Heb je een punt maar dan moet je dus wel VEEL banden verkopen en dan ook nog is via de leverancier van die motorknakkers enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Why notje kan er aardig in omzetten ..
.. en handel is handel, zelfs al zijn het uitgewassen condooms.![]()
Schema?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Morgen EINDE FUCKING LIJK naar de coater toe. Loop pas een week of 1,5 a 2 achter op schema![]()
Ff je frame kaal en caot klaar maken...... en dan ben je weer 6 uur verder![]()
Yeah, elk plan staat of valt met een schemaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Schema?En dat durft iemand te zeggen die zijn motor verkoopt, een ander koopt en die uit elkaar timmert
Slaapze
![]()
edit: ruilen
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef Makster het volgende:
Wel een goed moment gekozen om die klx uit elkaar te tikkenTis maar 30 graden joh
watjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat een auto + motor meet sowieso niet gaat werken, maar dat als we dan toch in de buurt zijn er best langs kunnen knallenDaarna doen we vast een rondje veluwe + beekbergen ofzo
de vraag is of die 4 wielers durvenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef bwt het volgende:
Ach, ik durf wel hoor
Op mijn idee had je ook nog niet gereageerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil zeker voor mezelf beginnen maar ik kan dus concluderen dat die gasten van moto nog wat die banden NOG goedkoper inkopen. DAAR moet je dus zijn voor de bandjes
Maar ja, leven van de verkoop van motorbanden, I don't think so Tim![]()
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
daar vallen jaarlijks een paar zwaargewonden zo niet doden. dus pas asjeblieft op daar.
het is echt een supermooi bochtje richting Deurne, vanaf de rotonde. maar dodelijk veraderlijk.
omdat ik in mijn bed gepist hebquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Ja dus, heb een post gemaakt om 21.50 en 22.02 op motor-meet.nl terwijl fok al zo rond 21.00 up wasMercy, waarom ben je zo vroeg op?
![]()
![]()
klöte, zal ik pampers meenemen voor vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat ik in mijn bed gepist heb![]()
![]()
![]()
is niet meer nodig heHquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
[..]
klöte, zal ik pampers meenemen voor vandaag?
Gaan we meeten met die gasten dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de vraag is of die 4 wielers durvendat wij mogen komen dus he
![]()
Idee is wel leuk, maar beetje jammer als je bij de eerste de beste bocht alle auto's al kwijt bent geraaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we meeten met die gasten dan?![]()
Ik ga er vanuit dat dat als grapje bedoeld is?
dat is verbroedering van Rivalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we meeten met die gasten dan?![]()
Ik ga er vanuit dat dat als grapje bedoeld is?
Automeetings draaien om het meeten en posen, niet om het rijden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:25 schreef hicham het volgende:
Idee is wel leuk, maar beetje jammer als je bij de eerste de beste bocht alle auto's al kwijt bent geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |