Budget?? Eisen?? Niveau van mixen (puur en alleen thuis of ook op feestjes)?? Je hebt het daarbij over CD-Draaitafels en dan kom je toch echt wel in het hogere segment ala Pioneer CDJ800 of Denon S3000, die toch wel stevig aan de prijs zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:09 schreef sloopkogel het volgende:
Ik wil binnenkort twee cd-draaitafels kopen ( plus een mixer ) om muziek te kunnen mixen....
Iemand een goed advies wat ik zou moeten kopen?
Ik zoek wel goed, professioneel spul.....
2000-2500 euroquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Budget?
In die orde van grote denk ik ja...quote:Op zondag 24 juli 2005 10:22 schreef Flash55 het volgende:
ik zoek wel goed professioneel spul, als je dan nog niet weet wat je moet kopen, en dan al prof spul wil, zou ik toch eerst beginnen met wat eenvoudigs, je weet misschioen niet eens of het wel wat voor je is, ik zou kijken op newline en gewoon een compleet setje aanschaffen want als je prof spul wil ben je toch cker snel 2500 euro kwijt
2 CDJ-1000's zijn bij elkaar al over de 2500 euro, en dan heb ik het over Nederlandse prijzen, Duitsland is goedkoper, maar de garantie is korter (NL is 2 jaar, Duitsland is 1 jaar als je het "importeert" naar NL meen ik), daarnaast is het een zooi gekloot als er iets mis is...dus ik zou zeker NL doen, maar da's jouw keus.)quote:
Heb zelf eens een Pioneer autoradio gekocht in Andorra (erg goedkoop) die ging na 6 maanden stuk en gewoon door Pioneer service center in Nederland geaccepteerd en gerepareerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duitsland is goedkoper, maar de garantie is korter (NL is 2 jaar, Duitsland is 1 jaar als je het "importeert" naar NL meen ik), daarnaast is het een zooi gekloot als er iets mis is...dus ik zou zeker NL doen, maar da's jouw keus.)
Ik zou zeggen Denon S3000 CD spelers, kan je nu nog goedkoop @ online DJ winkel krijgen (geen reclame maken hierquote:
Ik had eigenlijk niet gedacht aan de PCV, ik loop maar gelijk mn Gemini UMX-SE geilheid achternaquote:Op maandag 25 juli 2005 14:10 schreef veldmuis het volgende:
de UMX is idd een goeie keus, anders een Vestax PCV-275 ofzo, ook een retepopulair mixertje, voor een 400 euro.
Die PCV heeft een muzikalere EQ, en is geluidskwalitatief beter als de UMX, maar de faders vind ik minder, die dingen zijn stroef!
Maar voor die 200 euro is een UMX-SE (want daar doel je op neem ik aan) een![]()
koop.
Dat valt na een tijdje ook wel weer mee en anders een kwestie van een klein beetje Molykote DX aanbrengen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:10 schreef veldmuis het volgende:
Die PCV heeft een muzikalere EQ, en is geluidskwalitatief beter als de UMX, maar de faders vind ik minder, die dingen zijn stroef!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |