOF dat het kan ik zeg neit dat ik het zeker weet maar ik wil gewoon dat het bestaaat dus voor mij bestaat het, in mijn fantasie, of in het echt
joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Vind ik ookbewijs maar dat het niet kan ja
en ik geloof ook dat het moet kunnen al lukt het mezelf nog niet en dat ik het nog nooit gezien heb. Ik denk dat er meer is wat voor de meeste mensen onmogelijk lijkt, en ben ervan overtuigt dat Telekinese een keer bewezen gaat worden
![]()
Ik ben er van overtuigd dat je met je geestelijke kracht meer kan, dus ik sluit niet uit dat het niet kan, als je kijkt naar die chinese monniken zie je dat ze met hun geestelijke kracht ontzettend veel kunnen wat voor ons onmogelijk lijkt zoals 2 uur lang met hun hoofd in een strop hangen etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:17 schreef bonke het volgende:
[..]
joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??
ook al moet het voor sommigen zo makkelijk zijn om te bewijzen dat ze het kunnen
daar ga je weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef bonke het volgende:
zien is geloven
en ik zie niet meer dan een verhaaltje waarin ook duidelijk gezegt word "psychokinese is nog steeds niet te verklaren en lijkt nog steeds onmogelijk te zijn"
dus echt bewijs is er niet
btw: de zinnen lopen op die site door elkaar heen en dat leest niet lekker
en tuurlijk is de ts niet verder gekomen
die lacht zich rot omdat ie een verzonnen iets zo ver heeft kunnen laten komen
dat vraag ik me ook af. ik wil het zeker gaan proberen maarja ik heb van het weekend pas weer tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:11 schreef Mirage het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de topicstarter, ImTheBase ?
Alweer wat verder gekomen ?
iedereen die zegt dat ie iets kan optillen dmv de geest kan dat ook bewijzenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
daar ga je weerwie ben jij om te zeggen dat het verzonnen is? het is ook nog niet bewezen dat het niet kan dus dat slaat echt weer nergens op
![]()
Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Electro-Worm het volgende:
Als het niet kan, laatdan zien dat 't niet kan. Nee inderdaad, je hebt geen bewijs.
En zoals ik al zei : Ga dan naar iemand die het wel kan![]()
rare normale lui dan hequote:Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Electro-Worm het volgende:
rare lui die niet-gelovers
zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.
"ik kan iets, en als jij dat niet gelooft dan beweer jij maar dat het niet kan. Tot die tijd kan het gewoon wel en ben jij close-minded."
Lekker makkelijk hoor. Tot nu toe heeft nog niemand bewezen dat het kan, omdat niemand die het beweert het ook daadwerkelijk kan. Maar om te voorkomen dat die door de mand vallen roepen ze allemaal maar dat de ander het tegendeel moet bewijzen, das nl veel makkelijker dan het zelf bewijzen.
Als ik iets dergelijks zou kunnen zou ik het de hele dag doen, en als ik dat tegen iemand zei en die geloofde het niet was ik er tuk op om die persoon de mond te snoeren. Ik neem aan de meesten hier niet veel anders zijn maar toch nemen ze die kans niet. Rara hoe kan dat.
Respectloos gezever? Sjonge een iemand roept dat iets respectloos is en de rest hobbelt er achteraan. Ik geloof het wel, als je het me laat zien. Ik weet niet waar jij woont, maar ik wil als scepticus (maar ik wil wel graag geloven) best een keer je halverwege ontmoeten dat je me vervolgens je gaven demonstreert. Dan maken we daar een verslag van, gewoon van datgene wat er gebeurde. Eventueel leggen we het vast op foto dan wel film. Ik heb een digicam die ook nog een filmfunctie heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.
dit heb ik persoonlijk ondervonden en zo blijf je 24/7 bezig. dus ik heb zelf gezegd...tieft maar lekker op. heb al een paar keer bewijs geleverd en of mensen het niet geloven, prima.
als jij denkt dat als je een gave hebt het lekker de hele dag kan doen. probeer het maar. wedden dat jij al na 30seconden uitgeput neervalt? heb jij enig idee hoe een gave werkt? wat voor concentratie/inspanningen er allemaal bij komen kijken?
neem astraal reizen even als voorbeeld. iets wat dus al wetenschappelijk onderzocht is en bewezen. CIA gebruikt een aangepaste variant ervan als Remote Viewing, nadat de russen dat al gebruikte. je kunt zoiets niet op lange tijd volhouden tenzij je er veel mee getrained/geoefend hebt. het vreet energie net alsof je een body workout doet. alleen dan met je geest. ik zweet persoonlijk niet voor niks als ik intensief bezig ben. en ik kan het daarom niet de hele dag door doen en heb wel degelijk pauzes nodig.
maar dat respectloze gezever hier dat heen en weer gaat heeft niks met een constructieve discussie te maken. zowel een sceptisch iemand als een gelovige moet zijn statements eens wat beter onderbouwen behalve "dat is onzin, bestaat niet, kan niet" en vice versa.
Die dingen waarvan jij claimt dat je ze kunt of iemand anders die iets claimt te kunnen. Tarot is met kaarten, ik neem aan dat je daarmee de toekomst kunt voorspellen voor mij, of me iets over mezelf vertellen? Ik heb niets te verliezen, dus ik zou gewoon eerlijk antwoord geven. Alleen valt dat natuurlijk weer niet te controleren.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie
hij gaat jou filmen en er zodoende voor zorgen dat jij je gave kan bewijzenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie
Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Enyalius het volgende:
Tarot voorspellen geen toekomst. ze geven inzichten in bepaalde vragen die je hebt en de uitwerking er van in de toekomst die je nu betreed. maar de toekomst staat niet vast omdat het veranderd zodra je een andere keuze maakt. tarot kaarten geeft je dus inzicht in een bepaalde richting waarna jij kan kiezen die route te volgen of niet. er is een Tarot topic waarin verscheidene mensen kaartjes trekken als je er om vraagt. de mensen daar zijn er beter in dan ikzelf aangezien ik er pas een maand ofzo in verdiep heb. heb dus nog aardig wat te leren qua interpeteren.
ik doe er niet lacherig om. ik ben serieus om te weten wat jij verstaat onder paranormale gaves en hoe jij van plan bent het te testen. neem jij wel alle mogelijkheden in gedachte? ik bedoel maar, ben wel degelijk serieus
Kijk. Ik begrijp dat jij een scepticus bent, maar je kunt op zijn minst proberen mensen wel in hun waarde te laten. Dergelijke opmerkingen zijn een beetje sneu. Misschien kun je dat achterwege laten?quote:
hmm bij een voetbaluitslag is het zo eerste uitslag dat in me opkomt is meestal de goeie. voor de rest heb ik het niet geprobeerd met wat mensen opschrijven. maar lijkt me wel leuk om te proberen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.
dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef bonke het volgende:
als ie nou ff zegt waar die zit op irc gaan we dat ff testen
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinquote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.
en dat op vrijdagavond...8 uur ofzo?
online ( irc) kan je ook dingen opschrijven en op moment van openbaren alles bij iemand in de fluister mikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinDaarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinDaarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
Uhm...op zich wel, als hij nl liegt kan ik het zelf ook nog zeggen wat ik had he. Echter, ik kan vrijdagavond niet. Ik ben om 20u nog trainen en daarna ga ik linea recta naar mn vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenen
maar bonke kan vrijdag dan voldoende verslag doen. vertrouw je zijn "getuigenis"?
Het was dit topicquote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef bonke het volgende:
en dat we maar 10 tot 15 % van onze hersenen gebruiken is een fabeltje
daar hebben ze een keer een discussie over gehad in een topic waarvan ik niet meer weet welke dat was
het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zekerquote:
bewijs maar dat het niet waar isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:33 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zeker![]()
Wat zou ik moeten bewijzen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef bonke het volgende:
[..]
bewijs maar dat het niet waar is
duhh
het ligt er natuurlijk aan hoe oud je word hequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef MasterM26 het volgende:
Bij mij is het ook nog niet geluktmaar ik blijf het volhouden, het kan enige tijd duren
![]()
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:21 schreef Enyalius het volgende:
bonke heeft geen recht van spreken meer. kwam gisteravond niet eens opdagen. enige wat hij kan is domme opmerkingen plaatsen zonder ook maar een klein beetje te verdiepen in de materie zelf
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:40 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!![]()
![]()
Datis de stomste zetdie je kan maken...
Dude... you just blew your shot...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie had
eenbeetje paradinges had dus kunnen weten dat ik niet kwam
btw: heb volgens mij niet gezegt dat ik op vrijdag dus wel kon
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Dude... you just blew your shot...
Nee helemaal niet idd. Gisteravond was vrijdagavond. Ik heb Enyalius (of hoe je t ook schrijft) aangeboden om een en ander te testen. Dat is in dit topic gepost. Hij kwam met het voorstel voor vrijdagavond maar ik heb daarop gereplied dat ik dan niet kon. Ik heb zelfs ZELF aangegeven dat het via internet een beetje tricky is, want gesteld dat hij het goed zou hebben, dan zou ik kunnen zeggen dat ie t niet goed was.quote:
Filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:33 schreef displission het volgende:
staat dat filmpje nog ergens online? dat iemand weet ik kan hem niet meer openen in de OP
grinnikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Bonke wordt steeds gebashed omdat hij de boel hier loopt te verzieken met zijn rotopmerkingen die nergens over gaan![]()
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik
rotopmerkingen van mijn kant komen door rotopmerkingen van jullie kant
dat vind ik een mooi complimentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
Achjah.. Onkruid vergaat niet hé.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
3239quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ow fijn nog meer onkruid...
Idd, dan zou je de hele dag op je luie reet op de bank zitten en d zakken chips uit de kast naar je toe denken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Manke het volgende:
als telekinese (dmv gedachten) bestaat, was het allang bewezen (niet als vaag/nep internet filmpje) en was er al iemand miljonair
quote:de sleutl beweegt al wa moet ge dan doen ??????
TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:
toen had ik genoeg gelezen
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
ja euhhh... je moet natuurlijk geloven wat naieve pubers zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...
het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensiesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen, in de toekomst zal het nog wel een keer wetenschappelijk bewezen worden, maar op het moment is de wetenschap nog niet zo ver maar ze zijn er wel mee bezig om het uit te zoeken.(het heeft waarschijnlijk iets te maken met meerdere dimensies)
En over het feit dat ze Ulri Geller als goochelaar bestempelen, is gewoon omdat de wetenschap er geen verklaring voor kan vinden, en dan is het dus gelijk maar een goochelaar, heel kortzichtig weer he![]()
Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:15 schreef bonke het volgende:
[..]
het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensies![]()
dat bedoel ik nu, gewoon alles blijven geloven wat anderen zeggen
hoezo kortzichtig ? jij komt met rare filmpjes of rare sites waar niks bewezen word
de wetenschap heeft al bewezen dat uri geller een neppert is ( wel een hele slimme want waarschijnlijk is hij er wel rijk mee geworden )
Lees dit artikel eens, staan een aantal tips op hoe je het het beste kan aanpakken:http://www.xerson.nl/content/view/96/1/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe moet je nou precies omgaan met dat psi wiel?
Ik heb er nu ook 1 gemaakt maar wat is de beste aanpak? Heel erg concentreren erop en constant denken aan dat het moet bewegen ofzo?
wat een domme vragen stel jij zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan?dan ben jij dus net zo kortzichtig om gelijk maar aan te nemen dat hij maar een goochelaar is terwijl dat niet bewezen is dat het alleen maar trucs zijn
![]()
Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef bonke het volgende:
[..]
wat een domme vragen stel jij zeg
nee natuurlijk kan/hoef ik niet bewijzen dat het een neppert is
dat hebben anderen voor mij al gedaan
en als je je eens zou verdiepen in uri geller dan kom je er vanzelf wel achter dat het al lang bewezen is dat het een neppert was
maar naieve mensjes zoals jij geloven alleen maar datgene wat ze willen geloven
kom eens uit je paranormale hokje en kijk eens verder dan je neus lang is
ik durf namelijk met zekerheid te zeggen dat alles waarvan jij zegt dat het waar is nog nooit gebeurt is
ik durf ook te zeggen dat je gerust wel eens een programma hebt gezien waar word bewezen dat dergelijke dingen niet kunnen ( maar misschien heb je de tv toen wel uitgezet omdat het niet strookte met hetgeen jij gelooft )
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef bighit het volgende:
@ metro
je kan het beste met je handen op een 10 cm vanhet wieltje af zitten beide kanten... en dan gewoon heel sterk eraan denken dat je het papiertje wil laten draaien......
meestal gaat t bij mij het beste als ik me handen bij de hoeken van het paiertje hou en niet op de rechte kanten. overigens nog een tip als het niet echt wil lukken dan kun je proberen dat je ( visualiseert) dat bij de ene hoek je energie duwt en bij de andere hoek trekt.... als je snapt wat ik bedoel.
gewoon een paar keer een minuut of 5 proberen... t gaat je geheid lukken.....
aarde plat , blabla, oud nieuwsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldjewant waarom moet alles nou wetenschappelijk bewezen worden? Er zijn veel dingen die wel bestaan maar niet verklaard kunnen worden door de wetenschap, in ieder geval nu nog niet
als je in de middeleeuwen tegen iemand zei dat de aarde rond was dan werd je opgehangen
![]()
en waarom? Omdat de wetenschap het nog niet bewezen had dat de aarde werkelijk rond was!
En zo gaat het nu ook met dit soort onderwerpen, men acht iets als onmogelijk en het wordt gelijk maar weer voor gek verklaard!![]()
Dus wie kijkt hier nu niet verder dan zijn neus lang is?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:
[..]
toen had ik genoeg gelezen
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
nog zo een die alles gelooft wat er maar op internet bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn
Je maakt jezelf echt onsterfelijk
als inzichtloze clown
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn
Je maakt jezelf echt onsterfelijk
als inzichtloze clown
hee bonkequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef bonke het volgende:
[..]
aarde plat , blabla, oud nieuws
en voor metro
lees een goed boek, kost minder inspanning en je hebt er nog wat aan
als het je lukt om iets dmv je gedachten van de grond te laten komen ( als ie et maar een paperclip) dan kom ik kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke
luchtverplaatsing, lichaamswarmte,statische electrischiteit ook onder een glas?
zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?
@ metro
wil het al een beetje lukken?
Het is en zal altijd een 2 strijd blijven. De bewijzen van de gelovers / kunners rammelen omdat het gewoon enorme concentratie en inspanning vereist (en dat kon wel eens minder zijn met 10 camera's in je smoel) en daardoor kan het wel eens mislukken. Aan de andere kant kan de wetenschap de activiteiten ook niet onderuit halen omdat hun bewijsvoering ook keihard rammelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef bonke het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ik jou een leeghoofdig naief knulletje vind he
kom gvd gewoon met een mooi bewijs ipv al die onzindingen die jullie laten zien
en vraag mij niet om bewijs dat door tuig als jij op een makkelijke manier bewezen kan worden
maar omdat het niet bewezen is door jou soort ben ik meteen maar zielig een sukkel enzz
Ja lukt al wel! Ga vanavond even verder ermee op een rustiger plekje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke
luchtverplaatsing, lichaamswarmte,statische electrischiteit ook onder een glas?
zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?
@ metro
wil het al een beetje lukken?
het hele verhaal gaat over telekinese, als je een psiwiel kan laten draaien moet je ook de mogelijk heid hebben om iets kleins op te kunnen tillenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef bighit het volgende:
hohoho bonke we hadden het over het PSI wheel en niet over paperclipjes optillen ( hoewel ergens zou t wel moeten kunnen) maar ik doel op het pinwheel......
en daarbij is het niet met je gedachten maar je stuurt met je gedachten energie aan....
maar geld hoeft niet he doe maar een kratje hertog jan en een dikke zak wiet dan ist ook wel goed![]()
maar we zullen t wel zien
die laatset zin is mij onduidlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
Iemand hier meer informatie over ?
Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
Ik denk dat je kracht /energie in je hebt die je kan gebruiken voor bv telepathie maar bv ook voor telekinese.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
Een klein onderdeel van de hersenen, de pijnappelklier is verantwoordelijk voor een ingewikkelde chemische kettingreactie die leidt tot de aanmaak van tryptamine-hallucinogenen.
Dimenthyl tryptamine is een krachtige (psychedelische) drug, die van nature in het menselijk lichaam voorkomt.
De pijnappelklier zit aan de achterkant van de hersenen bijna in het midden van het hoofd, hij zou in de loop van menselijke evolutie gekrompen zijn. De eerst mensen zouden, door deze klier geademend hebben, waardoor die fungeerde als constante deuropening naar de wereld. Dat, verbond mensen met de energie om hen heen.
Poltergeist activiteiten, waarbij vaak ook zaken verplaatst worden, schijnt volgens sommige onderzoekers ook verband te houden met de pijnappelklier.
Ergens klinkt dit redelijk logisch ervanuitgaande dat psychokinese ( en dus telekinese) reële fenomenen zijn. Pijnappelklier-hormonen....
Vaak is het zo dat in huizen waar zogenaamde poltergeist activiteiten waargenomen worden jonge verwarde of puberende meisjes wonen.
Iemand hier meer informatie over ?
Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
dat kanquote:
Ik denk niet dat er een biologisch deel van je lichaam voor verantwoordelijk is. Hoogstens een deel in de hersenen maar ik ben geen bioloog of hersenexpertquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat kan
goed dat je het vraagt !
De mensen die zich bezighouden met telekinese.
De mensen die de "cursus" volgen of mensen die het al kunnen... waar denken jullie dat het kunnen door "veroorzaakt" wordt ? Veroorzaken is een verkeerde woordkeuze in deze, maar ik kom even niet op een ander woord.
Welk biologisch deel van ons hangt ermee samen of is het iets puur buitenlichamelijks ?
wolle trui aantrekke, flink wrijven, vinger bij papiertje houden en een trekkende beweging makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef MasterM26 het volgende:
Ik ben nu 2 weken aan het oefenen, maar heb het papiertje alleen weten te trillen, het ronddraaien gaat nog niet, het is om gek van te worden, wie heeft de Ultieme Tip?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef bighit het volgende:
@ metro
je kan er enorm uitgeput van raken dat klopt... maar dan doe je t goed ...
heb je al een rondje kunnen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |