abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30936631
zou het niet grappig zijn om een meet te houden met die lui die zeggen van alles kunnen ?
pies on joe toe
  maandag 26 september 2005 @ 09:32:21 #152
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30936847
doen we al van tijd tot tijd. gaan we naar het Solse Gat
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30936893
en wat gebeurt daar allemaal ??
pies on joe toe
  maandag 26 september 2005 @ 09:39:33 #154
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30936962
beetje uit je neus vreten, kletsen, spookjes kijken e.d.
althans dat heb ik zo begrepen ben zelf nog niet meegeweest omdat het steeds op dagen was dat ik moest werken

maar je kan het Solse Gat topic opzoeken met search lijkt me
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  maandag 26 september 2005 @ 12:05:47 #155
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_30940213
e's had en dmaar waarom probeet iedereen die zegt dat het niet kan het niet gewoon eens?
ik dacht eerst ook van das onmogelijk, mazar ik kwam erachter dat het toch mogelijk lijkt te zijn.

kostte me 2 dagen om m aant draaien te krijgen, maar dan gaat het ook met iedere keer makkelijker en langer. zet er daarna een glas overheen en zie dat je m toch weer laat draaien.

en de mensen die zeggen dat er geblazen word... het kan wel maar over het algemeen gaat ie dan niet draaien maar wiebelen met als gevolg dat ie eraf valt. maar met een glas erover is dat al uitgesloten.

heb ook ooit eens een filmpje gezien van een russiche vrouw die ook TK beofende en die heeft meegedaan aan een experiment om TK te bewijzen ,die kon onder een aquarium lucifers, zoutvaatjes en dergelijke bewegen en niet een beetje laten draaien ofzo maar echt verschuiven.....

stat ergens op het net dat filmpje en als je het ziet denk je echt OMG
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_30941683
dat is dan vast een filmpje dat gemaakt is met behulp van een boel bekenden van deze vrouw
pies on joe toe
  maandag 26 september 2005 @ 16:10:13 #157
121997 bighit
pi_30945849
tja wie zal het zeggen he, er waren in elk geval wel witte pakken bij aanwezig maar dat zegt verder niets he
pi_30946110
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef bighit het volgende:
tja wie zal het zeggen he, er waren in elk geval wel witte pakken bij aanwezig maar dat zegt verder niets he
tuurlijk zegt dat wel iets
als je zoiets onderzoekt is het helemaal niet nodig om allemaal in witte pakken rond te gaan lopen
witte pakken is zooo 1946
pies on joe toe
  maandag 26 september 2005 @ 20:02:12 #159
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_30951272
Zucht... Je MOET er weer iets negatiefs bij zeggen hé
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_30951470
dat komt omdat ik er absoluut niet in geloof he
sorrie
pies on joe toe
  maandag 26 september 2005 @ 20:10:40 #161
126737 Electro-Worm
pi_30951554
Achjah.. Maar 't wordt niet leuk meer, ga dan lekkernaar klaagbaak en een topic over dat telekinese niet kan maken..
pi_30951794
zou jij het nodig vinden om in een steriel wit pak rond te lopen om uit te zoeken of een voorwerp in een aquarium dmv je geest te bewegen is ??
nou ik niet, dat kan je net zo goed in je spijkerbroek onderzoeken
dus mijn post kan negatief overkomen maar was niet zo bedoeld
pies on joe toe
pi_30958816
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef bonke het volgende:
zou jij het nodig vinden om in een steriel wit pak rond te lopen om uit te zoeken of een voorwerp in een aquarium dmv je geest te bewegen is ??
nou ik niet, dat kan je net zo goed in je spijkerbroek onderzoeken
dus mijn post kan negatief overkomen maar was niet zo bedoeld
Waar maak je je druk om? Al liepen ze erbij als Bassie en Adriaan, dat boeit toch niet?
quote:
levitatie en telekinese is bullshit en komt alleen in films voor
en waarom jullie mensen willen foppen weet ik ook niet
misschien om een beetje interresant te doen of gewoon omdat ze "die hard " leugenaars zijn
Mensen willen foppen? Kerel je weet niet waar je over praat! En hoe weet je zo zeker dat het bullshit is? Omdat het niet in jou kortzichtige en bekrompen straatje voorkomt?
En dan nog uitmaken voor leugenaars ook?
Wat een ongelofelijke domme reactie
quote:
dat zal niet gaan
want er is gewoon niemand die dat kan
Ook alweer zo'n ongelofelijk domme opmerking kerel er zijn zoveel dingen wat onmogelijk lijkt voor de meeste mensen maar toch in werkelijkheid kan. De meeste mensen geven dan gelijk weer zulke domme reacties als jij hier laat zien. En waarom? Omdat het volgens hen onmogelijk lijkt en dan kan het ook dus meteen niet en wordt het voor gek verklaard. Beetje jammer is dat dat er zulke kortzichtige mensen zijn

Als je steeds zulke onnozele berichten plaats heb je niks te zoeken op dit topic!
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30964001
en wat voeg jij dan toe aan dit topic ??
pies on joe toe
pi_30966025
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef bonke het volgende:
en wat voeg jij dan toe aan dit topic ??
Nog te beroerd om het topic door te lezen ook nog? Dat komt omdat je te druk bezig bent om alles steeds maar af te kraken, en mensen de grond inboren maar goed ik ga hier niet verder op in, meld alleen iets als je wat zinnigs te melden hebt
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30966924
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:30 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Nog te beroerd om het topic door te lezen ook nog? Dat komt omdat je te druk bezig bent om alles steeds maar af te kraken, en mensen de grond inboren maar goed ik ga hier niet verder op in, meld alleen iets als je wat zinnigs te melden hebt
luf joe toe
pies on joe toe
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:31:36 #167
121997 bighit
pi_30968971
@ bonke : nee je hebt geen witte jas nodig om iets 'schoons' te onderzoeken maar zoals bij zoveel dingen die geen witte jas vereisen, word deze toch gedragen.

en daarbij mij boeit t niet dat jij t nie wil geloven of wat dan ook, maar als je je er misschien eens in zou verdiepen en eens wat zou proberen dan kwam je misschien toch tot andere gedachten en als dat niet zo zou zijn dan heb je iets zinnigs om je mening op te baseren.

was maar een tipje he
pi_30969190
nog een tip
voor degenen die het kunnen : ga het eens bewijzen
pies on joe toe
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:09:51 #169
121997 bighit
pi_30970106
ach ja t komt toch uit de breedte of uit de lengte he... en hoe zou jij het bewijs dan duidelijk aangeboden willen hebben? wanneer is iets bewezen? kunnen we denk ik ook een topicje over beginnen.

probeer t zelf zou ik nog steeds zeggen want je bent sneller zelf overtuigd als je iets ervaart dan dat iemand anders het laat zien.... want dan roepen ze massaal dat t onmogelijk is...

maarja dat zegt meer over die mensen zelf dan over TK............
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:40:00 #170
126737 Electro-Worm
pi_30976009
Ok Bonke ik heb een tip voor jou. Bewijs jij eens dat het NIET kan.
pi_30976542
discovery en geografic channel hebben genoeg documentaires uitgezonden die laten zien dat het niet kan
maar als jij het kan, loop eens naar de media en leg uit hoe je het doet
met een beetje mazzel kom jij bij char en word je stinkend rijk
pies on joe toe
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:03:59 #172
126737 Electro-Worm
pi_30976674
Wat lul je nou weeer :S, heb nooit gezegd dat ik het kon!
pi_30976829
er staat ook * als*
maar ik weet wel dat jij het niet kan hoor
pies on joe toe
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:16:04 #174
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_30976973
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Ok Bonke ik heb een tip voor jou. Bewijs jij eens dat het NIET kan.
Er vliegt een onzichtbare roze eenhoorn door mijn kamer.

Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  Moderator dinsdag 27 september 2005 @ 17:26:15 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30977243
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:

[..]

Geloof je mij niet? Bewijs maar dat het niet zo is. Tot die tijd is het waar, en ben jij closed-minded.
En dit is nou precies datgene wat in zowat elk TRU topic tegenwoordig gebeurd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30977560
nou, sommige dingen hoeven/kunnen niet bewezen te worden
maar dingen als telekinese (wat dan gewoon zichtbaar zal zijn) natuurlijk wel
pies on joe toe
pi_30978464
Haha, grappig filmpje, en natuuurlijk onmiddellijk weer de grote schare gelovigen die zonder enig bewijs al geloven dat zoiets kan en het filmpje dus waar is.
En daar tegenover weer wij skeptici die over zoveel goedgelovigheid meewarig het hoofd schudden.

Ach er verandert ook nooit iets, de mensen willen bedrogen worden.
pi_30979499
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ach er verandert ook nooit iets, de mensen willen bedrogen worden.
Heerlijk dat je dit zegt in TRU ... met al z'n conspiracy-topics
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:45:43 #179
126737 Electro-Worm
pi_30979613
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:16 schreef Rasing het volgende:

[..]

Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .
Ik GELOOF dat het kan ik zeg neit dat ik het zeker weet maar ik wil gewoon dat het bestaaat dus voor mij bestaat het, in mijn fantasie, of in het echt
pi_30981869
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Nou dat is het zelfde met het gene dat het WEL kan, bewijs het maar eens dat het wel zo is .
Ik GELOOF dat het kan ik zeg neit dat ik het zeker weet maar ik wil gewoon dat het bestaaat dus voor mij bestaat het, in mijn fantasie, of in het echt
Vind ik ook bewijs maar dat het niet kan ja en ik geloof ook dat het moet kunnen al lukt het mezelf nog niet en dat ik het nog nooit gezien heb. Ik denk dat er meer is wat voor de meeste mensen onmogelijk lijkt, en ben ervan overtuigt dat Telekinese een keer bewezen gaat worden
pi_30982021
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Vind ik ook bewijs maar dat het niet kan ja en ik geloof ook dat het moet kunnen al lukt het mezelf nog niet en dat ik het nog nooit gezien heb. Ik denk dat er meer is wat voor de meeste mensen onmogelijk lijkt, en ben ervan overtuigt dat Telekinese een keer bewezen gaat worden
joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??
ook al moet het voor sommigen zo makkelijk zijn om te bewijzen dat ze het kunnen
pies on joe toe
pi_30982369
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:17 schreef bonke het volgende:

[..]

joepie, iets dat je dus nog nooit gezien of gedaan hebt geloof je ??
ook al moet het voor sommigen zo makkelijk zijn om te bewijzen dat ze het kunnen
Ik ben er van overtuigd dat je met je geestelijke kracht meer kan, dus ik sluit niet uit dat het niet kan, als je kijkt naar die chinese monniken zie je dat ze met hun geestelijke kracht ontzettend veel kunnen wat voor ons onmogelijk lijkt zoals 2 uur lang met hun hoofd in een strop hangen etc.
Dus dan denk ik dat dat ook moet kunnen, en het is eigenlijk al bewezen heb ik een tijd terug op een wetenschappelijke site gelezen, alleen weet ik helaas niet meer welke site dat nou precies was. Zodra ik die site weer gevonden heb zet ik wel een link neer
pi_30982556
Heb een site gevonden: Telekinese
Doe ermee wat je wilt maar bij mij komt het aardig geloofwaardig over
pi_30983436
Hoe gaat het eigenlijk met de topicstarter, ImTheBase ?
Alweer wat verder gekomen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30983578
zien is geloven
en ik zie niet meer dan een verhaaltje waarin ook duidelijk gezegt word "psychokinese is nog steeds niet te verklaren en lijkt nog steeds onmogelijk te zijn"
dus echt bewijs is er niet
btw: de zinnen lopen op die site door elkaar heen en dat leest niet lekker
en tuurlijk is de ts niet verder gekomen
die lacht zich rot omdat ie een verzonnen iets zo ver heeft kunnen laten komen
pies on joe toe
pi_30984777
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef bonke het volgende:
zien is geloven
en ik zie niet meer dan een verhaaltje waarin ook duidelijk gezegt word "psychokinese is nog steeds niet te verklaren en lijkt nog steeds onmogelijk te zijn"
dus echt bewijs is er niet
btw: de zinnen lopen op die site door elkaar heen en dat leest niet lekker
en tuurlijk is de ts niet verder gekomen
die lacht zich rot omdat ie een verzonnen iets zo ver heeft kunnen laten komen
daar ga je weer wie ben jij om te zeggen dat het verzonnen is? het is ook nog niet bewezen dat het niet kan dus dat slaat echt weer nergens op
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:55:18 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30984872
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:11 schreef Mirage het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de topicstarter, ImTheBase ?
Alweer wat verder gekomen ?
dat vraag ik me ook af. ik wil het zeker gaan proberen maarja ik heb van het weekend pas weer tijd.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30991968
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

daar ga je weer wie ben jij om te zeggen dat het verzonnen is? het is ook nog niet bewezen dat het niet kan dus dat slaat echt weer nergens op
iedereen die zegt dat ie iets kan optillen dmv de geest kan dat ook bewijzen
dat er nog niemand opgestaan is om het ook echt te laten zien zegt al
genoeg
alle bewijzen die er zijn bestaan uit erg onduidelijke filmpjes of worden gemaakt door goochelaars met een hele goede act
iemand die zegt van "ik denk dat het kan maar het is me nog niet gelukt" moet ik maar geloven ??
in documentaires over dit soort zaken zie je altijd dat degenen die gefilmd worden er niets van bakken
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 10:46:38 #189
121997 bighit
pi_30993698
toch jammer dat je zo kortzichtig en eigenwijs bent... er is meer mogelijk dan dat de wetenschap ooit zal kunnen bewijzen ( in elk geval op dit moment) . en dat je het bewijs wat er is niet geloofd of niet overtuigend vind ja das jammer dan. maar ik zei al eerder dat je t eens zou moeten proberen ( psi wheel) en dan zul je t met je eigen ogen wel zien. om alles maar te stempelen als fake en nep werk ook niet.

trouwens schijnt het zo te zijn dat een mens maar 11-15% van zijn hersenen benut, en kijk eens wat we er allemaal mee kunnen en doen ...... rest dus nog een 85-89% die onbenut blijft en ga maar eens kijken wat daar wel niet allemaal mee gedaan kan worden.
pi_30994683
het gaat er niet om dat de wetenschap iets moet bewijzen, het gaat erom dat degenen die zeggen dat ze wat kunnen het zullen moeten bewijzen
en in het verleden kan ik me herinneren dat er ook op tv iemand was die een psiwheel kon laten bewegen
zag er best wel interresant uit maar het was niet anders dan statische electriciteit tussen de persoon en het wiel
en dat we maar 10 tot 15 % van onze hersenen gebruiken is een fabeltje
daar hebben ze een keer een discussie over gehad in een topic waarvan ik niet meer weet welke dat was
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 12:12:26 #191
121997 bighit
pi_30995685
stel dat het dan toch statische elecriciteit is dan zou t al moeten gaan bewegen op het moment dat je er in de buurt komt.... logisch? en dan zou de afstand tussen hand en psi wheel bepalend zijn/worden voor de snelheid waarmee die draait.... en dan zou er op een gegeven moment helemaal nooit iiets kunnen gebeuren omdat de afstand tussen hand en psiwheel te groot is voor het krachtveld?

aangezien ik ervaren heb dat dat ding pas draait als je enorm op focust vervalt punt 1 al .
ik heb nog niet meegemaakt dat ie dramatisch snel gaat draaien o korte aftsand en heel traag op langere afstand, wel duurt het langer voordat ie gaat draaien imo.
en naarmate ie makkelijker draait vergroot je de afstand... wat weer tot conclusie zou hebben dat ik mijn statische electriciteit kan verhogen en vergroten...
nou dat zou pas een mooie gave zijn.... ofniet? kan ook wel eens heel handig worden lijkt me

dit alles volgens de theorie dat t stitische electriciteit zou zijn
pi_30996128
als iemand het zou kunnen zou dat een gigantische technologische vooruitgang zijn, alles wat de wetenschap over dit soort zaken beweerd heeft zal nagezien moeten worden
de media zal zich er op storten en het zal wereld bekend zijn
alle prijzen die er uitgeloofd zijn voor de eerste die het laat zien zullen uitgekeerd worden
maar, het is jammer dat dat nog niet gebeurt is, ook al zijn er duizenden die beweren het te kunnen
dus zolang de media niet iemand laat zien die uitgebreid getest is op dit soort zaken zal ik het niet kunnen geloven
als je zelf echt gelooft dat je het kan dan zul je het moeten bewijzen ook
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 17:58:54 #193
126737 Electro-Worm
pi_31003728
*Zucht* (alweer).
Bonke je hebt het nu over andere dingen maar op mijn vraag reageer je weer niet..
Is dat omdat je het gewoon niet weet?
Of omdat je het gewoon niet wil lezen?
Dus ik vraag het maar nog een keer : Bewijs jij dan dat het NIET kan.
Eigenlijk hetzelfde als bewijzen dat het wel kan.
Maarja, jij bent er ZOO zeker van dat t niet kan.. Bewijs 't dan maar!
En niks zeggen over die stomme programma's want daar bedriegen je zouzo
pi_31005733
hoe the fuck moet ik bewijzen dat het niet kan als er niemand is die wil laten zien dat ie het wel kan ????
als je het kan laat je het zien
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 19:05:30 #195
126737 Electro-Worm
pi_31005904
Als het niet kan, laatdan zien dat 't niet kan. Nee inderdaad, je hebt geen bewijs.
En zoals ik al zei : Ga dan naar iemand die het wel kan
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 19:28:14 #196
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_31006677
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Electro-Worm het volgende:
Als het niet kan, laatdan zien dat 't niet kan. Nee inderdaad, je hebt geen bewijs.
En zoals ik al zei : Ga dan naar iemand die het wel kan
Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.

"ik kan iets, en als jij dat niet gelooft dan beweer jij maar dat het niet kan. Tot die tijd kan het gewoon wel en ben jij close-minded."

Lekker makkelijk hoor. Tot nu toe heeft nog niemand bewezen dat het kan, omdat niemand die het beweert het ook daadwerkelijk kan. Maar om te voorkomen dat die door de mand vallen roepen ze allemaal maar dat de ander het tegendeel moet bewijzen, das nl veel makkelijker dan het zelf bewijzen.

Als ik iets dergelijks zou kunnen zou ik het de hele dag doen, en als ik dat tegen iemand zei en die geloofde het niet was ik er tuk op om die persoon de mond te snoeren. Ik neem aan de meesten hier niet veel anders zijn maar toch nemen ze die kans niet. Rara hoe kan dat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_31006868
rare lui die begaafden
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 19:52:14 #198
126737 Electro-Worm
pi_31007502
rare lui die niet-gelovers
pi_31007659
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Electro-Worm het volgende:
rare lui die niet-gelovers
rare normale lui dan he
pies on joe toe
  woensdag 28 september 2005 @ 20:05:52 #200
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31008004
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bullshit. Hier wordt beweerd dat t kan en bij de vraag om bewijs wordt dat niet geleverd. Degene die roept dat ie iets kan moet dat dan ook maar laten zien. Klaar. Lekker simpel hoor.

"ik kan iets, en als jij dat niet gelooft dan beweer jij maar dat het niet kan. Tot die tijd kan het gewoon wel en ben jij close-minded."

Lekker makkelijk hoor. Tot nu toe heeft nog niemand bewezen dat het kan, omdat niemand die het beweert het ook daadwerkelijk kan. Maar om te voorkomen dat die door de mand vallen roepen ze allemaal maar dat de ander het tegendeel moet bewijzen, das nl veel makkelijker dan het zelf bewijzen.

Als ik iets dergelijks zou kunnen zou ik het de hele dag doen, en als ik dat tegen iemand zei en die geloofde het niet was ik er tuk op om die persoon de mond te snoeren. Ik neem aan de meesten hier niet veel anders zijn maar toch nemen ze die kans niet. Rara hoe kan dat.
zelfs al lever je bewijs. daarna komt de volgende. die gelooft het bewijs niet dat geleverd was bij de vorige en die wilt zelf weer nieuw bewijs hebben.

dit heb ik persoonlijk ondervonden en zo blijf je 24/7 bezig. dus ik heb zelf gezegd...tieft maar lekker op. heb al een paar keer bewijs geleverd en of mensen het niet geloven, prima. alhoewel in sommige gevallen ben ik nog wel bereid iemand te helpen, en nee ik vraag geen geld of iets anders voor in ruil. simpelweg omdat geld weinig tot geen waarde voor mij heeft.

als jij denkt dat als je een gave hebt het lekker de hele dag kan doen. probeer het maar. wedden dat jij al na 30seconden uitgeput neervalt? heb jij enig idee hoe een gave werkt? wat voor concentratie/inspanningen er allemaal bij komen kijken?

en weet je wat het kutte is? als je ook maar een klein beetje fout zit bij het gebruik van je gave ben je meteen een charlatan, je moet constant 100% goed werk leveren. sorry hoor, maar zoiets kost tijd en training. dus iemand die beweerd iets te kunnen kan het zelden 100%. net als gitaar spelen. koop er 1 en probeer maar eens een aantal nummers te spelen na het 1x gehoord te hebben zonder tijd om te oefenen.

neem astraal reizen even als voorbeeld. iets wat dus al wetenschappelijk onderzocht is en bewezen. CIA gebruikt een aangepaste variant ervan als Remote Viewing, nadat de russen dat al gebruikte. je kunt zoiets niet op lange tijd volhouden tenzij je er veel mee getrained/geoefend hebt. het vreet energie net alsof je een body workout doet. alleen dan met je geest. ik zweet persoonlijk niet voor niks als ik intensief bezig ben. en ik kan het daarom niet de hele dag door doen en heb wel degelijk pauzes nodig.

maar dat respectloze gezever hier dat heen en weer gaat heeft niks met een constructieve discussie te maken. zowel een sceptisch iemand als een gelovige moet zijn statements eens wat beter onderbouwen behalve "dat is onzin, bestaat niet, kan niet" en vice versa. self proclaimed "nuchtere sceptici" in deze topic weten 9 van de 10 keer zelf niet eens waar ze het over hebben. verdiep je eens een keer dieper ergens in. kom je ook wat intelligenter over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Enyalius op 28-09-2005 20:15:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')