denk speciaal voor MethodMich !quote:
Goede morgenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen...
Ja..en ook voor Nocaquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede morgen
Spannende dag vandaagvoor jou
Dus vanavond groot feest bij jullie ??quote:
was weer ff druk op je forum he gisteren !!quote:
Nou, groot feest, klein feestje misschien. De verdediging moet volgende week ook nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus vanavond groot feest bij jullie ??
wel leuk dat jullie de uitslag op dezelfde dag krijgen
Warmquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
En hoe voelt dat nu ?? dat in ondertrouw wezen enzo?
op zich ook een redelijk excuus !quote:
Het was benauwd joh!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op zich ook een redelijk excuus !
.....maar om kwart voor 1 's-nachts
Ach daar heb ik alle vertrouwen in... bij ons is het zo dat als jij je scriptie mag verdedingen, je het ook gehaald hebt... het moet wel erg vreemd lopen wil je het alsnog niet halen zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, groot feest, klein feestje misschien. De verdediging moet volgende week ook nog
Tong is daar ook al topposterquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was weer ff druk op je forum he gisteren !!
ik zeg goed bezigquote:
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..
hijzelf ook blijkbaarquote:
iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was weer ff druk op je forum he gisteren !!
Heb zelf ook geen flauw ideequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk waarom jij zo vroeg wakker bent eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |