En als je dat hebt omgebouwd moet die alsnog gekeurd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef KieWie het volgende:
Lijkt me dat de 'extra' wielen ook aangedreven moeten worden wil er echt spraken zijn van een trike...
Ja, want een motor met zijspan heeft ook driewielen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Byte_Me het volgende:
een trike heeft toch drie wielen, dus dan zou je eerder aan een zijspan denken. maar met een zijspan ontkom je niet aan de helmplicht, dus ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk zal zijn.
behalve als je in de zijspan zit (mits die een gordel heeft)quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, want een motor met zijspan heeft ook driewielen!En daar moet je ook een helm op.
Maar goed, dat rijdt danweer zo lullig in je eentjequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
behalve als je in de zijspan zit (mits die een gordel heeft)
het gaat ook niet om de functionaliteit, al hangen die wieltjes hardstikke boven de grond, het maakt niet uit, als ik de helmplicht er maar mee zou omzeilenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef ChuckyPancamo het volgende:
Kinderzijwieltjes aan je motor![]()
Als je maar foto's post als je ze gemonteerd hebt, dat wil ik zien namelijk
Edit:
Hoe zie je dat eigenlijk voor je? Kinderzijwieltjes zijn veel te slap om een motor rechtop te houden in de bochten. Dan heb je die wieltjes dus straks in een hoek van 45 graden omhoog staan.
Hoe dom ben je eigenlijk? Zonder helm rijdenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de functionaliteit, al hangen die wieltjes hardstikke boven de grond, het maakt niet uit, als ik de helmplicht er maar mee zou omzeilen![]()
plz laten we hier nou geen mauw topic van maken over veiligheid en bla bla. Plz stick to the topic question, thanxquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoe dom ben je eigenlijk? Zonder helm rijden
hoezo niet? Antwoord is al gegeven, wat moeten we anders met dit topic?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
plz laten we hier nou geen mauw topic van maken over veiligheid en bla bla. Plz stick to the topic question, thanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |