tuurlijk zegt dat wel ietsquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef bighit het volgende:
tja wie zal het zeggen he, er waren in elk geval wel witte pakken bij aanwezig maar dat zegt verder niets he
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef bonke het volgende:
zou jij het nodig vinden om in een steriel wit pak rond te lopen om uit te zoeken of een voorwerp in een aquarium dmv je geest te bewegen is ??
nou ik niet, dat kan je net zo goed in je spijkerbroek onderzoeken
dus mijn post kan negatief overkomen maar was niet zo bedoeld
Mensen willen foppen? Kerel je weet niet waar je over praat! En hoe weet je zo zeker dat het bullshit is? Omdat het niet in jou kortzichtige en bekrompen straatje voorkomt?quote:levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
Ook alweer zo'n ongelofelijk domme opmerkingquote:dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef bonke het volgende:
en wat voeg jij dan toe aan dit topic ??
luf joe toequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:30 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Nog te beroerd om het topic door te lezen ook nog? Dat komt omdat je te druk bezig bent om alles steeds maar af te kraken, en mensen de grond inboren
maar goed ik ga hier niet verder op in, meld alleen iets als je wat zinnigs te melden hebt
![]()
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Ok Bonke ik heb een tip voor jou. Bewijs jij eens dat het NIET kan.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.
Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
Heerlijk dat je dit zegt in TRU ... met al z'n conspiracy-topicsquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ach er verandert ook nooit iets, de mensen willen bedrogen worden.
Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.
Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .
Ik GELOOF dat het kan ik zeg neit dat ik het zeker weet maar ik wil gewoon dat het bestaaat dus voor mij bestaat het, in mijn fantasie, of in het echt
joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Vind ik ookbewijs maar dat het niet kan ja
en ik geloof ook dat het moet kunnen al lukt het mezelf nog niet en dat ik het nog nooit gezien heb. Ik denk dat er meer is wat voor de meeste mensen onmogelijk lijkt, en ben ervan overtuigt dat Telekinese een keer bewezen gaat worden
![]()
Ik ben er van overtuigd dat je met je geestelijke kracht meer kan, dus ik sluit niet uit dat het niet kan, als je kijkt naar die chinese monniken zie je dat ze met hun geestelijke kracht ontzettend veel kunnen wat voor ons onmogelijk lijkt zoals 2 uur lang met hun hoofd in een strop hangen etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:17 schreef bonke het volgende:
[..]
joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??
ook al moet het voor sommigen zo makkelijk zijn om te bewijzen dat ze het kunnen
daar ga je weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef bonke het volgende:
zien is geloven
en ik zie niet meer dan een verhaaltje waarin ook duidelijk gezegt word "psychokinese is nog steeds niet te verklaren en lijkt nog steeds onmogelijk te zijn"
dus echt bewijs is er niet
btw: de zinnen lopen op die site door elkaar heen en dat leest niet lekker
en tuurlijk is de ts niet verder gekomen
die lacht zich rot omdat ie een verzonnen iets zo ver heeft kunnen laten komen
dat vraag ik me ook af. ik wil het zeker gaan proberen maarja ik heb van het weekend pas weer tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:11 schreef Mirage het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de topicstarter, ImTheBase ?
Alweer wat verder gekomen ?
iedereen die zegt dat ie iets kan optillen dmv de geest kan dat ook bewijzenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
daar ga je weerwie ben jij om te zeggen dat het verzonnen is? het is ook nog niet bewezen dat het niet kan dus dat slaat echt weer nergens op
![]()
Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Electro-Worm het volgende:
Als het niet kan, laatdan zien dat 't niet kan. Nee inderdaad, je hebt geen bewijs.
En zoals ik al zei : Ga dan naar iemand die het wel kan![]()
rare normale lui dan hequote:Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Electro-Worm het volgende:
rare lui die niet-gelovers
zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.
"ik kan iets, en als jij dat niet gelooft dan beweer jij maar dat het niet kan. Tot die tijd kan het gewoon wel en ben jij close-minded."
Lekker makkelijk hoor. Tot nu toe heeft nog niemand bewezen dat het kan, omdat niemand die het beweert het ook daadwerkelijk kan. Maar om te voorkomen dat die door de mand vallen roepen ze allemaal maar dat de ander het tegendeel moet bewijzen, das nl veel makkelijker dan het zelf bewijzen.
Als ik iets dergelijks zou kunnen zou ik het de hele dag doen, en als ik dat tegen iemand zei en die geloofde het niet was ik er tuk op om die persoon de mond te snoeren. Ik neem aan de meesten hier niet veel anders zijn maar toch nemen ze die kans niet. Rara hoe kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |