waarom heb je hoeken in het blad of wat het ook is gemaakt ? Zo kom je niet overtuigend over dat je er niet tegenaan blaast,, ennuu.. ik zie je buik wel op en neer gaan dus je ademt wel mooi...quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
Heey allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben hier gekomen omdat ik een vraagje had..
Ik ben sinds een dag telekinese aan het oefenen met behulp van een Psi Wheel..
Ik kan de psi wheel draaien en heb dit opgenomen, je kan het hier hosting by http://www.psibron.nl zien
Wat vinden jullie hiervan? En zijn jullie zelf ook geïnteresseerd?
Mvg Tim![]()
Ik vind filmpjes van dit soort dingen altijd tof. Paranormaal of niet? Ik denk niet dat je hier uit komt tenzij jij zelf weet of het fake is. Om bij het begin te beginnen: Dat ding beweegt en dat zal niemand ontkennen (snel ook trouwens) Je kunt echter met film niet alle facetten vastleggen die eventueel een verklaring kunnen geven. Ergo: meerdere verklaringen en mogelijkheden. Of dit filmpje dus iets paranormaals laat zien of niet lijkt me een onzinnige discussie. Het enige dat telt is wat jij er zelf van vindt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben sinds een dag telekinese aan het oefenen met behulp van een Psi Wheel..
Ik kan de psi wheel draaien en heb dit opgenomen
Zeker. Je moet alles een keer in je leven proberenquote:Wat vinden jullie hiervan? En zijn jullie zelf ook geïnteresseerd?
Dat geloof ik best. maar dan nog heb je te maken met de menselijke conventie die gevoelsmatig een kilo lood toch zwaarder vindt dan een kilo veren.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:40 schreef FatalException het volgende:
Ze blazen inderdaad gewoon allemaal.
Als ze werkelijk telekinese konden beoefenen, dan zou het niet uitmaken of het een klein object of een groot object is wat ze laten bewegen; de krachten die nodig zijn worden immers geput uit een oneindige bron van energie.
Het gaat om het geloof wat je hebt, en als je dit hebt, dan is er geen verschil tussen een wieletje te laten draaien met de kracht van je geest, of grote piramidestenen te laten zweven.
eh ja dus ? das het laatste waar ik ooit over zou praten laat eerst maar zien dat het kan voordat je dieper ingaat op heel het gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. maar dan nog heb je te maken met de menselijke conventie die gevoelsmatig een kilo lood toch zwaarder vindt dan een kilo veren.
Okay.... voor jou is dat zo... jouw waarheid. Klaarquote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef D-Industries het volgende:
[..]
eh ja dus ? das het laatste waar ik ooit over zou praten laat eerst maar zien dat het kan voordat je dieper ingaat op heel het gebeuren.
Het kan niet, het bestaat nietKlaar.
Dit is natuurlijk niet zoals jij het wil doen voorkomen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef TheDon1985 het volgende:
'Vraag: De mens gebruikt zeventig procent van de hersenen. Waar?
Antwoord: Niet waar. Door recente onderzoeken is gebleken dat 100 procent van de hersenen wordt gebruikt. Vroeger werd verteld dat dit slechts 10 procent was. Dit fabeltje werd gebruikt als argument voor het bestaan van buitenzintuiglijke gaven. Die gaven zouden in de overige 90 procent zitten. Inmiddels is duidelijk dat de gedeeltes die niet gebruikt zouden worden in de hersenen, zouden afsterven. '
Bron: http://www.avrogezondheid.nl
Kijk eens naar de Quantum mechanica.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Je bent er dus wel van overtuigd dat het kan, als je zelf maar genoeg energie op kan wekken?
je kunt er niet verder naast zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:40 schreef FatalException het volgende:
Ze blazen inderdaad gewoon allemaal.
Als ze werkelijk telekinese konden beoefenen, dan zou het niet uitmaken of het een klein object of een groot object is wat ze laten bewegen; de krachten die nodig zijn worden immers geput uit een oneindige bron van energie.
Het gaat om het geloof wat je hebt, en als je dit hebt, dan is er geen verschil tussen een wieletje te laten draaien met de kracht van je geest, of grote piramidestenen te laten zweven.
Ik denk dat je niet moet zeggen hoe een ander wel of niet móet denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef FatalException het volgende:
Je moet niet denken in termen van moleculen. Je moet denken in termen van het feit dat alles alles tegelijkertijd is tot jij het waarneemt. Dit leert de kwantummechanica ons ook.
Er gaan helemaal geen krachten mee gepaard. Wat de wereld is, is een projectie op het gigantische hologram universum die alle staten tegelijketijd bevat. Want materie bestaat eigenlijk helemaal niet, alles is in feite een projectie, losse informatie.
Je kunt zelf die projectie bepalen, alleen we zijn zo materialistisch dat je eigenlijk letterlijk gezien herboren zou moeten worden en dat je andere denkwijzen aangeleerd wordt wil je dit kunnen.
Er zijn echter andere mogelijkheden, dat is: meditatie en zelfhypnose. Ik ben er ook al mee bezig alleen helaas nog geen resultaat (ik ben helaas te wetenschappelijk).
Ah, die post had ik gemist.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef FatalException het volgende:
Meneer lokte het zelf uit met zijn arrogante zinnetje "je kunt er niet verder naast zitten.".
Moet ik stikken dan ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:01 schreef D-Industries het volgende:
[..]
waarom heb je hoeken in het blad of wat het ook is gemaakt ? Zo kom je niet overtuigend over dat je er niet tegenaan blaast,, ennuu.. ik zie je buik wel op en neer gaan dus je ademt wel mooi...
nog andere overtuigende filmpjes?
..zeker nog nooit een orgasme gehad?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:28 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet tegelijkertijd. Zoals je ook nooit tegelijkertijd al je spieren gebruikt.
Lees verder op Xerson.nlquote:Telekinese is de mogelijkheid objecten te bewegen zonder ze aan te raken. Zo kunt u de wijzers van een klok verzetten, objecten door de kamer laten zweven, en zelfs uzelf laten zweven. Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels ontstaan, omdat op een diep niveau van de realiteit de snaartheorie impliceert dat er meerdere dimensies moeten bestaan. Tevens begint het tot de wetenschap door te dringen dat materie niet bestaat maar slechts een brij van trillingen is die door een bewustzijn een vorm aannemen.
Ja, ook u kunt telekinese uitvoeren. Het geheim hierachter is zich u te realiseren dat de wereld om u heen slechts een illusie is, gecreëerd door uw bewustzijn dat in een brij van holografische lijnen, trillingen zweeft. Hetgeen uw bewustzijn, uw geest, doet is als een tekenbord vorm geven aan de reeds bestaande brij van trillingen. Het is aan te raden het artikel Het holografisch universum eerst te lezen, omdat u dient te geloven dat alles van wat u ziet in feite een illusie is. Kent u de film the Matrix? De filosofie die daarin ten grondslag ligt, dat wij in een virtuele wereld leven, is de waarheid. Het artikel legt uit waarom alles om u heen slechts een illusie is. Als u dit gelezen heeft kunt u verder gaan.
Ik denk niet dat je het na een paar keer oefenen ook gelijk kan, ik heb gehoord dat het wel een jaar kan duren als je een paar keer per week oefent. Je moet het geduld hebben en iedereen schijnt het te kunnen als je er maar lang op oefent en als het niet lukt niet gelijk bij de pakken neer gaat zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Electro-Worm het volgende:
't Lukt mij gewoon niet:S.
Kun jullie me nog 1 jkeer uiteggen HOE je het doet en hoe het ook echt werkt?
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:43 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
..zeker nog nooit een orgasme gehad?![]()
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een penquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom lukt het mensen alleen met zo'n psi-wheel, en niet gewoon met een pen? Zou toch even makkelijk/moeilijk zijn?
ik krijg die klote pen maar niet vooruit![]()
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een pen
Gelukkig dat het zo werkt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.
Dat die psi-wheel al vanzelf bijna draait, maakt mij sceptisch. Één keer met je hand erlangs en de "windvlaag" is al genoeg om dat ding te doen bewegen.
is het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:30 schreef Viperdesign het volgende:
Apart. Wist niet dat zoiets mogelijk was.
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppenquote:
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuikenquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppen.
Dat zou niet kloppen want waarom zouden we mensen foppen, daarzou toch een reden voor moeten zijn..![]()
Nu begin ik ook te twijfelenquote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef bonke het volgende:
[..]
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuiken
degenen die zeggen dat ze dat wel kunnen, hebben soms als bewijs een filmpje waaruit je al kan afleiden dat er meer opties zijn om iets te laten bewegen
hebben ze geen bewijs dan zijn ze er stellig van overtuigt dat ze het wel kunnen maar daarvoor niemand in hun buurt willen hebben
ook zijn er lui die huren een paar figuranten, gaan een leuk filmpje maken over bv levitatie en zeggen dan dat het echt is, zie levitatie video instructie ( en dat word gewoon geloofd )
als ik niet zo nuchter was geweest en vaker in truth wel had meegegaan met het paranormale en ik zou een keer een topic openen over het feit fat ik mezelf alleen al door mijn gedachten 10 kg lichter kan maken, dan zouden een boel van jullie dat gewoon geloven
levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
dat zal niet gaanquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nu begin ik ook te twijfelen![]()
.
Maar neem dan de tijd om naar iemand heen te gaan die het WEL kan.
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.quote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef bonke het volgende:
[..]
dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan:)
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kanquote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.
Maarja, jou keuze![]()
Jah progammas....quote:Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kan
programma`s die wel laten zien dat het kan hebben altijd in de afkondiging de naam van een illusionist staan
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoedquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jah progammas....
Eeerst zien, dan geloven...
De tv is niks, je moet het met je eigen ogen zien.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar ik wil die weddenschap wel aangaanquote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
Omdat zelfs Tibetaanse monniken dat niet kunnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef junkie19 het volgende:
Tibetaanse monikken kunnen hele objecten met hun geest laten zweven, dus waarom kan een beginner dat niet met een watje doen?
Geldt dat ook voor andere door sommige mensen als bovennatuurlijk beschouwde kunsten?quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |