Janet heeft volgens mij haar neus laten doen, maar verder zijn dat gewoon vrouwen die:quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef roxxe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is toch geen man![]()
Ik vind ze allemaal erop vooruit gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef roxxe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is toch geen man![]()
Die lippen zijn niet bewerkt vergeleken met "vroeger". Ze had al flinke lippen en make up doet de rest. De tieten lijken mij wel bewerkt.quote:
Echt niet hoor, heb je wele ens een recente foto van close up naast een ouwe gelegd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die lippen zijn niet bewerkt vergeleken met "vroeger". Ze had al flinke lippen en make up doet de rest. De tieten lijken mij wel bewerkt.
De lippen zijn ook op die foto's niet groter. Haar bek trekt "raar" omdat ze glimlacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
vroeger
[afbeelding]
Nu
Niet alleen zijn de lippen groter, maar haar bek trekt ook heel raar door kennelijk verkeerde operaties.
Hou toch op, ze lijkt marijke helwegen welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
De lippen zijn ook op die foto's niet groter. Haar bek trekt "raar" omdat ze glimlacht.Het enige verschil is het iets anders bewerken hebben van de wenkbrauwen.
Ik heb het gezicht op beide foto's naast elkaar gelegd. Kaaklijn en de haarlijn heb ik aangehouden. Als dat Marijke Helwegen is dat was ze dat ook in het eerste plaatje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou toch op, ze lijkt marijke helwegen wel
Op die foto lacht ze breed en desondanks is te zien dat ze flinke lippen heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:16 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Toen ze nog enigzins normaal kon lachen
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb het gezicht op beide foto's naast elkaar gelegd. Kaaklijn en de haarlijn heb ik aangehouden. Als dat Marijke Helwegen is dat was ze dat ook in het eerste plaatje.
[afbeelding]
ze lacht op beide foto's breed, verschil is alleen datz e vroeger flinke normale lippen had en tegenwoordig een soort snavelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Zulke lippen kunnen toch niet normaal zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:20 schreef MadGuy het volgende:
Tripod, Ripley...
De gruwel die Tylo heet...
En:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
Wat wil je hiermee bewijzen dan? Dat ze haar gezicht niet heeft laten verlengen?
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, ik wil laten zien dat jouw twee foto's het beeld vertekenen (kleine foto van een groter deel van het lichaam vergeleken met grote foto van voornamelijk het gezicht) oftewel dat de lippen even groot zijn gebleven.
Kruisje..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Al die gare hunter tylo fansites ookquote:
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergelijk die eendebek in de post hierboven eens met dit:
[afbeelding]
Vind je nog steeds dat ze even groot zijn gebleven?
Ehm nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zeker. Ze had vroeger ook een grote "muil". Het grootste verschil is hoe ze er mee om gaat. Vroeger lachte ze of erg breed (lippen lijken minder groot) of ze hield de lippen stijf op elkaar. Wellicht onder invloed van de fotograaf. Nu lijkt ze een stuk meer zelfvertrouwen te hebben en is de Angelina Jolie look "in" dus tuiten met die lippen. Meer foto's van die toch laten zien hoe groot haar lippen wel niet zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm nee.
Vroeger was ze een mooie vrouw met mooie volle lippen
[afbeelding]
Toen ging ze wat te vaak naar de dokter en werd het dit:
[afbeelding]
Ze zijn geleidelijk "aangepast, maar je ziet duidelijk verschil. En ik kan tuiten wat ik wil, maar daar krijg ik nog steeds niet zo'n snavel van hoor
Nou, zo ongeveer iedereenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, zo ongeveer iedereen
Ik noem maar iemand: http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/005610.html
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.quote:Verder kom je met nogal rare theorieen aan vind ik persoonlijk, als mijn lippen er zo uit zouden gaan zien als mijn haar naar voren viel zou ik mezelf van kant maken
Iets zegt mij dat je niet de lippen hebt die ze zogenaamd "vroeger" had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
man, die lippen zijn wel dedelijk veranderd en volgespoten. "Ze tuit haar lippen nu meer
."... hell yeah, wel, ik heb even mijn lippen proberen meer te tuiten maar zo'n vleeslappen van lippen, dat kreeg ik er echt niet van
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
Dat heet geen rare theorieen aanhouden maar simpelweg perceptie. Make-up en haarstijl kunnen een wereld van verschil maken Die lippen zijn even groot maar je kan aandacht trekken van of naar door de haarstijl en make-up. Je zou dat zeker als vrouw toch wel door moeten hebben.
Hee, zie je wel je tuit met je lippen en ze zijn nu duidelijk groter geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom zie ik als vrouw ook duidelijk dat dat hier niet het geval is
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
.
Dat komt doordat ze haar lipjes tuit en haar haar over haar voorhoofd valtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee zulke lippen heeft ze van zichzelf hoor![]()
Lieve schat, als je ouder wordt, krijg je meer groeven in je lippen. Hunter Tylo heeft heel duidelijk collageenlippen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je gewoon kijkt naar de grootte van haar lippen dan is daar niets aan veranderd. Er is wel te zien dat ze de lijnen heeft geaccentueerd in het recente plaatje. Verder valt op dat ze een groot voorhoofd heeft die de aandacht van haar lippen haalde en die nu door het naar voren laten vallen van het haar teniet wordt gedaan?
Het zou gewoon achterlijk zijn welke dame met al grote lippen gaat nou haar lippen vergroten?
[afbeelding]
Je ziet gelukkig ook geen voor en na-verschil..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet zeker van dat die platische chirurgie aan de lippen heeft ondergaan.
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef Spindizzy het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Maar ik denk dat het verschil door het lichtinval komt en omdat ze haar mond ietsjes open heeft op de tweede foto. Daar verandert je hele gezichtsuitdrukking door
Maar da's toch niet Hunter Tylo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee zulke lippen heeft ze van zichzelf hoor![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ex vrouw van Mark van der Loo (Cc weet wel wie dat is)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Tokay het volgende:
Jocelyn Wildenstein ofzo?
Waar zie je dat aan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Vanessa Paradis, is dan wel niet verspookt...
Maar heeft ook een injectietje gehaald...![]()
Geen bovenlip, wel bovenlip?quote:
Als ik zo lach als zij op foto 1 heb ik ook een dunne bovenlip.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen bovenlip, wel bovenlip?
Ondanks dat het mondje gesloten is...![]()
Ik ben nog geneigd te geloven dat ze het niet heeft gedaan...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ken die hele vrouw niet. Dacht eerst dat het Liv Tyler was.
* Nooit naar soaps kijkt
Wie is haar vent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Spindizzy het volgende:
Aan Vanessa Paradis valt niks meer te redden. Het enige mooie aan haar is haar vent
Johnny Deppquote:
Nee man, in Friends seizoen 7 ofzo, toen ze lange krullen hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vond Jennifer Aniston mooier toen ze jonger was en donker haar had.
Die rechtse is een oude foto, links is hoe ze er nu gewoon utiziet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
had, dan wel, want de linker foto is recenter...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel nu ook wel een beetje, maar neig toch met je meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog geneigd te geloven dat ze het niet heeft gedaan...
Twijfel dus....
En jij?
Shit! Echt waar? Damn...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die rechtse is een oude foto, links is hoe ze er nu gewoon utiziet.
Ook een foto van kort geleden:
[afbeelding]
Beter, maar niks vergeleken met haar wederhelft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens premieres ziet ze er beter uit. Ze moet gewoon wat vaker make-up op doen
[afbeelding]
quote:
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."quote:
als je ze dan toch "laat" doen, kun je beter ook de tepels op de juiste plek laten zettenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."
Hoe oud was ze toen die verandering plaatsvond? Het kàn namelijk wel...
Ah ja, collageen verdwijnt op den duur...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef djenneke het volgende:
1 Afbeelding
zo ziet ze er tegenwoordig uit... zonder dikke lippen dus
Ja, maar kijk eens naar de vorm....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik heb niks laten doen. Het was gewoon een groeispurt."
Hoe oud was ze toen die verandering plaatsvond? Het kàn namelijk wel...
Dat zou een reden zijn om te vermoeden dat het wel echt is. Mijn tepels zitten ook ongeveer daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef djenneke het volgende:
als je ze dan toch "laat" doen, kun je beter ook de tepels op de juiste plek laten zetten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:00 schreef djenneke het volgende:
hier een zogenaamd grappig filmpje over britney...
volgens mij gebruikt ze gewoon allerlei soorten opvulling
http://www.liquidgeneration.com/poptoons/britneys_breasts.asp
ik heb de film niet gezien, maar wel trailers ervan, en volgens mij hebben ze dan echt heel de film tieten zitten wegfotosoepen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Trouwens, die foto van de film, die is echt wel gefotosoept, kan niet anders...
Als ze haar mond dicht houdt doet het ook wonderenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens premieres ziet ze er beter uit. Ze moet gewoon wat vaker make-up op doen
[afbeelding]
Foto!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee man, in Friends seizoen 7 ofzo, toen ze lange krullen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |