quote:Op maandag 11 juli 2005 16:43 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
..zeker nog nooit een orgasme gehad?![]()
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een penquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom lukt het mensen alleen met zo'n psi-wheel, en niet gewoon met een pen? Zou toch even makkelijk/moeilijk zijn?
ik krijg die klote pen maar niet vooruit![]()
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk dat het voor je gedachtegang makkelijker is om iets wat al bijna uit zichzelf daart aan het draaien te krijgen dan een pen
Gelukkig dat het zo werkt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Zou toch helemaal niets uit moeten maken? Je hebt psi-kracht of niet. Als je de "truuk" (mocht het kunnen) door hebt, kan je in principe van alles laten zweven.
Dat die psi-wheel al vanzelf bijna draait, maakt mij sceptisch. Één keer met je hand erlangs en de "windvlaag" is al genoeg om dat ding te doen bewegen.
is het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:30 schreef Viperdesign het volgende:
Apart. Wist niet dat zoiets mogelijk was.
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppenquote:
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuikenquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dat als grap bedeold of geloof je zelf dat we hem/ jou foppen.
Dat zou niet kloppen want waarom zouden we mensen foppen, daarzou toch een reden voor moeten zijn..![]()
Nu begin ik ook te twijfelenquote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef bonke het volgende:
[..]
je kan mij niet wijs maken dat er daadwerkelijk mensen zijn die een balpen of iets anders kunnen laten bewegen door alleen hun mind te gebbuiken
degenen die zeggen dat ze dat wel kunnen, hebben soms als bewijs een filmpje waaruit je al kan afleiden dat er meer opties zijn om iets te laten bewegen
hebben ze geen bewijs dan zijn ze er stellig van overtuigt dat ze het wel kunnen maar daarvoor niemand in hun buurt willen hebben
ook zijn er lui die huren een paar figuranten, gaan een leuk filmpje maken over bv levitatie en zeggen dan dat het echt is, zie levitatie video instructie ( en dat word gewoon geloofd )
als ik niet zo nuchter was geweest en vaker in truth wel had meegegaan met het paranormale en ik zou een keer een topic openen over het feit fat ik mezelf alleen al door mijn gedachten 10 kg lichter kan maken, dan zouden een boel van jullie dat gewoon geloven
levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
dat zal niet gaanquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nu begin ik ook te twijfelen![]()
.
Maar neem dan de tijd om naar iemand heen te gaan die het WEL kan.
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.quote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef bonke het volgende:
[..]
dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan:)
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kanquote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
De vraag: Hoe weet je dat, je zegt toch zelf eerst zien dan geloven? Doe dan de moeite om het ook te KUNNEN zien.
Maarja, jou keuze![]()
Jah progammas....quote:Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn genoeg programma`s op tv geweest die hebben laten zien dat het niet kan
programma`s die wel laten zien dat het kan hebben altijd in de afkondiging de naam van een illusionist staan
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoedquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jah progammas....
Eeerst zien, dan geloven...
De tv is niks, je moet het met je eigen ogen zien.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar ik wil die weddenschap wel aangaanquote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
Omdat zelfs Tibetaanse monniken dat niet kunnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef junkie19 het volgende:
Tibetaanse monikken kunnen hele objecten met hun geest laten zweven, dus waarom kan een beginner dat niet met een watje doen?
Geldt dat ook voor andere door sommige mensen als bovennatuurlijk beschouwde kunsten?quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef bonke het volgende:
[..]
de eerste die bij mij langskomt om te laten zien dat telekinese werkt krijgt van mij 100 euro en zijn reiskosten vergoed
en een energiedrankje
maar lukt het niet krijgt hij/zij niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |