Ik heb gewoon een cd gekregen, en moest dit ermee doen. Meer kan ik ook niet met de cd volgens mij. Er zit geen bestand op om het doel meteen te gebruiken. vandaar.. Dus dan is dit zeker geen kopie van het orgineel ofzo. denk ik danquote:Op maandag 18 juli 2005 14:48 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je zoveel problemen hebt met daemon tools als TS lijkt het me makkelijker om even het kopietje uit het hoesje te halen.
Korte uitleg rar: Een rar-bestand is een bestandstype waarmee bestanden gecomprimeerd (kleiner verpakt) kunnen worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:43 schreef ymme het volgende:
Volgens mij heb ik de deamon nou goed in mijn pc staan. Maar nu stap 2: unrar het .rar bestand. Je krijgt dan 3 bestanden.
??? dat is nog gekker voor mij
Had je het rar-bestand dan al uitgepakt? Vermoedelijk staat daar de image inquote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef ymme het volgende:
Hij kan dan het bestand WeightWatchersflexipoints.img niet vinden.
Kun jij het wel vinden?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef ymme het volgende:
Hij kan dan het bestand WeightWatchersflexipoints.img niet vinden.
Hoe wilt u het dan uitgelegd zien mevrouw.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:57 schreef ymme het volgende:
2. unrar het .rar bestand. Je krijgt dan 3 bestanden.
3. kies met deamon tools de optie "mount image"en kies dan het WeightWatchersflexipoints.img bestand.
4. als het goed is krijg je nu een venster waar je de taal kan kiezen.
5. volg nu de installatieprocedure van de weight watchers cd-rom.
6. laat het .img bestand gemount in deamon staan, anders vraagt hij naar de cd-rom.
7. als hij om de cd-rom vraagt, moet je even de image (.img) opnieuw mounten
8. in je my computer staat nu de weight watchers cd-rom in een virtuele drive (die dus niet echt bestaat).
Ik heb idd stap 2 nog niet gedaan. Maar dat snap ik dus voor donder he, als iemand het al te moeilijk uitlegt weet ik het al niet meer
Korte uitleg rar: Een rar-bestand is een bestandstype waarmee bestanden gecomprimeerd (kleiner verpakt) kunnen worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:57 schreef ymme het volgende:
2. unrar het .rar bestand. Je krijgt dan 3 bestanden.
3. kies met deamon tools de optie "mount image"en kies dan het WeightWatchersflexipoints.img bestand.
4. als het goed is krijg je nu een venster waar je de taal kan kiezen.
5. volg nu de installatieprocedure van de weight watchers cd-rom.
6. laat het .img bestand gemount in deamon staan, anders vraagt hij naar de cd-rom.
7. als hij om de cd-rom vraagt, moet je even de image (.img) opnieuw mounten
8. in je my computer staat nu de weight watchers cd-rom in een virtuele drive (die dus niet echt bestaat).
Ik heb idd stap 2 nog niet gedaan. Maar dat snap ik dus voor donder he, als iemand het al te moeilijk uitlegt weet ik het al niet meer
Winrar voor Dummiesquote:Op maandag 18 juli 2005 14:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe wilt u het dan uitgelegd zien mevrouw.
Ok bedankt dat snap ik. Net zoiets als je vroeger heel veel zag met winzip of unzip hoe heet dat ookal weer. Maar goed. En hoe ga ik het bestand dan uitpakkenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:00 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Korte uitleg rar: Een rar-bestand is een bestandstype waarmee bestanden gecomprimeerd (kleiner verpakt) kunnen worden.
Het is nu de bedoeling om met een programma als winrar het rar-bestand op de cd uit te pakken naar bijvoorbeeld de harde schijf (bureaublad). Volgens de beschrijving zouden er 3 bestanden in het rar-bestand verpakt zitten. 1 van die bestanden is dan van het type .img of .iso welke je straks met Deamon-tools moet laden om een cd-rommetje te simuleren.
Bron: weightwatchers.nlquote:Dag na dag met FlexiPoints
In ‘Dag na dag met FlexiPoints’ vindt u meer dan 150 recepten om elke dag van te genieten, recepten voor alle mogelijke momenten: een snelle hap uit het vuistje, een gezellig samenzijn rond de tafel met vrienden of familie, een verjaardagsdiner, een feestmaaltijd, een buffet of tuinreceptie, een picknick…of gewoon de dagelijkse maaltijd die u snel kunt bereiden met de uitgekozen voedingsmiddelen.
Dit nieuwe kookboek wordt een kameraad op uw weg naar het streefgewicht!
Prijs: ¤ 16,50
Inderdaad. Zip is infeite exact hetzelfde als rar.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok bedankt dat snap ik. Net zoiets als je vroeger heel veel zag met winzip of unzip hoe heet dat ookal weer. Maar goed. En hoe ga ik het bestand dan uitpakken
Met je rechtermuisknop klikken op het uit te pakken bestand en kiezen voor 'extract to /Documents and Settings/ymme/weightwatchersflexipoints/' (of een vergelijkbare directory).quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok bedankt dat snap ik. Net zoiets als je vroeger heel veel zag met winzip of unzip hoe heet dat ookal weer. Maar goed. En hoe ga ik het bestand dan uitpakken
Ok, ik ga nu niet zelf aan het klote, ik wacht wel even op jou handleidingquote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Icey1986 het volgende:
Wacht, ik maak ook eventjes een winrar handleiding, geef mij 10 minuten.
Jij begrijpt mequote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Betekend dat niet dat dit topic niet mag?
Je mag niet vragen om het installeren van illegale dingen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:08 schreef ymme het volgende:
Dit heeft verder niets met iligaal te maken.
Ik vraag gewoon hulp om iets te instaleren. Dat mag hier
Tonks met een t jaquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef mvdlubbe het volgende:
En het is met een t, tonks, met een t.
Kun je dan niet die hulp aan Weight Watchers vragen, als het niets met illegaal te maken heeft?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:08 schreef ymme het volgende:
Dit heeft verder niets met iligaal te maken.
Ik vraag gewoon hulp om iets te instaleren. Dat mag hier
Kut. Ik ...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Je mag ook niet vragen hoe je 9yearoldgirl.zip uitpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |