Die gast is een pop uit Thunderbirds of niet?quote:
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zouden die mensen zichzelf nou mooi vinden als ze in de spiegel kijken...?
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.
Ze lijkt hier op de nieuwe Meg Ryanquote:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.
LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
haar flaporen zijn rechtgezet..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.
Volgens mij is Victoria Beckham ook niet verspookt door plastische chirurgie. In ieder geval niet haar gezicht, da's gewoon eng dun.quote:
Slechte make-up. Je zou echt een heleboel bekenden gewoon niet zonder make-up willen zien. Zijn ze allemaal opeens SUPER eng! Deze heeft niks aan der gezicht gedaan hoorquote:
En haar neus en haar lippenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef LeBeau het volgende:
Ze heeft het wel ondergaan, maar volgens mij alleen haar tennisbaltieten.
Dat typische neusje en die mond had ze tijdens haar begintijd met de Spice Girls volgens mij ook al. Door dat neusje vond ik haar destijds de leukste.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En haar neus en haar lippenOp zijn minst.
Is dat een leuke neus? Ik heb ook zoiets en mij doet mijn neus af en toe denken aan een stopcontactquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef rameijer het volgende:
Ze heeft inderdaad wel een leuk neusje jaMaar daar is dan ook alles wel mee gezegd...
![]()
Precies wat ik ook dacht, ze heeft iets onechts/engs over zich gekeregen, haar mond is ook vreemd breed, alsof er aan de zijkanten wordt getrokken. Is niet meer de ideale schoondochter zoals velen haar zagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |