En dat maakt het allemaal legaal! Heb je trouwens een bron of zuig je dit uit je duim?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef cyberstalker het volgende:
De meeste betaal site's hebben dit in de gaten.
Zoals devvie al zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De meeste betaal site's hebben dit in de gaten. iig werken de meeste van die accounts niet.
Er is trouwens ook een uitstekende Firefox extensie voor bugmenot, dan kun je eenvoudig in je login-form rechtsklikken en voor bugmenot kiezen. De username en password worden dan voor je ingevuld, en het formulier verstuurd.
http://roachfiend.com/archives/2005/02/07/bugmenot/
Opgeloste topics doen we niet op slot. Als er nog eens vraag is over hetzelfde, kan dat ook daar gepost worden enzo verder....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:14 schreef mordradead het volgende:
internet via netwerk hopsakee, het werkt en bedankt
kan dus op slot
Ik wil het wel naar GC schoppen, maar denk dat ze het daar terugschoppen (oppassen voor blauwe plekjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef coz het volgende:
op zoek naar dynamische gps gegevens over ....
misschien toch maar eens in GC proberen of er reacties komen ?![]()
ok niet helemaal maar ,.er was een reactie maar die was verwijderd ; een tvp
zeg je vast alleen maar omdat je mod bentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wil het wel naar GC schoppen, maar denk dat ze het daar terugschoppen (oppassen voor blauwe plekjes). Ik kan het allesinds eens proberen
Ja, die TVP's storen en zijn irritant
Waarom zou hij dicht moetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
Aanschaf navigatiesysteem (PDA)
Zijn er uberhaupts wel modjes hier? Dat topic is al 7 uur open.
Ja, ik vind dat een beetje vervelendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Guttegut zeg hč, al zeven uur, je meent het meid.
Aangepastquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:06 schreef wimmel_1 het volgende:
kan iemand ff die link naar die afbeelding verwijderen uit posts foto's van je computer boxen
Ding zeurd om een username/pass
donequote:Op maandag 25 juli 2005 19:06 schreef twentemeisje het volgende:
Verzoek tot aanpassing TT LaCie PhotonVision 19" vs Apple Cinema Display 20" monitor
Graag vervangen door LaCie PhotonVision 19" vs Apple Cinema Display 20" monitor
THNX!
Opgeloste topics doen we niet op slotquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
LaCie PhotonVision 19" vs Apple Cinema Display 20" monitor kan op slot, er is een monitor aangeschaft...
Thnx!
krijg ik daar ook feedback danquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef Jump het volgende:
Er was daar een centraal topic voor, maar deze is weggezakt denk ik. Zal ff zoeken
edit: Fok!wiki feedback topic
slar is de wiki manquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:10 schreef coz het volgende:
[..]
krijg ik daar ook feedback dan![]()
staan nog paar vragen open
Er is ergens een zipje, maar de link moeten zoekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
Is er ook een Fok! logo beschikbaar evt in fotoshop formaat ?
Moet je het foklogo resizen, bijna alle layers wegpleuren en vervolgens fokwiki in trebuchet eronder zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
Is er ook een Fok! logo beschikbaar evt in fotoshop formaat ?
Held.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Slarioux het volgende:
Allen gedaan.
Als ik had begrepen wat ze op al die sites vertellen (die vindbaar zijn met google) had ik een topic over planeshift niet geopend. Ik begrijp daar alleen geen hond van, Fok! heeft nog geen topic over Planeshift, lijkt me duidelijk waarom ik dat topic open.quote:doe eens moeite om zelf te zoeken. eerste hit op google
*slotje*
Opgekuistquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SHERMAN het volgende:
Nog meer van die topics.
Cam opnemen, welke de beste?
msn-cam opnemen
aangezien het veerschil in prijs gok ik dat ze het systeem niet leveren als jij niet de volle mep betaald... ze hebben zich goed dichtgetimmerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:28 schreef flipsen het volgende:
Mag ik hier klagen over een slotje in mijn Fout bij prijs Dell laptop > En nu? topic?
Ik wil niet weten of andere Fokkers mij aanbevelen deze laptop te bestellen en zo Dell te naaien, ik wil weten of, als Dell achter hun fout komt, mijn geld kan houden bij niets leveren...
Dus, mag het topic weer open, desnoods met een kickje naar W&G?
Ik snap je punt ergens. Maar je kunt ook begrijpen denk ik dat als je deze ( bug ) op een forum met allemaal computerfreaks plaatst het onvoorkomenlijk is dat mensen hier misbruik van gaan maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:28 schreef flipsen het volgende:
Mag ik hier klagen over een slotje in mijn Fout bij prijs Dell laptop > En nu? topic?
Ik wil niet weten of andere Fokkers mij aanbevelen deze laptop te bestellen en zo Dell te naaien, ik wil weten of, als Dell achter hun fout komt, mijn geld kan houden bij niets leveren...
Dus, mag het topic weer open, desnoods met een kickje naar W&G?
Ik snap jouw punt nergens... to be honest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik snap je punt ergens. Maar je kunt ook begrijpen denk ik dat als je deze ( bug ) op een forum met allemaal computerfreaks plaatst het onvoorkomenlijk is dat mensen hier misbruik van gaan maken.
Dit wil ik dus voorkomen vandaar dat die dicht ging/blijft.
Niet? Dan zou ik nogmaals lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt nergens... to be honest.
Alles wat in DIG gevraagd wordt kan op google gevonden worden. Alleen is het via FOK allemaal wat handiger en sneller.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Wat je zoekt kan je evengoed met Google vinden, maar topic is open.
Volgende keer iets meer je vraag formuleren maar ik snap je nu sorry voor het slotje danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef J_CDA het volgende:
Online fotoboek
Ik snap ook wel dat ik op imageschack plaatsjes kan uploaden. Alleen is dit niet mijn vraag. Mijn vraag is dus, dat ik even snel een soort van online fotoboek kan opzetten, en dat een ander deze kan zien zonder in te loggen etc. Graag topic weer open dus.
Bij voorbaat dank.
Dit ga ik eens meenemen achter de schermenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Nevermind het volgende:
Even een vraagje over centrale topics, nav dit topic: [PHP/MySQL] Aantallen weergeven van een tabel
Het topic werd gesloten en er werd gewezen naar het centrale PHP/MySQL-voor dummies-topic. Ik ben het er helemaal mee eens, en dit is ook geen gezeur over een slotje ofzo. Maar ik vroeg me af, als je een uitgebreide vraag hebt over PHP/MySQL (niet een simpel querietje zoals in dat topic), is het dan wel toegestaan een nieuw topic te openen? Ik zie in de forumlijst namelijk geen enkel topic meer over een PHP-vraag. Ik vind centrale topics vaak een dooddoener als je een uitgebreide vraag hebt.
Wat wil je weten? Want het werkt idd niet meer goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef la-nina het volgende:
Hoi!
Het ging over automatic updates in "unlicensed" versies van windows en dat dat dus niet meer samenging, ofzo
![]()
probleem is als je dat doet voor de afgelopen 3 jaar dat er dan zo'n mooi venstertje komt dat het script te lang draaitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Jump het volgende:
Die search via google.fok.nl werkt niet al te goed. Beter is om onderaan de topiclijst te kiezen voor topics te tonen van de laatste x aantal weken
Da's een IE waarschuwing, omdat IE dat niet aankan. Het is in JS om bandbreedte te besparen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is als je dat doet voor de afgelopen 3 jaar dat er dan zo'n mooi venstertje komt dat het script te lang draait![]()
(waarom wordt dat in javascript gemaakt)
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef Slarioux het volgende:
Mijn politiek correcte antwoord daarop is: "Tief op".
Mijn politiek correct antwoord hier op is dit (oeh, ik ben nog blauw, het kan nog)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef Slarioux het volgende:
Mijn politiek correcte antwoord daarop is: "Tief op".
Welk? Bende 't beu?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:45 schreef QuietGuy het volgende:
(oeh, ik ben nog blauw, het kan nog)
Vast wel maar bij ons is het toch niet een vershil of je 14 bent of 24 als je een vraag hebt kun je hem hier altijd stellen. En als je antwoorden heb kun je ze altijd postenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Zouden ze in PUB geen behoefte hebben aan puberende DIG-nerds?
Jezus wat een fucking politiek correct antwoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vast wel maar bij ons is het toch niet een vershil of je 14 bent of 24 als je een vraag hebt kun je hem hier altijd stellen. En als je antwoorden heb kun je ze altijd posten
Hij vervangt dan ook Quietguy. Jump vervangt Lucille. Het klopt ook gewoonquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jezus wat een fucking politiek correct antwoord.
Ik haat jullie dat jullie mij niet gevraagd hebben. Stelletje blauwe eikels.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij vervangt dan ook Quietguy. Jump vervangt Lucille. Het klopt ook gewoon.
Onder je niveau solliciteren is zo 2003.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik haat jullie dat jullie mij niet gevraagd hebben. Stelletje blauwe eikels.
Wie kroop onder jou bureau?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Onder je niveau solliciteren is zo 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |