Wie is dat wijf? Wie is die vent!!!!????quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:07 schreef Burbo het volgende:
Wie is dat wijf dat in d'r kont gepakt wordt op de bovenste foto?
Op de bovenste foto lijkt het meisje op Shakira, maar op de tweede foto weer totaal niet. Maar het is toch hetzelfde meisje. Hoe dan ook, het zal toch echt om haar gaan gezien de onflatteuze tweede foto, dus ook ik vraag me af wie het is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
Ja, die vent heer Marat SafinEen redelijk goede tennisser
Nou, het is niet de vriendin.. Dit is de vriendin, met een te klein shirtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Op de bovenste foto lijkt het meisje op Shakira, maar op de tweede foto weer totaal niet. Maar het is toch hetzelfde meisje. Hoe dan ook, het zal toch echt om haar gaan gezien de onflatteuze tweede foto, dus ook ik vraag me af wie het is.
tiet'nquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Nory het volgende:
[..]
Nou, het is niet de vriendin.. Dit is de vriendin, met een te klein shirt![]()
![]()
[afbeelding]
En hier een andere foto, van een (andere?) vriendin, zij kan het wel eens zijn..
[afbeelding]
En...? Wat staat er (samengevat)?? Ik kan geen Zweeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Anna Nicole Smith.. Holy fucking cow.
.
Ik weet niet waar het over gaat, maar hier staat een Zweeds verhaaltje bij die foto.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
Ja, die vent heet Marat SafinEen redelijk goede tennisser
Ja, gelijk heb je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef rena het volgende:
[..]
Maar een vreselijk lelijke man, ik zou niet aangeraakt willen worden door zo'n gozer
![]()
Blijkt wel weer dat smaken verschillen.. ik vind 't best een lekker dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef rena het volgende:
Maar een vreselijk lelijke man, ik zou niet aangeraakt willen worden door zo'n gozer
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef LonelyWolf het volgende:
En...? Wat staat er (samengevat)?? Ik kan geen Zweeds.
Ik vind het er allemaal niet vervelend uitzien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tel de kinnen van Charlotte Church:
[afbeelding]
Als hij dat smerige baardje er af scheert ziet het er denk ik ook wel beter uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat smaken verschillen.. ik vind 't best een lekker ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |