quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.
Kruisje..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Al die gare hunter tylo fansites ookquote:
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Ehm nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm nee.
Vroeger was ze een mooie vrouw met mooie volle lippen
[afbeelding]
Toen ging ze wat te vaak naar de dokter en werd het dit:
[afbeelding]
Ze zijn geleidelijk "aangepast, maar je ziet duidelijk verschil. En ik kan tuiten wat ik wil, maar daar krijg ik nog steeds niet zo'n snavel van hoor
Nou, zo ongeveer iedereenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, zo ongeveer iedereen
Ik noem maar iemand: http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/005610.html
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.quote:Verder kom je met nogal rare theorieen aan vind ik persoonlijk, als mijn lippen er zo uit zouden gaan zien als mijn haar naar voren viel zou ik mezelf van kant maken
Iets zegt mij dat je niet de lippen hebt die ze zogenaamd "vroeger" had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
man, die lippen zijn wel dedelijk veranderd en volgespoten. "Ze tuit haar lippen nu meer
."... hell yeah, wel, ik heb even mijn lippen proberen meer te tuiten maar zo'n vleeslappen van lippen, dat kreeg ik er echt niet van
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.
Hee, zie je wel je tuit met je lippen en ze zijn nu duidelijk groter geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval is
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
.
Dat komt doordat ze haar lipjes tuit en haar haar over haar voorhoofd valtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee zulke lippen heeft ze van zichzelf hoor![]()
Lieve schat, als je ouder wordt, krijg je meer groeven in je lippen. Hunter Tylo heeft heel duidelijk collageenlippen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
[afbeelding]
Je ziet gelukkig ook geen voor en na-verschil..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |