Ach ik heb nog nooit met verdoving laten boren... alleen toen mijn verstand kiezen moesten worden getrokken heb ik dat maar wel gedaan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach heb er nooit last van, maar nu volg ik z'n raad maar weer op
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat we allebei niet hetzelfde antwoord geven
zie ook Sophie (van Sixpack)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
ik weet het, ik ben er zelf mee begonnen, maar Sophie mag hier verder besproken worden
Het Sophie Hilbrand adoratie topic #1
Jemmig dat zou toch wat zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, straks komen ze er nog achter dat we elkaars kloon zijn!
dat doe ik altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemmig dat zou toch wat zijn..
Dan zou ik nu in mezelf praten
* MrDoegewoon gooit bak ijs over bananenhoofdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het waaaaaaaaaarm. En ik heb hoofdpijn
Humor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het zou zo kunnen dit jochie is 12 jaar..
Tankstation had em ook pas laat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Wie is die Sophie?
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Rondje op kosten van Bouchra.
Overigens zat mijn VI niet bij de post, andere abonnees die hem ook niet hadden, voor ik ga bellen / mailen?
jeumig, t paste net volgens mij, was t niet akke druk bij de main of ljikt t maar dat daar weinig ruimte isquote:
triest jongetje dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben jij er ook weer
dag jochie zit nu fifa te spelen... hij's voor Arsenal
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar laat is niet niet. En nee, ze gelooft heilig in Robinho.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou, vooruithttp://www.mannengelul.nl/tietenarchief/sophiehilbrand.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is leukerDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nee. En hebben Clauwhee en Noca iets leuks?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dus je hebt em helemaal niet,
of nu wel inmiddels
voor een 7 en een 7,5 vind ik 14 rondjes wel genoeg hoor !quote:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Oke... ik zit op mijn stage en dumpt een moeder haar zoontje hier.. wij hebben een playstation kast hier staan... en nu zit hij de hele dag te gamen ..... en ik maar hard werken... leven is niet eerlijk.
Of leuke mannen van rond de 35/40quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
bevangen door de hitte?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
dat was toch dat meisje uit Starmakerquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Net in elkaar gezakt op het centercourt.
Een draad afgeknapt, er is inmiddels een nieuw net gekomen en ze zijn weer aan het tennissen.quote:
quote:
Doei!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, vriendin stapt net binnen en we MOETEN even naar Dordrecht. Dus ik ben off!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor.![]()
Geen MJ-neigingen krijgen hè...
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprisequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"zeg kereltje wil jij een snoepje?"
Met zo'n verrassing erin?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
Nee nog niet, maar misschien als dit goed gaat... doen ze het welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt het ook wel eens voor dat moeders hun dochters van 17/18 dumpen ?
of dat jongetjes hun moeders van rond de 30-35 komen langsbrengen ?
een PSV vlagquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens wat ik in mn broek heb..... een kindersurprise
heb jij een PSV vlag in je broekquote:
opmerkelijke manier van anti-conceptiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij een PSV vlag in je broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |