Kom jij ookquote:
Een schop onder je hol kun je krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij ook
Beter doen we het de 21ste want dan kunnen jullie allemaal leuke dingen mee nemen omdat ik de 22ste jarig ben![]()
Lijkt me wel leuk.quote:
Ik ga je kapot neuken danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk.
Maar als ik kom, durf jij niet he ?
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandepermanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef Youssef het volgende:
Heeft iemand hier nog dat Arcee lijstje van de mensen die hier het meest posten?Dan kunnen we kijken wie er sowieso komen
Ja eeeuuhhh.. lijstje hier posten graagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandeperman![]()
Maar als je kijkt van af dag 1 dat PTA bestaat sta ik met duizenden posts voor op de 2de![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandeperman![]()
Maar als je kijkt van af dag 1 dat PTA bestaat sta ik met duizenden posts voor op de 2de![]()
Schiet Arcee dan eens aan....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja eeeuuhhh.. lijstje hier posten graag
Man, denk je dat ik die Arcee ken ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Schiet Arcee dan eens aan....
Ik stond ook hoog.
Ja, over de meeting dus.. een kleine indicatie van de posters van PTA in de vorm van een Arceelijstjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
slowchat is een ander topic.
graag over de meeting houden, anders zijn die topics zo vol.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik wil ook wel aanwezig zijn, na het "succes" van de vorige meeting
-edit-
Ik stem nog even niet, op alle data kan ik tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |