Hij's ook niet liev bedoelt, hij is een stoere aquajoggerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
Ziet ernaar uit dat we mee gaan toeren in *censuur* he Martie en Raus?
![]()
Moeten het nog even met z'n 4'en een keer bespreken na een meet ofzo
Oh ja, ook dat nogquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cole
dus dan moeten jullie alvast een boeking gaan doen op heel korte termijn
![]()
zitten verder geen voorwaarden aan dus kan je veilig weer annulerenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, ook dat nog![]()
Moeten eerst nog even definitief weten
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
ik zit nu aan mijn avondeten![]()
Wa wil je wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey larsmijn broer wilt toch toch daar gaan werken, kun je mij wat gegevens mailen waar hij terecht kan?
thx
wie heeft er verstand van mountain bikes? ik wil een 2ehandsje kopen voor zo'n 100 euro...maar er staan allerlei leipe - voor mij - vreemde merken op marktplaats
cannondal ken ik niet maar giant en koga wel, maar daar betaal je ook voorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Wa wil je weten
Giant is ok, Cannondal is ok, Koga Miato is ok, eingelijk zijn er zoveel verschillende soorten en merken. Alle normale merken zijn wel goed, dus geen Halfords crap kopen enzo
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
hehe, wat heeft zij uitgevreten dan? juicy details!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
Ik vind het wel lekker.. en idd verfrissendquote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!![]()
![]()
Fulcrum, dat ga je toch niet eten voor je plezier heVraag me altijd af wat mensen nou zo lekker vinden aan die smaakloze troep
Vond ik het ook maar
zal wel lekker verkoelend zijn
Hmm... mountainbikes...
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Pepijn, Liliane heeft me gemailedKen je die naam
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Politie achtervolgingen e.d programma's hebbe naltijd van dat overdreven bla commentaar
Echt om van te huilen![]()
![]()
Maar goed, als er niets anders op TV is
en dat met wel snelheden van 160 KM per uurquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnaptquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
engels programma ja, die laten dat gewoon zienquote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seequote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
Ben nu aan het avondeten en Office Space aan het kijken Mercy, begint alvast leuk
echt welquote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seevooral niet vergeten ondertiteling aan te zetten anders versta je Milton niet
![]()
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets hehquote:
en nu ?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
HeeeeujStuur die film eens Hicham
En Politie Achtervolgingen had ik volgens mij al eerder hier aangekaart
mail gestuurdquote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets heh![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
kettingslot doordemidden gezaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |