abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28149331
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Hoe heb je dit geprobeerd? Enkel met de ged8te of stimuleerde je de plakbandrol ook met de hand ernaast?
ik had mijn linker hand een beetje in de buurt (echt waar niet aangeraakt!! ) aan de achterkant zeg maar en toen ging ie met redelijke vaart naar rechts.

trouwens op de middelbare school hadden we ooit een keer een proefje met natuurkunde waarbij je zo'n glazen ding heb met iets van aluminium erin wat kan ronddraaien (soort pinwheel) en als je daar met een lamp op schijnt dan gaat ie ook ronddraaien (als ik het me goed herinner), dus met een vissenkom over een pinwheel heen geloof ik denk ik niet echt
interessant...
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:28:47 #52
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_28154437
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:50 schreef EggsTC het volgende:
Zet er is een glazen stolp overheen, of een glas, lukt het dan ook?
Sssst! Niet zo kritisch! Natuurlijk lukt het dan niet, de gedachte-energie kan niet door glas. Ofzo. Duh.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_28154925
te·le·ki·ne·se (de ~ (v.), ~n/~s)
1 het verschijnsel van de beweging of verplaatsing van voorwerpen zonder aanraking door een persoon, d.m.v. een onbekende werking => psychokinese

psy·cho·ki·ne·se (de ~ (v.))
1 de beweging van voorwerpen op paranormale wijze => telekinese

Of het mogelijk is? Ja.
Of iedereen het kan? Ja.
Waarom doen ze het dan niet? Onwetendheid, vinden het ongeloofwaardig of hebben geen interesse
Geef een goede reden waarom het wel kan? Men gebruikt maar een kleine hoeveelheid van de hersenen (10 - 15%). Wanneer men bepaalde delen ook gaat gebruiken, komen er paranormale eigenschappen naar buiten. Vroeger kon men het ook (lang niet allemaal), maar die mensen werden op de brandstapel vastgebonden (heksen, ja) en verbrand.

Tip? Ja. Train je hersenen en laat de electro binnen je hersenen een ander weg kiezen zodat het andere delen van je hersenen 'triggered'. Je zult versteld staan, wat je allemaal kunt met de eigen hersenen. (ooit deze zin ergens in een boek gelezen?; "de mens is geschapen naar God zijn evenbeeld" o.i.d.)
pi_28155432
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:53 schreef DonGorgon het volgende:
Men gebruikt maar een kleine hoeveelheid van de hersenen (10 - 15%).
Dat is een fabeltje...
pi_28155533
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?

Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '

Bron: http://www.avrogezondheid.nl
pi_28155655
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef TheDon1985 het volgende:
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?

Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '

Bron: http://www.avrogezondheid.nl
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:28:08 #57
41051 Rasing
pi_28155738
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..
Jawel. Alleen niet tegelijkertijd. Zoals je ook nooit tegelijkertijd al je spieren gebruikt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:41:45 #58
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28156091
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw.
Ik ben bang dat het toch echt waar is Overigens wil dat niks zeggen over het wel dan niet bestaan van een zesde zintuig.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:44:03 #59
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28156148
zoals alle spieren worden ook je hersens 100% gebruikt, maar niet ten alle tijde. ook het begrip gebruiken is subjectief. de manier waarop de wetenschap het bedoelt is dat er elektronen en neuronen bewegen bij elke gedachte en elke intentie om een spier in je lichaam aan te sturen.

ze nemen niet in rekening het feit dat je die energie die je hersenen produceren ook kan verhogen en voor andere doeleinden kunt gebruiken. je hebt veel energie nodig, maar als je oefent kun je inderdaad objecten laten bewegen, hoe groter het object hoe meer training je nodig hebt. het is mij 1x gelukt om een lampje te laten branden voor een paar seconde puur door gedachte.

het laten bewegen van een licht object zoals een wattenstaafje is niet zo moeilijk, maar probeer eens een stoel...dat kost enorm veel training en discipline. maar iedereen kan het als ze het proberen en blijven oefenen. de weg is niet voor iedereen even gemakkelijk, iedereen heeft zijn eigen leer ppatroon.

bij psionische gaven gebruik je de energien die je in je hersenen rond bewegen. die kan iedereen zelf trainen. maar deze gaven moet je wel voorzichtig mee zijn. als je telepathy begint te ontwikkelen moet je erg voorzichtig zijn dat je niet mensen bewust gaat manipuleren. niet gunstig voor je karma en de negatieve effecten die je ervan gaat ervaren.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28156219
Maar wat is dan een zesde zintuig?
kan het niet zo zijn dat alles wat als paranormaal wordt beschouwd gewoon manieren van energiegebruik of je hersenen zijn. Mischien net even een andere verbinding. Misschien zijne r wel stofjes die ervor zorgen dat de een dat makkelijker kan dan de ander. Ik heb daar niet echt verstand van maar ik kan het me zo voorstellen.

Ik blijf denken dat vooral dingen als telekinese latent in iedereen aanwezig zijn en getraind kunnen worden. Heb het zelf nog niet gedaan (luiheid, denk ik).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:47:50 #61
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28156253
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Maar wat is dan een zesde zintuig?
Tis meer een verzamelnaam ergens
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:48:58 #62
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28156279
er is niet echt iets zoals een 6e zintuig. het is meer het versterken van je huidige zintuigen.

omdat je kunt voelen betekend nog niet dat je alles kunt voelen. het zelfde geldt voor al je andere zintuigen.
een leerproces waar ik nu midden in zit.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28156347
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:48 schreef Enyalius het volgende:
er is niet echt iets zoals een 6e zintuig. het is meer het versterken van je huidige zintuigen.

omdat je kunt voelen betekend nog niet dat je alles kunt voelen.
een leerproces waar ik nu midden in zit.
Omdat het vaak als raar en eng wordt gezien krijg je dan ook te maken met allerlei mentale blokkades. Dat lijkt me nou het lastigste om vanaf te komen. Die dingen zijn vaak diep ingesleten door jarenlange onbewuste en bewuste conditionering. Ik denk dat veel mensen er daarom ook niet eens opkomen om hun mogelijkheden te benutten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:01:43 #64
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28156550
even trug komen op wat je eerde zei nokwanda.

alles wat als paranormaal ervaren wordt is meestal iets met energie. energie en magie zijn 2 namen voor hetzelfde beestje. zoals de wetenschap ook al weet zijn er vele soorten van energie.

de "psionishe energie" is dat wat in je hersenen bewegen en verzamelen. dit is een energie die iedereen standaard bezit en kan beoefenen.

daarnaast is er "levens energie". dit heb je nodig om te leven. logisch. en als je moe bent na een intensieve workout heb je aardig wat van die energie verbruikt en moet je rusten om het weer aan te vullen. als je die levens energie gaat gebruiken bij het maken van energie ballen (psi balls) e.d. raad ik je dit af. in tegenstelling tot een intensieve workout weten de meeste mensen niet wanneer ze moeten stoppen. gaan ze zichzelf letsel toebrengen en enorme vermoeidheden creeren.

er zijn nog een lading andere energien van buitenaf die mensen kunnen benutten. niet iedereen kan elke energie bron benutten. maar een paar, licht er aan hoe hun ziel is en welke bronnen die ziel aankan.

hetzelfde is met gaves. door de beperkingen van je ziel kun je niet ongelimiteerd veel gaves ontwikkelen en bezitten. als je er teveel hebt kan je fysieke lichaam er aan onderdoor gaan. elk mens wordt geboren met een handjevol gaves die hij/zij standaard kan gebruiken en trainen. 1x in de zoveel tijd krijg je er nieuwe bij als je er klaar voor bent. dus sommige mensen kunnen een bepaalde gave inderdaad "makkelijker" gebruiken omdat ze het gewoon bezitten terwijl een ander dat niet heeft. en ze kunnen al verder in hun ontwikkeling zijn aangezien het over meerdere levens uitgespreid is. en niet iedere ziel is even oud.

je komt inderdaad veel mentale blokkades tegen die je moet overwinnen. maatschappelijke conditionering en religeuze indoctrinatie zijn de meest belangrijke. maar je hebt ook innerlijke blokkades die je zelf hebt opgebouwd in de jaren.

het is zeer moeilijk. ik zit nu ook in een fase om 1 van die blokkades te overwinnen. het is moeilijk, maar de beloningen zijn het altijd waard. of je krijgt een nieuwe gave of je krijgt nieuwe inzichten die de meeste mensen niet hebben.
pi_28159704
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:01 schreef Enyalius het volgende:
even trug komen op wat je eerde zei nokwanda.

alles wat als paranormaal ervaren wordt is meestal iets met energie. energie en magie zijn 2 namen voor hetzelfde beestje. zoals de wetenschap ook al weet zijn er vele soorten van energie.

de "psionishe energie" is dat wat in je hersenen bewegen en verzamelen. dit is een energie die iedereen standaard bezit en kan beoefenen.

daarnaast is er "levens energie". dit heb je nodig om te leven. logisch. en als je moe bent na een intensieve workout heb je aardig wat van die energie verbruikt en moet je rusten om het weer aan te vullen. als je die levens energie gaat gebruiken bij het maken van energie ballen (psi balls) e.d. raad ik je dit af. in tegenstelling tot een intensieve workout weten de meeste mensen niet wanneer ze moeten stoppen. gaan ze zichzelf letsel toebrengen en enorme vermoeidheden creeren.

er zijn nog een lading andere energien van buitenaf die mensen kunnen benutten. niet iedereen kan elke energie bron benutten. maar een paar, licht er aan hoe hun ziel is en welke bronnen die ziel aankan.

hetzelfde is met gaves. door de beperkingen van je ziel kun je niet ongelimiteerd veel gaves ontwikkelen en bezitten. als je er teveel hebt kan je fysieke lichaam er aan onderdoor gaan. elk mens wordt geboren met een handjevol gaves die hij/zij standaard kan gebruiken en trainen. 1x in de zoveel tijd krijg je er nieuwe bij als je er klaar voor bent. dus sommige mensen kunnen een bepaalde gave inderdaad "makkelijker" gebruiken omdat ze het gewoon bezitten terwijl een ander dat niet heeft. en ze kunnen al verder in hun ontwikkeling zijn aangezien het over meerdere levens uitgespreid is. en niet iedere ziel is even oud.

je komt inderdaad veel mentale blokkades tegen die je moet overwinnen. maatschappelijke conditionering en religeuze indoctrinatie zijn de meest belangrijke. maar je hebt ook innerlijke blokkades die je zelf hebt opgebouwd in de jaren.

het is zeer moeilijk. ik zit nu ook in een fase om 1 van die blokkades te overwinnen. het is moeilijk, maar de beloningen zijn het altijd waard. of je krijgt een nieuwe gave of je krijgt nieuwe inzichten die de meeste mensen niet hebben.
Als kind had ik wel een gave die vrij expliciet aanwezig was. Maar die is in de loop der jaren weggeconditioneerd door de omgeving. Na mijn 8ste was het verdwenen. Ik miste het ook niet want zoiets gaat geleidelijk.
Pas toen ik jaren later vlagen terug kreeg herkende ik het. Ik heb gemerkt dat pijn vaak een prikkel is om gaven terug te laten komen. mentale en fysieke pijn. Na de bevalling van mijn zoon bijvoorbeeld had ik een groot deel van mijn gave weer terug en de rest gaat dan geleidelijk met het ouder worden.

Maar hoe welke energie in te zetten vind ik een moeilijk iets omdat bijna alles bij mij met de nodige levensenergie gepaard gaat.

Daarpom zou het constructief oefenen met telekinese zoals in het filmpje van TS te zien is een goeie oefening voor me zijn. In geduld, vertrouwen en kanalisatie van energie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:01:48 #66
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28160009
Heb zelf ook kleine ervaringen gehad in TK, zelf ook uitgevoerd (Psiwheel, psiballs).

Ik geloof er zeker in, de theorie erachter weet ik niet precies, maar wel heb ik een vraag die ik me heel lang afvraag.

Als het overbrengen van energie 'op een ander niveau dan het fysieke' gebeurt, waarom is een papiertje op een punaise bewegen dan gemakkelijker dan een auto een meter optillen? Heeft het dan opeens wel weer met het fysieke (massa) te maken?
Of ligt het aan de mens, dat wij vanaf onze geboorte al zoeits hebben van 'een auto is daar te zwaar' voor.. ?
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_28160278
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef Ondergrond het volgende:
Heb zelf ook kleine ervaringen gehad in TK, zelf ook uitgevoerd (Psiwheel, psiballs).

Ik geloof er zeker in, de theorie erachter weet ik niet precies, maar wel heb ik een vraag die ik me heel lang afvraag.

Als het overbrengen van energie 'op een ander niveau dan het fysieke' gebeurt, waarom is een papiertje op een punaise bewegen dan gemakkelijker dan een auto een meter optillen? Heeft het dan opeens wel weer met het fysieke (massa) te maken?
Of ligt het aan de mens, dat wij vanaf onze geboorte al zoeits hebben van 'een auto is daar te zwaar' voor.. ?
dat weet ik niet precies, maar het heeft wel met je gedachten te maken.
( gedachtenkracht)

In extreme situaties denk je niet meer, dan doe je.
Stel je voor dat je kind onder een auto ligt.
Gegarandeert dat veel mensen dan opeens een auto omhoog kunnen tillen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:13:21 #68
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28160388
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

Gegarandeert dat veel mensen dan opeens een auto omhoog kunnen tillen.
Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?
pi_28161081
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?
Ik ben er zowieso van overtuigd.
Geesteskracht is een groot iets en dan bedoel ik dus dat je helemaal gene fysiek contact met het object hoeft te hebben.

Ik geloof alleen het filmpje van TS niet meteen.
Het is mogelijk, maar het filmpje is er te wazig voor. Het feit dat hij net nieuw is werkt ook niet mee.

Ik laat dus in het midden of het filmpje is wat het lijkt te zijn.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28161124
Oke Je mag het geloven of niet

ik blif dooroefenen, wnat ik wil wel wat meer leren
Interessante meningen en info hierboven trouwens, erg bedankt voor het posten
pi_28161194
Overigens ben ik hier al langer dit is een kloon .... Ik wil gewoon niet dat iemand die ik ken dit leest (lees: familie oid)
pi_28163158
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:37 schreef ImTheBase het volgende:
Overigens ben ik hier al langer dit is een kloon .... Ik wil gewoon niet dat iemand die ik ken dit leest (lees: familie oid)
Zit jouw familie op fok! dan???

as in: meet the fokkers?

Nu maak je me wel erg nieuwsgierig naar het kloonschap (ik ben daar niet goed in, zie het nooit)

Maar goed.... ontopic maar weer.
Mirage
Het maakt niet uit hoe het nou zit met dat filmpje. Het kan en daar gaat het me om. En ik wil heel graag weten hoe je dat kunt trainen. Tips enzo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:41:19 #73
41051 Rasing
pi_28163194
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef Mirage het volgende:
dat weet ik niet precies, maar het heeft wel met je gedachten te maken.
(gedachtenkracht)

In extreme situaties denk je niet meer, dan doe je.
Stel je voor dat je kind onder een auto ligt.
Gegarandeerd dat veel mensen dan opeens een auto omhoog kunnen tillen.
Wat een belediging voor adrenaline. En nou reageer ik niet meer, jullie ook niet op mij, blijf maar lekker in je eigen wereldje denken dat je auto's op kunt tillen. Daag.
pi_28163253
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef Rasing het volgende:

[..]

Wat een belediging voor adrenaline. En nou reageer ik niet meer, jullie ook niet op mij, blijf maar lekker in je eigen wereldje denken dat je auto's op kunt tillen. Daag.
*niet snapt*

Komop ff elkaar niet bashen
pi_28163309
quote:

[..]

en dan nu een vervelende smileypost

..... .......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:47:24 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28163389
quote:

[..]

Knip die tenen eens af? Maar op zich is de opmerking hieronder wel een goede trouwens. Ik ga het gewoon een keer proberen met en zonder glas .
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:23 schreef Rasing het volgende:

[..]

Er een grote glazen stolp overheen zetten, zodat je de luchtstromen nog verder elimineert.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28163611
als je het mij vraagt, gaat dat papiertje gewoon draaien door de warmte die opstijgt van je handen.
Zou inderdaad geloofwaardiger zijn als dat ding nog steeds draait met een glas erover heen.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:17 #78
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28163737
Voor de mensen die dit niet geloven.

Op psipog.net is genoeg Telekinese fimpjes te kijken, inclusief glazen stolp.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:04:52 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28163879
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:

Het is niet dat ik het niet geloof, maar feit blijft dat de warmte die van je lijf afkomt ook het een en ander kan doen, want hitte stijgt enzo . Ook onderbewust kan je het dus beïnvloeden. Ik ga het gewoon een paar keer uitproberen want webkipfilmpjes zijn net zo betrouwbaar als degene die het opneemt, en sommige zijn gewoon bedriegers die alles voor aandacht doen.
Vrijheid
pi_28163937
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:

zoals deze bedoel je
http://www.creative-styn.com/float01.wmv

dit lijkt mij dan gewoon weer een magnetisch stukje metaal.
Magneetje onder de tafel en je hebt precies het effect wat je ziet op het filmpje.

en dit:
http://www.psipog.net/media/ni-telekinesis-000.jpg

geloof ik helemaal geen bal van, sorry
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:07:57 #81
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28163969
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef kree het volgende:

[..]

zoals deze bedoel je
http://www.creative-styn.com/float01.wmv

dit lijkt mij dan gewoon weer een magnetisch stukje metaal.
Magneetje onder de tafel en je hebt precies het effect wat je ziet op het filmpje.

en dit:
http://www.psipog.net/media/ni-telekinesis-000.jpg

geloof ik helemaal geen bal van, sorry
Ik had zulke posts al verwacht .

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het meest onverklaarbare eruit gaan pikken, en dan als "onzin" afdoen.

Ik zei alleen dat er goede filmpjes staan over het psiwheel met een glas erover.

Ik zei niet dat je alles moest geloven, of juist niet.
pi_28163971
Die onderste had ik ook allang mijn twijfels over Gewoon fotosoep
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:28:36 #83
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_28164543
zucht. Wat snappen mensen het toch allemaal weer zo goed. iedereen weet gelukkig wat de mens kan, verkennen is gelukkig dan ook niet meer nodig.. De wereld is mooi, want iedereen begrijpt het allemaal zo goed. o o .. zo fijn.

edit:
En ik ben natuurlijk een heilige priester die zo sterk is als god. _om mijn sarcasme te verduidelijken voor de onnozele zielen_

[ Bericht 22% gewijzigd door Choices op 23-06-2005 15:33:54 ]
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:29:29 #84
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28164572
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Choices het volgende:
zucht. Wat snappen mensen het toch allemaal weer zo goed. iedereen weet gelukkig wat de mens kan, verkennen is gelukkig dan ook niet meer nodig.. De wereld is mooi, want iedereen begrijpt het allemaal zo goed. o o .. zo fijn.
Heb je daar een filmpje van? Ik geloof je niet .
pi_28164757
Gij zult niet bashen op Fok!
pi_28164975
Ik weet nog dat ik vroegah een TL-balk iets kon laten oplichten door mn handen erbij te houden. Ik had zo'n kleintje op mn kamer hangen ergens. Niet echt zo fel als wanneer ie echt aan zou staan, maar je zag duidelijk een soort gloed. Midden in de nacht welteverstaan. Nooit precies begrepen hoe dat kon, het lukte ook niet altijd.
pi_28165008
In een TL-buis zit ene soort gas (toch?) dar oplicht door stroom, en je geeft misschien wat spanning af of dus energie?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:46:45 #88
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28165041
TL buis reageert op statische energie.. wrijf er maar eens een doekje langs..
pi_28165062
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef ImTheBase het volgende:
In een TL-buis zit ene soort gas (toch?) dar oplicht door stroom, en je geeft misschien wat spanning af of dus energie?
Iedereen heeft toch een mate van statische elektriciteit of spanningsveld om zich heen? Dat reageert idd met het gas in de TL buis en licht (zwak) op.
pi_28165135
Ah, dan was ik zeker nogal opgeladen *kuch*

Hee Links!
pi_28165174
Oi Manson!
pi_28166286
Telekinese is onzin, mensen die anders beweren houden zichzelf voor de gek en falen altijd wanneer de omstandigheden goed gecontroleerd worden.
Je al 'ns afgevraagd waarom zo'n psi-wheel eigenlijk op de punt van een naald zou moeten staan ? Misschien omdat er dan door altijd aanwezige luchtwervelingen (ook onder een glazen stolp) altijd wel een beweging waar te nemen is ? Probeer het ding maar 'ns een minuut of tien NIET te laten bewegen dan praten we verder.
pi_28167086
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Telekinese is onzin, mensen die anders beweren houden zichzelf voor de gek en falen altijd wanneer de omstandigheden goed gecontroleerd worden.
Je al 'ns afgevraagd waarom zo'n psi-wheel eigenlijk op de punt van een naald zou moeten staan ? Misschien omdat er dan door altijd aanwezige luchtwervelingen (ook onder een glazen stolp) altijd wel een beweging waar te nemen is ? Probeer het ding maar 'ns een minuut of tien NIET te laten bewegen dan praten we verder.
Wat dacht je van: Telekinese-is-nog-niet-zo-sterk-in-het-begin-en-om-goed-te-oefenen-moet-een-voorwerp-weinig-weerstand-hebben ?

No offence btw
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:01:53 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28167224
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Onder een glazen stolp zijn dus echt geen luchtwervelingen, tenminste, op een vlakke ondergrond. En het is dus onzin? heb jij het al een keer gedaan? Ik nog niet dus ik zou niet weten of het onzin is.
Vrijheid
pi_28167557
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef jogy het volgende:
Onder een glazen stolp zijn dus echt geen luchtwervelingen, tenminste, op een vlakke ondergrond. En het is dus onzin? heb jij het al een keer gedaan? Ik nog niet dus ik zou niet weten of het onzin is.
Lucht is een gas, en wervelt dus altijd en overal.
En ja ik heb al dit soort dingen jaren geleden ook geprobeerd. T'is allemaal onzin, maar probeer het gerust uit, hopelijk leer je er in elk geval van hoe makkelijk het is jezelf voor de gek te houden.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:28:28 #96
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_28167946
TVP
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:00:10 #97
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_28168750
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

En ja ik heb al dit soort dingen jaren geleden ook geprobeerd. T'is allemaal onzin, maar probeer het gerust uit, hopelijk leer je er in elk geval van hoe makkelijk het is jezelf voor de gek te houden.
Met zo'n instelling, kun je idd prberen tot je een ons weegt, maar zul je het nooit kunnen
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_28169014
quote:

[..]

Tja..... omdat het jou niet lukt wil dat nog niet zeggen dat het een ander niet lukt.
De kracht van geloof kan sterk zijn.
Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd dus het zou voor mij persoonlijk ook wel onzin kunnen blijken te zijn maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan geloven dat het een ander wel lukt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:02:16 #99
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_28171938
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tja..... omdat het jou niet lukt wil dat nog niet zeggen dat het een ander niet lukt.
De kracht van geloof kan sterk zijn.
Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd dus het zou voor mij persoonlijk ook wel onzin kunnen blijken te zijn maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan geloven dat het een ander wel lukt.
Goeie verwoording
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 06:52:10 #100
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_28183361
quote:

[..]

ik wil je hartelijk bedanken voor jou inzet in het overtuigen van je medemens, van iets wat sommige van de mensen die je probeert te overtuigen zelf al onbetwistbaar bewijs hebben gezien. Door eigen kunnen.
Wie probeer je je hier nou voor de gek te houden? Tis allemaal onzin zeg je? Praat dan ook niet alleen als een wetenschapper, maar doe ook eens voor de gein alsof je er ook onderzoek naar doet als een wetenschapper. Sorry maar jou losse woorden zonder werkelijke weerlegging van het fenomeen, zijn voor mij betekenisloos omdat mijn ervaringen jou woorden altijd zullen weerleggen. Want het kan, simpel, zelf ervaren, op allerlei manieren.

Ik snap mensen niet. Ik ken mensen die jaren eraan hebben gezeten en het is ze nooit gelukt.. mij, lukte het in welgeteld 2 dagen. En je kan al je gevraag om bewijs achterwege laten. Ik heb zo erg medelijden met mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is, je stoot zeker ook vaak je harses of niet? Geloof me, wederom op dit onderwerp, stoot jij je harses.

Het feit dat iets nog niet publiekelijk gezien is, of geopenbaard is, zegt ook NIKS, over de waarheid ervan. Mensen predikken hun eigenlijk lulkoek over waarom het niet kan, of fake is, met mooie zelf in elkaar geflanste theorietjes die er gelikt uit moeten zien, zodat de lezers het allemaal mogen kopen. Waarvan meestal de theorietjes gebaseerd zijn op gedachtengangen van een ander, .. simpele zielen..

Maar er zijn ervaringen van mensen die jij nooit zult kunnen weerleggen. Tenzij je me een leugenaar gaat noemen, tja dan is er weinig dat open zal staan voor discussie natuurlijk. Maargoed kleine opsomming:
Ik mijn psiwheel kunnen bewegen met hand, zonder hand, op 5 meter afstand.
maar nu moet ik gaan, ga op vakantie.. ltrz allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')