Ow, had je het over die Auto PTA'ers.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef Youssef het volgende:
Zullen we nou wat met die PTA mietjes doen
psies, zou zo maar kunnen. Was via via gegaan. Trainingscentrum had net een intake gehad en daar hadden ze nog iemand nodig. Gelijk gebeld en of ik zsm langs wilde komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Spannend....
Misschien toch niet werkloos straks.
gaan we sowieso doen tochquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef bwt het volgende:
We kunnen altijd nog een motor ritje gaan maken als de PTA meet niet je dat is.
Dus tempo = prijs maakt niet uit?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Frame, achterbrug en plasticzak met onderdelen liggen bij de Coater. Ik heb gevraagd om TEMPO![]()
Matzwart wordt de kleur en beter is het snel geklaard!![]()
Prijs, uhhhm ja goeie vraag. Eigenlijk niet meer over gehad netquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus tempo = prijs maakt niet uit?![]()
En ik ben benieuwd hoe matzwart eruit gaat zien.![]()
Ik zit mij ondertussen al uren af te vragen waarom mijn rechtbeen stijf wordt.![]()
Ow ja...... zal wel van het slechte starten komen sinds gisteren.![]()
Btw: verkoop jij mij ondertussen ff je voorspatbord, die heb jij nog een week of 2-3 niet nodig.![]()
Zie hem nog steeds niet op E-bay...![]()
Beter koop je 2 bougie's .. doe es gek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:27 schreef Makster het volgende:
Morgen ofzo maar is in kopen bij FMXshop.nl. Nummerschild voor voor, bougie, tandwiel en achtertandwiel, ketting en bougie´s.
Welke moet ik hebben
quote:
Nee verrassend genoeg niet. Ze hebben eerst onderdelen gehaald. Vervolgens zijn we met z'n drieën even olie voor de veerpoten gaan halen. Ze zijn nu weer weg om de motor schoon te maken, maar best knap dat ze daar al drie kwartier voor nodig hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wist dat je ieder moment kon posten.
![]()
Mercy was op de motor vanochtend?![]()
Ze zijn nu vast lekker bezig.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar het sleutelen moet nog beginnen.![]()
Ik ben op woensdagen normaliter met mijn bureau bezig. De laatste twee weken is er echter al niet zo veel van terecht gekomen (behalve 's avonds hier en daar een heel klein beetje).quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kan aardig laat uitvallen ja.
En jullie hebben beide vrij genomen.![]()
Ik duik zo maar mijn mandje in om half 6even uurtje bijslapen.
Gisteren erg hard getraind met een peppilletje.![]()
Dat moet ik de volgende dag altijd weer bekopen .. lichaam wreekt zich altijd.![]()
Net als met mijn studiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben op woensdagen normaliter met mijn bureau bezig. De laatste twee weken is er echter al niet zo veel van terecht gekomen (behalve 's avonds hier en daar een heel klein beetje).
Onderzoek in Amerika. Choppers veiliger, vooral die bij vrouwen of watjes populair zijn.quote:De meest gestolen motorfietsen:
1. Suzuki GSX-R
2. Yamaha YZF
3. Honda CBR
4. Suzuki Hayabusa
5. Kawasaki Ninja´s
De minst gestolen motorfietsen:
1. Suzuki Savage
2. BMW R1200C
3. Honda Rebel
4. Honda Shadow
5. Yamaha V-Star
Het meest betrokken bij ongevallen: