Nee. En hebben Clauwhee en Noca iets leuks?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,
of nu wel inmiddels
voor een 7 en een 7,5 vind ik 14 rondjes wel genoeg hoor !quote:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Of leuke mannen van rond de 35/40quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
bevangen door de hitte?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
dat was toch dat meisje uit Starmakerquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
Een draad afgeknapt, er is inmiddels een nieuw net gekomen en ze zijn weer aan het tennissen.quote:
quote:
Doei!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, vriendin stapt net binnen en we MOETEN even naar Dordrecht. Dus ik ben off!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor.![]()
Geen MJ-neigingen krijgen hè...
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprisequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"zeg kereltje wil jij een snoepje?"
Met zo'n verrassing erin?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
Nee nog niet, maar misschien als dit goed gaat... doen ze het welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
een PSV vlagquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
heb jij een PSV vlag in je broekquote:
opmerkelijke manier van anti-conceptiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij een PSV vlag in je broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |