Hij's ook niet liev bedoelt, hij is een stoere aquajoggerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
Ziet ernaar uit dat we mee gaan toeren in *censuur* he Martie en Raus?
![]()
Moeten het nog even met z'n 4'en een keer bespreken na een meet ofzo
Oh ja, ook dat nogquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cole
dus dan moeten jullie alvast een boeking gaan doen op heel korte termijn
![]()
zitten verder geen voorwaarden aan dus kan je veilig weer annulerenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, ook dat nog![]()
Moeten eerst nog even definitief weten
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
ik zit nu aan mijn avondeten![]()
Wa wil je wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey larsmijn broer wilt toch toch daar gaan werken, kun je mij wat gegevens mailen waar hij terecht kan?
thx
wie heeft er verstand van mountain bikes? ik wil een 2ehandsje kopen voor zo'n 100 euro...maar er staan allerlei leipe - voor mij - vreemde merken op marktplaats
cannondal ken ik niet maar giant en koga wel, maar daar betaal je ook voorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Wa wil je weten
Giant is ok, Cannondal is ok, Koga Miato is ok, eingelijk zijn er zoveel verschillende soorten en merken. Alle normale merken zijn wel goed, dus geen Halfords crap kopen enzo
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
hehe, wat heeft zij uitgevreten dan? juicy details!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
Ik vind het wel lekker.. en idd verfrissendquote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!![]()
![]()
Fulcrum, dat ga je toch niet eten voor je plezier heVraag me altijd af wat mensen nou zo lekker vinden aan die smaakloze troep
Vond ik het ook maar
zal wel lekker verkoelend zijn
Hmm... mountainbikes...
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Pepijn, Liliane heeft me gemailedKen je die naam
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Politie achtervolgingen e.d programma's hebbe naltijd van dat overdreven bla commentaar
Echt om van te huilen![]()
![]()
Maar goed, als er niets anders op TV is
en dat met wel snelheden van 160 KM per uurquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnaptquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
engels programma ja, die laten dat gewoon zienquote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seequote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
Ben nu aan het avondeten en Office Space aan het kijken Mercy, begint alvast leuk
echt welquote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seevooral niet vergeten ondertiteling aan te zetten anders versta je Milton niet
![]()
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets hehquote:
en nu ?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
HeeeeujStuur die film eens Hicham
En Politie Achtervolgingen had ik volgens mij al eerder hier aangekaart
mail gestuurdquote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets heh![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
kettingslot doordemidden gezaagt
Hij heeft alleen de sleutel van de achterdeur, en het hek zit op slot.quote:[b]Op maandag 20 juni 2005 21:50 Was het niet gewoon handiger als je pa de sleuteltjes had opgehaald ipv een zaag
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Op de koelkastwant die had ik toch pas morgen weer nodig................
![]()
Graag zo min mogelijk spullen naar het strand meenemen.![]()
Klik dat slot erin, loop 1 meter .. euh .. sleutels...![]()
![]()
Ach, pappie woont op 7 kilometer.![]()
Hij wilde gelijk komen, neuh, kom maar over anderhalf uur.![]()
![]()
Mogelijk heeft de politie nog wel een belletje gekregen van verontruste mensen..
Er wordt hier een slot doorgezaagd van een motorfiets.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Op de koelkastwant die had ik toch pas morgen weer nodig................
![]()
Graag zo min mogelijk spullen naar het strand meenemen.![]()
Klik dat slot erin, loop 1 meter .. euh .. sleutels...![]()
![]()
Ach, pappie woont op 7 kilometer.![]()
Hij wilde gelijk komen, neuh, kom maar over anderhalf uur.![]()
![]()
Mogelijk heeft de politie nog wel een belletje gekregen van verontruste mensen..
Er wordt hier een slot doorgezaagd van een motorfiets.![]()
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
Of in goed vertrouwen dat het mijn eigen motor is, of dat mensen gewoon niets durven doen.![]()
Ik denk het laatste, dat ze net doen alsof ze het niet zien.![]()
![]()
[..]
Hij heeft alleen de sleutel van de achterdeur, en het hek zit op slot.![]()
En hij wilde mij idd wel ophalen, en dan heen en weer .. maar dan ben ik zo een uur kwijt.![]()
Ow nee, met zijn rijstijl 1,5 uur.![]()
en terrecht, dat zijn buitenlanders. Kun je geen enkel risico me nemenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweest![]()
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en terrecht, dat zijn buitenlanders. Kun je geen enkel risico me nemen
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten mieten ?![]()
![]()
zeggen we gewoon dat we een vermomde Sjopper hebben![]()
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!![]()
![]()
Ach ja, emotionele waarde .. 10 jaar geleden van mijn zus gehad voor Sinterklaas.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter een uur dan een slotof was het er 1 vd aldi
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten ?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.
Tel daar bij op: schoonzusje die met foute marokkaan bij hele foute andere mensen in de achtertuin aan het blowen is op het moment dat schoonpapa het nodig vond even langs te komen om om uitleg te vragen.
Gevolg moet ik nog even afwachten, schoonpap's heeft zich in ieder geval ontpopt als nieuwe Mike Tyson.![]()
[sub]Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
[sub]
need I say morequote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....quote:
Moet je die afstand zien die ze gaan afleggenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten ?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ lars: mail ff voor dat werk pls
Ik zie het probleem eigenlijk niet zoquote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.
Tel daar bij op: schoonzusje die met foute marokkaan bij hele foute andere mensen in de achtertuin aan het blowen is op het moment dat schoonpapa het nodig vond even langs te komen om om uitleg te vragen.
Gevolg moet ik nog even afwachten, schoonpap's heeft zich in ieder geval ontpopt als nieuwe Mike Tyson.![]()
Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
![]()
Ah, dus je soms tijdelijk geheugenverlies is een dekmantel?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....![]()
![]()
NAAAAIIIIEEEEERRRquote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
![]()
Wat moet ik mailen dan?quote:
Je bedoelt dat probleem met even weg zijn tijdens het rijden en bij andere bezigheden?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, dus je soms tijdelijk geheugenverlies is een dekmantel?![]()
waar hij terecht kunt om te solliciterenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat moet ik mailen dan?
Zit nu even achter een laptop en kan dus niet bij mijn mail....
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.quote:Hoi P
Sorry dat het zo is gelopen gisteren bij safe
Maar het gekste is dat ik je wel heeft zien weg rijden.
Wij zatten op het hoekjeop de grond van de zon tegenieten
Maar ik wil wel even een nieuwe afspraak maken.
Deze week kan ikalleen op dinsdag avond na 20.00 uur.
Want de rest van de week zit ik Assen waar ik een woensdag naar toe gaat.
Wij kunnen ook wel iets afspreken in de week na Assen week 26 op een avond ergens halve wegen of op zaterdag 02-07-2005 maar waar??
Moet je maar even terug mailen of je ook even belllen ( 06-55
Misschien weet jij wel een goede locatie waar we elkaar niet MEER mis kunnen lopen
PS : sorry van gisteren.
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweest![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in
Eigenlijk zouden ze bijvoorbaat al opgepakt moeten worden![]()
quote:
quote:
Dat was geen probleem geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Stond net in de douche en moest aan je post denken. Ik dacht nog van, zal ik maar posten dat z'n schoonzusje met een moslim is getrouwd en nu wil bekeren oidHad het bijna goed
Hahahahahaquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
1) Kawa bellen, vragen naar de afdeling HR.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar hij terecht kunt om te solliciteren
Gezien het taalgebruik is het zeker weten een allochtoon, durf je dat wel aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham.. jij vroeg je nog af of ik iets van die man gehoord had..
[..]
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.
Had er bijna heen gelopen.
Hij had een lelijke textiel jas aan.![]()
.....en als ik dan toch bezig ben, het is KAN niet kunt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar hij terecht kunt om te solliciteren
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Denk dat jij dan nog de ergste bent, z'n dochter aan het motorrijden brengenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest.Andere schoonzusje gaat met een surinamer dus een moslim kon er ook nog wel bij.
Heb ook een Osama op het instituut zittenquote:Werk overdag overigens samen met een universitair geschoolde Afghaan.Echt lachen die gozer, vroeg hem eens naar Osama: "welke Osama? In ons dorp leven wel tientallen Osama's"
![]()
![]()
zo typerend weerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Zal best, zodra er iets is krijgen wij altijd de schuld.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Denk dat jij dan nog de ergste bent, z'n dochter aan het motorrijden brengen![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:
Zelfs Kaatje is er nog niet.....
We moeten meer vrouwen in ons clubje hebben overigens, scheelt de helft van de stupiditeitsfactor.![]()
![]()
![]()
Geef ik een verkapt compliment en dan is nog niet niet goed.......quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal best, zodra er iets is krijgen wij altijd de schuld.
Ach het zwarte schaap zijn heeft ook wel voordelen, heb mijn vriendin nu eindelijk zover dat we wat verjaardagen gaan wegstrepen.Schoonzusje kunnen we nu ook eindelijk met gerust mijden en zo zijn er nog wel een aantal. Emigratie zat toch al in de planning dus hebben we zo ook geen gezeik met familie die "even" over willen komen.
![]()
Mahnahmahnaquote:
Tuubtuuututuuuubquote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]Gaat lekker daar
Eigenlijk geensmiley waard magoed
[..]
Mahnahmahna
Pcies..... dat doe jij nooit en dus is het verdacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geef ik een verkapt compliment en dan is nog niet niet goed.......
Vrouwen........![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]Gaat lekker daar
Eigenlijk geensmiley waard, magoed
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies..... dat doe jij nooit en dus is het verdacht.![]()
nu? lekkere tijd johquote:Op maandag 20 juni 2005 23:02 schreef Youssef het volgende:
Wat een verhalen, maar helaas ik moet worden geknipt
Succes daarmee,quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nu? lekkere tijd joh
Ik ga nog even wat dingetjes doornemen, heb morgen om 8:30 een tentamen [afbeelding]
argh je maakt me hongerigquote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Succes daarmee,
Ik ga pitten, zit morgen om 10:00 uur weer bij een klant en heb 4 kilo shoarma en 6 liter knoflook op. Gaat vast weer helemaal goed komen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ons nog niet op het nieuws gezien
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Maar ik ga nu wel [afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]Kan niet he
![]()
![]()
Aniweg, die Superkris die we ook op de megameet zagen sprak dus rond een uur of half 9 af op hoevelaken, helaas gaat dat op MF de laatste tijd erg traag met reageren enzoIk kwam, rond 20.45 aan en heb wat rondgereden
Ben nog naar de afgesproken plek gegaan maar niemand te bekennen. Nog ff verkeerd gereden en uiteindelijk na een heel omweggetje op het klaverblad die Superkris oid tegengekomen.
Dus je hebt lekker gevochten?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef Kawasaki.Zx6r het volgende:
[...]
Nou kom ik zeker om je op je bek te batsen![]()
Whehe grappigquote:
jaH Popijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:52 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Nummertje van dit topic moet trouwens 254 zijn, niet eens opgemerkt eerstPopijn!!
![]()
quote:
quote:Ei van ommel af richting Deurne is super mooie bochten set, hoge snelheid wel, en ene bocht is langer als je denkt en de andere scherper..
quote:Dear Youssef,
Good afternoon. How are you?. Thanks for your email and for your interest in our products. Yes, in this moment in Michelin Pilot Power we have a very good offer. The different of 120/65ZR17 with 120/70ZR17 is minimum. The tires have DOT 2005, week15.
The following price including VAT.
Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 214,60 Euros.
We send the tires to your door in The Netherlands by DHL Express and the delivery time is 4 days. The price shipment for 1 set ( two tires ) is 20 Euros. So; in your case, the total to pay is 244,60 Euros.
If you have any question or you want more information, don´t doubt in keeping in touch with me. I hope that we can do business.
I looking forward to receive your answer.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
Nee, ik ga eerst een aantal dealers vragen voor ik ga ze bestel. En zelfs bij een prijs voor 50 euro voor het monteren van een setje ben ik nog goedkoop uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Youssouf, heb jij zelf een bandenzetter?
Zat ik ook aan te denken, herken alleen die slinger niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ziet er een beetje uit als het velperbroek circuit hier in arnhem
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Poppelien zou ook nog zo een bandenzetter regelen![]()
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvan
Zit nu in de klas voor de herkansing van de oplevering van ons project. Tis een puinhoop
Het ei van Ommel. bij Astenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
jah! wat een noob streekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:52 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Nummertje van dit topic moet trouwens 254 zijn, niet eens opgemerkt eerstPopijn!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
Je weet niet eens hoe duur ik ze kan leverenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hou eens op met die smileyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jah! wat een noob streek [afbeelding]
wat is er mis met die leuke smilert ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Hou eens op met die smiley
Project is afgerondNog 2 tentamens en een verslag, dan heb ik zomervakantie
![]()
![]()
En stage regelen voor volgend jaar, maar dat zit ook wel goed
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met die leuke smilert ? [afbeelding]
mie is too busy workingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
wat een rust hier ineens zeg
en waarom nog niet gedaan ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
weet je dat ik ook serieus heb zitten denken om die gsx neked te gaan maken
ik was er nog niet over uit of een kuiploze wel zo leuk zou zijn (buitendat was die kuip 's winters ook wel prettig). En ben /was nog aan het bedneken hoe ik 'm dan zou aanpassenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en waarom nog niet gedaan ?![]()
moet je wel meer poetsen![]()
Ga jij ze bestellen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe duur ik ze kan leverenmommelt iets over provisie enzo
Leuk ding, wel goed verbouwdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
op M-F gevonden
![]()
zoiets moois kan je van een CBR maken Popijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die achterbrug![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk ding, wel goed verbouwd![]()
R1 remmen, rs250 achterbrug en ga maar door. Goeie shit
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Ga jij ze bestellen dan?
Is het niet makkelijker als die lims dat doen of in ieder geval iemand die een beetje centraal woont?
(ik zie er overigens wel handel ingasten maar eens mailen voor grote partijen en de prijzen dan)
Amen to that. Voor het eerst in 2 weken een beetje lucht op mijn werkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.![]()
Ben een beetje druk en heb geen zin om overal op te reageren. Zit in de menopauze denk ik.![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga jij ze bestellen dan?
Is het niet makkelijker als die lims dat doen of in ieder geval iemand die een beetje centraal woont?
(ik zie er overigens wel handel ingasten maar eens mailen voor grote partijen en de prijzen dan)
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
*zucht*Nee, dat ging over iets anders
Die handel zie ik wel zitten, als ik niet thuis woonde![]()
Ik ga zo overigens een dezer dagen bestellen, dus als niemand meer wat zegt dan komen ze deze kant op
Tsjah, ik snap ook niet waarom je gewoon geen setje neemt en die neerlegt tussen de geraniumsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandnu nog niet nodig maar over 6 weken wel
![]()
Fok lag er de hele dag uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Sow niet druk geweest vandaag
Frame en achterbrug liggen nu in de auto. Morgen in de pauze naar de coater toe![]()
Hahaha, en niet eens gemerkt hehquote:
Man ik heb geen tijd over door bepaalde gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.![]()
Euh, banden eropzetten, maar balanceren?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Als dit, als zus, als zo. Altijd genoeg redenen om het ondernemerschap uit te stellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Youssef het volgende:
Die handel zie ik wel zitten, als ik niet thuis woonde![]()
Had je in november al niet een nieuwe achterband?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandnu nog niet nodig maar over 6 weken wel
![]()
Man het was ook al even geleden dat iemand poste dat hij goedkoop via banden kan komen via zijn werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef hollander172 het volgende:
Man ik heb geen tijd over door bepaalde gebeurtenissen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Even de bougie verwisseld (zie motormeet) en daarna 1.5 uur gesport.
Als dit, als zus, als zo. Altijd genoeg redenen om het ondernemerschap uit te stellen.![]()
![]()
Eenmalig scoren ruikt vast naar meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:Hoezo ondernemersschap? Bestel een aantal setjes banden in 8-voud en verkoop ze door op MF
Ok HEEL relaxedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Hit & Run gaat hier thuis niet werken denk ik![]()
Makster: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101605
Wat voor buigie heb je erin gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie verwisseld........
Moest vanochtend ineens ca. 30 keer trappen.. loopt 2-3 slagen en slaat af, en naar huis s'avonds ook weer.![]()
Hoopt er zo wel bij te kunnen, maar het zadel, zijkappen en de tank moesten er dus af.![]()
Toen trok ik de bougiedop eraf en schrok mij 3 slagen in de rondte hoe ver die het blok ingaat.![]()
[[url=http://img141.echo.cx/img141/4595/p1010401web8ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ding hangt rechts, ruim 12 centimeter...
Dat werd dus even hannesen met verschillende pijpsleutels, gewone bougiesleutels passen niet.
En dan moet je de bougie niet per ongeluk los in het gat laten vallen.![]()
Affijn, piccie van de oude en de nieuwe bougie..
[[url=http://img141.echo.cx/img141/3053/p1010403web6zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo te zien staat'ie wat te rijk, was in ieder geval nuttig om hem te verwisselen lijkt mij.![]()
Maar... terug van de sportschool moest ik weer erg veel trappen.![]()
Totdat ik het stationair toerental wat verhoogt had1 trap en lopen.
![]()
Maar ja die bougie stond al 2 maanden op de rol om te doen.
Achteraf maar een half uurtje werk.![]()
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start danquote:
quote:Ik zag jouw post in de topic van dat kevin schwantz pak.Ik wou eerst met de
topicstarter ruilen.Ik had iemand die een suzukipak zocht.Maar de
topicstarter wou dat ik een grote smak erbovenop gooide.Had ik geen
interesse in.
Daarom is die deal ook niet doorgegaan.
Wie gaat waar welke post pimpen in de Puta sectiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ze gaan pimpen met mijn post in de Voorne Putten sectie.
Heb die Rodamoto trouwens ook 2 keer hier gepost.![]()
Wil zeker voor mezelf beginnen maar ik kan dus concluderen dat die gasten van moto nog wat die banden NOG goedkoper inkopen. DAAR moet je dus zijn voor de bandjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start dan![]()
Popijns fotoreportages![]()
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen
:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
Je moet het eigenlijk ook doen als extraatje, voor in de avonduren ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
Belgquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een leugens .. ze had een e-mail storing gehad dus niet al mijn mailtjes waren aangekomen volgens haar, had namelijk na 2 weken eenzijdige stilte van haar kant contact opgenomen met haar, en het Suzuki pak was voor een ander, maar die had inmiddels al een ander pak gekocht. En ik stelde voor dat zij +/- 100 euro moest bijbetalen ja.
Dit pak kost rond de 400-500 euro nieuw, en die van mij ruim 800 euro.. kwaliteit is onvergelijkbaar.![]()
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
Master edit himselfquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Niet zo snel reageren, was een beetje warrig verhaal.![]()
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
Daar had ook al over gemailed, kreeg ik een aantal foto's weer toegestuurd van de onderkant:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
is het zo erg danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik weet niet of die mietjes hier durven
![]()
quote:
Why notquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Ik denk dat een auto + motor meet sowieso niet gaat werken, maar dat als we dan toch in de buurt zijn er best langs kunnen knallenquote:
Heb je een punt maar dan moet je dus wel VEEL banden verkopen en dan ook nog is via de leverancier van die motorknakkers enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Why notje kan er aardig in omzetten ..
.. en handel is handel, zelfs al zijn het uitgewassen condooms.![]()
Schema?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Morgen EINDE FUCKING LIJK naar de coater toe. Loop pas een week of 1,5 a 2 achter op schema![]()
Ff je frame kaal en caot klaar maken...... en dan ben je weer 6 uur verder![]()
Yeah, elk plan staat of valt met een schemaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Schema?En dat durft iemand te zeggen die zijn motor verkoopt, een ander koopt en die uit elkaar timmert
Slaapze
![]()
edit: ruilen
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef Makster het volgende:
Wel een goed moment gekozen om die klx uit elkaar te tikkenTis maar 30 graden joh
watjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat een auto + motor meet sowieso niet gaat werken, maar dat als we dan toch in de buurt zijn er best langs kunnen knallenDaarna doen we vast een rondje veluwe + beekbergen ofzo
de vraag is of die 4 wielers durvenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef bwt het volgende:
Ach, ik durf wel hoor
Op mijn idee had je ook nog niet gereageerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil zeker voor mezelf beginnen maar ik kan dus concluderen dat die gasten van moto nog wat die banden NOG goedkoper inkopen. DAAR moet je dus zijn voor de bandjes
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
daar vallen jaarlijks een paar zwaargewonden zo niet doden. dus pas asjeblieft op daar.
het is echt een supermooi bochtje richting Deurne, vanaf de rotonde. maar dodelijk veraderlijk.
omdat ik in mijn bed gepist hebquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Ja dus, heb een post gemaakt om 21.50 en 22.02 op motor-meet.nl terwijl fok al zo rond 21.00 up wasMercy, waarom ben je zo vroeg op?
![]()
![]()
klöte, zal ik pampers meenemen voor vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat ik in mijn bed gepist heb![]()
![]()
![]()
is niet meer nodig heHquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
[..]
klöte, zal ik pampers meenemen voor vandaag?
Gaan we meeten met die gasten dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de vraag is of die 4 wielers durvendat wij mogen komen dus he
![]()
Idee is wel leuk, maar beetje jammer als je bij de eerste de beste bocht alle auto's al kwijt bent geraaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we meeten met die gasten dan?![]()
Ik ga er vanuit dat dat als grapje bedoeld is?
dat is verbroedering van Rivalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we meeten met die gasten dan?![]()
Ik ga er vanuit dat dat als grapje bedoeld is?
Automeetings draaien om het meeten en posen, niet om het rijden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:25 schreef hicham het volgende:
Idee is wel leuk, maar beetje jammer als je bij de eerste de beste bocht alle auto's al kwijt bent geraakt
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Automeetings draaien om het meeten en posen, niet om het rijden.![]()
![]()
![]()
Dus dat wordt bowlen, steengrillen, enz.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op mijn idee had je ook nog niet gereageerd.
Ik stop ook echt met teruglezen, heeft totaal geen nut hier.![]()
Notes optekend voor Yasser.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moest vanochtend weer 10 keer trappen.![]()
De carburateur zal wel van slag zijn dan.![]()
[..]
Notes optekend voor Yasser.![]()
Die zijn toch reeds vertrokken, tenzij ze nadrukkelijk excuses maken en door de knieen gaan en hun leven beteren hoeven ze wat mij betreft ook niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef Youssef het volgende:
Zullen we nou wat met die PTA mietjes doen
Zou Popijn van iedereen notes bijhouden ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee, alleen van mensen die nog krediet hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zou Popijn van iedereen notes bijhouden ?
Ik weet niet wat ze van plan zijn, maar aangezien het toch in goed meetinggebied is kunnen we gewoon diezelfde dag langsrijdenquote:
oh dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, alleen van mensen die nog krediet hebben.![]()
alleen dat is al een goede reden om even langs te rossenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze van plan zijn, maar aangezien het toch in goed meetinggebied is kunnen we gewoon diezelfde dag langsrijdenEn zoals ik al zei, die blauwen op hun bek rossen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
langsrossenben ik voor
ff steengrilletje meepikken zodat we weer met een gevulde maag verder kunnen toeren
Een lekker ding.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef bwt het volgende:
Vanmiddag gesprek in houten
Ik ben benieuwd, kreeg onverwacht een telefoontje om ff contact op te nemen.
Of ik zo snel als mogelijk langs kon komen, liefst vandaag nog
Spannend....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef bwt het volgende:
Vanmiddag gesprek in houten
Ik ben benieuwd, kreeg onverwacht een telefoontje om ff contact op te nemen.
Of ik zo snel als mogelijk langs kon komen, liefst vandaag nog
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef Youssef het volgende:
[..]Martie heeft vrijgenomen ja.. de zot
[..]![]()
Ow, had je het over die Auto PTA'ers.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef Youssef het volgende:
psies, zou zo maar kunnen. Was via via gegaan. Trainingscentrum had net een intake gehad en daar hadden ze nog iemand nodig. Gelijk gebeld en of ik zsm langs wilde komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Spannend....
Misschien toch niet werkloos straks.
gaan we sowieso doen tochquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef bwt het volgende:
We kunnen altijd nog een motor ritje gaan maken als de PTA meet niet je dat is.
Dus tempo = prijs maakt niet uit?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Frame, achterbrug en plasticzak met onderdelen liggen bij de Coater. Ik heb gevraagd om TEMPO![]()
Matzwart wordt de kleur en beter is het snel geklaard!![]()
Prijs, uhhhm ja goeie vraag. Eigenlijk niet meer over gehad netquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus tempo = prijs maakt niet uit?![]()
En ik ben benieuwd hoe matzwart eruit gaat zien.![]()
Ik zit mij ondertussen al uren af te vragen waarom mijn rechtbeen stijf wordt.![]()
Ow ja...... zal wel van het slechte starten komen sinds gisteren.![]()
Btw: verkoop jij mij ondertussen ff je voorspatbord, die heb jij nog een week of 2-3 niet nodig.![]()
Zie hem nog steeds niet op E-bay...![]()
Beter koop je 2 bougie's .. doe es gek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:27 schreef Makster het volgende:
Morgen ofzo maar is in kopen bij FMXshop.nl. Nummerschild voor voor, bougie, tandwiel en achtertandwiel, ketting en bougie´s.
Welke moet ik hebben
quote:
Nee verrassend genoeg niet. Ze hebben eerst onderdelen gehaald. Vervolgens zijn we met z'n drieën even olie voor de veerpoten gaan halen. Ze zijn nu weer weg om de motor schoon te maken, maar best knap dat ze daar al drie kwartier voor nodig hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wist dat je ieder moment kon posten.
![]()
Mercy was op de motor vanochtend?![]()
Ze zijn nu vast lekker bezig.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar het sleutelen moet nog beginnen.![]()
Ik ben op woensdagen normaliter met mijn bureau bezig. De laatste twee weken is er echter al niet zo veel van terecht gekomen (behalve 's avonds hier en daar een heel klein beetje).quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kan aardig laat uitvallen ja.
En jullie hebben beide vrij genomen.![]()
Ik duik zo maar mijn mandje in om half 6even uurtje bijslapen.
Gisteren erg hard getraind met een peppilletje.![]()
Dat moet ik de volgende dag altijd weer bekopen .. lichaam wreekt zich altijd.![]()
Net als met mijn studiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben op woensdagen normaliter met mijn bureau bezig. De laatste twee weken is er echter al niet zo veel van terecht gekomen (behalve 's avonds hier en daar een heel klein beetje).
Onderzoek in Amerika. Choppers veiliger, vooral die bij vrouwen of watjes populair zijn.quote:De meest gestolen motorfietsen:
1. Suzuki GSX-R
2. Yamaha YZF
3. Honda CBR
4. Suzuki Hayabusa
5. Kawasaki Ninja´s
De minst gestolen motorfietsen:
1. Suzuki Savage
2. BMW R1200C
3. Honda Rebel
4. Honda Shadow
5. Yamaha V-Star
Het meest betrokken bij ongevallen:
1. Suzuki GSX-R
2. Kawasaki Ninja
3. Suzuki TLR
4. Yamaha YZF
5. Honda CBR
Het minst betrokken bij ongevallen:
1. Yamaha Virago
2. Honda Rebel
3. Suzuki Savage
4. Harley-Davidson FXR
5. BMW R1200C
Schandequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
Van motorfreaks:
[..]
Onderzoek in Amerika. Choppers veiliger, vooral die bij vrouwen of watjes populair zijn.![]()
Honda CBR nog meerquote:
Nummer 5 van gestolen fietsen, nummer 2 van de meeste ongelukken.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Schande![]()
Ik heb dit overzichtje gisteren ook gezien.![]()
Vrouwen die voor choppers vallen. Dat vind ik best een schande. Het zijn er volgens mij nog best veel ook namelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nummer van gestolen fietsen, nummer 2 van de meeste ongelukken.![]()
![]()
[..]
Wat is schande.....
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Vrouwen die voor choppers vallen. Dat vind ik best een schande.
Het zijn er volgens mij nog best veel ook namelijk.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En dat vind je een toonbeeld van zelfonderschatting of wat.![]()
![]()
dat klopt, je hebt geen blauw kleurtjequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ken een paar van dat soort vrouwen. Daar lijk ik totaal niet op.![]()
Nee, deze heeft iets langer haar en een bril.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ken een paar van dat soort vrouwen. Daar lijk ik totaal niet op.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gewillige, gevaarlijke motorenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
Nummer 5 van gestolen fietsen, nummer 2 van de meeste ongelukken.![]()
![]()
Eens een kwak, altijd een kwakquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewillige, gevaarlijke motoren![]()
Lijkt me wel, maar ik zal zo eens gaan kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef Youssef het volgende:
Inderdaad, vrijheid [afbeelding]
Maken jullie wel pics Raus en co.?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef Youssef het volgende:Heb zin in vakantie
Volgens mij zou hicham vandaag dat hotel boeken voor het hoogtepunt van de FokMCmeets.
![]()
die witte is verkochtquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef Youssef het volgende:
Eens een kwaak, altijd een kwaakDat je nog twijfelt over die witte
(die kleur alleen al) neem een kwak man, liefst een 6r, maar die 7 keur ik ook goed.
![]()
![]()
Wanneer gaan we een rima meet houden? Heb goede verhalen gehoord deroverquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die witte is verkochtben nu weer terug op een 7
de rest vd aangeboden 1000's zien er niet uit onder de 2.000 euro
watquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rima meet houden? Heb goede verhalen gehoord derover![]()
Toch niet zo heel gewillig .... 5'de plaats.quote:
Enthousiast verhaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef Youssef het volgende:
[.........]
gewillig en interessant genoeg om te worden gestolen en toch niet te gewillig zodat je je kawa toch nog ergens neer kunt zettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
Toch niet zo heel gewillig .... 5'de plaats.![]()
Te snel, te opvallend, te mooi... Dief krijgt hem nooit ongezien wegquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewillig en interessant genoeg om te worden gestolen en toch niet te gewillig zodat je je kawa toch nog ergens neer kunt zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |