Dat zij niet verplicht zijn het systeem voor deze prijs te leveren, daar kan ik mee leven. Maar kunnen ze mij verplichten de juiste prijs (ergens rond de 2000 euri schat ik) te betalen als ze wel leveren?quote:Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties. De promoties zijn geldig bij aankoop van maximaal 5 systemen per klant.
Geloof mij maar, de echte prijs zal tussen de 2000 en 2500 liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
Wat voor systeem is het ?
Want dell heeft zeker wel bakkies voor die prijs.
Dell hoeft dus niet te leveren voor die prijs, maar er staat nergens dat jij een hogere prijs moet betalen in het geval dat zij een fout maken. Jij gaat de bestelling aan voor die prijs en zij kunnen jou dan niet verplichten om het te kopen tegen een hogere prijs.quote:In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.
Ikke niet weet, ikke stomquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ze niet naaien omdat het geen redelijke prijs is voor het product dat jij wilt kopen.
Als consument heb je dat zelf ook door.
Als een artikel (verkeerd) goedkoop geprijsd is en bij de kassa gaan ze moeilijk doen, kan je eisen dat je het artikel meeneemt voor de getoonde prijs. Daar kunnen ze niks tegen inbrengen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ze niet naaien omdat het geen redelijke prijs is voor het product dat jij wilt kopen.
Als consument heb je dat zelf ook door.
Wel als dat er onder staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:17 schreef Carport het volgende:
[..]
Als een artikel (verkeerd) goedkoop geprijsd is en bij de kassa gaan ze moeilijk doen, kan je eisen dat je het artikel meeneemt voor de getoonde prijs. Daar kunnen ze niks tegen inbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |