abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:58:40 #251
64781 bonke
pipo koeie
pi_31222460
quote:
de sleutl beweegt al wa moet ge dan doen ??????

toen had ik genoeg gelezen
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
pies on joe toe
pi_31222623
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:41:02 #253
64781 bonke
pipo koeie
pi_31223131
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...
ja euhhh... je moet natuurlijk geloven wat naieve pubers zeggen
pies on joe toe
pi_31224896
En zelf ben je de grootste puber gezien al je reacties
Maar goed, ik geef het op. Telekinese is eigenlijk allang bewezendoor mensen als Ulri Geller en een Russische huisvrouw nina kulagina. Maar omdat de wetenschap er geen verklaring voor kan vinden wordt het afgedaan als een slimme goocheltruc en zo is het en niet anders.
Terwijl het allemaal is vastgelegd op video en met wetenschappers erbij.
Heb nog een mooi filmpje gevonden: Chris Angel
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:46:33 #255
64781 bonke
pipo koeie
pi_31225816
oww my god , komt ie weer met zijn filmpje
uri geller was een oplichter ( dat is namelijk een jaar of tien terug al bewezen )
chris angel is een goochelaar, en kom niet aan met die shit van: nou hij pakt iemand uit het publiek en laat diegene in de lucht zweven ( iedereen met een beetje budget koopt dat publiek en doet dan alsof het echt is )
een normale film word toch ook geacteerd ?? ( dit is eigenlijk niet anders dan een film )
dat je eigenlijk al aankomt met een site waarvan 95% puber is zegt eigenlijk al genoeg
ps: zoek die video met nina kulagina eens op, als het waar is wat jij zegt zal ze nu ongetwijfeld een rijk vrouw zijn
maar heej, ze doet het niet voor het geld natuurlijk ( net als al die andere pubers die zeggen dat ze het kunnen )

[ Bericht 1% gewijzigd door bonke op 06-10-2005 11:51:50 ]
pies on joe toe
pi_31226338
Ik kan alleen maar zeggen, in de toekomst zal het nog wel een keer wetenschappelijk bewezen worden, maar op het moment is de wetenschap nog niet zo ver maar ze zijn er wel mee bezig om het uit te zoeken.(het heeft waarschijnlijk iets te maken met meerdere dimensies)
En over het feit dat ze Ulri Geller als goochelaar bestempelen, is gewoon omdat de wetenschap er geen verklaring voor kan vinden, en dan is het dus gelijk maar een goochelaar, heel kortzichtig weer he
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:15:47 #257
64781 bonke
pipo koeie
pi_31226567
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen, in de toekomst zal het nog wel een keer wetenschappelijk bewezen worden, maar op het moment is de wetenschap nog niet zo ver maar ze zijn er wel mee bezig om het uit te zoeken.(het heeft waarschijnlijk iets te maken met meerdere dimensies)
En over het feit dat ze Ulri Geller als goochelaar bestempelen, is gewoon omdat de wetenschap er geen verklaring voor kan vinden, en dan is het dus gelijk maar een goochelaar, heel kortzichtig weer he
het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensies
dat bedoel ik nu, gewoon alles blijven geloven wat anderen zeggen
hoezo kortzichtig ? jij komt met rare filmpjes of rare sites waar niks bewezen word
de wetenschap heeft al bewezen dat uri geller een neppert is ( wel een hele slimme want waarschijnlijk is hij er wel rijk mee geworden )
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:35:51 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31227061
Hoe moet je nou precies omgaan met dat psi wiel?
Ik heb er nu ook 1 gemaakt maar wat is de beste aanpak? Heel erg concentreren erop en constant denken aan dat het moet bewegen ofzo?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31227067
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:15 schreef bonke het volgende:

[..]

het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensies
dat bedoel ik nu, gewoon alles blijven geloven wat anderen zeggen
hoezo kortzichtig ? jij komt met rare filmpjes of rare sites waar niks bewezen word
de wetenschap heeft al bewezen dat uri geller een neppert is ( wel een hele slimme want waarschijnlijk is hij er wel rijk mee geworden )
Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan? dan ben jij dus net zo kortzichtig om gelijk maar aan te nemen dat hij maar een goochelaar is terwijl dat niet bewezen is dat het alleen maar trucs zijn
pi_31227127
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe moet je nou precies omgaan met dat psi wiel?
Ik heb er nu ook 1 gemaakt maar wat is de beste aanpak? Heel erg concentreren erop en constant denken aan dat het moet bewegen ofzo?
Lees dit artikel eens, staan een aantal tips op hoe je het het beste kan aanpakken:http://www.xerson.nl/content/view/96/1/
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:50:18 #261
64781 bonke
pipo koeie
pi_31227431
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan? dan ben jij dus net zo kortzichtig om gelijk maar aan te nemen dat hij maar een goochelaar is terwijl dat niet bewezen is dat het alleen maar trucs zijn
wat een domme vragen stel jij zeg
nee natuurlijk kan/hoef ik niet bewijzen dat het een neppert is
dat hebben anderen voor mij al gedaan
en als je je eens zou verdiepen in uri geller dan kom je er vanzelf wel achter dat het al lang bewezen is dat het een neppert was
maar naieve mensjes zoals jij geloven alleen maar datgene wat ze willen geloven
kom eens uit je paranormale hokje en kijk eens verder dan je neus lang is
ik durf namelijk met zekerheid te zeggen dat alles waarvan jij zegt dat het waar is nog nooit gebeurt is
ik durf ook te zeggen dat je gerust wel eens een programma hebt gezien waar word bewezen dat dergelijke dingen niet kunnen ( maar misschien heb je de tv toen wel uitgezet omdat het niet strookte met hetgeen jij gelooft )
pies on joe toe
pi_31227673
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef bonke het volgende:

[..]

wat een domme vragen stel jij zeg
nee natuurlijk kan/hoef ik niet bewijzen dat het een neppert is
dat hebben anderen voor mij al gedaan
en als je je eens zou verdiepen in uri geller dan kom je er vanzelf wel achter dat het al lang bewezen is dat het een neppert was
maar naieve mensjes zoals jij geloven alleen maar datgene wat ze willen geloven
kom eens uit je paranormale hokje en kijk eens verder dan je neus lang is
ik durf namelijk met zekerheid te zeggen dat alles waarvan jij zegt dat het waar is nog nooit gebeurt is
ik durf ook te zeggen dat je gerust wel eens een programma hebt gezien waar word bewezen dat dergelijke dingen niet kunnen ( maar misschien heb je de tv toen wel uitgezet omdat het niet strookte met hetgeen jij gelooft )
Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldje want waarom moet alles nou wetenschappelijk bewezen worden? Er zijn veel dingen die wel bestaan maar niet verklaard kunnen worden door de wetenschap, in ieder geval nu nog niet als je in de middeleeuwen tegen iemand zei dat de aarde rond was dan werd je opgehangen
en waarom? Omdat de wetenschap het nog niet bewezen had dat de aarde werkelijk rond was!
En zo gaat het nu ook met dit soort onderwerpen, men acht iets als onmogelijk en het wordt gelijk maar weer voor gek verklaard!
Dus wie kijkt hier nu niet verder dan zijn neus lang is?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:02:48 #263
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_31227713
@ metro

je kan het beste met je handen op een 10 cm vanhet wieltje af zitten beide kanten... en dan gewoon heel sterk eraan denken dat je het papiertje wil laten draaien......

meestal gaat t bij mij het beste als ik me handen bij de hoeken van het paiertje hou en niet op de rechte kanten. overigens nog een tip als het niet echt wil lukken dan kun je proberen dat je ( visualiseert) dat bij de ene hoek je energie duwt en bij de andere hoek trekt.... als je snapt wat ik bedoel.

gewoon een paar keer een minuut of 5 proberen... t gaat je geheid lukken.....
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:14:46 #264
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31228053
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef bighit het volgende:
@ metro

je kan het beste met je handen op een 10 cm vanhet wieltje af zitten beide kanten... en dan gewoon heel sterk eraan denken dat je het papiertje wil laten draaien......

meestal gaat t bij mij het beste als ik me handen bij de hoeken van het paiertje hou en niet op de rechte kanten. overigens nog een tip als het niet echt wil lukken dan kun je proberen dat je ( visualiseert) dat bij de ene hoek je energie duwt en bij de andere hoek trekt.... als je snapt wat ik bedoel.

gewoon een paar keer een minuut of 5 proberen... t gaat je geheid lukken.....
Bedankt voor de tip Ik heb het papier ondertussen al een halve slag laten draaien
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:23:23 #265
121997 bighit
pi_31228291
wil je nog een tip? visualiseer dat je energie uit de aarde trekt die via je benen omhoog gaat en uiteindelijk bij je handen uitkomt. denk hier sterk aan en je krijgt het gevoel dat er daadwerkelijk energie stroomt en dan zal t ook wel wat makkelijker gaan..

maar veel oefenen en dan gaat t vanzelf stukken beter....

succes
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:26:47 #266
64781 bonke
pipo koeie
pi_31228384
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldje want waarom moet alles nou wetenschappelijk bewezen worden? Er zijn veel dingen die wel bestaan maar niet verklaard kunnen worden door de wetenschap, in ieder geval nu nog niet als je in de middeleeuwen tegen iemand zei dat de aarde rond was dan werd je opgehangen
en waarom? Omdat de wetenschap het nog niet bewezen had dat de aarde werkelijk rond was!
En zo gaat het nu ook met dit soort onderwerpen, men acht iets als onmogelijk en het wordt gelijk maar weer voor gek verklaard!
Dus wie kijkt hier nu niet verder dan zijn neus lang is?
aarde plat , blabla, oud nieuws
en voor metro
lees een goed boek, kost minder inspanning en je hebt er nog wat aan
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:28:48 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31228434
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:

[..]

jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn

Je maakt jezelf echt onsterfelijk
als inzichtloze clown
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:35:58 #268
64781 bonke
pipo koeie
pi_31228613
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn

als inzichtloze clown
nog zo een die alles gelooft wat er maar op internet bestaat
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:36:13 #269
121997 bighit
pi_31228618
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

als inzichtloze clown
schitterend toch? misschien moet die jonge is soliciteren als clinic clown

en bonke al een psi wheel gemaakt en geprobeert? of durf je dat niet aan omdat er dan toch wel iets zal zijn wat je dan weer niet verklaren kunt? en wat dus maar meteen weer als onzin word bestempelt?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:39:06 #270
64781 bonke
pipo koeie
pi_31228687
doe maar eens een psi wie laten draaienl vanaf een metertje of 2
het is allang bewezen dat het (kunnen gaan ) draaien van een psiwheel te maken heeft met of, luchtverplaatsing, statische electriciteit, lichaamswarmte
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:47:35 #271
64781 bonke
pipo koeie
pi_31228903
http://www.thekeyboard.org.uk/Silly%20Stuff.html
check deze site eens
gaat over iemand die ook van alles kan
maar waarbij hij zelf zegt dat het allemaal trucage is
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:50:27 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31228995
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef bonke het volgende:

[..]

aarde plat , blabla, oud nieuws
en voor metro
lees een goed boek, kost minder inspanning en je hebt er nog wat aan
hee bonke
Geloof jij alleen maar wat de wetenschap bewezen heeft?
Dat is namelijk nog niet zo veel.
Hele volksstammen geloven in allah, god of boedha. Denk je dat dat allemaal bewezen is?
Ik kijk die programma's op tv over paranormale activiteiten ook wel eens en het enige wat ze daar doen is bestaanden wetenschappelijke 'verklaringen' (zijn soms net zo hard alleen maar theorieen) loslaten op zaken die nog niet verklaard zijn.

Ik zat een keer te kijken naar een programma waarin ze een test deden in een kelder van een heel oud gebouw. Men beweerde er dat het er spookte (valt ook op, op tv zijn het altijd spoken ipv geesten of entiteiten). Ze lieten een groep testpersonen los in de diverse kerkers in die kelder om te kijken of, en zo ja in welke kerkers, ze het meeste een aanwezigheid voelden.
Zo ongeveer alle testpersonen wezen massaal 1 kerker aan als de kerker waar ze de meeste last hadden van het gevoel van aanwezigheid van 'iets'

En wat denk je dat ze als bewijzen aanvoerden? het was in die kerker donkerder? (onzin, was er net zo licht) het was er kouder (huh, raar alle kerkers lagen namelijk net zo laag en ze stonden allemaal met elkaar in verbinding) en tot slot zou er een onhoorbare frequentie te horen zijn (die ze op de een of andere reden niet konden registreren )

Ik kan dus net zo hard die 'wetenschappelijke' verklaringen onderuit trappen.
En zo is het helaas bijna altijd met dit soort programma's. Er wordt meestal een verklaring gegeven die aan alle kanten net zo hard rammelt als hetgeen ze onderzoeken.

Neem dat soort dingen dus maar met een flinke korrel zout.
Bovendien vind ik het nogal storend dat je mensen die er wel in geloven uitmaakt voor leugenaars en leipo's.
Je rent toch ook geen kerk binnen om te vertellen dat al die mensen idioot zijn omdat god niet wetenschappelijk bewezen is?
Je hoeft echt niet te reageren in zo'n topic als dit als je er toch niet in gelooft en het ook nooit zal gaan geloven. Bovendien als iedereen alleen maar zou geloven wat de wetenschap op dat moment weet dan waren we nu met zijn allen nog steeds een stelletje boeren die 's avonds bij kaarslicht zaten. Want 100 jaar geleden was het onmogelijk om een licht te laten branden. En wat denk je van de eerste auto's? Mensen dachten dat het hekserij was! er stond immers geen paard voor de koets

Er is meer dan de wetenschap weet! Dat was zo en dat is zo.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:54:27 #273
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229140
euhmmm... ik heb 1 keer gezegt dat het misschien leugenaars zijn
dat jullie daar dan van maken dat ik vind dat jullie allemaal maar leugenaars zijn moeten jullie zelf weten
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:55:27 #274
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31229180
Echtwaarzeg Bonke, zielig persoontje ben jij eigenlijk. Een sukkel die alleen zegt dat het niet kan maar nooit even de moeite wil nemen om het te proberen hé. Je kan wel tegenstribbelen maar dat heeft waarschijnlijk geen zin. Echtwaar jij bent eentonug : ikgeloofnergensin-gast...
Maar als jij er echt ZO zeker an bent geef ons dan bewijs!! Nee dat kan niet hé, je hebt ook geen bewijs!!
Dus kun je ook niet zeggen dat het gewoon niet kan.
NIEMAND weet het, alleen de mensen die het KUNNEN weten dat het kan.
Ik geloof dat 't kan. Ik WIL dat 't kan, dus voor de mensen voor wie het kan KAN het ook, en voor demensen die er niet in geloven zoals bonke, kunnen het niet Maar je kan NOOIT zeggen dat het helemaal niet kan want je hebt gewoon geen bewijs...

Punt
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:58:58 #275
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229293
ik zal maar niet zeggen dat ik jou een leeghoofdig naief knulletje vind he
kom gvd gewoon met een mooi bewijs ipv al die onzindingen die jullie laten zien
en vraag mij niet om bewijs dat door tuig als jij op een makkelijke manier bewezen kan worden
maar omdat het niet bewezen is door jou soort ben ik meteen maar zielig een sukkel enzz
pies on joe toe
pi_31229303
Bonke,
Dat het mogelijk is staat vast. Probeer maar en je zult zien.
De theorie er achter kun over verschillen.
Een theorie moet ook overkomen met verschillende onstandigheden.
Met je handen alleen met je gedachten laten bewegen, met een glas er overheen ect ect.
Magneet, wind, warmtestraling, licht, psi, aura wat dan ook. iniedergeval
wanneer je een opmerking maakt dat het via een magneet wind gebeurd dan is dat makkelijk te testen en ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.

Groeten
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:01:19 #277
121997 bighit
pi_31229371
@ bonke

luchtverplaatsing, lichaamswarmte,statische electrischiteit ook onder een glas?

zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?

@ metro

wil het al een beetje lukken?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:01:43 #278
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229388
tuurlijk kan het mogelijk zijn had ik ergens terug al gezegt ( statische electriciteit enzz)
maar al die lui die zeggen dat ze een psiwiel kunnen laten draaien zullen het nooit voor elkaar krijgen om een ander ding te laten bewegen zonder hulpmiddelen
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:04:13 #279
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229457
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke

zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?

@ metro

als het je lukt om iets dmv je gedachten van de grond te laten komen ( als ie et maar een paperclip) dan kom ik kijken
en als het je lukt dan krijg jij van mij 100 eurootjes
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:05:14 #280
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31229495
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef bonke het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ik jou een leeghoofdig naief knulletje vind he
kom gvd gewoon met een mooi bewijs ipv al die onzindingen die jullie laten zien
en vraag mij niet om bewijs dat door tuig als jij op een makkelijke manier bewezen kan worden
maar omdat het niet bewezen is door jou soort ben ik meteen maar zielig een sukkel enzz
Het is en zal altijd een 2 strijd blijven. De bewijzen van de gelovers / kunners rammelen omdat het gewoon enorme concentratie en inspanning vereist (en dat kon wel eens minder zijn met 10 camera's in je smoel) en daardoor kan het wel eens mislukken. Aan de andere kant kan de wetenschap de activiteiten ook niet onderuit halen omdat hun bewijsvoering ook keihard rammelt.

Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Ik weet 100% zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en dat mensen een zesde zintuig hebben en dat mensen tot meer in staat zijn dan wat we tot nu toe wetenschappelijk bewezen hebben. Maar als mensen dat niet geloven dan ga ik daar niet tegenin, dat moeten ze zelf weten.

Het is imho niet zo netjes als je in het subforum truth komt lopen stoken door iedereen die erin gelooft uit te maken voor leugenaars.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:07:13 #281
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31229556
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke

@ metro

Ja lukt al wel! Ga vanavond even verder ermee op een rustiger plekje.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:08:03 #282
121997 bighit
pi_31229584
hohoho bonke we hadden het over het PSI wheel en niet over paperclipjes optillen ( hoewel ergens zou t wel moeten kunnen) maar ik doel op het pinwheel......

en daarbij is het niet met je gedachten maar je stuurt met je gedachten energie aan....

maar geld hoeft niet he doe maar een kratje hertog jan en een dikke zak wiet dan ist ook wel goed

maar we zullen t wel zien
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:09:31 #283
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229625
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef bighit het volgende:
hohoho bonke we hadden het over het PSI wheel en niet over paperclipjes optillen ( hoewel ergens zou t wel moeten kunnen) maar ik doel op het pinwheel......

en daarbij is het niet met je gedachten maar je stuurt met je gedachten energie aan....

maar geld hoeft niet he doe maar een kratje hertog jan en een dikke zak wiet dan ist ook wel goed

maar we zullen t wel zien
het hele verhaal gaat over telekinese, als je een psiwiel kan laten draaien moet je ook de mogelijk heid hebben om iets kleins op te kunnen tillen
ps: als een paperclip te groot is neem ik wel een rijstkorreltje mee
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:15:10 #284
121997 bighit
pi_31229787
dat zal handig maar ik denk dat je dan wel al en stap of 5 verder bent, want een psiwheel draait op een puntje met een oppervlakte van helemaal niets, en mede door het lage gewicht van het papiertje krijg je m redelijk makkelijk aant draaien.
de oppervlakte van een paperclip is vele malen groter en lastiger.

maar je verdraait de boel weer handig in jou voordeel en idus in mijn nadeel maar ik kan je wel tegemoet komen.... ik ga proberen hem te laten schuiven dan ik denk dat dat wel mogelijk moet zijn, optillen is ook boven mijn pet....

kun je er mee leven dan? en ook een mileimeter beweging is beweging he
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:17:33 #285
64781 bonke
pipo koeie
pi_31229867
dan houden we het toch op die rijstkorrel ( die is zelfs een heel stuk lichter dan dat papiertje )
pies on joe toe
pi_31229873
Een klein onderdeel van de hersenen, de pijnappelklier is verantwoordelijk voor een ingewikkelde chemische kettingreactie die leidt tot de aanmaak van tryptamine-hallucinogenen.

Dimenthyl tryptamine is een krachtige (psychedelische) drug, die van nature in het menselijk lichaam voorkomt.

De pijnappelklier zit aan de achterkant van de hersenen bijna in het midden van het hoofd, hij zou in de loop van menselijke evolutie gekrompen zijn. De eerst mensen zouden, door deze klier geademend hebben, waardoor die fungeerde als constante deuropening naar de wereld. Dat, verbond mensen met de energie om hen heen.

Poltergeist activiteiten, waarbij vaak ook zaken verplaatst worden, schijnt volgens sommige onderzoekers ook verband te houden met de pijnappelklier.
Ergens klinkt dit redelijk logisch ervanuitgaande dat psychokinese ( en dus telekinese) reële fenomenen zijn. Pijnappelklier-hormonen....
Vaak is het zo dat in huizen waar zogenaamde poltergeist activiteiten waargenomen worden jonge verwarde of puberende meisjes wonen.

Iemand hier meer informatie over ?
Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:21:45 #287
121997 bighit
pi_31229992
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:

Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
die laatset zin is mij onduidlijk
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:32:54 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31230306
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
Een klein onderdeel van de hersenen, de pijnappelklier is verantwoordelijk voor een ingewikkelde chemische kettingreactie die leidt tot de aanmaak van tryptamine-hallucinogenen.

Dimenthyl tryptamine is een krachtige (psychedelische) drug, die van nature in het menselijk lichaam voorkomt.

De pijnappelklier zit aan de achterkant van de hersenen bijna in het midden van het hoofd, hij zou in de loop van menselijke evolutie gekrompen zijn. De eerst mensen zouden, door deze klier geademend hebben, waardoor die fungeerde als constante deuropening naar de wereld. Dat, verbond mensen met de energie om hen heen.

Poltergeist activiteiten, waarbij vaak ook zaken verplaatst worden, schijnt volgens sommige onderzoekers ook verband te houden met de pijnappelklier.
Ergens klinkt dit redelijk logisch ervanuitgaande dat psychokinese ( en dus telekinese) reële fenomenen zijn. Pijnappelklier-hormonen....
Vaak is het zo dat in huizen waar zogenaamde poltergeist activiteiten waargenomen worden jonge verwarde of puberende meisjes wonen.

Ik denk dat je kracht /energie in je hebt die je kan gebruiken voor bv telepathie maar bv ook voor telekinese.
pi_31230358
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef bighit het volgende:

[..]

die laatset zin is mij onduidlijk
dat kan
goed dat je het vraagt !

De mensen die zich bezighouden met telekinese.
De mensen die de "cursus" volgen of mensen die het al kunnen... waar denken jullie dat het kunnen door "veroorzaakt" wordt ? Veroorzaken is een verkeerde woordkeuze in deze, maar ik kom even niet op een ander woord.
Welk biologisch deel van ons hangt ermee samen of is het iets puur buitenlichamelijks ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31230454
Ik ben nu 2 weken aan het oefenen, maar heb het papiertje alleen weten te trillen, het ronddraaien gaat nog niet, het is om gek van te worden, wie heeft de Ultieme Tip?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:46:28 #291
121997 bighit
pi_31230708
@ master ff paar posts omhoog lezen... daar staat de tip van 2005 ( nog slechts enkele maanden geldig)

@ mirage

wat ik best wil geloven en wat ik op meerdere plekken op i-net tegen kom is dat mensen een bepaalde hoeveelheid energie bij zich dragen, en dat je dmv dit soort dingen te beoefenen met die energie leert om te gaan/aan te spreken en naar mate je er langer mee bezig bent je het zelfs leert op te bouwen/vergroten. waar dit opgeslagen word? misschien waar jij zegt, misschien in je chakra's ik weet het niet.

ik merkte namelijk wel dat toen ik ongeveer hjaar geleden al op TK stuitte en me erin verdiepte dat ik bij de traingen met het pinwheel dat ik me weleens moe voelde worden.. gewoon letterlijk voelen dat je energie verbruikt hebt.

de reden dat ik me hierin ben gaan verdiepen is omdat ik het niet snapte en het niet wilde geloven... maar toch geprobeert en na enige tijd lukte me sommige kleine dingen en naarmate je dit vaker deed dat het ook beter ging. tja schiet mij maar ek maar er is wel degelijk het een en ander mogelijk
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:49:58 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31230815
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat kan
goed dat je het vraagt !

De mensen die zich bezighouden met telekinese.
De mensen die de "cursus" volgen of mensen die het al kunnen... waar denken jullie dat het kunnen door "veroorzaakt" wordt ? Veroorzaken is een verkeerde woordkeuze in deze, maar ik kom even niet op een ander woord.
Welk biologisch deel van ons hangt ermee samen of is het iets puur buitenlichamelijks ?
Ik denk niet dat er een biologisch deel van je lichaam voor verantwoordelijk is. Hoogstens een deel in de hersenen maar ik ben geen bioloog of hersenexpert
pi_31230824
Waarom denk je dat het draaien maar op 1 manier kan gebeuren.
Er kunnen ook verschillende "krachten" tegelijk bezig zijn.
Wanneer je een paar mokken met warm water om een psiwheel zet kan het ook gaan draaien.
Maar wanneer je een glas over die psiwheel zet stopt het draaien. Terwijl het nog wel met je "Psi" kan laten draaien. Voor mij sluit de ene mogelijkheid de ander niet uit.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:55:02 #294
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31230960
JA! Wie heeft de ultieme tip mij lukt het nog niet namelijk . Oja @ bonke : Ik ben jammergenoeg niet leeghoofdig want ik weet waarover ik praat. Enneh... Zoals ik al zei. Je kan gewoon niet zeggen dat het onmogelijk is!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:00:55 #295
121997 bighit
pi_31231136
voor tips paar posts omhoog lezen staat de tip van 2005
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:09:20 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31231349
Zo dan, ik ben nog steeds lekker aan het oefenen en elke keer als het lukt dan heb ik zo'n ontzettend licht gevoel in mijn hoofd (alsof je te snel opstaat zeg maar) maar het begint wel steeds beter te lukken
Maar mên wat raak je ervan uitgeput
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:09:36 #297
64781 bonke
pipo koeie
pi_31231359
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef MasterM26 het volgende:
Ik ben nu 2 weken aan het oefenen, maar heb het papiertje alleen weten te trillen, het ronddraaien gaat nog niet, het is om gek van te worden, wie heeft de Ultieme Tip?
wolle trui aantrekke, flink wrijven, vinger bij papiertje houden en een trekkende beweging maken
huppekeej
pies on joe toe
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:19:04 #298
121997 bighit
pi_31231604
@ metro

je kan er enorm uitgeput van raken dat klopt... maar dan doe je t goed ...

heb je al een rondje kunnen draaien?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:20:21 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31231629
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef bighit het volgende:
@ metro

je kan er enorm uitgeput van raken dat klopt... maar dan doe je t goed ...

heb je al een rondje kunnen draaien?
pi_31231691
Statisch zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Dus jij denkt dat psi een soort statische opwekking is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')