Inderdaad...die Amanda Lepore...is het nou een "vrouw" of een RealDoll?!quote:op de bovenste foto is ie vergeten wenkbrauwen te tekenenwat een mongool
Nog geen 60quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef rameijer het volgende:
maar is die niet al heel oud?
Ik dacht ook eerst dat het om hem ging, totdat Miss over tieten begon.quote:
Ik had nog helemaal niet op hem geletquote:
wie is zij dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het om hem ging, totdat Miss over tieten begon.
Echt zonde trouwens, zij was altijd één van de mooiste vrouwen op televisie.
Taylor uit the Bold (Hunter Tylo).quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wie is zij dan?
en die grijzerd naast haar is Ridge uit the Bold, toch?
Wat heeft ie zo een enorm Butthead voorhoofd zegquote:
Is dat hunk Ridge?quote:
We lopen hier zoveel achter dat je zijn ouderdom nog niet zietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat hunk Ridge?
Is ie tegen een bus aangelopen of zo?
Dat is toch niet Lesly ann down. dit is haar, ze lijkt niet echt op Hunter..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Karliene het volgende:
Nee nee, dat is niet Taylor, maar Jackie (een B&B personage die in Nederland er nog niet inzit)
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Taylor uit the Bold (Hunter Tylo).
Zo zonde![]()
[afbeelding]
Oh my God.quote:
Hij is zooo oudquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat hunk Ridge?
Is ie tegen een bus aangelopen of zo?
Die gast is een pop uit Thunderbirds of niet?quote:
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zouden die mensen zichzelf nou mooi vinden als ze in de spiegel kijken...?
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik denk het wel, en dat is nog wel het triestste.
Ze lijkt hier op de nieuwe Meg Ryanquote:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
Wat is dan allemaal aan haar gesleuteld? Ik vind het nog wel een mooie vrouw eigenlijk.
LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
Linda de Mol is nu met haar broer John op tv, een interview over Talpa op Ned. 2.
Wat is er aan haar gesleuteld zeg, echt eng om te zien. Jammer dat ik geen screenshot heb kunnen maken.
haar flaporen zijn rechtgezet..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een (aantal?) Botox behandelingen gehad.
Volgens mij is Victoria Beckham ook niet verspookt door plastische chirurgie. In ieder geval niet haar gezicht, da's gewoon eng dun.quote:
Slechte make-up. Je zou echt een heleboel bekenden gewoon niet zonder make-up willen zien. Zijn ze allemaal opeens SUPER eng! Deze heeft niks aan der gezicht gedaan hoorquote:
En haar neus en haar lippenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef LeBeau het volgende:
Ze heeft het wel ondergaan, maar volgens mij alleen haar tennisbaltieten.
Dat typische neusje en die mond had ze tijdens haar begintijd met de Spice Girls volgens mij ook al. Door dat neusje vond ik haar destijds de leukste.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En haar neus en haar lippenOp zijn minst.
Is dat een leuke neus? Ik heb ook zoiets en mij doet mijn neus af en toe denken aan een stopcontactquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef rameijer het volgende:
Ze heeft inderdaad wel een leuk neusje jaMaar daar is dan ook alles wel mee gezegd...
![]()
Precies wat ik ook dacht, ze heeft iets onechts/engs over zich gekeregen, haar mond is ook vreemd breed, alsof er aan de zijkanten wordt getrokken. Is niet meer de ideale schoondochter zoals velen haar zagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef suikerzoet het volgende:
quote:Courtney Love Is So Hot - An Editorial
Carl Ambrose, a self proclaimed "Anerkist Redneck," is from Perry Georgia, just south of Macon.
I’m going to go on record. I think Coutney Love is the hottest thing since mother’s proding rod. I love her blonde hair. Sometimes she has it other colors, but I can always see her golden locks shining through. She’s best as a blonde. It’s her true color. Whenever she plays that chord she knows on her guitar, I just melt. She has the nicest lips. I love watching her mouth when she sings. When I watch her sing, I sometimes imagine her mouth doing other things. Like kissing me and yelling at me for eating all my chips.
Courtney Love can do anything. She’s so tough. She can act and light up the screen or she can sing a song and light up my heart or she can walk down the street punching people and light up some police sirens. Nobody tells Courtney what to do. If you did, she’d punch you in the nose. I love Courtney’s nose. I love her giant nostrils. If I saw Courney I’d put some grapes in her nostrils. I bet they’d fit. I know a lot of guys don’t like how she’s always punching people and throwing stuff like children on their bikes and cake doughnuts. They think that’s a turn-off. But to me, that’s part of her charm. How are you ever going to learn if she doesn’t throw a frying pan at you? It’s her love coming out. That’s all.
Courtney always looks like she's about to pee on something. I like that. Not many girls can pull that look off. Mother is telling me to get off the computer. "Get off Courtney," she says. Courtney is also the name of my computer. Coincedince? No. I named my computer after Courtney Love.
I was totally into Courtney before she married Kurt Cobain. Then, when she killed him, I was totally into her even more because she was now single and showed she could use a firearm.
'natuurlijk'quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De natuurlijke boezem van Tori Spelling.![]()
Ze zijn nog scheef ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
is die niet vanavond op net5?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
Courtney Love is best cool. Trouwens, acteren kan ze wel
Wel eens Man On The Moon gezien?
Dat hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Echt alles is scheef bij haar...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het niet weten, maar als dat zo is, gewoon kijken, want het is eenquote:
I knowquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar als dat zo is, gewoon kijken, want het is eenfilm!
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:26 schreef pberends het volgende:
Die tandarts van extreem-make over is ook geniaal...
Die gast glimlacht zich altijd dood, maar volgens mij komt dat omdat z'n bek gewoon zo staatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik vind hem nou niet echt goede reclame voor het programma
Moment of Truth: A Mother's Deception metquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Joan van Ark.
Ik zag van de week nog een stukje film met haar, echt verschrikkelijk![]()
Ja, wat een filmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Moment of Truth: A Mother's Deception metBrooke Langton
. Was deze week op RTL 4.
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)quote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Farrah Fawcett
[afbeelding]
Natalie Portman's nosejob...
[afbeelding]
Courtney Love
[afbeelding]
Kylie Minogue.
[afbeelding]
Paul Stanley of Kiss![]()
![]()
.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)
Best triest dat je dit plaatst P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |