Ja precies, die melding kreeg ik dus ook... maar als ik vervolgens in m'n 'mijn ontvangen bestanden' map ga kijken staat er niks in... en met de zoekfunctie kan ik de file ook niet vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:29 schreef wdn het volgende:
Bij de temp files gekeken?
Want het beveiligingscentrum verwijderd geen bestanden. Het wordt je slechts onmogelijk gemaakt deze te starten.
Laatst een of andere nieuwe MSN geinstalleerd...quote:Je hebt C:\Documents and Settings\Nik.NIK-KRORI9Y18V4\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\Forcept 2 - Sickness (Guido Schneider Remix).mp3 van Joost | Dopplereffekt {Onbeschikbaar} ontvangen.
hoe je geklets ff lekker in je eigen topicsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat is in samenspraak met platenmaatschappijen en organisaties zoals brein.
Hmm, dat is wel vreemd ja, bij mij werd de overdracht gewoon geblokkeerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck, ondanks deze melding begin ik nu toch te twijfelen...
[..]
Laatst een of andere nieuwe MSN geinstalleerd...
Oke bedankt, duidelijk.quote:
Waarom dan wel deze melding?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:45 schreef Slarioux het volgende:
Nee, hij blokkeert en vervolgens heeft ie niks gestuurd.
quote:Je hebt C:\Documents and Settings\Nik.NIK-KRORI9Y18V4\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\Forcept 2 - Sickness (Guido Schneider Remix).mp3 van Joost | Dopplereffekt {Onbeschikbaar} ontvangen.
Hij stuurt wel. Je krijgt die melding pas als het bestand ontvangen is en je het wilt openen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:45 schreef Slarioux het volgende:
Nee, hij blokkeert en vervolgens heeft ie niks gestuurd.
Oke, dat was mijn fout dus... ik twijfelde nog bij het wegklikken van het vensterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je op de link geklikt hebt, en je krijgt die waarschuwing. Deze niet wegklikken, maar het ontvangen bestand eerst eens kopieren en daarna die waarschuwing wegklikken. Heb je de kopie nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |