Ok HEEL relaxedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Hit & Run gaat hier thuis niet werken denk ik![]()
Makster: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101605
Wat voor buigie heb je erin gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie verwisseld........
Moest vanochtend ineens ca. 30 keer trappen.. loopt 2-3 slagen en slaat af, en naar huis s'avonds ook weer.![]()
Hoopt er zo wel bij te kunnen, maar het zadel, zijkappen en de tank moesten er dus af.![]()
Toen trok ik de bougiedop eraf en schrok mij 3 slagen in de rondte hoe ver die het blok ingaat.![]()
[[url=http://img141.echo.cx/img141/4595/p1010401web8ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ding hangt rechts, ruim 12 centimeter...
Dat werd dus even hannesen met verschillende pijpsleutels, gewone bougiesleutels passen niet.
En dan moet je de bougie niet per ongeluk los in het gat laten vallen.![]()
Affijn, piccie van de oude en de nieuwe bougie..
[[url=http://img141.echo.cx/img141/3053/p1010403web6zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo te zien staat'ie wat te rijk, was in ieder geval nuttig om hem te verwisselen lijkt mij.![]()
Maar... terug van de sportschool moest ik weer erg veel trappen.![]()
Totdat ik het stationair toerental wat verhoogt had1 trap en lopen.
![]()
Maar ja die bougie stond al 2 maanden op de rol om te doen.
Achteraf maar een half uurtje werk.![]()
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start danquote:
quote:Ik zag jouw post in de topic van dat kevin schwantz pak.Ik wou eerst met de
topicstarter ruilen.Ik had iemand die een suzukipak zocht.Maar de
topicstarter wou dat ik een grote smak erbovenop gooide.Had ik geen
interesse in.
Daarom is die deal ook niet doorgegaan.
Wie gaat waar welke post pimpen in de Puta sectiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ze gaan pimpen met mijn post in de Voorne Putten sectie.
Heb die Rodamoto trouwens ook 2 keer hier gepost.![]()
Wil zeker voor mezelf beginnen maar ik kan dus concluderen dat die gasten van moto nog wat die banden NOG goedkoper inkopen. DAAR moet je dus zijn voor de bandjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij wilde toch wat voor jezelf beginnen? Mooie start dan![]()
Popijns fotoreportages![]()
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen
:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
Nogmaals Pepijn, herken je dit, ik zal het nu wat uitgebreider doen:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ander van jouw topic had ook al teruggemaild dat ie hem wel aan me kwijt wilde
Je moet het eigenlijk ook doen als extraatje, voor in de avonduren ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
Belgquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een leugens .. ze had een e-mail storing gehad dus niet al mijn mailtjes waren aangekomen volgens haar, had namelijk na 2 weken eenzijdige stilte van haar kant contact opgenomen met haar, en het Suzuki pak was voor een ander, maar die had inmiddels al een ander pak gekocht. En ik stelde voor dat zij +/- 100 euro moest bijbetalen ja.
Dit pak kost rond de 400-500 euro nieuw, en die van mij ruim 800 euro.. kwaliteit is onvergelijkbaar.![]()
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ze zei nog dat ik er wel kans op maakte als ik een mooie prijs bood.Echt irri was ze kon je merken.
![]()
![]()
Master edit himselfquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Niet zo snel reageren, was een beetje warrig verhaal.![]()
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
Daar had ook al over gemailed, kreeg ik een aantal foto's weer toegestuurd van de onderkant:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het viel mij al op dat de rafels aan het pak hangen onderaan.
Dan mag je toch verwachten dat een pak wat hagelnieuw is meer mag opbrengen dan een duidelijk gebruikt pak.![]()
Edit: en nu post ik 2 keer achter elkaar. Wat zijn jullie ineens traag.![]()
is het zo erg danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik weet niet of die mietjes hier durven
![]()
quote:
Why notquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |