Kan ik hier tomtom5 op draaien en wat zou zijn probleem kunnen zijn dat hij het niet stabiel werkend kreeg?quote:Complete PDA en GPS set bestaand uit:
Toshiba e350 PDA (300MHz)
3,5"TFT scherm
SanDisk 64Mb SD memory kaart
USB cradle
Lader (ook voor in de auto)
Rikaline GPS antenne
TomTom 2.0, originele CD
Alles in de originele doos met handleidingen.
Ik heb de combinatie vrijwel niet gebruikt omdat ik het zelf niet stabiel werkend kreeg.
De reden van verkoop is een Volvo met ingebouwd navigatiesysteem.
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef RSM het volgende:
TomTom5 werkt niet op toshiba pda's
quote:De volgende apparaten zijn op dit moment niet geschikt voor de NAVIGATOR 5:
* Fujitsu Siemens (alle modellen)
* Toshiba (alle modellen)
quote:Folgende Geräte sind mit Navigator 5 nicht kompatibel:
- Fujitsu Siemens, alle Modelle
- Toshiba, alle Modelle
- Siemens SX 56
- Acer N10
- Eten P700
- Mitac Mio 558
- PackardBell Pocket Gear 3025
- ViewSonic V37
- Yakumo DELTA 300, DELTA 400
- ASUS MyPal (wegen fehlender SD Unterstützung)
Anders kun je altijd nog voor 30/40 euro een 512MB kaartje kop de kop tikken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef chibibo het volgende:
De kaart van de Benelux die bij TomTom 5 zit is 62 MB, dus dat zou net moeten passen. Overigens is versie 5.1 niet zo heel lang geleden uitgebracht; wellicht is het compatibiliteitsprobleem hiermee opgelost?
Of 1 GB voor 80 euro.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:43 schreef Merkie het volgende:
Anders kun je altijd nog voor 30/40 euro een 512MB kaartje kop de kop tikken.
en als je frankrijk en duitsland ook erbij wilt hebben lukt dat alk niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog voor 30/40 euro een 512MB kaartje kop de kop tikken.
Pfff, mijn Rikaline en Ipaq2210 werkte prima samen met TomTom 3.0, In Nr. 5 deed hij idd vervelend en moest ik TomTom voor de gek houden met andere instellingen omdat ze (PDA en GPS) via TomTom 5.0 niet met elkaar wilden praten...dus dat moet met Toshiba ook lukken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:14 schreef MSXUser het volgende:
Dat het niet op een Toshiba werkt heeft zo te zien te maken met de gebruikte GPS ontvanger en dat de PDA geen 100% compatible seriële poort heeft. De software zelf werkt, maar er wordt geen GPS ontvanger gedetecteerd. Na opnieuw af- en aankoppelen van de GPS ontvanger schijnt het in veel gevallen dan weer (tijdelijk) te werken.
Linkje (in het Duits): http://www.bert-homepage.de/geocaching.htm
de mappen zijn compatibal met oudere en nieuwere versiesquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef Matel het volgende:
tomtom 3 vind ik ook wel goed trouwens ipv 5. Ik neem aan dat er niet zoveel wegen aangepast zijnAls ik nou maar zeker wist dat dat zonder problemen werkt... Ik denk wel dat ik de gok ga wagen overigens.
klopt dat staat op de tomtom site. maar ik draai toch echt tomtom 5 op een fujitsu siemens loox 600quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |