quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo het eten zit er ook weer in... lekker...
Maar weer hard aan het werk fokken.
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
en bluezz maar denken waarom post er niemand
omdat Bjoortje zelf ook bij PH zatquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom heeft onze Bjoor geen blogje geopend daar ja....
zitten ze bij jou![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef Noca het volgende:
Dubbel feest, dubbel bier
Jeuujj! Binnen!
Een 7,5.
* Noca zet een dienblad met 12 bier, 2 red bull, 1 spa rood en een shandy neer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe mij maar 12 bier, 2 Red Bull, 1 Spa rood en een shandy dan Noca
je loopt stage op een kinderdumpplek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Euh nee ik dacht van nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
je loopt stage op een kinderdumpplek?
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder niemand met R.L. ???
Wat staat er trouwens precies in over Rojer?
Mampaey gaat naar Racing Mechelen (belgische 3e divisie) inderdaad.
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ramon Luyten of Richal Leitoe moet het zijn
Als ze willen promoveren niet neequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de seizoensgids er even bijgepakt. Die twee zijn de beste opties. Robert Loontjens en Rick van de Langenberg lijken me niet de betreffende nieuwe aankoop van FCDB.
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : Wquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ach ben jij er ook weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was dat?
Is dat het feest waar joodjes vorig jaar moesten rennen voor hagenezen?![]()
Ze hebben Cart_man bij je gedumptquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben Cart_man bij je gedumpt
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet zo naar de tandarts.
Normaal neem ik nooit een verdoving maar bij het maken van de afsrpaak is me dat dit keer toch aangeraden om wel te doen
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal gebeuren? trekken ? boren ?
Succes in ieder geval
uitvouwposter?quote:
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Boren, er zit een gaatje onder een vulling dus moet er flink veel en diep geboord worden. Heb ik al eerder gehad toen trouwens ook op sterk aanraden van de tandarts het laten verdoven (hij verplichte me eigenlijk het te laten verdoven)
Geen uitvouwposter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, rubriek "Supporter"
wel jammer idd.
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op Defqon rennen de niet Joden al 3 jaar voor de niet Joden : W.
Trouwens:
http://smurfggm.org/MixesFree/Smurf_2005-06-18_Vibealite.mp3voor de liefhebbers
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer opquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen lijkt me anders een pijnlijke behandeling... boren... dat geluid alleen al .... *rilt* de tandarts zal wel nooit mijn grootste vriend gaan worden denk ik..
Nou, vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha, een voetbalhoerliefhebberquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou, vooruitleuk biggetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
[..]
Nou, vooruitaaa wat een lief biggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Gelukkig dat we allebei niet hetzelfde antwoord gevenquote:
Ach ik heb nog nooit met verdoving laten boren... alleen toen mijn verstand kiezen moesten worden getrokken heb ik dat maar wel gedaan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer op
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat we allebei niet hetzelfde antwoord geven
zie ook Sophie (van Sixpack)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
ik weet het, ik ben er zelf mee begonnen, maar Sophie mag hier verder besproken worden
Het Sophie Hilbrand adoratie topic #1
Jemmig dat zou toch wat zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!
dat doe ik altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemmig dat zou toch wat zijn..
Dan zou ik nu in mezelf praten
* MrDoegewoon gooit bak ijs over bananenhoofdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het waaaaaaaaaarm. En ik heb hoofdpijn
Humor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..
Tankstation had em ook pas laat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Wie is die Sophie?
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Rondje op kosten van Bouchra.
Overigens zat mijn VI niet bij de post, andere abonnees die hem ook niet hadden, voor ik ga bellen / mailen?
jeumig, t paste net volgens mij, was t niet akke druk bij de main of ljikt t maar dat daar weinig ruimte isquote:
triest jongetje dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar laat is niet niet. En nee, ze gelooft heilig in Robinho.
[..]
Nou, vooruithttp://www.mannengelul.nl/tietenarchief/sophiehilbrand.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is leukerDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nee. En hebben Clauwhee en Noca iets leuks?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,
of nu wel inmiddels
voor een 7 en een 7,5 vind ik 14 rondjes wel genoeg hoor !quote:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Of leuke mannen van rond de 35/40quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
bevangen door de hitte?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
dat was toch dat meisje uit Starmakerquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
Een draad afgeknapt, er is inmiddels een nieuw net gekomen en ze zijn weer aan het tennissen.quote:
quote:
Doei!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, vriendin stapt net binnen en we MOETEN even naar Dordrecht. Dus ik ben off!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor.![]()
Geen MJ-neigingen krijgen hè...
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprisequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"zeg kereltje wil jij een snoepje?"
Met zo'n verrassing erin?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
Nee nog niet, maar misschien als dit goed gaat... doen ze het welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
een PSV vlagquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
heb jij een PSV vlag in je broekquote:
opmerkelijke manier van anti-conceptiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij een PSV vlag in je broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |