Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijn
Als ze willen promoveren niet neequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : Wquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ach ben jij er ook weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ze hebben Cart_man bij je gedumptquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben Cart_man bij je gedumpt
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet zo naar de tandarts.
Normaal neem ik nooit een verdoving maar bij het maken van de afsrpaak is me dat dit keer toch aangeraden om wel te doen
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?
Succes in ieder geval
uitvouwposter?quote:
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)
Geen uitvouwposter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, rubriek "Supporter"
wel jammer idd.
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : W.
Trouwens:
http://smurfggm.org/MixesFree/Smurf_2005-06-18_Vibealite.mp3voor de liefhebbers
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer opquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..
Nou, vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha, een voetbalhoerliefhebberquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou, vooruitleuk biggetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou, vooruitaaa wat een lief biggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |