Ik ga voor Leitoe. Die staat er ook bij. Euvrard ook, ik wist niet dat ie weg zou gaan? Schulp staat er ook bij. Er staat best wat leuks bij hoor. Verder staat er dat Mampey zijn loopbaab beëindigt, maar dat is toch niet zo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke speler met R.L staat er in die lijst van "ruim 50 eredivisiespelers die nog op zoek zijn naar een club"
Hij was nog niet binnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke speler met R.L staat er in die lijst van "ruim 50 eredivisiespelers die nog op zoek zijn naar een club" ?
Alleen RIchal Leitoe?
Op de boulevard...quote:
Verder niemand met R.L. ???quote:Ik ga voor Leitoe. Die staat er ook bij. Euvrard ook, ik wist niet dat ie weg zou gaan? Schulp staat er ook bij. Er staat best wat leuks bij hoor. Verder staat er dat Mampey zijn loopbaab beëindigt, maar dat is toch niet zo?
R. L. heeft al een club gevondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand gezien met R.L. Over Rojer niks gelezen, maar doe ik straks wel even.
Mogge, als je koffie wilt moet je ff zettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zat in een kuilquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op de boulevard...
En ik maar zoeken, maar jij was er niet!!!
Maakt niet uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
laatste kopje , 't is wel een Haags Bakkie
Ik kwam een Duitser tegen met als nummerbord KUILquote:
quote:
We hebben hier net een ode aan hem gebracht op de redactie. Ik ken Utereg uit mijn hofd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
SCH er is een plaatsgenoot van je overleden.De cabaretier Herman Berkien. Schrijver van het clublied van FC Utrecht en maker van het nummer Utereg mijn stadsjie. 64 jaar.
Goh da's jong zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
SCH er is een plaatsgenoot van je overleden.De cabaretier Herman Berkien. Schrijver van het clublied van FC Utrecht en maker van het nummer Utereg mijn stadsjie. 64 jaar.
Ekdom was op 3FM net ook al Utereg me stadsjie aan het zingen als ode.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem niet, sorry. Dat nummer misschien weer wel als ik het hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Goh da's jong zeg![]()
is wel bekend (ook in de rest van NL toch ?)
En niet vergeten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef tong80 het volgende:
Clubliederen-zanger?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En niet vergeten:
D'n Bossche bal
[afbeelding]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
Ik ken hem ook niet, nog nooit van gehoord
Zal het vanavond in Shownieuws komen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
Ik ken hem welquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
quote:
Tineke heeft lekkere dochtersquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Tineke Schoutenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.
Ben alleen de naam van die buuv kwijt
je hebt wel Arko neem k aan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Airco? Airco.....
Die hebben we hier godverdomme niet![]()
Daar had ik ook kunnen komen jaquote:
Nee, zo bekend was ze nietquote:
en bluezz maar denken waarom post er niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had ik ook kunnen komen ja
Waarom zat ik naar de Bjoroweblog te staren en kon er niet in dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |