Clubliederen-zanger?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En niet vergeten:
D'n Bossche bal
[afbeelding]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
Ik ken hem ook niet, nog nooit van gehoord
Zal het vanavond in Shownieuws komen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
Ik ken hem welquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zijn dan nog 'jonkies'
quote:
Tineke heeft lekkere dochtersquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
Ja best bekend trad vaak met Tineke Schouten op
Tineke Schoutenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Buurvrouw van een lagere school vriendje heeft ook eens met hem opgetreden, bij dat vriendje thuis hing ook een poster van die show.
Ben alleen de naam van die buuv kwijt
je hebt wel Arko neem k aan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Airco? Airco.....
Die hebben we hier godverdomme niet![]()
Daar had ik ook kunnen komen jaquote:
Nee, zo bekend was ze nietquote:
en bluezz maar denken waarom post er niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had ik ook kunnen komen ja
Waarom zat ik naar de Bjoroweblog te staren en kon er niet in dan![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo het eten zit er ook weer in... lekker...
Maar weer hard aan het werk fokken.
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
en bluezz maar denken waarom post er niemand
omdat Bjoortje zelf ook bij PH zatquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....
zitten ze bij jou![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef Noca het volgende:
Dubbel feest, dubbel bier
Jeuujj! Binnen!
Een 7,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |