het downloaden duurt even én ik ben onder tussen eten aan het makenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:09 schreef ImTheBase het volgende:
Iemand? Kan iemand het ook?Heeft iemand ervaring?
Kom op mensen
Ik heb hier een ventilator naast me staan, maar probeer het zelfs eens, pak een punaise en leg daar een klein horizontaal en verticaal gevouwd blaadje op, zet dan je ventilator op zijn laagste stand.. Wat gebeurd er? .. ..quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:24 schreef Mirage het volgende:
Hoewel ik het erg interessant vind sta ik nou niet meteen te jubelen.
Als ik jou een dergelijk filmpje zou laten zien.. zou een ventilator dan nie het 1e zijn waar jij aan denkt ?
Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
Gaaf. Ik heb wel een vraag; wat is jouw theorie erachter? Hoe kan het?
O ja dan nog een vraag, kun jij het op elk moment van de dag, op elke plaats, zolang je dat psi-wheel en dat papiertje hebt?
En kun je misschien een filmpje maken waarop je het geheel van grotere afstand opneemt, bijvoorbeeld met open mond zodat je zeker niet blaast, etc.?
Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dus
Ik moet ff kijken of ik zo'n filmpje kan maken, heb maar een webcam... (nogal korte kabel)
Nou je kan bijvoorbeeld dit soort dingen doen:quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef TheDon1985 het volgende:
hmz....![]()
Ik zal het eens proberen. Zijn er nog dingen waar je rekening mee dient te houden?
IK zal eens kijken, anders voeg ik je ff op msn toequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?
Psi Balls heb ik een tijdje geleden ook geoefendquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:47 schreef Lynx666 het volgende:
Dit heb ik jaren geleden ook gedaan. Het ging me ook snel vervelen en grotere dingen lukte niet zo. Heb er daarna niks meer mee gedaan. Ik heb in die tijd ook af en toe met psi-balls geëxperimenteerd.
Maar welke manier gebruikte jij toen precies? Gewoon intense concentratie zoals je al zei of dacht je ook ergens aan oid?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Vahlto_II het volgende:
Nee, denken in smileys is inderdaad funest voor het effect.
Je kan het dus inderdaad snel lerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:58 schreef TheDon1985 het volgende:
Het is gelukt en behoorlijk goed! Bij mij draaide het ding een stuk sneller toen ik m'n handpalmen gebruikte i.p.v. vingers.
Dat is dus een Psi Ballquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Dit kan je ook voelen wanneer je rustig op de bank zit, ontspannen sfeer, ff geen tv, je 2 handen langzaam naar elkaar toebrengt. Voel je op een gegeven moment een bepaalde weerstand tussen je handen. Alsof er iets is wat je handen tegenhoud om door te gaan...
Er een grote glazen stolp overheen zetten, zodat je de luchtstromen nog verder elimineert.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef ImTheBase het volgende:
Nou je kan bijvoorbeeld dit soort dingen doen:
* Zorgen voor geen tocht of wind
* Je adem inhouden om jezelf te checken of je niet blaast
Dat soort simpele dingen
Inderdaad. Je moet eerst de energie samen laten komen voor je het kan "kneden" tot een bal (of wat dan ook).quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is het begin van een energie bal, namelijk het energie verzamelen. daarna moet je het nog vormen. ook wel psi ball genoemd.
Ik heb het geleerd als de buitenrand van m'n auraquote:
Hmm leg uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd als de buitenrand van m'n aura
Je aura bevind zich helemaal om jou heen. De meesten hebben em nog nooit gezien, sommige weten/kennen de naam, anderen weten em te vinden. Is een vrij simpele manier om de grens van je aura te vinden, zit tenslotte ook om je handen heen. Wanneer je deze naar elkaar toebrengt, voel je op een bepaalde afstand, een weerstand. Dat is de grens waarvan de aura van je 2 handen tegenelkaar 'gedrukt' worden. Wanneer je door'duwt', voel je dat de weerstand daarna weg is. Dat is het punt dat je aura in elkaar overvloeit. Kan gezien worden als 2 zeepbellen die 1 worden wanneer je er 2 tegen elkaar aandruktquote:
Ja, ok, 'zien' moet je dan ook niet te letterlijk nemen, want telekinese kan je ook niet direct zien...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:08 schreef ImTheBase het volgende:
Ah oke, van de aura wist ik al, maar het is wel een speciale manier om het zo te zien
Ik bedoelde van de manier hoe je ertegenaan kijktquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ja, ok, 'zien' moet je dan ook niet te letterlijk nemen, want telekinese kan je ook niet direct zien...
[offtopic]quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Angeliquetje het volgende:
tvp
Terug vind postquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
[offtopic]
[going 2 n00b mode]
wtf betekend dat? heb het al zovaak gezien
Respectquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Terug vind post
Als je iets post, vind je het desbetreffende topic terug in je "My Active Topics"![]()
Hoe heb je dit geprobeerd? Enkel met de ged8te of stimuleerde je de plakbandrol ook met de hand ernaast?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef geejeej het volgende:
het is alweer een paar jaar geleden maar toen zat ik dus wat te lezen over telekinese dat het echt mogelijk is enzo. ik geloofde er niet zo veel van maar bouwde toch maar zo'n pinwheel ding en dat begon meteen te draaien terwijl ik nog niks probeerde te doen. vandaar dat ik het bijna meteen niet meer geloofde.
toen pakte ik zo'n soort van plakbandrollertje waar dan spul op zit waar je leidingen mee dicht (rood met wit, misschien ken je het wel)
en die leg ik dus op zn zijkant voor me neer (zodat ie kan rollen) en dat beweegt natuurlijk niet zomaar. en die stond daar ook wel even stil. Ik even later proberen wat uit te halen, kijken of ik m een centimeter vooruit krijg. ik hield het misschien een minuut of 2 vol en toen ineens *pats* dat ding schiet zomaar een halve meter weg! ik schrok me toen natuurlijk de t****g
ben toen meteen nog een keer gaan proberen, maar diezelfde dag is het me niet meer gelukt.
als ik het me goed herinner is het me een dag of wat later wel nog 1 keer gelukt maar toen schrok ik weer zó. echt ongeloofelijk maar je verwacht het ook helemaal niet. iig niet zo hard.
later was ik dat plakbandrollertje kwijt en heb ik het eigenlijk ook nooit meer geprobeerd.
Zo te horen heb je er wle wat ervaring meequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
een beginnend persoon heeft inderdaad een dag of 2 nodig om weer op hun energie op peil te krijgen voor ze het weer kunnen doen. kan langer zijn, verschilt per persoon. naarmate je het vaker doet en oefent kun je het vaker en krachtiger uitvoeren
ik zit de hele dag uit me neus te eten. is ook een leuke activiteit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er wle wat ervaring mee![]()
ik had mijn linker hand een beetje in de buurt (echt waar niet aangeraakt!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Hoe heb je dit geprobeerd? Enkel met de ged8te of stimuleerde je de plakbandrol ook met de hand ernaast?
Sssst! Niet zo kritisch! Natuurlijk lukt het dan niet, de gedachte-energie kan niet door glas. Ofzo. Duh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:50 schreef EggsTC het volgende:
Zet er is een glazen stolp overheen, of een glas, lukt het dan ook?
Dat is een fabeltje...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:53 schreef DonGorgon het volgende:
Men gebruikt maar een kleine hoeveelheid van de hersenen (10 - 15%).
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef TheDon1985 het volgende:
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?
Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '
Bron: http://www.avrogezondheid.nl
Jawel. Alleen niet tegelijkertijd. Zoals je ook nooit tegelijkertijd al je spieren gebruikt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw. Ligt er tevens aan op de manier hoe het gebruikt wordt denk ik. De electrische lading en bloed stromen zo ie zo al door elk deel van de hersenen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dat deel dan ook daadwerkelijk gebruikt in het dagelijks leven..
Ik ben bang dat het toch echt waar isquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem deze beweringen niet zo nauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |