nu? lekkere tijd johquote:Op maandag 20 juni 2005 23:02 schreef Youssef het volgende:
Wat een verhalen, maar helaas ik moet worden geknipt
Succes daarmee,quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nu? lekkere tijd joh
Ik ga nog even wat dingetjes doornemen, heb morgen om 8:30 een tentamen [afbeelding]
argh je maakt me hongerigquote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Succes daarmee,
Ik ga pitten, zit morgen om 10:00 uur weer bij een klant en heb 4 kilo shoarma en 6 liter knoflook op. Gaat vast weer helemaal goed komen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ons nog niet op het nieuws gezien
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham.. jij vroeg je nog af of ik iets van die man gehoord had..
[..]
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.
Had er bijna heen gelopen.
Hij had een lelijke textiel jas aan.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Maar ik ga nu wel [afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]Kan niet he
![]()
![]()
Aniweg, die Superkris die we ook op de megameet zagen sprak dus rond een uur of half 9 af op hoevelaken, helaas gaat dat op MF de laatste tijd erg traag met reageren enzoIk kwam, rond 20.45 aan en heb wat rondgereden
Ben nog naar de afgesproken plek gegaan maar niemand te bekennen. Nog ff verkeerd gereden en uiteindelijk na een heel omweggetje op het klaverblad die Superkris oid tegengekomen.
Dus je hebt lekker gevochten?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef Kawasaki.Zx6r het volgende:
[...]
Nou kom ik zeker om je op je bek te batsen![]()
Whehe grappigquote:
jaH Popijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:52 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Nummertje van dit topic moet trouwens 254 zijn, niet eens opgemerkt eerstPopijn!!
![]()
quote:
quote:Ei van ommel af richting Deurne is super mooie bochten set, hoge snelheid wel, en ene bocht is langer als je denkt en de andere scherper..
quote:Dear Youssef,
Good afternoon. How are you?. Thanks for your email and for your interest in our products. Yes, in this moment in Michelin Pilot Power we have a very good offer. The different of 120/65ZR17 with 120/70ZR17 is minimum. The tires have DOT 2005, week15.
The following price including VAT.
Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 214,60 Euros.
We send the tires to your door in The Netherlands by DHL Express and the delivery time is 4 days. The price shipment for 1 set ( two tires ) is 20 Euros. So; in your case, the total to pay is 244,60 Euros.
If you have any question or you want more information, don´t doubt in keeping in touch with me. I hope that we can do business.
I looking forward to receive your answer.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
Nee, ik ga eerst een aantal dealers vragen voor ik ga ze bestel. En zelfs bij een prijs voor 50 euro voor het monteren van een setje ben ik nog goedkoop uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Youssouf, heb jij zelf een bandenzetter?
Zat ik ook aan te denken, herken alleen die slinger niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ziet er een beetje uit als het velperbroek circuit hier in arnhem
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Poppelien zou ook nog zo een bandenzetter regelen![]()
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvan
Zit nu in de klas voor de herkansing van de oplevering van ons project. Tis een puinhoop
Het ei van Ommel. bij Astenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
jah! wat een noob streekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:52 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Nummertje van dit topic moet trouwens 254 zijn, niet eens opgemerkt eerstPopijn!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
Je weet niet eens hoe duur ik ze kan leverenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hou eens op met die smileyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jah! wat een noob streek [afbeelding]
wat is er mis met die leuke smilert ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Hou eens op met die smiley
Project is afgerondNog 2 tentamens en een verslag, dan heb ik zomervakantie
![]()
![]()
En stage regelen voor volgend jaar, maar dat zit ook wel goed
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met die leuke smilert ? [afbeelding]
mie is too busy workingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
wat een rust hier ineens zeg
en waarom nog niet gedaan ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
weet je dat ik ook serieus heb zitten denken om die gsx neked te gaan maken
ik was er nog niet over uit of een kuiploze wel zo leuk zou zijn (buitendat was die kuip 's winters ook wel prettig). En ben /was nog aan het bedneken hoe ik 'm dan zou aanpassenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en waarom nog niet gedaan ?![]()
moet je wel meer poetsen![]()
Ga jij ze bestellen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe duur ik ze kan leverenmommelt iets over provisie enzo
Leuk ding, wel goed verbouwdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
op M-F gevonden
![]()
zoiets moois kan je van een CBR maken Popijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die achterbrug![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk ding, wel goed verbouwd![]()
R1 remmen, rs250 achterbrug en ga maar door. Goeie shit
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Ga jij ze bestellen dan?
Is het niet makkelijker als die lims dat doen of in ieder geval iemand die een beetje centraal woont?
(ik zie er overigens wel handel ingasten maar eens mailen voor grote partijen en de prijzen dan)
Amen to that. Voor het eerst in 2 weken een beetje lucht op mijn werkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.![]()
Ben een beetje druk en heb geen zin om overal op te reageren. Zit in de menopauze denk ik.![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga jij ze bestellen dan?
Is het niet makkelijker als die lims dat doen of in ieder geval iemand die een beetje centraal woont?
(ik zie er overigens wel handel ingasten maar eens mailen voor grote partijen en de prijzen dan)
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
*zucht*Nee, dat ging over iets anders
Die handel zie ik wel zitten, als ik niet thuis woonde![]()
Ik ga zo overigens een dezer dagen bestellen, dus als niemand meer wat zegt dan komen ze deze kant op
Tsjah, ik snap ook niet waarom je gewoon geen setje neemt en die neerlegt tussen de geraniumsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandnu nog niet nodig maar over 6 weken wel
![]()
Fok lag er de hele dag uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Sow niet druk geweest vandaag
Frame en achterbrug liggen nu in de auto. Morgen in de pauze naar de coater toe![]()
Hahaha, en niet eens gemerkt hehquote:
Man ik heb geen tijd over door bepaalde gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alweer de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.![]()
Euh, banden eropzetten, maar balanceren?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Als dit, als zus, als zo. Altijd genoeg redenen om het ondernemerschap uit te stellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Youssef het volgende:
Die handel zie ik wel zitten, als ik niet thuis woonde![]()
Had je in november al niet een nieuwe achterband?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben heeeeel erg aan het twijfelen voor een achterbandnu nog niet nodig maar over 6 weken wel
![]()
Man het was ook al even geleden dat iemand poste dat hij goedkoop via banden kan komen via zijn werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef hollander172 het volgende:
Man ik heb geen tijd over door bepaalde gebeurtenissen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Even de bougie verwisseld (zie motormeet) en daarna 1.5 uur gesport.
Als dit, als zus, als zo. Altijd genoeg redenen om het ondernemerschap uit te stellen.![]()
![]()
Eenmalig scoren ruikt vast naar meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:Hoezo ondernemersschap? Bestel een aantal setjes banden in 8-voud en verkoop ze door op MF
Ok HEEL relaxedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Hit & Run gaat hier thuis niet werken denk ik![]()
Makster: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101605
Wat voor buigie heb je erin gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie verwisseld........
Moest vanochtend ineens ca. 30 keer trappen.. loopt 2-3 slagen en slaat af, en naar huis s'avonds ook weer.![]()
Hoopt er zo wel bij te kunnen, maar het zadel, zijkappen en de tank moesten er dus af.![]()
Toen trok ik de bougiedop eraf en schrok mij 3 slagen in de rondte hoe ver die het blok ingaat.![]()
[[url=http://img141.echo.cx/img141/4595/p1010401web8ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ding hangt rechts, ruim 12 centimeter...
Dat werd dus even hannesen met verschillende pijpsleutels, gewone bougiesleutels passen niet.
En dan moet je de bougie niet per ongeluk los in het gat laten vallen.![]()
Affijn, piccie van de oude en de nieuwe bougie..
[[url=http://img141.echo.cx/img141/3053/p1010403web6zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo te zien staat'ie wat te rijk, was in ieder geval nuttig om hem te verwisselen lijkt mij.![]()
Maar... terug van de sportschool moest ik weer erg veel trappen.![]()
Totdat ik het stationair toerental wat verhoogt had1 trap en lopen.
![]()
Maar ja die bougie stond al 2 maanden op de rol om te doen.
Achteraf maar een half uurtje werk.![]()
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start danquote:
quote:Ik zag jouw post in de topic van dat kevin schwantz pak.Ik wou eerst met de
topicstarter ruilen.Ik had iemand die een suzukipak zocht.Maar de
topicstarter wou dat ik een grote smak erbovenop gooide.Had ik geen
interesse in.
Daarom is die deal ook niet doorgegaan.
Wie gaat waar welke post pimpen in de Puta sectiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ze gaan pimpen met mijn post in de Voorne Putten sectie.
Heb die Rodamoto trouwens ook 2 keer hier gepost.![]()
Wil zeker voor mezelf beginnen maar ik kan dus concluderen dat die gasten van moto nog wat die banden NOG goedkoper inkopen. DAAR moet je dus zijn voor de bandjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start dan![]()
Popijns fotoreportages![]()
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen
:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
Je moet het eigenlijk ook doen als extraatje, voor in de avonduren ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
Belgquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een leugens .. ze had een e-mail storing gehad dus niet al mijn mailtjes waren aangekomen volgens haar, had namelijk na 2 weken eenzijdige stilte van haar kant contact opgenomen met haar, en het Suzuki pak was voor een ander, maar die had inmiddels al een ander pak gekocht. En ik stelde voor dat zij +/- 100 euro moest bijbetalen ja.
Dit pak kost rond de 400-500 euro nieuw, en die van mij ruim 800 euro.. kwaliteit is onvergelijkbaar.![]()
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
Master edit himselfquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Niet zo snel reageren, was een beetje warrig verhaal.![]()
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
Daar had ook al over gemailed, kreeg ik een aantal foto's weer toegestuurd van de onderkant:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
is het zo erg danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik weet niet of die mietjes hier durven
![]()
quote:
Why notquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |