Inderdaad...die Amanda Lepore...is het nou een "vrouw" of een RealDoll?!quote:op de bovenste foto is ie vergeten wenkbrauwen te tekenenwat een mongool
Nog geen 60quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef rameijer het volgende:
maar is die niet al heel oud?
Ik dacht ook eerst dat het om hem ging, totdat Miss over tieten begon.quote:
Ik had nog helemaal niet op hem geletquote:
wie is zij dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het om hem ging, totdat Miss over tieten begon.
Echt zonde trouwens, zij was altijd één van de mooiste vrouwen op televisie.
Taylor uit the Bold (Hunter Tylo).quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wie is zij dan?
en die grijzerd naast haar is Ridge uit the Bold, toch?
Wat heeft ie zo een enorm Butthead voorhoofd zegquote:
Is dat hunk Ridge?quote:
We lopen hier zoveel achter dat je zijn ouderdom nog niet zietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat hunk Ridge?
Is ie tegen een bus aangelopen of zo?
Dat is toch niet Lesly ann down. dit is haar, ze lijkt niet echt op Hunter..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Karliene het volgende:
Nee nee, dat is niet Taylor, maar Jackie (een B&B personage die in Nederland er nog niet inzit)
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Taylor uit the Bold (Hunter Tylo).
Zo zonde![]()
[afbeelding]
Oh my God.quote:
Hij is zooo oudquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat hunk Ridge?
Is ie tegen een bus aangelopen of zo?
Die gast is een pop uit Thunderbirds of niet?quote:
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zouden die mensen zichzelf nou mooi vinden als ze in de spiegel kijken...?
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.
Ze lijkt hier op de nieuwe Meg Ryanquote:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.
LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
haar flaporen zijn rechtgezet..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.
Volgens mij is Victoria Beckham ook niet verspookt door plastische chirurgie. In ieder geval niet haar gezicht, da's gewoon eng dun.quote:
Slechte make-up. Je zou echt een heleboel bekenden gewoon niet zonder make-up willen zien. Zijn ze allemaal opeens SUPER eng! Deze heeft niks aan der gezicht gedaan hoorquote:
En haar neus en haar lippenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef LeBeau het volgende:
Ze heeft het wel ondergaan, maar volgens mij alleen haar tennisbaltieten.
Dat typische neusje en die mond had ze tijdens haar begintijd met de Spice Girls volgens mij ook al. Door dat neusje vond ik haar destijds de leukste.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En haar neus en haar lippenOp zijn minst.
Is dat een leuke neus? Ik heb ook zoiets en mij doet mijn neus af en toe denken aan een stopcontactquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef rameijer het volgende:
Ze heeft inderdaad wel een leuk neusje jaMaar daar is dan ook alles wel mee gezegd...
![]()
Precies wat ik ook dacht, ze heeft iets onechts/engs over zich gekeregen, haar mond is ook vreemd breed, alsof er aan de zijkanten wordt getrokken. Is niet meer de ideale schoondochter zoals velen haar zagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
quote:Courtney Love Is So Hot - An Editorial
Carl Ambrose, a self proclaimed "Anerkist Redneck," is from Perry Georgia, just south of Macon.
I’m going to go on record. I think Coutney Love is the hottest thing since mother’s proding rod. I love her blonde hair. Sometimes she has it other colors, but I can always see her golden locks shining through. She’s best as a blonde. It’s her true color. Whenever she plays that chord she knows on her guitar, I just melt. She has the nicest lips. I love watching her mouth when she sings. When I watch her sing, I sometimes imagine her mouth doing other things. Like kissing me and yelling at me for eating all my chips.
Courtney Love can do anything. She’s so tough. She can act and light up the screen or she can sing a song and light up my heart or she can walk down the street punching people and light up some police sirens. Nobody tells Courtney what to do. If you did, she’d punch you in the nose. I love Courtney’s nose. I love her giant nostrils. If I saw Courney I’d put some grapes in her nostrils. I bet they’d fit. I know a lot of guys don’t like how she’s always punching people and throwing stuff like children on their bikes and cake doughnuts. They think that’s a turn-off. But to me, that’s part of her charm. How are you ever going to learn if she doesn’t throw a frying pan at you? It’s her love coming out. That’s all.
Courtney always looks like she's about to pee on something. I like that. Not many girls can pull that look off. Mother is telling me to get off the computer. "Get off Courtney," she says. Courtney is also the name of my computer. Coincedince? No. I named my computer after Courtney Love.
I was totally into Courtney before she married Kurt Cobain. Then, when she killed him, I was totally into her even more because she was now single and showed she could use a firearm.
'natuurlijk'quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De natuurlijke boezem van Tori Spelling.![]()
Ze zijn nog scheef ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
is die niet vanavond op net5?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
Courtney Love is best cool. Trouwens, acteren kan ze wel
Wel eens Man On The Moon gezien?
Dat hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Echt alles is scheef bij haar...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het niet weten, maar als dat zo is, gewoon kijken, want het is eenquote:
I knowquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar als dat zo is, gewoon kijken, want het is eenfilm!
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:26 schreef pberends het volgende:
Die tandarts van extreem-make over is ook geniaal...
Die gast glimlacht zich altijd dood, maar volgens mij komt dat omdat z'n bek gewoon zo staatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik vind hem nou niet echt goede reclame voor het programma
Moment of Truth: A Mother's Deception metquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Joan van Ark.
Ik zag van de week nog een stukje film met haar, echt verschrikkelijk![]()
Ja, wat een filmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Moment of Truth: A Mother's Deception metBrooke Langton
. Was deze week op RTL 4.
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)quote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Farrah Fawcett
[afbeelding]
Natalie Portman's nosejob...
[afbeelding]
Courtney Love
[afbeelding]
Kylie Minogue.
[afbeelding]
Paul Stanley of Kiss![]()
![]()
.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)
Best triest dat je dit plaatst P.
Janet heeft volgens mij haar neus laten doen, maar verder zijn dat gewoon vrouwen die:quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef roxxe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is toch geen man![]()
Ik vind ze allemaal erop vooruit gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef roxxe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is toch geen man![]()
Die lippen zijn niet bewerkt vergeleken met "vroeger". Ze had al flinke lippen en make up doet de rest. De tieten lijken mij wel bewerkt.quote:
Echt niet hoor, heb je wele ens een recente foto van close up naast een ouwe gelegd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die lippen zijn niet bewerkt vergeleken met "vroeger". Ze had al flinke lippen en make up doet de rest. De tieten lijken mij wel bewerkt.
De lippen zijn ook op die foto's niet groter. Haar bek trekt "raar" omdat ze glimlacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
vroeger
[afbeelding]
Nu
Niet alleen zijn de lippen groter, maar haar bek trekt ook heel raar door kennelijk verkeerde operaties.
Hou toch op, ze lijkt marijke helwegen welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
De lippen zijn ook op die foto's niet groter. Haar bek trekt "raar" omdat ze glimlacht.Het enige verschil is het iets anders bewerken hebben van de wenkbrauwen.
Ik heb het gezicht op beide foto's naast elkaar gelegd. Kaaklijn en de haarlijn heb ik aangehouden. Als dat Marijke Helwegen is dat was ze dat ook in het eerste plaatje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou toch op, ze lijkt marijke helwegen wel
Op die foto lacht ze breed en desondanks is te zien dat ze flinke lippen heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:16 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Toen ze nog enigzins normaal kon lachen
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb het gezicht op beide foto's naast elkaar gelegd. Kaaklijn en de haarlijn heb ik aangehouden. Als dat Marijke Helwegen is dat was ze dat ook in het eerste plaatje.
[afbeelding]
ze lacht op beide foto's breed, verschil is alleen datz e vroeger flinke normale lippen had en tegenwoordig een soort snavelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Zulke lippen kunnen toch niet normaal zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:20 schreef MadGuy het volgende:
Tripod, Ripley...
De gruwel die Tylo heet...
En:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.
Kruisje..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Al die gare hunter tylo fansites ookquote:
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Ehm nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm nee.
Vroeger was ze een mooie vrouw met mooie volle lippen
[afbeelding]
Toen ging ze wat te vaak naar de dokter en werd het dit:
[afbeelding]
Ze zijn geleidelijk "aangepast, maar je ziet duidelijk verschil. En ik kan tuiten wat ik wil, maar daar krijg ik nog steeds niet zo'n snavel van hoor
Nou, zo ongeveer iedereenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, zo ongeveer iedereen
Ik noem maar iemand: http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/005610.html
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.quote:Verder kom je met nogal rare theorieen aan vind ik persoonlijk, als mijn lippen er zo uit zouden gaan zien als mijn haar naar voren viel zou ik mezelf van kant maken
Iets zegt mij dat je niet de lippen hebt die ze zogenaamd "vroeger" had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
man, die lippen zijn wel dedelijk veranderd en volgespoten. "Ze tuit haar lippen nu meer
."... hell yeah, wel, ik heb even mijn lippen proberen meer te tuiten maar zo'n vleeslappen van lippen, dat kreeg ik er echt niet van
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.
Hee, zie je wel je tuit met je lippen en ze zijn nu duidelijk groter geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval is
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
.
Dat komt doordat ze haar lipjes tuit en haar haar over haar voorhoofd valtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee zulke lippen heeft ze van zichzelf hoor![]()
Lieve schat, als je ouder wordt, krijg je meer groeven in je lippen. Hunter Tylo heeft heel duidelijk collageenlippen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
[afbeelding]
Je ziet gelukkig ook geen voor en na-verschil..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef Spindizzy het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Maar ik denk dat het verschil door het lichtinval komt en omdat ze haar mond ietsjes open heeft op de tweede foto. Daar verandert je hele gezichtsuitdrukking door
Maar da's toch niet Hunter Tylo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee zulke lippen heeft ze van zichzelf hoor![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ex vrouw van Mark van der Loo (Cc weet wel wie dat is)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Tokay het volgende:
Jocelyn Wildenstein ofzo?
Waar zie je dat aan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Vanessa Paradis, is dan wel niet verspookt...
Maar heeft ook een injectietje gehaald...![]()
Geen bovenlip, wel bovenlip?quote:
Als ik zo lach als zij op foto 1 heb ik ook een dunne bovenlip.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen bovenlip, wel bovenlip?
Ondanks dat het mondje gesloten is...![]()
Ik ben nog geneigd te geloven dat ze het niet heeft gedaan...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ken die hele vrouw niet. Dacht eerst dat het Liv Tyler was.
* Nooit naar soaps kijkt
Wie is haar vent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Spindizzy het volgende:
Aan Vanessa Paradis valt niks meer te redden. Het enige mooie aan haar is haar vent
Johnny Deppquote:
Nee man, in Friends seizoen 7 ofzo, toen ze lange krullen hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vond Jennifer Aniston mooier toen ze jonger was en donker haar had.
Die rechtse is een oude foto, links is hoe ze er nu gewoon utiziet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
had, dan wel, want de linker foto is recenter...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel nu ook wel een beetje, maar neig toch met je meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog geneigd te geloven dat ze het niet heeft gedaan...
Twijfel dus....
En jij?
Shit! Echt waar? Damn...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die rechtse is een oude foto, links is hoe ze er nu gewoon utiziet.
Ook een foto van kort geleden:
[afbeelding]
Beter, maar niks vergeleken met haar wederhelft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens premieres ziet ze er beter uit. Ze moet gewoon wat vaker make-up op doen
[afbeelding]
quote:
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."quote:
als je ze dan toch "laat" doen, kun je beter ook de tepels op de juiste plek laten zettenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."
Hoe oud was ze toen die verandering plaatsvond? Het kàn namelijk wel...
Ah ja, collageen verdwijnt op den duur...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef djenneke het volgende:
1 Afbeelding
zo ziet ze er tegenwoordig uit... zonder dikke lippen dus
Ja, maar kijk eens naar de vorm....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."
Hoe oud was ze toen die verandering plaatsvond? Het kàn namelijk wel...
Dat zou een reden zijn om te vermoeden dat het wel echt is. Mijn tepels zitten ook ongeveer daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef djenneke het volgende:
als je ze dan toch "laat" doen, kun je beter ook de tepels op de juiste plek laten zetten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:00 schreef djenneke het volgende:
hier een zogenaamd grappig filmpje over britney...
volgens mij gebruikt ze gewoon allerlei soorten opvulling
http://www.liquidgeneration.com/poptoons/britneys_breasts.asp
ik heb de film niet gezien, maar wel trailers ervan, en volgens mij hebben ze dan echt heel de film tieten zitten wegfotosoepen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Trouwens, die foto van de film, die is echt wel gefotosoept, kan niet anders...
Als ze haar mond dicht houdt doet het ook wonderenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens premieres ziet ze er beter uit. Ze moet gewoon wat vaker make-up op doen
[afbeelding]
Foto!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee man, in Friends seizoen 7 ofzo, toen ze lange krullen had
Dat is natuurlijk een door plastische chirurgie vervrouwde vent i.p.v. een verspookte vrouw.quote:
Neen. Dat is die vrouw die op een kat wilde lijken, omdat dr man een obsessie had voor wilde katten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef LeBeau het volgende:
Dat is natuurlijk een door plastische chirurgie vervrouwde vent i.p.v. een verspookte vrouw.
Oh, okee..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef SEMTEX het volgende:
Nee schat, dat is Amanda Lepore, niet Jocelyne Wildenstein
Verschil tussen een bewerkte en ideale belichte foto en een foto in het openbaar. Kijk goed naar de borststreek in beide foto's en je ziet dat het in beide gevallen net een stuk leer lijkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jessica Lange (actrice uit o.a. Big Fish en Tootsie).
2 jaar terug:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Ik ook, wel grappig dat 't plaatje zegt dat ze er beter uitziet 'na'.quote:Op zondag 31 juli 2005 08:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind haar noch voor, noch na 'mooi' eigenlijk...
Haar ogen eik wel. Op die eerste foto heeft ze van die katachtige ogen, wat ze nog eens benadrukt door de manier waarop haar wenkbrauwen geëpileerd zijn. Vind ik erg lelijk. Maar ik vind het verder gewoon helemaal geen mooie vrouw. Ze 'heeft' niks.quote:Op zondag 31 juli 2005 08:17 schreef popolon het volgende:
Ik ook, wel grappig dat 't plaatje zegt dat ze er beter uitziet 'na'.
Vind ik dus niet.
Purcies.quote:Op zondag 31 juli 2005 08:49 schreef apestaartje het volgende:
Jessica Simpson is gewoon het prototype van de 'lege huls'. Voldoen aan alle standaard schoonheidsnormen, maar tegelijkertijd geen greintje uitstraling hebben.
Een keultje in de kin, een flinke en rechthoekige kin, gezicht met een iet wat brede neus voor een vrouw, geen kont of taille is voldoen aan alle standaard schoonheidsnormen?quote:Op zondag 31 juli 2005 08:49 schreef apestaartje het volgende:
Jessica Simpson is gewoon het prototype van de 'lege huls'. Voldoen aan alle standaard schoonheidsnormen, maar tegelijkertijd geen greintje uitstraling hebben.
Wat straalt ze volgens jou uit dan? In mijn ogen heeft ze ongeveer evenveel uitstraling als een stuk bordkarton...quote:Op zondag 31 juli 2005 10:50 schreef sampoo het volgende:
Een keultje in de kin, een flinke en rechthoekige kin, gezicht met een iet wat brede neus voor een vrouw, geen kont of taille is voldoen aan alle standaard schoonheidsnormen?Het is de uitstraling die er nog iets van maakt.
Dat is niet eerlijk. Nu loop je een stuk bordkarton te beledigenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat straalt ze volgens jou uit dan? In mijn ogen heeft ze ongeveer evenveel uitstraling als een stuk bordkarton...
Weinig maar met het uiterlijk scoort ze geen hoge ogen.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat straalt ze volgens jou uit dan? In mijn ogen heeft ze ongeveer evenveel uitstraling als een stuk bordkarton...
Ik bedoel dit echt héél serieus hoor, maar als ik Jessica Simpson zie dan moet ik altijd aan een drol denkenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen wat deze vrouw bijvoorbeeld nou ziet als ze in de spiegel kijkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:37 schreef DarkElf het volgende:
wat denken die mensen nou he vraag ik me wel eens af.
Is die rechtse foto 'na'? Ik vind het zo'n rare, oude foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:35 schreef Spindizzy het volgende:
Meer Hunter Tylo:
Voor en na
[afbeelding]
Mijn hemel wat een gedrochtWat ontzettend zonde van zo'n mooie vrouw
Zo te zien is het een screenshotje van de tv.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is die rechtse foto 'na'? Ik vind het zo'n rare, oude foto.
Dan ziet ze er zeker met opzet niet flatteus uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zo te zien is het een screenshotje van de tv.
Huh? Heeft ie zich ook gelijk laten ombouwen???quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Pete Burns (Dead or Alive)
[afbeelding]
Wat is er mis met een kuiltje in de kin eigenlijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:50 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een keultje in de kin, een flinke en rechthoekige kin, gezicht met een iet wat brede neus voor een vrouw, geen kont of taille is voldoen aan alle standaard schoonheidsnormen?Het is de uitstraling die er nog iets van maakt.
Op zich niet veel mis maar een dubbele kin is eerder prototype "bink" dan een schoonheidsideaal voor een vrouw.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kuiltje in de kin eigenlijk?
Zwarte magica!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef Turbomuis het volgende:
Via via ergens familie van de Italiaanse prime minister. Pas 40 jaar....
[afbeelding]
Michaela Romanini
Christus, check dit dan:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Pete Burns (Dead or Alive)
[afbeelding]
Ze had alleen haar ogen moeten doen, niet die ranzige lippenquote:
om dan meteen te sugeren dat ze plastische chururgie heeft ondergaan gaat dan weer ietwat ver, die oude foto is al jaren oud, iedereen veranderd met de jarenquote:
De foto komt van een site over plastische chirurgie, vandaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef Agrafes het volgende:
[..]
om dan meteen te sugeren dat ze plastische chururgie heeft ondergaan gaat dan weer ietwat ver, die oude foto is al jaren oud, iedereen veranderd met de jaren![]()
Wellicht omdat dit topic (of hetvorige deel ervan) al bestond?quote:Op maandag 5 september 2005 03:00 schreef StefanP het volgende:
Hee, ik had ook eens zo'n topic geopend, en dat werd gesloten
Nee, verspookt is het zeker niet. Maar in voor-na wel duidelijk dat eraan gesleuteld is. Vandaar dat ik het toch postquote:Op maandag 5 september 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
Al 82?
Ziet ze er verdomd goed uit. Vind er dan ook niets verspookt aan.
Ik zie eigenlijk niet zo heel erg veel verschil, behalve ander haar make-up en vooral bruinerquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
is al gepost, I knowmaar voor wie hem gemist heeft en oprah gemist heeft vandaag
Jeetje voor 60 vind ik haar wel ontzettend mooi!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
Nu Priscilla Presley bij Oprah.. er staan ergens pics in dit topic.. Maar zo bewegend ziet ze er ook verschrikkelijk uit
Die mond ...
zo ongeveer:
Brains!!! Brains!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
Nu Priscilla Presley bij Oprah.. er staan ergens pics in dit topic.. Maar zo bewegend ziet ze er ook verschrikkelijk uit
Die mond ...
zo ongeveer:
Nee, het was voor beide topics hier, de reden was dat het 'onbeschoft' was om deze mensen zo tentoon te stellenquote:Op maandag 5 september 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht omdat dit topic (of hetvorige deel ervan) al bestond?
awfullplasticsurgery is inderdaad bekend.
Met die mond is ze net the Joker uit Batman.......quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef Ole het volgende:
iets kleinere versie dan maar
[afbeelding]
Alle vrouwen in Hollywood en het Gooi zien er tegenwoordig zo uit, met zulke lippen, zelfde kapsel etc. etc.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Hunter met dat prachtige lange haar liever![]()
En wat minder lip a.u.bquote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Hunter met dat prachtige lange haar liever![]()
Idd was altijd een prachtige vrouw om te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
zó zonde! Zij was zoo mooi![]()
Ze heeft nu ook korter haar, waardoor ze helemaal op een of andere oma met siliconen lijkt... ze lijkt helemaal niet meer op Taylor![]()
Ja, echt jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd was altijd een prachtige vrouw om te zien.
Maar dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |