Hij's ook niet liev bedoelt, hij is een stoere aquajoggerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik vind hem niet zo liev als die andere aquajogger
Ziet ernaar uit dat we mee gaan toeren in *censuur* he Martie en Raus?
![]()
Moeten het nog even met z'n 4'en een keer bespreken na een meet ofzo
Oh ja, ook dat nogquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cole
dus dan moeten jullie alvast een boeking gaan doen op heel korte termijn
![]()
zitten verder geen voorwaarden aan dus kan je veilig weer annulerenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, ook dat nog![]()
Moeten eerst nog even definitief weten
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
ik zit nu aan mijn avondeten![]()
Wa wil je wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey larsmijn broer wilt toch toch daar gaan werken, kun je mij wat gegevens mailen waar hij terecht kan?
thx
wie heeft er verstand van mountain bikes? ik wil een 2ehandsje kopen voor zo'n 100 euro...maar er staan allerlei leipe - voor mij - vreemde merken op marktplaats
cannondal ken ik niet maar giant en koga wel, maar daar betaal je ook voorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Wa wil je weten
Giant is ok, Cannondal is ok, Koga Miato is ok, eingelijk zijn er zoveel verschillende soorten en merken. Alle normale merken zijn wel goed, dus geen Halfords crap kopen enzo
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
hehe, wat heeft zij uitgevreten dan? juicy details!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil ook eten maar er is weer behoorlijk wat aan de hand hier.
Schoonpapa is gisteren door het lint gegaan door het jongste zusje van mijn vriendin.![]()
Deze vaderdag vergeet ie nooit meer.![]()
![]()
Ik vind het wel lekker.. en idd verfrissendquote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!![]()
![]()
Fulcrum, dat ga je toch niet eten voor je plezier heVraag me altijd af wat mensen nou zo lekker vinden aan die smaakloze troep
Vond ik het ook maar
zal wel lekker verkoelend zijn
Hmm... mountainbikes...
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Pepijn, Liliane heeft me gemailedKen je die naam
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Politie achtervolgingen e.d programma's hebbe naltijd van dat overdreven bla commentaar
Echt om van te huilen![]()
![]()
Maar goed, als er niets anders op TV is
en dat met wel snelheden van 160 KM per uurquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnaptquote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die programma's zijn altijd pro-amerikaanse-politie-aparaater is nog nooit 1 vluchtende auto's ontsnapt en die knappe politiemensen krijgen de bandieten altijd te pakken zonder 1 gewonde
![]()
![]()
engels programma ja, die laten dat gewoon zienquote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seequote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1 keer een auto gezien in Engeland die wel was ontsnapt![]()
![]()
![]()
Ben nu aan het avondeten en Office Space aan het kijken Mercy, begint alvast leuk
echt welquote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je op kantoor zit dan is Office Space en must seevooral niet vergeten ondertiteling aan te zetten anders versta je Milton niet
![]()
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets hehquote:
en nu ?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
HeeeeujStuur die film eens Hicham
En Politie Achtervolgingen had ik volgens mij al eerder hier aangekaart
mail gestuurdquote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel ok denk ik, tja wat kan ik je erover vertellen. Blijft een fiets heh![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
kettingslot doordemidden gezaagt
Hij heeft alleen de sleutel van de achterdeur, en het hek zit op slot.quote:[b]Op maandag 20 juni 2005 21:50 Was het niet gewoon handiger als je pa de sleuteltjes had opgehaald ipv een zaag
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Op de koelkastwant die had ik toch pas morgen weer nodig................
![]()
Graag zo min mogelijk spullen naar het strand meenemen.![]()
Klik dat slot erin, loop 1 meter .. euh .. sleutels...![]()
![]()
Ach, pappie woont op 7 kilometer.![]()
Hij wilde gelijk komen, neuh, kom maar over anderhalf uur.![]()
![]()
Mogelijk heeft de politie nog wel een belletje gekregen van verontruste mensen..
Er wordt hier een slot doorgezaagd van een motorfiets.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Op de koelkastwant die had ik toch pas morgen weer nodig................
![]()
Graag zo min mogelijk spullen naar het strand meenemen.![]()
Klik dat slot erin, loop 1 meter .. euh .. sleutels...![]()
![]()
Ach, pappie woont op 7 kilometer.![]()
Hij wilde gelijk komen, neuh, kom maar over anderhalf uur.![]()
![]()
Mogelijk heeft de politie nog wel een belletje gekregen van verontruste mensen..
Er wordt hier een slot doorgezaagd van een motorfiets.![]()
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
Of in goed vertrouwen dat het mijn eigen motor is, of dat mensen gewoon niets durven doen.![]()
Ik denk het laatste, dat ze net doen alsof ze het niet zien.![]()
![]()
[..]
Hij heeft alleen de sleutel van de achterdeur, en het hek zit op slot.![]()
En hij wilde mij idd wel ophalen, en dan heen en weer .. maar dan ben ik zo een uur kwijt.![]()
Ow nee, met zijn rijstijl 1,5 uur.![]()
en terrecht, dat zijn buitenlanders. Kun je geen enkel risico me nemenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweest![]()
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en terrecht, dat zijn buitenlanders. Kun je geen enkel risico me nemen
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten mieten ?![]()
![]()
zeggen we gewoon dat we een vermomde Sjopper hebben![]()
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maareeeuuhhhh..... VERTEL!!!![]()
![]()
Ach ja, emotionele waarde .. 10 jaar geleden van mijn zus gehad voor Sinterklaas.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter een uur dan een slotof was het er 1 vd aldi
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten ?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.
Tel daar bij op: schoonzusje die met foute marokkaan bij hele foute andere mensen in de achtertuin aan het blowen is op het moment dat schoonpapa het nodig vond even langs te komen om om uitleg te vragen.
Gevolg moet ik nog even afwachten, schoonpap's heeft zich in ieder geval ontpopt als nieuwe Mike Tyson.![]()
[sub]Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
[sub]
need I say morequote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....quote:
Moet je die afstand zien die ze gaan afleggenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
zullen we gaan meeten ?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ lars: mail ff voor dat werk pls
Ik zie het probleem eigenlijk niet zoquote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Men neme een "foute" marokkaan, een schoonpapa die van niets weet en een telefoon van schoonmam's naar schoonpapa om hem het eea te vertellen daarover.
Tel daar bij op: schoonzusje die met foute marokkaan bij hele foute andere mensen in de achtertuin aan het blowen is op het moment dat schoonpapa het nodig vond even langs te komen om om uitleg te vragen.
Gevolg moet ik nog even afwachten, schoonpap's heeft zich in ieder geval ontpopt als nieuwe Mike Tyson.![]()
Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
![]()
Ah, dus je soms tijdelijk geheugenverlies is een dekmantel?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben twee jaar lang officieel informant geweest en nog lopen ze los rond.....![]()
![]()
NAAAAIIIIEEEEERRRquote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het leuke is, dit zag ik dus al lang aankomen en heb ze daar ruim op tijd voor gewaarschuwd, heb zelfs intiem contact gehad met de recherche over een andere zaak van dat marokaantje.Helaas deed het meisje in kwestie toen geen aangifte, ze hadden voor ongeveer 12 jaar zitten bewijsmateriaal tegen hem.
![]()
Wat moet ik mailen dan?quote:
Je bedoelt dat probleem met even weg zijn tijdens het rijden en bij andere bezigheden?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, dus je soms tijdelijk geheugenverlies is een dekmantel?![]()
waar hij terecht kunt om te solliciterenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat moet ik mailen dan?
Zit nu even achter een laptop en kan dus niet bij mijn mail....
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.quote:Hoi P
Sorry dat het zo is gelopen gisteren bij safe
Maar het gekste is dat ik je wel heeft zien weg rijden.
Wij zatten op het hoekjeop de grond van de zon tegenieten
Maar ik wil wel even een nieuwe afspraak maken.
Deze week kan ikalleen op dinsdag avond na 20.00 uur.
Want de rest van de week zit ik Assen waar ik een woensdag naar toe gaat.
Wij kunnen ook wel iets afspreken in de week na Assen week 26 op een avond ergens halve wegen of op zaterdag 02-07-2005 maar waar??
Moet je maar even terug mailen of je ook even belllen ( 06-55
Misschien weet jij wel een goede locatie waar we elkaar niet MEER mis kunnen lopen
PS : sorry van gisteren.
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Had Hiesjam of Yoessef moeten doen waren de wouten er binnen 5 (naja 50) minuten geweest![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in
Eigenlijk zouden ze bijvoorbaat al opgepakt moeten worden![]()
quote:
quote:
Dat was geen probleem geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Stond net in de douche en moest aan je post denken. Ik dacht nog van, zal ik maar posten dat z'n schoonzusje met een moslim is getrouwd en nu wil bekeren oidHad het bijna goed
Hahahahahaquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
1) Kawa bellen, vragen naar de afdeling HR.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar hij terecht kunt om te solliciteren
Gezien het taalgebruik is het zeker weten een allochtoon, durf je dat wel aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham.. jij vroeg je nog af of ik iets van die man gehoord had..
[..]
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.
Had er bijna heen gelopen.
Hij had een lelijke textiel jas aan.![]()
.....en als ik dan toch bezig ben, het is KAN niet kunt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar hij terecht kunt om te solliciteren
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham.. jij vroeg je nog af of ik iets van die man gehoord had..
[..]
Ik zag vanochtend wel een Lucky Strike Suzuki GSX-R750 staan bij het stoplicht.
Had er bijna heen gelopen.
Hij had een lelijke textiel jas aan.![]()
Denk dat jij dan nog de ergste bent, z'n dochter aan het motorrijden brengenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest.Andere schoonzusje gaat met een surinamer dus een moslim kon er ook nog wel bij.
Heb ook een Osama op het instituut zittenquote:Werk overdag overigens samen met een universitair geschoolde Afghaan.Echt lachen die gozer, vroeg hem eens naar Osama: "welke Osama? In ons dorp leven wel tientallen Osama's"
![]()
![]()
zo typerend weerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Zal best, zodra er iets is krijgen wij altijd de schuld.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Denk dat jij dan nog de ergste bent, z'n dochter aan het motorrijden brengen![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:
Zelfs Kaatje is er nog niet.....
We moeten meer vrouwen in ons clubje hebben overigens, scheelt de helft van de stupiditeitsfactor.![]()
![]()
![]()
Geef ik een verkapt compliment en dan is nog niet niet goed.......quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal best, zodra er iets is krijgen wij altijd de schuld.
Ach het zwarte schaap zijn heeft ook wel voordelen, heb mijn vriendin nu eindelijk zover dat we wat verjaardagen gaan wegstrepen.Schoonzusje kunnen we nu ook eindelijk met gerust mijden en zo zijn er nog wel een aantal. Emigratie zat toch al in de planning dus hebben we zo ook geen gezeik met familie die "even" over willen komen.
![]()
Mahnahmahnaquote:
Tuubtuuututuuuubquote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]Gaat lekker daar
Eigenlijk geensmiley waard magoed
[..]
Mahnahmahna
Pcies..... dat doe jij nooit en dus is het verdacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geef ik een verkapt compliment en dan is nog niet niet goed.......
Vrouwen........![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]Gaat lekker daar
Eigenlijk geensmiley waard, magoed
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies..... dat doe jij nooit en dus is het verdacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |