quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
Nee, ik ga eerst een aantal dealers vragen voor ik ga ze bestel. En zelfs bij een prijs voor 50 euro voor het monteren van een setje ben ik nog goedkoop uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Youssouf, heb jij zelf een bandenzetter?
Zat ik ook aan te denken, herken alleen die slinger niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ziet er een beetje uit als het velperbroek circuit hier in arnhem
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Poppelien zou ook nog zo een bandenzetter regelen![]()
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker de hele Fok!MC profiteren daarvan
Zit nu in de klas voor de herkansing van de oplevering van ons project. Tis een puinhoop
Het ei van Ommel. bij Astenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil hier naar toe![]()
[afbeelding]
maar eens uitzoeken waar dat is![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
jah! wat een noob streekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:52 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Nummertje van dit topic moet trouwens 254 zijn, niet eens opgemerkt eerstPopijn!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bandjes bij OPM halen, erop zetten bij Pepijn, onderdelen jatten bij Lars en onderhoud door Martie.![]()
Je weet niet eens hoe duur ik ze kan leverenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hou eens op met die smileyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jah! wat een noob streek [afbeelding]
wat is er mis met die leuke smilert ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Hou eens op met die smiley
Project is afgerondNog 2 tentamens en een verslag, dan heb ik zomervakantie
![]()
![]()
En stage regelen voor volgend jaar, maar dat zit ook wel goed
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met die leuke smilert ? [afbeelding]
mie is too busy workingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
wat een rust hier ineens zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |