het ligt er natuurlijk aan hoe oud je word hequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef MasterM26 het volgende:
Bij mij is het ook nog niet geluktmaar ik blijf het volhouden, het kan enige tijd duren
![]()
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:21 schreef Enyalius het volgende:
bonke heeft geen recht van spreken meer. kwam gisteravond niet eens opdagen. enige wat hij kan is domme opmerkingen plaatsen zonder ook maar een klein beetje te verdiepen in de materie zelf
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:40 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, hijzegt dat 't niet kan.. Heeft ie eens een kans om te zien dat het niet kan zodat ie het zekerweet..... KOMT DIE GAST NOG NIET!!!![]()
![]()
Datis de stomste zetdie je kan maken...
Dude... you just blew your shot...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
heej ik heb gister nog ff heel goed aan enyalusdude gedacht omdat ik een verjaardagsfeesie had
eenbeetje paradinges had dus kunnen weten dat ik niet kwam
btw: heb volgens mij niet gezegt dat ik op vrijdag dus wel kon
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Dude... you just blew your shot...
Nee helemaal niet idd. Gisteravond was vrijdagavond. Ik heb Enyalius (of hoe je t ook schrijft) aangeboden om een en ander te testen. Dat is in dit topic gepost. Hij kwam met het voorstel voor vrijdagavond maar ik heb daarop gereplied dat ik dan niet kon. Ik heb zelfs ZELF aangegeven dat het via internet een beetje tricky is, want gesteld dat hij het goed zou hebben, dan zou ik kunnen zeggen dat ie t niet goed was.quote:
Filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:33 schreef displission het volgende:
staat dat filmpje nog ergens online? dat iemand weet ik kan hem niet meer openen in de OP
grinnikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Bonke wordt steeds gebashed omdat hij de boel hier loopt te verzieken met zijn rotopmerkingen die nergens over gaan![]()
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik
rotopmerkingen van mijn kant komen door rotopmerkingen van jullie kant
dat vind ik een mooi complimentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
Achjah.. Onkruid vergaat niet hé.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in jou, Rotopmerkingen makenen je bent er goed in mensen de grond in te boren
beetje jammer is dat
![]()
3239quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ow fijn nog meer onkruid...
Idd, dan zou je de hele dag op je luie reet op de bank zitten en d zakken chips uit de kast naar je toe denken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Manke het volgende:
als telekinese (dmv gedachten) bestaat, was het allang bewezen (niet als vaag/nep internet filmpje) en was er al iemand miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |