Respectloos gezever? Sjonge een iemand roept dat iets respectloos is en de rest hobbelt er achteraan. Ik geloof het wel, als je het me laat zien. Ik weet niet waar jij woont, maar ik wil als scepticus (maar ik wil wel graag geloven) best een keer je halverwege ontmoeten dat je me vervolgens je gaven demonstreert. Dan maken we daar een verslag van, gewoon van datgene wat er gebeurde. Eventueel leggen we het vast op foto dan wel film. Ik heb een digicam die ook nog een filmfunctie heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.
dit heb ik persoonlijk ondervonden en zo blijf je 24/7 bezig. dus ik heb zelf gezegd...tieft maar lekker op. heb al een paar keer bewijs geleverd en of mensen het niet geloven, prima.
als jij denkt dat als je een gave hebt het lekker de hele dag kan doen. probeer het maar. wedden dat jij al na 30seconden uitgeput neervalt? heb jij enig idee hoe een gave werkt? wat voor concentratie/inspanningen er allemaal bij komen kijken?
neem astraal reizen even als voorbeeld. iets wat dus al wetenschappelijk onderzocht is en bewezen. CIA gebruikt een aangepaste variant ervan als Remote Viewing, nadat de russen dat al gebruikte. je kunt zoiets niet op lange tijd volhouden tenzij je er veel mee getrained/geoefend hebt. het vreet energie net alsof je een body workout doet. alleen dan met je geest. ik zweet persoonlijk niet voor niks als ik intensief bezig ben. en ik kan het daarom niet de hele dag door doen en heb wel degelijk pauzes nodig.
maar dat respectloze gezever hier dat heen en weer gaat heeft niks met een constructieve discussie te maken. zowel een sceptisch iemand als een gelovige moet zijn statements eens wat beter onderbouwen behalve "dat is onzin, bestaat niet, kan niet" en vice versa.
Die dingen waarvan jij claimt dat je ze kunt of iemand anders die iets claimt te kunnen. Tarot is met kaarten, ik neem aan dat je daarmee de toekomst kunt voorspellen voor mij, of me iets over mezelf vertellen? Ik heb niets te verliezen, dus ik zou gewoon eerlijk antwoord geven. Alleen valt dat natuurlijk weer niet te controleren.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie
hij gaat jou filmen en er zodoende voor zorgen dat jij je gave kan bewijzenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie
Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Enyalius het volgende:
Tarot voorspellen geen toekomst. ze geven inzichten in bepaalde vragen die je hebt en de uitwerking er van in de toekomst die je nu betreed. maar de toekomst staat niet vast omdat het veranderd zodra je een andere keuze maakt. tarot kaarten geeft je dus inzicht in een bepaalde richting waarna jij kan kiezen die route te volgen of niet. er is een Tarot topic waarin verscheidene mensen kaartjes trekken als je er om vraagt. de mensen daar zijn er beter in dan ikzelf aangezien ik er pas een maand ofzo in verdiep heb. heb dus nog aardig wat te leren qua interpeteren.
ik doe er niet lacherig om. ik ben serieus om te weten wat jij verstaat onder paranormale gaves en hoe jij van plan bent het te testen. neem jij wel alle mogelijkheden in gedachte? ik bedoel maar, ben wel degelijk serieus
Kijk. Ik begrijp dat jij een scepticus bent, maar je kunt op zijn minst proberen mensen wel in hun waarde te laten. Dergelijke opmerkingen zijn een beetje sneu. Misschien kun je dat achterwege laten?quote:
hmm bij een voetbaluitslag is het zo eerste uitslag dat in me opkomt is meestal de goeie. voor de rest heb ik het niet geprobeerd met wat mensen opschrijven. maar lijkt me wel leuk om te proberen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.
dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef bonke het volgende:
als ie nou ff zegt waar die zit op irc gaan we dat ff testen
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinquote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.
en dat op vrijdagavond...8 uur ofzo?
online ( irc) kan je ook dingen opschrijven en op moment van openbaren alles bij iemand in de fluister mikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinDaarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendinDaarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
Uhm...op zich wel, als hij nl liegt kan ik het zelf ook nog zeggen wat ik had he. Echter, ik kan vrijdagavond niet. Ik ben om 20u nog trainen en daarna ga ik linea recta naar mn vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenen
maar bonke kan vrijdag dan voldoende verslag doen. vertrouw je zijn "getuigenis"?
Het was dit topicquote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef bonke het volgende:
en dat we maar 10 tot 15 % van onze hersenen gebruiken is een fabeltje
daar hebben ze een keer een discussie over gehad in een topic waarvan ik niet meer weet welke dat was
het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zekerquote:
bewijs maar dat het niet waar isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:33 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zeker![]()
Wat zou ik moeten bewijzen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef bonke het volgende:
[..]
bewijs maar dat het niet waar is
duhh
het ligt er natuurlijk aan hoe oud je word hequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef MasterM26 het volgende:
Bij mij is het ook nog niet geluktmaar ik blijf het volhouden, het kan enige tijd duren
![]()
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:21 schreef Enyalius het volgende:
bonke heeft geen recht van spreken meer. kwam gisteravond niet eens opdagen. enige wat hij kan is domme opmerkingen plaatsen zonder ook maar een klein beetje te verdiepen in de materie zelf
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:40 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!![]()
![]()
Datis de stomste zetdie je kan maken...
Dude... you just blew your shot...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie had
eenbeetje paradinges had dus kunnen weten dat ik niet kwam
btw: heb volgens mij niet gezegt dat ik op vrijdag dus wel kon
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Dude... you just blew your shot...
Nee helemaal niet idd. Gisteravond was vrijdagavond. Ik heb Enyalius (of hoe je t ook schrijft) aangeboden om een en ander te testen. Dat is in dit topic gepost. Hij kwam met het voorstel voor vrijdagavond maar ik heb daarop gereplied dat ik dan niet kon. Ik heb zelfs ZELF aangegeven dat het via internet een beetje tricky is, want gesteld dat hij het goed zou hebben, dan zou ik kunnen zeggen dat ie t niet goed was.quote:
Filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:33 schreef displission het volgende:
staat dat filmpje nog ergens online? dat iemand weet ik kan hem niet meer openen in de OP
grinnikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Bonke wordt steeds gebashed omdat hij de boel hier loopt te verzieken met zijn rotopmerkingen die nergens over gaan![]()
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik
rotopmerkingen van mijn kant komen door rotopmerkingen van jullie kant
dat vind ik een mooi complimentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
Achjah.. Onkruid vergaat niet hé.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
3239quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ow fijn nog meer onkruid...
Idd, dan zou je de hele dag op je luie reet op de bank zitten en d zakken chips uit de kast naar je toe denken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Manke het volgende:
als telekinese (dmv gedachten) bestaat, was het allang bewezen (niet als vaag/nep internet filmpje) en was er al iemand miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |