abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:13:28 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_31008292
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:

[..]

zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.

dit heb ik persoonlijk ondervonden en zo blijf je 24/7 bezig. dus ik heb zelf gezegd...tieft maar lekker op. heb al een paar keer bewijs geleverd en of mensen het niet geloven, prima.

als jij denkt dat als je een gave hebt het lekker de hele dag kan doen. probeer het maar. wedden dat jij al na 30seconden uitgeput neervalt? heb jij enig idee hoe een gave werkt? wat voor concentratie/inspanningen er allemaal bij komen kijken?

neem astraal reizen even als voorbeeld. iets wat dus al wetenschappelijk onderzocht is en bewezen. CIA gebruikt een aangepaste variant ervan als Remote Viewing, nadat de russen dat al gebruikte. je kunt zoiets niet op lange tijd volhouden tenzij je er veel mee getrained/geoefend hebt. het vreet energie net alsof je een body workout doet. alleen dan met je geest. ik zweet persoonlijk niet voor niks als ik intensief bezig ben. en ik kan het daarom niet de hele dag door doen en heb wel degelijk pauzes nodig.

maar dat respectloze gezever hier dat heen en weer gaat heeft niks met een constructieve discussie te maken. zowel een sceptisch iemand als een gelovige moet zijn statements eens wat beter onderbouwen behalve "dat is onzin, bestaat niet, kan niet" en vice versa.
Respectloos gezever? Sjonge een iemand roept dat iets respectloos is en de rest hobbelt er achteraan. Ik geloof het wel, als je het me laat zien. Ik weet niet waar jij woont, maar ik wil als scepticus (maar ik wil wel graag geloven) best een keer je halverwege ontmoeten dat je me vervolgens je gaven demonstreert. Dan maken we daar een verslag van, gewoon van datgene wat er gebeurde. Eventueel leggen we het vast op foto dan wel film. Ik heb een digicam die ook nog een filmfunctie heeft.

Of nog beter, misschien kan er een TRU meet georganiseerd worden waarbij dergelijke dingen worden vastgelegd. Op een TRU meeting waar dan wel zowel believers als non-believers zijn. Wellicht dat het dan wel geloofd wordt. Als ik het zelf zou filmen zou ik het iig wel geloven. Ik weet nl wat er toen gebeurd is en ik weet voor mezelf dat wat er op dat filmpje staat dan ook echt is. Van een filmpje van internet weet ik dat niet, bij eentje dat ik zelf maak wel.

Zijn we direct van dat gedoe af.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 september 2005 @ 20:18:29 #202
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31008501
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie

en hoe wil je zoiets vastleggen en gaan onderzoeken? is natuurlijk ook belangrijk om te weten. en hoe ben je dan zeker dat iemand geen "cold reading" zal doen door jouw te leiden met vragen en dat je dan opeens zelf al antwoord op gaat gaven a la Char? of dat ze lichaamstaal lezen om zo tot antwoorden te komen?

ik weet nog dat iemand iets met pendelen zou gaan doen. nooit meer wat van gehoord. mensen claimen dat de pendel alleen beweegt door spiertrillingen terwijl dat niet verklaard hoe een pendel van een draaiende beweging opeens heen en weer gaat zonder dat de hand bewogen heeft in princiepe ook een stukje telekinese. en in die vorm kan ik het ook. een pen bewegen ben ik van plan te gaan oefenen, dus op moment kan het zelf niet.

voorspellen van voetbal uitslagen lijk ik aardig goed in te zijn. neem het laatste grote toernooi voor landen teams. had alleen poule A fout en de kwartfinales. en telepathy ben ik op het moment mee bezig om beter te begrijpen. dus daar ben ik niet 100% mee. zoals ik zei had van de 18 karakters alleen de eerste 5 goed bij die kleine demo op irc.

[ Bericht 66% gewijzigd door Enyalius op 28-09-2005 20:23:36 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:25:17 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_31008727
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
en wat voor gaves zou jij tentoongesteld willen hebben? valt pendelen, wichelroeden, tarot er onder via jouw definitie? of heb je meer behoefte aan ESP? - of PK gaves? denk dat ik me dan ook wel kan amuseren met mijn eigen onderzoek voor me studie
Die dingen waarvan jij claimt dat je ze kunt of iemand anders die iets claimt te kunnen. Tarot is met kaarten, ik neem aan dat je daarmee de toekomst kunt voorspellen voor mij, of me iets over mezelf vertellen? Ik heb niets te verliezen, dus ik zou gewoon eerlijk antwoord geven. Alleen valt dat natuurlijk weer niet te controleren.

Ik geloof dat ik hier ook mensen heb gezien die beweren aan telekinese te doen. Ik wil wel filmen dat iemand objecten laat bewegen hoor. Geen probleem. Kun jij misschien niet, maar iemand anders wel. Daarvoor geld wat ik net zei ook. Wel typerend dat jij verder niet ingaat op wat ik net zei. Je doet er een beetje lacherig over, en probeert het af te doen als geintje, maar je ontwijkt het wel. Typisch hoor...
pi_31008772
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
hij gaat jou filmen en er zodoende voor zorgen dat jij je gave kan bewijzen
maarrrrr, als ie echt staat te filmen zou er natuurlijk niks kunnen gebeuren omdat je, of te gespannen bent of je bent je paddo`s vergeten
en als jij vind dat iemand die zonder bewijzen te zien minder intelligent overkomt dan degenen die zeggen het kunnen zonder het te bewijzen...
tja, dan kan ik wel zeggen dat juist jij minder intelligent overkomt maar das niet lief he
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 20:29:34 #205
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31008892
Tarot voorspellen geen toekomst. ze geven inzichten in bepaalde vragen die je hebt en de uitwerking er van in de toekomst die je nu betreed. maar de toekomst staat niet vast omdat het veranderd zodra je een andere keuze maakt. tarot kaarten geeft je dus inzicht in een bepaalde richting waarna jij kan kiezen die route te volgen of niet. er is een Tarot topic waarin verscheidene mensen kaartjes trekken als je er om vraagt. de mensen daar zijn er beter in dan ikzelf aangezien ik er pas een maand ofzo in verdiep heb. heb dus nog aardig wat te leren qua interpeteren.

ik doe er niet lacherig om. ik ben serieus om te weten wat jij verstaat onder paranormale gaves en hoe jij van plan bent het te testen. neem jij wel alle mogelijkheden in gedachte? ik bedoel maar, ben wel degelijk serieus

en qua "intelligentie". in tegenstelling tot een zekere bonke plaats ik niet "das onzin, dat kan niet" zonder enige onderbouwing. mijn beweringen mogen wellicht onjuist zijn, maar ik onderbouw ze wel met enige kennis en ervaring. en nee als je bij mij een camera of zo op zet zal ik niet opeens te nerveus worden om te doen in wat ik beweer te kunnen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_31008989
zeg het maar, waneer en hoe laat zou jij mijn gedachten kunnen lezen ??
pies on joe toe
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:32:42 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_31009014
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Enyalius het volgende:
Tarot voorspellen geen toekomst. ze geven inzichten in bepaalde vragen die je hebt en de uitwerking er van in de toekomst die je nu betreed. maar de toekomst staat niet vast omdat het veranderd zodra je een andere keuze maakt. tarot kaarten geeft je dus inzicht in een bepaalde richting waarna jij kan kiezen die route te volgen of niet. er is een Tarot topic waarin verscheidene mensen kaartjes trekken als je er om vraagt. de mensen daar zijn er beter in dan ikzelf aangezien ik er pas een maand ofzo in verdiep heb. heb dus nog aardig wat te leren qua interpeteren.

ik doe er niet lacherig om. ik ben serieus om te weten wat jij verstaat onder paranormale gaves en hoe jij van plan bent het te testen. neem jij wel alle mogelijkheden in gedachte? ik bedoel maar, ben wel degelijk serieus
Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:34:15 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_31009071
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef bonke het volgende:

[..]

of je bent je paddo`s vergeten
Kijk. Ik begrijp dat jij een scepticus bent, maar je kunt op zijn minst proberen mensen wel in hun waarde te laten. Dergelijke opmerkingen zijn een beetje sneu. Misschien kun je dat achterwege laten?
  woensdag 28 september 2005 @ 20:34:42 #209
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31009087
als jij kan accepteren en begrijpen dat ik al 2x eerder gezegd heb dat mijn gave niet 100% werkt en dat ik er nog mee aan het oefenen ben...vrijdag avond op irc?
pi_31009103
als ie nou ff zegt waar die zit op irc gaan we dat ff testen
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 20:36:25 #211
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31009153
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou weet ik veel. Jij zegt dat je voetbaluitslagen e.d. kunt voorspellen. Kun jij dan ook voorspellen wat ik opschrijf ? Of wat ik op verschillende kaartjes voor symbolen heb staan ? Kun jij dat 'zien'? Dat is nl makkelijk te testen, hoeft niet eens lang te duren.
hmm bij een voetbaluitslag is het zo eerste uitslag dat in me opkomt is meestal de goeie. voor de rest heb ik het niet geprobeerd met wat mensen opschrijven. maar lijkt me wel leuk om te proberen.
  woensdag 28 september 2005 @ 20:37:43 #212
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31009199
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef bonke het volgende:
als ie nou ff zegt waar die zit op irc gaan we dat ff testen
dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.
en dat op vrijdagavond...8 uur ofzo?
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:39:49 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_31009278
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Enyalius het volgende:

[..]

dat is tweakers.net als server, en de chatroom is #truth.
en dat op vrijdagavond...8 uur ofzo?
Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendin Daarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
pi_31009288
ik zit er nu en mijn server is irc.fok.nl en #truth
pies on joe toe
pi_31009372
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sorry, vrijdagavond gaat niet lukken. Niet dat ik nie twil, maar ik ben dan bij mijn vriendin Daarnaast is dit online, en ik bedoel meer irl. Anders is het niet eerlijk. Ik kan wel vanalles opschrijven, en als jij het goed raad kan ik zeggen dat je geen gelijk hebt. Dat is dan weer niet eerlijk voor jouw.
online ( irc) kan je ook dingen opschrijven en op moment van openbaren alles bij iemand in de fluister mikken
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 20:43:13 #216
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31009379
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenen
maar bonke kan vrijdag dan voldoende verslag doen. vertrouw je zijn "getuigenis"?
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 20:48:44 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_31009567
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:

[..]

zou ik niet erg vinden. is voor mij een indicatie dat ik er dan nog niet ben en meer moet oefenen
maar bonke kan vrijdag dan voldoende verslag doen. vertrouw je zijn "getuigenis"?
Uhm...op zich wel, als hij nl liegt kan ik het zelf ook nog zeggen wat ik had he. Echter, ik kan vrijdagavond niet. Ik ben om 20u nog trainen en daarna ga ik linea recta naar mn vriendin. Ik vind het op zich prima op een dergelijke test een keer op poten te zetten.
  donderdag 29 september 2005 @ 06:25:23 #218
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31017707
leugenaars kom je overal tegen dus ik til er niet zwaar aan
maar laat het maar weten. ben benieuwd hoe zoiets zal gaan
  donderdag 29 september 2005 @ 08:07:32 #219
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_31018079
vast en zeker goed
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  donderdag 29 september 2005 @ 13:19:11 #220
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_31025060
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef bonke het volgende:
en dat we maar 10 tot 15 % van onze hersenen gebruiken is een fabeltje
daar hebben ze een keer een discussie over gehad in een topic waarvan ik niet meer weet welke dat was
Het was dit topic
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_31037834
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:19 schreef Rasing het volgende:

[..]

Het was dit topic
het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zeker
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31038882
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:33 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

het zijn beweringen ze denken het dus het is niet eens zeker
bewijs maar dat het niet waar is
duhh
pies on joe toe
pi_31039535
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef bonke het volgende:

[..]

bewijs maar dat het niet waar is
duhh
Wat zou ik moeten bewijzen? Ik zeg toch niet dat ze ongelijk hebben ik zeg alleen dat het een bewering is en het niet zeker is maar ik val je niet aan hoor, je moet het ff beter lezen
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:32:36 #224
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31057690
Leuke discussies hebben we hier hé
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:34:16 #225
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31057737
ey EW is het jou nog gelukt?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:36:23 #226
126737 Electro-Worm
pi_31057809
Nee . Helaas, maar ik lbijf wel oefenen
pi_31071998
Bij mij is het ook nog niet gelukt maar ik blijf het volhouden, het kan enige tijd duren
pi_31073901
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef MasterM26 het volgende:
Bij mij is het ook nog niet gelukt maar ik blijf het volhouden, het kan enige tijd duren
het ligt er natuurlijk aan hoe oud je word he
pies on joe toe
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 06:21:08 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31078238
bonke heeft geen recht van spreken meer. kwam gisteravond niet eens opdagen. enige wat hij kan is domme opmerkingen plaatsen zonder ook maar een klein beetje te verdiepen in de materie zelf
pi_31078371
filmpje van zweven pen door telekinese........

http://www.xerson.nl/content/view/104/2/

[ Bericht 28% gewijzigd door Vortexs op 01-10-2005 08:18:03 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 08:37:26 #231
126737 Electro-Worm
pi_31078420
Slimbo:P Over dit filmpje is zelfs een topic over hiero in the truth is in here....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 08:40:11 #232
126737 Electro-Worm
pi_31078436
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 06:21 schreef Enyalius het volgende:
bonke heeft geen recht van spreken meer. kwam gisteravond niet eens opdagen. enige wat hij kan is domme opmerkingen plaatsen zonder ook maar een klein beetje te verdiepen in de materie zelf
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!! Datis de stomste zetdie je kan maken...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 08:59:05 #233
64781 bonke
pipo koeie
pi_31078539
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 08:40 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!! Datis de stomste zetdie je kan maken...
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie had
eenbeetje paradinges had dus kunnen weten dat ik niet kwam
btw: heb volgens mij niet gezegt dat ik op vrijdag dus wel kon
pies on joe toe
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:20:46 #234
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31079156
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 08:59 schreef bonke het volgende:

[..]

heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie had
eenbeetje paradinges had dus kunnen weten dat ik niet kwam
btw: heb volgens mij niet gezegt dat ik op vrijdag dus wel kon
Dude... you just blew your shot...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:33:34 #235
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_31079307
staat dat filmpje nog ergens online? dat iemand weet ik kan hem niet meer openen in de OP
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:28:56 #236
126737 Electro-Worm
pi_31080378
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Dude... you just blew your shot...
Idd
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:34:44 #237
16180 crew  CoolGuy
pi_31082059
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Idd
Nee helemaal niet idd. Gisteravond was vrijdagavond. Ik heb Enyalius (of hoe je t ook schrijft) aangeboden om een en ander te testen. Dat is in dit topic gepost. Hij kwam met het voorstel voor vrijdagavond maar ik heb daarop gereplied dat ik dan niet kon. Ik heb zelfs ZELF aangegeven dat het via internet een beetje tricky is, want gesteld dat hij het goed zou hebben, dan zou ik kunnen zeggen dat ie t niet goed was.

Hij vroeg me of ik Bonke genoeg vertrouwde om hem de dingen door te geven die ik had opgeschreven, zodat hij zeg maar als controleur zou optreden.

IK gaf echter aan dus dat ik op vrijdag niet kon, dus ik zie niet zitten dat als de afspraak die ik gemaakt heb met Enylaius niet op vrijdag kon plaatsvinden en ik dus ook niet aanwezig was, waarom Bonke er dan wel zou moeten zijn. Ik snap hoe dan ook niet waarom dat Enyalius over vrijdagavond bezig blijft. IK had dan niet deelgenomen. Enyalius heeft daar echter nooit op gereageerd dat ik niet kon op vrijdagavond.

In plaats van te roepen dat Bonke zijn kans heeft gehad zou ik het topic gewoon wat beter lezen. De afspraak was tussen mij en Enyalius. Zijn voorstel was vrijdagavond en bonke als controleur, maar ik kon niet op vrijdagavond. Ik snap niet waarom dat Bonke dan steeds gebashed wordt. Ik zou de test uitvoeren, NIET hij.

Dat selectief lezen altijd word ik een beetje moe van.
pi_31083413
Bonke wordt steeds gebashed omdat hij de boel hier loopt te verzieken met zijn rotopmerkingen die nergens over gaan
pi_31083438
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:33 schreef displission het volgende:
staat dat filmpje nog ergens online? dat iemand weet ik kan hem niet meer openen in de OP
Filmpje
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:37:26 #240
64781 bonke
pipo koeie
pi_31083794
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Bonke wordt steeds gebashed omdat hij de boel hier loopt te verzieken met zijn rotopmerkingen die nergens over gaan
grinnik
rotopmerkingen van mijn kant komen door rotopmerkingen van jullie kant
pies on joe toe
pi_31088121
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef bonke het volgende:

[..]

grinnik
rotopmerkingen van mijn kant komen door rotopmerkingen van jullie kant
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen maken en je bent er goed in mensen de grond in te boren beetje jammer is dat
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:34:01 #242
64781 bonke
pipo koeie
pi_31088606
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen maken en je bent er goed in mensen de grond in te boren beetje jammer is dat
dat vind ik een mooi complimentje
dank je wel
pies on joe toe
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:35:15 #243
126737 Electro-Worm
pi_31088633
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Achjah.. Onkruid vergaat niet hé.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:08:53 #244
64781 bonke
pipo koeie
pi_31089439
onkruid is sterk
pies on joe toe
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:28:37 #245
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31090009
@ coolguy
had het ook niet over enige afspraak met jouw en vind het nog steeds interesant om te proberen wat jij voorstelde. of ik het kan is een tweede, maar wil het wel een poging wagen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:31:57 #246
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_31090110
als telekinese (dmv gedachten) bestaat, was het allang bewezen (niet als vaag/nep internet filmpje) en was er al iemand miljonair
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:38:26 #247
126737 Electro-Worm
pi_31090301
Ow fijn nog meer onkruid...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:03:30 #248
64781 bonke
pipo koeie
pi_31091064
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ow fijn nog meer onkruid...
3239
komt dit je bekent voor ??
pies on joe toe
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:25:34 #249
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_31091702
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Manke het volgende:
als telekinese (dmv gedachten) bestaat, was het allang bewezen (niet als vaag/nep internet filmpje) en was er al iemand miljonair
Idd, dan zou je de hele dag op je luie reet op de bank zitten en d zakken chips uit de kast naar je toe denken.

Stelen zou ook erg makkelijk zijn. 'Maar agent, mijn vingerafdrukken zitten er niet op!'
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_31218341
Heb hier een interessant topic over Telekinese op een ander forum gevonden:Mysterydatabase Forum
Heb het topic gevolgd en het is gestart door iemand die zich afvroeg of het onzin was of niet, die verklaarde het niet gelijk voor gek en stond er open voor en het blijkt gelukt te zijn na wat oefenen, dus misschien wat voor Bonke en andere kortzichtige users om eens door te lezen,
dat je niet alles gelijk voor gek verklaard zonder er zelf onderzoek naar gedaan te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')