want?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:45 schreef Mindlight het volgende:
Dg op oorlogspad? Dan blijf ik nog even
Verdomd goed ideequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:45 schreef pascalheister het volgende:
DG schiet eens op met die kroket
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
DG op oorlogspad..oké, ik zie morgen wel of er nog iemand mag posten in VBL.
Voor het geval u allen geband bent door hem: neem het hem niet te veel kwalijk.
Het is sterker dan hemzelf.
Dat wordt dan toch bannen denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat wil je ook niet meemaken ook dus zout op naar je nest![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat wil je ook niet meemaken ook dus zout op naar je nest![]()
Ik zal eens een verzoekje gaan indienen dan,incl kloonquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch bannen denk ikVoorlopig zit ik best hier.
Succes!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal eens een verzoekje gaan indienen dan,incl kloon
Ohh echt?quote:
effe wachten tot morgen,Yvonne slaapt alquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh echt?
Ik zitten f5-en in MED maar kan ik dus wel mee stoppen? Of geldt dat gedoe nog dat als ik t maar vaak genoeg doe, ik alsnog geband word?
Okquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe wachten tot morgen,Yvonne slaapt al![]()
Ben je nog niet weg?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:01 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine kan niet slapen met die warmte...
Zit serieus te erover te denken om weer 's in de tuin te gaan pitten zometeen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg he. K vind warmte niet erg alleen slapen met die hitte
goed idee, tis heel lekker buiten. Kom net binnen en k moest buiten toch wel ff een vest aan. t koelt toch wel redelijk af.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zit serieus te erover te denken om weer 's in de tuin te gaan pitten zometeen...
Ik ga ook nog een poging wagen, als ik nu nog niet kan pitten verhuis ik vanacht naar buiten!quote:
Basketbal, gij onwetende cultuurbarbaarquote:
Honkbalquote:
Ik niet wist, dus ik vroegquote:Op woensdag 22 juni 2005 06:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Basketbal, gij onwetende cultuurbarbaar
ik wil wel slapen maar mag niet meerquote:Ik kon niet meer slapen, daarom ben ik maar uit mn bed gekomen
alstuquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:15 schreef Againzender het volgende:
wakker worden gaat erg lastig vandaag
koffie...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:15 schreef Againzender het volgende:
wakker worden gaat erg lastig vandaag
koffie...
quote:
dank u!quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
alstu![]()
Ik ben naar het werk, tot vanmiddag/vanavond
Tong, allereerst goedemorgen,quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat doe ik hier ?
Koffie graag, zwart.
Je moet ook niet het theezakje in de koffiepot hangenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:53 schreef Bluezz het volgende:
Koffie is klaar hier, en weer lekker vies![]()
Danny was aan het stofzuigen, en toen moest de stekker toch ergens in, en een andere stekker eruitquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tong, allereerst goedemorgen,
Wat was er gister nu precies aan de hand met 't forum?
Van de frontpage :quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tong, allereerst goedemorgen,
Wat was er gister nu precies aan de hand met 't forum?
Dus toch, ik dacht dat het gewoon een post was om ons zoet te houdenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de frontpage :
Op dinsdag 21 juni 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Update :
tong80 is onderweg.
We hebben al gehoord waar het volgens hem aan ligt.
De X-pulsie in de overdrive naar de orginele backlast-prolude is overstuur gezien de overmaat aan Grandmusters-999 posts op Fok de laatste tijd.
Hij zei dat ie de frame zal gaan veranderen en hem terug zet naar het orginele waresimpulsie-gradatie. Daarna de querinks in masterboard herimplanteren en het IX-Kl lijntje in het oude bestand zetten en dan moet het volgens Tong weer goed gaan.
Dit was trouwens Breuls onder Tong's account.
Het verdere proces valt ook in dat topic te lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus toch, ik dacht dat het gewoon een post was om ons zoet te houden![]()
Tong heeft fans!quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verdere proces valt ook in dat topic te lezen.
Er was een lief meisje dat me steeds succes wenste
Wat doet Pim eigenlijk vandaag de dagquote:
Hai!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
alles rustig in buike Bjoro
lekker met 1 klontje suikers aub !
mazzelaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:25 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Zo ouders op vakantie, dus ik heb het rijk alleen
Lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
Wil je trouwens koffie?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekkerdaar ben ik wel weer aan toe...
Mijn ene trein had vertraging.. dus mis ik net mijn aansluiting op Amersfoort waar ik dan vervolgens 29 min mag wachten op de volgende trein (ik zag hem wegrijden)
Ik haat de NS ...
Hij zat samen met Dickie Dick bij Gladbach.quote:
oh oke !quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zat samen met Dickie Dick bij Gladbach.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik hier zeker een half uur over na moest denken
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
tja, hij heeft natuurlijk wel een "air", Co !quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker met kaas en spekquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eitjes bakken, iemand een eitje?
mijn god, nu begrijp ik hem pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, hij heeft natuurlijk wel een "air", Co !
Lekker, met rosbief, kaas en een koffie alsjeblieft!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eitjes bakken, iemand een eitje?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie ei geeft.
Die kaas en spek denk je er maar bij, het is hier geen hotel
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, hij heeft natuurlijk wel een "air", Co !
denk speciaal voor MethodMich !quote:
Goede morgenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen...
Ja..en ook voor Nocaquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede morgen
Spannende dag vandaagvoor jou
Dus vanavond groot feest bij jullie ??quote:
was weer ff druk op je forum he gisteren !!quote:
Nou, groot feest, klein feestje misschien. De verdediging moet volgende week ook nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus vanavond groot feest bij jullie ??
wel leuk dat jullie de uitslag op dezelfde dag krijgen
Warmquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
En hoe voelt dat nu ?? dat in ondertrouw wezen enzo?
op zich ook een redelijk excuus !quote:
Het was benauwd joh!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op zich ook een redelijk excuus !
.....maar om kwart voor 1 's-nachts
Ach daar heb ik alle vertrouwen in... bij ons is het zo dat als jij je scriptie mag verdedingen, je het ook gehaald hebt... het moet wel erg vreemd lopen wil je het alsnog niet halen zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, groot feest, klein feestje misschien. De verdediging moet volgende week ook nog
Tong is daar ook al topposterquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was weer ff druk op je forum he gisteren !!
ik zeg goed bezigquote:
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..
hijzelf ook blijkbaarquote:
iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was weer ff druk op je forum he gisteren !!
Heb zelf ook geen flauw ideequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..
En dat is?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:DeTolk papieren binnengehad heeft voor HvA
Ik heb het afgelopen half jaar niks gedaan, afgezien van af en toe werken, dus ik heb echt zin om weer naar school te gaanquote:
Het is wel een goede uitval basis... alleen 1 modje is te weinigquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar niks gedaan, afgezien van af en toe werken, dus ik heb echt zin om weer naar school te gaan
Ik dacht eerst : Ik ga een baan zoeken. Maar ze willen toch allemaal minimaal HBO niveauquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Daarom studeer ik nog steeds
gaat prima zoquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is wel een goede uitval basis... alleen 1 modje is te weinig
klinkt als een open sollicitatie !quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Het is wel een goede uitval basis... alleen 1 modje is te weinig
Tja dat is tegenwoordig overal zo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik dacht eerst : Ik ga een baan zoeken. Maar ze willen toch allemaal minimaal HBO niveau![]()
Ja maar jij bent er niet altijdquote:
quote:
tenzij je cassierre wilt worden bij de Aldi....dan is HAVO/MBO genoegquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat is tegenwoordig overal zo...
Dat was voor mij ook een reden om door te studeren .. .maar nu ben ik er wel klaar mee... ik ga werken (als ik terug ben)
Lekker de hele dag op je luie reet zitten....quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tenzij je cassiere wilt worden bij de Aldi....dan is HAVO/MBO genoeg
Ik zal em ff halen. hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft de nieuwe VI al?
mogen jullie een keer je gang gaan is het weer niet goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent er niet altijd
[..]
![]()
Welke speler met R.L staat er in die lijst van "ruim 50 eredivisiespelers die nog op zoek zijn naar een club" ?quote:
Yeah dat lijkt me een leuke baan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tenzij je cassierre wilt worden bij de Aldi....dan is HAVO/MBO genoeg
[14.gif] zie PIquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu zie ik dat [14.gif] hier ook weer staan, wat was dat nou ook al weer
En goedemorgen
Ik ga voor Leitoe. Die staat er ook bij. Euvrard ook, ik wist niet dat ie weg zou gaan? Schulp staat er ook bij. Er staat best wat leuks bij hoor. Verder staat er dat Mampey zijn loopbaab beëindigt, maar dat is toch niet zo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke speler met R.L staat er in die lijst van "ruim 50 eredivisiespelers die nog op zoek zijn naar een club"
Hij was nog niet binnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke speler met R.L staat er in die lijst van "ruim 50 eredivisiespelers die nog op zoek zijn naar een club" ?
Alleen RIchal Leitoe?
Op de boulevard...quote:
Verder niemand met R.L. ???quote:Ik ga voor Leitoe. Die staat er ook bij. Euvrard ook, ik wist niet dat ie weg zou gaan? Schulp staat er ook bij. Er staat best wat leuks bij hoor. Verder staat er dat Mampey zijn loopbaab beëindigt, maar dat is toch niet zo?
R. L. heeft al een club gevondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand gezien met R.L. Over Rojer niks gelezen, maar doe ik straks wel even.
Mogge, als je koffie wilt moet je ff zettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zat in een kuilquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op de boulevard...
En ik maar zoeken, maar jij was er niet!!!
Maakt niet uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
laatste kopje , 't is wel een Haags Bakkie
Ik kwam een Duitser tegen met als nummerbord KUILquote:
quote:
We hebben hier net een ode aan hem gebracht op de redactie. Ik ken Utereg uit mijn hofd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
SCH er is een plaatsgenoot van je overleden.De cabaretier Herman Berkien. Schrijver van het clublied van FC Utrecht en maker van het nummer Utereg mijn stadsjie. 64 jaar.
Goh da's jong zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
SCH er is een plaatsgenoot van je overleden.De cabaretier Herman Berkien. Schrijver van het clublied van FC Utrecht en maker van het nummer Utereg mijn stadsjie. 64 jaar.
Ekdom was op 3FM net ook al Utereg me stadsjie aan het zingen als ode.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem niet, sorry. Dat nummer misschien weer wel als ik het hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Goh da's jong zeg![]()
is wel bekend (ook in de rest van NL toch ?)
En niet vergeten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
Clubliederen-zanger?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En niet vergeten:
D'n Bossche bal
[afbeelding]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
Ik ken hem ook niet, nog nooit van gehoord
Zal het vanavond in Shownieuws komen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
Ik ken hem welquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
quote:
Tineke heeft lekkere dochtersquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Tineke Schoutenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.
Ben alleen de naam van die buuv kwijt
je hebt wel Arko neem k aan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Airco? Airco.....
Die hebben we hier godverdomme niet![]()
Daar had ik ook kunnen komen jaquote:
Nee, zo bekend was ze nietquote:
en bluezz maar denken waarom post er niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had ik ook kunnen komen ja
Waarom zat ik naar de Bjoroweblog te staren en kon er niet in dan![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo het eten zit er ook weer in... lekker...
Maar weer hard aan het werk fokken.
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
en bluezz maar denken waarom post er niemand
omdat Bjoortje zelf ook bij PH zatquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....
zitten ze bij jou![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef Noca het volgende:
Dubbel feest, dubbel bier
Jeuujj! Binnen!
Een 7,5.
* Noca zet een dienblad met 12 bier, 2 red bull, 1 spa rood en een shandy neer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe mij maar 12 bier, 2 Red Bull, 1 Spa rood en een shandy dan Noca
je loopt stage op een kinderdumpplek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Euh nee ik dacht van nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
je loopt stage op een kinderdumpplek?
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder niemand met R.L. ???
Wat staat er trouwens precies in over Rojer?
Mampaey gaat naar Racing Mechelen (belgische 3e divisie) inderdaad.
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijn
Als ze willen promoveren niet neequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : Wquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ach ben jij er ook weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ze hebben Cart_man bij je gedumptquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben Cart_man bij je gedumpt
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet zo naar de tandarts.
Normaal neem ik nooit een verdoving maar bij het maken van de afsrpaak is me dat dit keer toch aangeraden om wel te doen
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?
Succes in ieder geval
uitvouwposter?quote:
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)
Geen uitvouwposter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, rubriek "Supporter"
wel jammer idd.
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : W.
Trouwens:
http://smurfggm.org/MixesFree/Smurf_2005-06-18_Vibealite.mp3voor de liefhebbers
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer opquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..
Nou, vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha, een voetbalhoerliefhebberquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou, vooruitleuk biggetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
[..]
Nou, vooruitaaa wat een lief biggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Gelukkig dat we allebei niet hetzelfde antwoord gevenquote:
Ach ik heb nog nooit met verdoving laten boren... alleen toen mijn verstand kiezen moesten worden getrokken heb ik dat maar wel gedaan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer op
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat we allebei niet hetzelfde antwoord geven
zie ook Sophie (van Sixpack)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
ik weet het, ik ben er zelf mee begonnen, maar Sophie mag hier verder besproken worden
Het Sophie Hilbrand adoratie topic #1
Jemmig dat zou toch wat zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!
dat doe ik altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemmig dat zou toch wat zijn..
Dan zou ik nu in mezelf praten
* MrDoegewoon gooit bak ijs over bananenhoofdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het waaaaaaaaaarm. En ik heb hoofdpijn
Humor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..
Tankstation had em ook pas laat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Wie is die Sophie?
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Rondje op kosten van Bouchra.
Overigens zat mijn VI niet bij de post, andere abonnees die hem ook niet hadden, voor ik ga bellen / mailen?
jeumig, t paste net volgens mij, was t niet akke druk bij de main of ljikt t maar dat daar weinig ruimte isquote:
triest jongetje dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar laat is niet niet. En nee, ze gelooft heilig in Robinho.
[..]
Nou, vooruithttp://www.mannengelul.nl/tietenarchief/sophiehilbrand.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is leukerDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nee. En hebben Clauwhee en Noca iets leuks?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,
of nu wel inmiddels
voor een 7 en een 7,5 vind ik 14 rondjes wel genoeg hoor !quote:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Of leuke mannen van rond de 35/40quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
bevangen door de hitte?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
dat was toch dat meisje uit Starmakerquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
Een draad afgeknapt, er is inmiddels een nieuw net gekomen en ze zijn weer aan het tennissen.quote:
quote:
Doei!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, vriendin stapt net binnen en we MOETEN even naar Dordrecht. Dus ik ben off!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor.![]()
Geen MJ-neigingen krijgen hč...
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprisequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"zeg kereltje wil jij een snoepje?"
Met zo'n verrassing erin?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
Nee nog niet, maar misschien als dit goed gaat... doen ze het welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
een PSV vlagquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
heb jij een PSV vlag in je broekquote:
opmerkelijke manier van anti-conceptiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij een PSV vlag in je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |