Dan moet jezelf iets gaan maken met frontpage/dreamweaver. Je kunt bij lycos ook gratis webspace krijgen. Nadeel zijn de banners..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:47 schreef hallogerko het volgende:
ik zou het wel bij mijn eigen provider willen doen (planet) alleen mijn abo loopt af en dus dan ook de website
De meeste mensen doen dat voor direkte familie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Want het hele wereldwijde web zit natuurlijk te wachten op NOG een kijk-eens-hoe-lief-mijn-hond/cavia/baby/ander_huisdier-is website, daar hebben we er nog lang niet voldoende van.
Wel maken in MS Frontpage he! Dat straalt professionaliteit uit! En veel Marquee's en blink-tags gebruiken, dat vinden je bezoekers prachtig.
Hier is nog een site met een heleboel animated GIF's, die doen het ook altijd erg goed.
Je maakt zo'n site ook niet voor de rest van de wereld, maar voor die enkelen (familie, vrienden, kleega's) die het wel interesseert. Dat de rest van de wereld mee kan kijken is bijzaak. Ik heb er in ieder geval leuke reacties op gehad, en vond het heerlijk om een 'foute' website te maken met tuttige kleurtjes, splash-screen en een gastenboek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
aan de TS: ik snap dat het voor jou fantastisch en heel bijzonder is dat je vrouw/vriendin een kind gaat uitpoepen, maar er worden jaarlijks miljoenen kinderen geboren. De rest v/d wereld vindt het echt een heel stuk minder boeiend dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |