Christus, check dit dan:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Pete Burns (Dead or Alive)
[afbeelding]
Ze had alleen haar ogen moeten doen, niet die ranzige lippenquote:
om dan meteen te sugeren dat ze plastische chururgie heeft ondergaan gaat dan weer ietwat ver, die oude foto is al jaren oud, iedereen veranderd met de jarenquote:
De foto komt van een site over plastische chirurgie, vandaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef Agrafes het volgende:
[..]
om dan meteen te sugeren dat ze plastische chururgie heeft ondergaan gaat dan weer ietwat ver, die oude foto is al jaren oud, iedereen veranderd met de jaren![]()
Wellicht omdat dit topic (of hetvorige deel ervan) al bestond?quote:Op maandag 5 september 2005 03:00 schreef StefanP het volgende:
Hee, ik had ook eens zo'n topic geopend, en dat werd gesloten
Nee, verspookt is het zeker niet. Maar in voor-na wel duidelijk dat eraan gesleuteld is. Vandaar dat ik het toch postquote:Op maandag 5 september 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
Al 82?
Ziet ze er verdomd goed uit. Vind er dan ook niets verspookt aan.
Ik zie eigenlijk niet zo heel erg veel verschil, behalve ander haar make-up en vooral bruinerquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
is al gepost, I knowmaar voor wie hem gemist heeft en oprah gemist heeft vandaag
Jeetje voor 60 vind ik haar wel ontzettend mooi!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
Nu Priscilla Presley bij Oprah.. er staan ergens pics in dit topic.. Maar zo bewegend ziet ze er ook verschrikkelijk uit
Die mond ...
zo ongeveer:
Brains!!! Brains!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
Nu Priscilla Presley bij Oprah.. er staan ergens pics in dit topic.. Maar zo bewegend ziet ze er ook verschrikkelijk uit
Die mond ...
zo ongeveer:
Nee, het was voor beide topics hier, de reden was dat het 'onbeschoft' was om deze mensen zo tentoon te stellenquote:Op maandag 5 september 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht omdat dit topic (of hetvorige deel ervan) al bestond?
awfullplasticsurgery is inderdaad bekend.
Met die mond is ze net the Joker uit Batman.......quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef Ole het volgende:
iets kleinere versie dan maar
[afbeelding]
Alle vrouwen in Hollywood en het Gooi zien er tegenwoordig zo uit, met zulke lippen, zelfde kapsel etc. etc.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Hunter met dat prachtige lange haar liever![]()
En wat minder lip a.u.bquote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Hunter met dat prachtige lange haar liever![]()
Idd was altijd een prachtige vrouw om te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
zó zonde! Zij was zoo mooi![]()
Ze heeft nu ook korter haar, waardoor ze helemaal op een of andere oma met siliconen lijkt... ze lijkt helemaal niet meer op Taylor![]()
Ja, echt jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd was altijd een prachtige vrouw om te zien.
Maar dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |