* Noca zet een dienblad met 12 bier, 2 red bull, 1 spa rood en een shandy neer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe mij maar 12 bier, 2 Red Bull, 1 Spa rood en een shandy dan Noca
je loopt stage op een kinderdumpplek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Euh nee ik dacht van nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
je loopt stage op een kinderdumpplek?
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder niemand met R.L. ???
Wat staat er trouwens precies in over Rojer?
Mampaey gaat naar Racing Mechelen (belgische 3e divisie) inderdaad.
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijn
Als ze willen promoveren niet neequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : Wquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ach ben jij er ook weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ze hebben Cart_man bij je gedumptquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben Cart_man bij je gedumpt
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet zo naar de tandarts.
Normaal neem ik nooit een verdoving maar bij het maken van de afsrpaak is me dat dit keer toch aangeraden om wel te doen
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?
Succes in ieder geval
uitvouwposter?quote:
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |