quote:de sleutl beweegt al wa moet ge dan doen ??????
TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:
toen had ik genoeg gelezen
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
ja euhhh... je moet natuurlijk geloven wat naieve pubers zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
TV ... de heilige koe van de moderne tijd ...
het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensiesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen, in de toekomst zal het nog wel een keer wetenschappelijk bewezen worden, maar op het moment is de wetenschap nog niet zo ver maar ze zijn er wel mee bezig om het uit te zoeken.(het heeft waarschijnlijk iets te maken met meerdere dimensies)
En over het feit dat ze Ulri Geller als goochelaar bestempelen, is gewoon omdat de wetenschap er geen verklaring voor kan vinden, en dan is het dus gelijk maar een goochelaar, heel kortzichtig weer he![]()
Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:15 schreef bonke het volgende:
[..]
het heeft WAARSCHIJNLIJK te maken met meerder dimensies![]()
dat bedoel ik nu, gewoon alles blijven geloven wat anderen zeggen
hoezo kortzichtig ? jij komt met rare filmpjes of rare sites waar niks bewezen word
de wetenschap heeft al bewezen dat uri geller een neppert is ( wel een hele slimme want waarschijnlijk is hij er wel rijk mee geworden )
Lees dit artikel eens, staan een aantal tips op hoe je het het beste kan aanpakken:http://www.xerson.nl/content/view/96/1/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe moet je nou precies omgaan met dat psi wiel?
Ik heb er nu ook 1 gemaakt maar wat is de beste aanpak? Heel erg concentreren erop en constant denken aan dat het moet bewegen ofzo?
wat een domme vragen stel jij zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Kan jij bewijzen dat hij een neppert is dan?dan ben jij dus net zo kortzichtig om gelijk maar aan te nemen dat hij maar een goochelaar is terwijl dat niet bewezen is dat het alleen maar trucs zijn
![]()
Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef bonke het volgende:
[..]
wat een domme vragen stel jij zeg
nee natuurlijk kan/hoef ik niet bewijzen dat het een neppert is
dat hebben anderen voor mij al gedaan
en als je je eens zou verdiepen in uri geller dan kom je er vanzelf wel achter dat het al lang bewezen is dat het een neppert was
maar naieve mensjes zoals jij geloven alleen maar datgene wat ze willen geloven
kom eens uit je paranormale hokje en kijk eens verder dan je neus lang is
ik durf namelijk met zekerheid te zeggen dat alles waarvan jij zegt dat het waar is nog nooit gebeurt is
ik durf ook te zeggen dat je gerust wel eens een programma hebt gezien waar word bewezen dat dergelijke dingen niet kunnen ( maar misschien heb je de tv toen wel uitgezet omdat het niet strookte met hetgeen jij gelooft )
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef bighit het volgende:
@ metro
je kan het beste met je handen op een 10 cm vanhet wieltje af zitten beide kanten... en dan gewoon heel sterk eraan denken dat je het papiertje wil laten draaien......
meestal gaat t bij mij het beste als ik me handen bij de hoeken van het paiertje hou en niet op de rechte kanten. overigens nog een tip als het niet echt wil lukken dan kun je proberen dat je ( visualiseert) dat bij de ene hoek je energie duwt en bij de andere hoek trekt.... als je snapt wat ik bedoel.
gewoon een paar keer een minuut of 5 proberen... t gaat je geheid lukken.....
aarde plat , blabla, oud nieuwsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Jij zou eens verder moeten kijken dan je kortzichtige bekrompen wereldjewant waarom moet alles nou wetenschappelijk bewezen worden? Er zijn veel dingen die wel bestaan maar niet verklaard kunnen worden door de wetenschap, in ieder geval nu nog niet
als je in de middeleeuwen tegen iemand zei dat de aarde rond was dan werd je opgehangen
![]()
en waarom? Omdat de wetenschap het nog niet bewezen had dat de aarde werkelijk rond was!
En zo gaat het nu ook met dit soort onderwerpen, men acht iets als onmogelijk en het wordt gelijk maar weer voor gek verklaard!![]()
Dus wie kijkt hier nu niet verder dan zijn neus lang is?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef bonke het volgende:
[..]
toen had ik genoeg gelezen
en wat is het voor onzin om te zeggen dat we er zelf maar onderzoek naar moeten doen ?
ik heb genoeg op tv gezien om te weten dat het gewoon niet kan ( dat is onderrzoek genoeg he )
moet ik bv elke dag maar naar een potlood gaan kijken om te zien of het gaat bewegen ?
als ik genoeg op tv had gezien dat het wel kan dan washet een heel ander verhaal geweest
nog zo een die alles gelooft wat er maar op internet bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn
Je maakt jezelf echt onsterfelijk
als inzichtloze clown
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij gaat uit van tv als betrouwbare bron maar ondertussen zijn alle filmpjes die je op internet vindt onzin omdat ze gemanipuleerd kunnen zijn
Je maakt jezelf echt onsterfelijk
als inzichtloze clown
hee bonkequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef bonke het volgende:
[..]
aarde plat , blabla, oud nieuws
en voor metro
lees een goed boek, kost minder inspanning en je hebt er nog wat aan
als het je lukt om iets dmv je gedachten van de grond te laten komen ( als ie et maar een paperclip) dan kom ik kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke
luchtverplaatsing, lichaamswarmte,statische electrischiteit ook onder een glas?
zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?
@ metro
wil het al een beetje lukken?
Het is en zal altijd een 2 strijd blijven. De bewijzen van de gelovers / kunners rammelen omdat het gewoon enorme concentratie en inspanning vereist (en dat kon wel eens minder zijn met 10 camera's in je smoel) en daardoor kan het wel eens mislukken. Aan de andere kant kan de wetenschap de activiteiten ook niet onderuit halen omdat hun bewijsvoering ook keihard rammelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef bonke het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ik jou een leeghoofdig naief knulletje vind he
kom gvd gewoon met een mooi bewijs ipv al die onzindingen die jullie laten zien
en vraag mij niet om bewijs dat door tuig als jij op een makkelijke manier bewezen kan worden
maar omdat het niet bewezen is door jou soort ben ik meteen maar zielig een sukkel enzz
Ja lukt al wel! Ga vanavond even verder ermee op een rustiger plekje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef bighit het volgende:
@ bonke
luchtverplaatsing, lichaamswarmte,statische electrischiteit ook onder een glas?
zal eerlijk zeggen metertje of 2 zal me niet lukken ( kreeg een half jaartje geleden op ongeveer 40 cm nog wel (traag ) aant draaien) maar ik zal het weer eens oppakken met als doel 50-100 cm ervanaf onder een glas of wat dan ook.... is dat wat dan? zal verschhillende ruimtes proberen en met en zonder mensen trainen. zal wel een hoop tijd kosten maar ik ga het proberen. en als het ooit zover komt dan kom jij op bezoek ok? en dan gaan we dat idee van jou eens wijzigen.... en wat heb ik dan verdient als ik jou kan overtuigen dat je niet altijd de wetenschap moet geloven?
@ metro
wil het al een beetje lukken?
het hele verhaal gaat over telekinese, als je een psiwiel kan laten draaien moet je ook de mogelijk heid hebben om iets kleins op te kunnen tillenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef bighit het volgende:
hohoho bonke we hadden het over het PSI wheel en niet over paperclipjes optillen ( hoewel ergens zou t wel moeten kunnen) maar ik doel op het pinwheel......
en daarbij is het niet met je gedachten maar je stuurt met je gedachten energie aan....
maar geld hoeft niet he doe maar een kratje hertog jan en een dikke zak wiet dan ist ook wel goed![]()
maar we zullen t wel zien
die laatset zin is mij onduidlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
Iemand hier meer informatie over ?
Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
Ik denk dat je kracht /energie in je hebt die je kan gebruiken voor bv telepathie maar bv ook voor telekinese.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
Een klein onderdeel van de hersenen, de pijnappelklier is verantwoordelijk voor een ingewikkelde chemische kettingreactie die leidt tot de aanmaak van tryptamine-hallucinogenen.
Dimenthyl tryptamine is een krachtige (psychedelische) drug, die van nature in het menselijk lichaam voorkomt.
De pijnappelklier zit aan de achterkant van de hersenen bijna in het midden van het hoofd, hij zou in de loop van menselijke evolutie gekrompen zijn. De eerst mensen zouden, door deze klier geademend hebben, waardoor die fungeerde als constante deuropening naar de wereld. Dat, verbond mensen met de energie om hen heen.
Poltergeist activiteiten, waarbij vaak ook zaken verplaatst worden, schijnt volgens sommige onderzoekers ook verband te houden met de pijnappelklier.
Ergens klinkt dit redelijk logisch ervanuitgaande dat psychokinese ( en dus telekinese) reële fenomenen zijn. Pijnappelklier-hormonen....
Vaak is het zo dat in huizen waar zogenaamde poltergeist activiteiten waargenomen worden jonge verwarde of puberende meisjes wonen.
Iemand hier meer informatie over ?
Waar denken de mensen die telekinese beoefenen of proberen te beoefenen dat telekinese door gestuurd wordt ?
dat kanquote:
Ik denk niet dat er een biologisch deel van je lichaam voor verantwoordelijk is. Hoogstens een deel in de hersenen maar ik ben geen bioloog of hersenexpertquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat kan
goed dat je het vraagt !
De mensen die zich bezighouden met telekinese.
De mensen die de "cursus" volgen of mensen die het al kunnen... waar denken jullie dat het kunnen door "veroorzaakt" wordt ? Veroorzaken is een verkeerde woordkeuze in deze, maar ik kom even niet op een ander woord.
Welk biologisch deel van ons hangt ermee samen of is het iets puur buitenlichamelijks ?
wolle trui aantrekke, flink wrijven, vinger bij papiertje houden en een trekkende beweging makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef MasterM26 het volgende:
Ik ben nu 2 weken aan het oefenen, maar heb het papiertje alleen weten te trillen, het ronddraaien gaat nog niet, het is om gek van te worden, wie heeft de Ultieme Tip?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef bighit het volgende:
@ metro
je kan er enorm uitgeput van raken dat klopt... maar dan doe je t goed ...
heb je al een rondje kunnen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |