Het is iets anders publiek op tweakers dan wat hierkomtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
O dat is jammer, want op tweakers is er ook zo'n topic.. en als mensen zich gewoon aan de regels houden kan het maarja
http://forum.fok.nl/misc/faq/Banquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Steeven het volgende:
Hierbij vraag ik een BAN aan, van minstens 3,5 jaar, voor Gamedemon voor het openen van dit topic: Het Crazy frog : The game topic deel1.
quote:Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Door users vastgestelde (vermeende) overtredingen mogen natuurlijk wel gemeld worden. Al ontvangen we die bij voorkeur per e-mail, ICQ, msn of IRC. De FA's beslissen vervolgens of en welke actie er nodig is.
LOL dat wist ik niet eensquote:
Het is ook een oud regeltje ooit ingevoerd toen V&A er net kwam volgens mij, maar even overleggen wat Spek ervan vindtquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:51 schreef DinoPK het volgende:
Even inhaken op een vraag over verkoopsmeldingen van MMarsu:
In principe moet dit gewoon in V&A, helemaal mee eens. Alleen het blijkt wel dat veel GAM users hier helemaal niet kijken.
Waarom openen we niet gewoon een groot verkoopsmeldingen topic in GAM, waarin linkjes naar het V&A topic gepost worden, zodat de vaste GAM users hier ook kennis van hebben. Zelf gun ik het een mede GAM user net ff wat meer dan iemand met 40 posts in V&A.
Misschien kunnen we zelfs een kleine extra korting afspreken voor GAM users, 2 euro goedkoper ofzo, tis maar een idee.
Gewoon 1x een melding in het topic, zodat het ook niet echt spammen wordt (het blijft binnen fok, dus ik kan het niet echt als spam zien).
Waarom: zelf gun ik het mijn mede gamertjes dus net ff wat meer, het zorgt vaak voor een wat prettiger en meer ontspannen contact, en je weet dat het spel bij liefhebbers terecht komt.
Het zal wel niet mogen, maar wat mij betreft voegt zo'n topic een stuk meer toe dan de (wederom) ontzettend flauwe slowchat.
Exactly my thougths. Wat wel kan is misschien een tijdje aankijken hoe het gaat als men wel mag linken naar eigen V&A topics. Niet dat ze elk topic volzetten met linkjes, maar gewoon een keer in het console topic als ze een nieuwe Xbox game verkopen ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:51 schreef speknek het volgende:
Ik vind een topic niet heel erg, maar ik vraag me af of de mensen die regelmatig dat topic afstruinen niet ook gewoon even in V&A kunnen kijken. En die korting is sowieso zaak van de verkoper.
in je sig, telt dat ook als 1 keerquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:12 schreef DinoPK het volgende:
Ah mooi, 1x je verkoopslinkje posten is dus precies waar ik aan dacht, geene extra topic nodig dus als het gewoon toegestaan is
Ligt er dus aan hoe het in je sig staat:quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef maniack28 het volgende:
Nu ga ik wat heel ergs vragenKan je in hetzelfde topic: [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhaken
www.fokcup.tk 2x veranderen in www.fokhattrick.nl ? Mijn dank is groot
Wil je zeggen dat het aleen gepost word om wat toe te voegen aan de discussie? er word over en weer geflamed, maargoed stel je is voor dat er word ingegrepen tegen BMH, waar is daggla waneer je em nodig hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:25 schreef speknek het volgende:
Wanneer weten we of ze het doen, alleen maar om irritant te zijn, of om een punt te maken?
Er is idd nog geen boxshot voor SSX On Tour op de site, en voor prijzen van prijsvragen zou ik games@fok.nl mailen, die kunnen je veel meer vertellen dan dat ik dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
Nou normaal heb je toch altijd een boxshot van het desbetreffende spel bij de (p)review?
[afbeelding]
Heb ik nog ff een vraagje, krijgen we misschien deze week onze prijzen van de Mohaa prijsvraag binnen?
en nu mag je mij vertellen waarom niet.quote:-dit hebben we liever niet-
[ Bericht 32% gewijzigd door lizardtattoo op 31-07-2005 14:39 ]
het ligt er aan in welke context het wel of niet mag:quote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nu mag je mij vertellen waarom niet.
wat is het verschil als ik een link naar Kazaa post of naar WinMX?
Sinds wanneer is die optie er eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:46 schreef speknek het volgende:
Niet, waarschijnlijk. Het beste is onderin de topiclist de dropdown menu naar '3 maanden' te zetten en dan met ctrl+f te zoeken.
Lelijke randen is inderdaad een veel voorkomend probleem, maar het is inderdaad de bedoeling dat de gif doorzichtig is. Probeer te voorkomen dat de randen alleen werken bij kleur 'x' in ieder geval en indien mogelijk zelfs zodat het op iedere achtergrond kleur past. Lastig idd, maar dat is juist een belangrijk stuk van de opdrachtquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:52 schreef cygnusx het volgende:
mag ik hier vraagje stellen over de sollicitatieronde: " games.fok.nl grafische developer"?
zo ja: bij opdracht 2: doorzichtige achtergrond, die snap ik niet echt, hoe bedoelen jullie doorzichtige achtergrond, de achtergrondskleur word toch gewoon een donker kleurtje, en bij gif doorzichtig, dan krijg je sowieso lelijke randen, mischien snap ik jullie fout, maar mischien kunnen jullie het duidelijk(er) beschrijven?
dank
Gewijzigdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:45 schreef pekel het volgende:
[Hattrick] Fok!Cup VI #4 - De KO-fase is begonnen!
#3 gelieve te veranderen in #4
quote:Je hebt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Geef verder niks, maar leer op zijn minst eens f*cking fatsoendelijk lezen en interpreteren wat iemand bedoelt, zelfs met een gehandicapte valt beter te communiceren.
quote:God wat ben jij dom. Echt niet te filmen.
Laat je pik a.s.a.p. dichtlijmen, de wereld dient bespaart te blijven van jouw kroost willen we de evolutie op gang houden.
en dat soort quotes,quote:Verrek, ik was vergeten dat je iets te dom was om Engels te lezen, de vorige keer sloeg je ook al constant de plank mis bij die Engelse artikelen met je totale misinterpretatie's omdat je het simpelweg niet kon lezen. EN nu alweer.
*kicked post*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
het loopt allemaal een beetje uit de hand in het xbox 360 topic dingen als :
[..]
[..]
[..]
en dat soort quotes,
Edenoniphobic post aleen maar om te flamen in het 360 topic, hij zou een schop naar het ps3 topic moetne krijgen
Dat zijn toch je eigen quotes? Die kun je zelf editen Gamedemon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
het loopt allemaal een beetje uit de hand in het xbox 360 topic dingen als :
[..]
[..]
[..]
en dat soort quotes,
Edenoniphobic post aleen maar om te flamen in het 360 topic, hij zou een schop naar het ps3 topic moetne krijgen
nee dat zijn niet mijn quotes, er word absurd veel geflamed in dat topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zijn toch je eigen quotes? Die kun je zelf editen Gamedemon.
2 weken ban? Dat klinkt leuk. Gaat uw gang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dat zijn niet mijn quotes, er word absurd veel geflamed in dat topic.
stel je eens voor dat ik wat in het Revolution topic zeg wat jullie niet aanstaat, gelijk 2 weken ban
omg dat is een banaanvraag, daar heb ik ook al een ban voor opzitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef BMH het volgende:
[..]
2 weken ban? Dat klinkt leuk. Gaat uw gang.![]()
Is dat een banaanvraag? Ik las banaan-vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omg dat is een banaanvraag, daar heb ik ook al een ban voor opzitten.
maarja jij bent heilig natuurlijk
Idd, je hoeft ook niet gelijk de machthebber te gaan uithangen maar na ondertussen een paar waarschuwingen kun je op zich wel eens gebruik gaan maken van je "macht"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
tain waarschuwingen geven in het xbox 360 topic lijkt geen effect te hebben op pandoras box en cloudtrife
Helaas ja, sommige mensen blijven koppigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
tain waarschuwingen geven in het xbox 360 topic lijkt geen effect te hebben op pandoras box en cloudtrife
Nog een keertje onder de aandacht brengen.quote:
Modjes zijn net Politie. Elke keer als je ze nodigt heb zijn ze in geen velden of wegen te bekennen, maar juist op het moment dat je ze het minst kan gebruiken, zijn ze er in overvloedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:17 schreef Tain het volgende:
Leuk schopje Tomasso, maar als ik er niet ben dan valt er weinig onder de aandachte te brengen
Nopequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
Niet dus?
quote:gekke aandringerige stalkende anale-termometermisbruiker.
Jawelquote:
ik scheld niemand uit, maargoed bij deze dan : Achterlijke kutmongool kap is met het topic verkloten omdat JIJ geen xbox 360 wilt betekent het niet dat niemand em wilt, klote nintendofanboyquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
Kunnen jullie Gamedemon ff een corrigerende tik geven. Hij blijft maar doorgaan met het aanvallen van personen als mensen anders denken als hem. Ik vind het belachelijk dat jullie je druk maken om hoe iemand denkt over geld, terwijl anderen constant uitgescholden worden door Gamedemon.
Ik heb me voor de 2e keer in 3 jaar zo enorm geergerd aan gamedemon dat ik een scheldende post schreef.
Ik noemde hem een
[..]
![]()
Linksdraaiende melkzuur bacterie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik scheld niemand uit, maargoed bij deze dan : Achterlijke kutmongool kap is met het topic verkloten omdat JIJ geen xbox 360 wilt betekent het niet dat niemand em wilt, klote nintendofanboy![]()
mischien zou je de mod rechten die je hebt is moeten gebruiken waar ze voor zijn behalve voor Rockstahs anti jou posts en SC titels veranderenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Gdemon en BMH anders best gemist het afgelopen jaar
post dan gelijk een link eikelsquote:
Misschien als jij je mening ook normaal zou posten dan zou GD niet zo op jou reageren verder moet je de post van Dino goed doorlezen want dat is eigenlijk ook mijn mening over dit gevalquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
Kunnen jullie Gamedemon ff een corrigerende tik geven. Hij blijft maar doorgaan met het aanvallen van personen als mensen anders denken als hem. Ik vind het belachelijk dat jullie je druk maken om hoe iemand denkt over geld, terwijl anderen constant uitgescholden worden door Gamedemon.
Ik heb me voor de 2e keer in 3 jaar zo enorm geergerd aan gamedemon dat ik een scheldende post schreef.
Ik noemde hem een
[..]
![]()
dat soort dingen zit niemand op te wachtenquote:Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
dat is in mijn ogen aleen maar flamenquote:Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien zou je de mod rechten die je hebt is moeten gebruiken waar ze voor zijn behalve voor Rockstahs anti jou posts en SC titels veranderen
Nou! dat kan toch echt niet! Mijn posts worden hier behandeld alsof het een communistisch boek is in the oval room.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het niet erg als iemand kritiek op de xbox 360 heeft maar mensen praten alsof ze het ding al een jaar thuis hebben staan of praten op een zeer kinderachtige manier, bovendien staan die mensen niet open voor de goede dingen van de xbox 360 en zijn ze aleen maar aan het zeiken, als ze niks anders kunnen doen rotten ze maar op naar het topic waar ze wel normaal kunnen doen.
[..]
dat soort dingen zit niemand op te wachten
of
[..]
dat is in mijn ogen aleen maar flamen
word is volwassen enzoquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou! dat kan toch echt niet! Mijn posts worden hier behandeld alsof het een communistisch boek is in the oval room.
Branden! branden! Censuur censuur! Eerwraak! Eerwraak!
Hilarische kerel![]()
Als je dat in het Revolution topic poste zat je offtopic.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
word is volwassen enzo![]()
als ik hetzelfde had gepost in het revolution topic had ik al 3 bans gehad![]()
Waarom? Hij zuigt en irriteert blijkbaar velen, geef hem eens de kans om repliek te geven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:52 schreef Tain het volgende:
Slotje maar
Daar wordt het dan eens tijd voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
dat doen ze niet zoveel hier static
Bull. Er is irritatie, bijzonder zwak om dat dicht te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef speknek het volgende:
Die velen waren dat topic aan het volzuigen. Zuigtopics gaan dicht.
Als er irritatie is moet men dat melden in het FB topic. Niet via een kuttopic.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef static het volgende:
[..]
Bull. Er is irritatie, bijzonder zwak om dat dicht te gooien.
Men moet niets. Een topic of twee zegt al genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er irritatie is moet men dat melden in het FB topic. Niet via een kuttopic.
Gaat ie weer lekker Static?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:49 schreef static het volgende:
En vertoef jij eens gewoon op je onderdeel. Welke geen forum is.
Prima hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat ie weer lekker Static?
Nee, je doet belerend en badinerend.quote:Ik mag als gebruiker van het forum ook gewoon zeggen wat ik vind.
Zodat het hem eens duidelijk wordt gemaakt; hij manifesteert zich zo ongeveer op die manier op het hele forum maar aangezien hij veel in GAM komt stond dat topic hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:48 schreef Tain het volgende:
Waarom zou een topic wat in GAM staat wat gaat over de irritatie naar een user toe open moeten blijven?
Ik heb het eergisteren ook bij Dagonet gemeld en vandaag weer, dus misschien dat hij er wat aan kan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:50 schreef static het volgende:
[..]
Zodat het hem eens duidelijk wordt gemaakt; hij manifesteert zich zo ongeveer op die manier op het hele forum maar aangezien hij veel in GAM komt stond dat topic hier.
Dus we mogen hem niet affikken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het eergisteren ook bij Dagonet gemeld en vandaag weer, dus misschien dat hij er wat aan kan doen
In de basis heb je absoluut gelijk. Houd er echter wel rekening mee dat we in een vakantieperiode zitten en dat er dus minder mensen beschikbaar zijn. Tnx voor je opmerking ieg. We gaan er extra op letten, want submits zijn het ultieme teken van respect van de users.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:18 schreef Xrenity het volgende:
Hier dan maar: Ik vind het echt slecht dat het nieuws dat Metroid Hunters online gaat NIET gepost is... Heb het zelfs nog gesubmit, maar nee. Zie ik hem nu echt over het hoofd of is het echt niet geplaatst?
Maakt niet uit toch, aangezien er ook een 360 versie komtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
Call of duty 2
Ik ben [PC] vergeten ervoor te zetten..
| 1 | [img] http://ourworld.cs.com/Royhooning/fokheader.jpg[/img] |
Ja dat ligt beslist aan de OP-grootte. Toen ik een aantal jaren geleden wel vaker de OP van het gamecubetopic verzorgde was dat ook altijd een probleem. (probleem treedt bv. ook op als ik in html een uitgebreide tabel post op het forum)quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Dit probleem is trouwens al langer. Ik heb zelf een aantal keren de OP van het hattrick-topic verknoeid, maar je kan hem dus nooit editten. Nu dacht ik zelf dat het aan de grootte van de OP lag, zou dat kunnen?
Mjah... als de OP gewoon netjes wordt bijgehouden, hoeft er ook nooit ge-edit te worden
Gewoon de OP jatten , aanpassen, op je eigen server zeggen en dan duidelijk melden in het topic dat het nieuwe topic die OP moet hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 20:59 schreef maniack28 het volgende:
geen slecht idee.... maar degene die over de OP gaan..die ... tsja... sirdalord is zo'n beetje van de wereld verdwenen sinds ie World of Warcraft is gaan spelen. En Hives zien we ook niet heel vaak... maar ik zal het doorgeven
* peristilius eens is.quote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
overgens wou ik ff kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat het games.fok commentaar topic verhuist is.
in mijn ogen hoort het gewoon hier thuis, ik ben niet zo'n myat usertje
Ja klopt. We zijn aan het kijken wat er aan de hand is. Tnx.quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef nlboy het volgende:
De theme "Burnout Revenge v1 (WIP)" doet het niet. Klopt dat?
Hey waar is die theme gebleven?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja klopt. We zijn aan het kijken wat er aan de hand is. Tnx.![]()
Goede reclame. Als ze zien waar die l33t icoontjes vandaan komen dan gaan ze nooit meer weg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
zat ik laatst zo'n beetje op segaforum te rondneuzen (eigenlijk zonet) kwam ik dit topic tegen: http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=17213 zoals je ziet is hier gebruikt van een icoontje vanaf de fok! server (die met de psp)wat een schande
Begint ie weer met zeiken?...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik , en andere storen ons gigantisch aan i-spy24 in het battlefield topic, hij loopt echt constant iedereen af te zeike met zen stoere praatjes en loopt constant flames te veroorzaken
[PC] Battlefield 2 - Deel 31
ik word er een beetje moe van
Check dat topic maar, tis echt absurd hoe irritant een 30 jarige zich kan gedragen.quote:
Ik wist niet dat jij al 30 was.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Check dat topic maar, tis echt absurd hoe irritant een 30 jarige zich kan gedragen.
ga wat nuttigs doen ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij al 30 was.![]()
Moehahahha
Nuttigs... Mmmhh even denken..quote:
Nee dan zou ik een ban krijgen als ik je daarbij hielp...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Nuttigs... Mmmhh even denken..
Nee, ik kan niets vezinnen. Kun jij me helpen gamedemon?
Heb je geen leuke spellen meer op de cube die je kan spelen ipv demon pesten?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Nuttigs... Mmmhh even denken..
Nee, ik kan niets vezinnen. Kun jij me helpen gamedemon?
Wat is er nu leuker dan demon plagen? Super Smash Bros.. Maar die heb ik uitgeleendquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je geen leuke spellen meer op de cube die je kan spelen ipv demon pesten?
idd, door overal Spam te postenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef Tomasso het volgende:
Mister_T zit een beetje de PSP fanboy uit te hangen in alle DS games topics...
oh.. wist ik niet daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:20 schreef Tain het volgende:
Geen idee, maar er zweeft ergens een test topic in BUG rond
ik verwacht dat er is in die andere topics gemodereerd word.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
gast je maakt een verkapt : Scheld hier elkaar de teringtopic
wat verwacht je dan?
quote:Wat mag niet?
Flames (lelijke woordjes zeggen) en Fanboy-gedrag. We gaan mekaars console niet lopen afzeiken.
Op het moment komt het ook gewoon kut uit, ik ben ziek en speknek ook geloof ik en dit is overigens iets wat al jaren aan de gang is. Zo'n topic als dit helpt trouwens niet, want dat is precies wat de meeste fanboys willen namelijk aandacht voor hun rare gedachtenkronkels. Het bestraffen van dit soort gedrag helpt ieder geval niet, een ban kijken ze niet van op want na afloop van de ban doen ze weer precies hetzelfde. Het fanboy gedrag negeren of met feitelijke posts neersabelen lijkt me dan ook effectiever.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik verwacht dat er is in die andere topics gemodereerd word.
topic was om dat is aan de orde te brengen...
heb in PTA hetzelfde meegemaakt, ook van die fanboys.... waar je niet een fatsoenlijk topic over een auto kon openen of hij werd al weer afgekraakt, gaat gelukkig beter nu daar.
maar hetzelfde gebeurt nu in GAM...
verpest het wel voor de Normale gebruikers....
EDIT:
ik quote the faq:
[..]
ging mij om reaktie 2 in het nieuw topic...quote:Op maandag 19 september 2005 10:55 schreef speknek het volgende:
Ik had het gezien. Wat betreft dat oude topic heb je gelijk, maar hij heeft dat topic gewoon met de OP geopend, dus echt trollen kan ik dat niet noemen.
"Meeeh.. Ik krijg een ban en zij niet"quote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Godver wat moet iemand hier doen om aan een ban te komen? je komt echt overal onderuit op dit kut subforum.
athans ik niet, ik had al een ban gehad als ik zo zou zuigen/trollen maar he! wat zou het he?
en nu ineens weer poeslief en netjes willen doenquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef i-spy24 het volgende:
De ban die JEDI aangevraagd heeft is mischien voldoende om hem zelf een te geven maar ik heb natuurlijk zelf ook schuld aan de wat opstandige post in games.
Hoe dan ook het was een afsluitend stukje over zaken die begin dit weekend opspeelden en nu nog even na sudderden. Ik ben er in ieder geval klaar mee dus ontopic is weer de graadmeter.
Oh en Jedi maakt niet uit wie er in de games thread van FOK reageert zolang het maar on-topic is.
dat mag zeker wel maar na eerst met hopen stront te hebben gegooid en weet ik wat nog meerquote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef speknek het volgende:
Want je mag niet netjes doen Sickert?
Heb je nou nog niet in de gaten dat je zowat door het hele forum wordt uitgekotst?quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
-blaat-
quote:Op zondag 25 september 2005 om 22:50 uur blaate 'Sickert' het volgende:
met bril? ten eerste ik draag geen bril met mijn ogen is niks mis... en ten tweede waar slaat dat op zou ik minder zijn als ik een bril zou dragen?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?quote:
en al zou ik je verbaal aan willen vallen heb ik daar geen tijd voor... ik heb het te druk met foto's posten van mijn gekochte dvd's, afhaal maaltijden en denkbeeldige vriendinnen...
quote:
ik kies niet voor de makkelijke weg want ik kan je zo mailen en vragen om er mee op te houden
alleen ik doe het op FOK! omdat ze derest ook kan mee genieten
en er mischien iets gedaan word aan je trieste gedrag.
wie zegt dat ik om een ban vraag... je zou ook op je gedrag aangesproken kunnen wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
je bent ook echt te stom om niet te happen he met deze reactie terug.
![]()
Maar dank dat je jezelf even bekender maakt want dat maakt het voor mij iets makkelijker.
[..]
En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?![]()
[..]
Weet je wat je daarmee bereikt domoor met dat vragen om een ban post?
Een eigen ban suffert..![]()
[afbeelding]
Dus ga gerust door maar niet janken als je plotseling weg bent.![]()
Noem je dit flamen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef speknek het volgende:
Juist. Ook hier. Volgende die flamet die movet.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je nou, dat komt door al die fanboy ruzies enzo
Dag Tain
Dag Spekkie
Jullie waren een goed mod duo, ik hou van jullie![]()
I'm getting weakquote:
Ik wilde met Tain overleggen, maar hij is al naar bedquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ben je eigenlijk een prust0r Speknek
Been there.quote:
Niets voor jou? GAM modden?quote:
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets voor jou? GAM modden?
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoegquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Ja, en dan zeg ik de PC wat waarschijnlijk meteen de nagel aan mijn doodskist is.quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoor
Is dat het kriterium?quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoeg
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Soms was het gewoon teveel werk om alles te gaan modden, of zorgen dat alle users zich aan de regels uit de FAQ hielden.
Van hetzelfde.quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik nomineer Bartje twi en dinopk voor blauw,
en ik hoop jullie nog veel zwart tegen te komen
Slowchattenquote:Op maandag 26 september 2005 17:36 schreef mordradead het volgende:
Twi en Dino zijn inderdaad misschien wel de beste kandidaten mits ze tijd hebben.... gelukkig heeft tain nu weer genoeg tijd om met ons te gaan slowchatten
Valt deze keer wel mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Notorious zit weer eens en de fanboy uit te hangen in het Revolution topic... Sigh...
Graciasquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
Uiteraard.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:08 schreef Cerbie het volgende:
Bij gebrek aan een fok!games topic hier maar even.
Ik mis de optie baggergame in de nieuwe poll
Ik zie niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Backhander het volgende:
mogen wij een nieuw topic over OSM openen want dat topic van chen zuigt
Niet met Chen fokken he!! Ik ben toevallig wel zijn personal-hattrickassistantquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Backhander het volgende:
mogen wij een nieuw topic over OSM openen want dat topic van chen zuigt
noem het topic dan wel: gefokteOSMbezemsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef Tain het volgende:
Dan veranderd peri de titel toch, heeft ie dat ook alweer geleerd
Een slowchat waar de mods niet naar binnen mogen is sowieso not done.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef Lexie het volgende:
Is er geen plaats voor een toffe slowchat waar leuke mensen komen ipv van al die kleuters?
Er stinkt hier iets en het ruikt naar jaloezie.
De wereld draait niet alleen om jouquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een slowchat waar de mods niet naar binnen mogen is sowieso not done.
Jij bent al bijna weg man.quote:
Boehoequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
peristilius, mag ik bij deze even melden dat ik je absoluut geen vooruitgang vindt in het GAM-Mod gedeelte. Als je op zulke kansloze requests als die van Backhander ingaat, kan je beter gaan posten op www.ikbeneenpuberenikgedraagmealseenkleuter.forum.nl
Fout? Dit noem ik geen fout, die noem ik kansloos omgaan met requests van pathetic people... maar ik zie het alweer, het niveau ligt hier echt rond de pubertijd.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
BoehoePeristillius doet 1 ding in mijn ogen fout en is dus een kutmod. Boehoe
wat is jou probleem eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
peristilius, mag ik bij deze even melden dat ik je absoluut geen vooruitgang vindt in het GAM-Mod gedeelte. Als je op zulke kansloze requests als die van Backhander ingaat, kan je beter gaan posten op www.ikbeneenpuberenikgedraagmealseenkleuter.forum.nl
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...quote:
Een topictitel change kan gewoon altijd en dan maakt het echt niet uit wie het aanvraagt. Of het een kansloze request is doet er niet toe en in dit geval zijn ze bezig met een competitie voor OSM en wouden ze daarom een topictitelchangequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...
m.a.w. meneertje mod vervult zn taak gewoon niet zoals hij hem hoort te vervullen.
als je het allemaal zo goed weet waarom doe je dan geen request om mod te worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...
m.a.w. meneertje mod vervult zn taak gewoon niet zoals hij hem hoort te vervullen.
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Een topictitel change kan gewoon altijd en dan maakt het echt niet uit wie het aanvraagt. Of het een kansloze request is doet er niet toe en in dit geval zijn ze bezig met een competitie voor OSM en wouden ze daarom een topictitelchange
Dit geeft dus weer aan op wat voor niveau jij denkt. Prettige dag nog verder en veel plezier met je gefokteOSMbezems topicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
als je het allemaal zo goed weet waarom doe je dan geen request om mod te worden?
jij bent zeker zo iemand die net van de basisschool af is
toch wel triest die kinderen die in de eerste zitten en dan doen alsof ze 18 zijn![]()
Ben je een mislukte relkloon of gewoon een kutuser?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Backhander het volgende:
jij bent zeker zo iemand die net van de basisschool af is
toch wel triest die kinderen die in de eerste zitten en dan doen alsof ze 18 zijn![]()
Hoezo gaat het erom wat wij een goede topictitel vinden voor een Fok!competitie? Als degenen die gebruik maken van het topic voor hun OSM competitie dit een goede naam vinden wat is dan het probleem? Dit noem ik kansloos zeikenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.
Ja hoor, prima..... mij hoor je niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo gaat het erom wat wij een goede topictitel vinden voor een Fok!competitie? Als degenen die gebruik maken van het topic voor hun OSM competitie dit een goede naam vinden wat is dan het probleem? Dit noem ik kansloos zeiken
Dat zal wel lukken voor zolang het nog duurt. Maar als je het zo goed weet waarom heb je dan niet gesolliciteerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja hoor, prima..... mij hoor je niet meerDe huidige mods weten duidelijk de zaken niet te scheiden... veel plezier met verder modden hoor
![]()
Omdat ik geen zin heb om samen met pubers te modden, nou goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken voor zolang het nog duurt. Maar als je het zo goed weet waarom heb je dan niet gesolliciteerd?
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om samen met pubers te modden, nou goed
Ik heb er gewoon geen tijd voor en ik zit verspreid over alle forums, niet alleen op GAM. Verder post ik ook nog op www.weerwoord.be, www.gitaar.net/forum, forum.vwkweb.nl en nog wat andere shit (van bands enzo). Heb het er al druk genoeg mee...
Jammer dat je het er niet mee eens bent, maar zoals eerder gezegd hadden de users in dat topic liever een andere TT gehad. Verder is dit mijn eerste echte dag als mod en is het misschien eens leuk wat van mijn modrechten te gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef mordradead het volgende:
tain, mogen het verzamel en het reparatietopic weer een worden... het was imho altijd een van de leukere reeksen maarja... toen heeft de boze notorious daggla alles kapotgemaakt
Jouw mening volgen, dat zou pas kansloos zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.
omdat er al 2 topics van zijnquote:
van mij mag het, voor zover ik nog iets te vertellen hebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat er al 2 topics van zijn
edit: omdat de 2 gesplitste delen nog steeds bestaan maar eigenlijk dood zijn.... als het mag (ook van spek en peri) dan ga ik wel eens een op schrijven
Van mij mag het ook hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
van mij mag het, voor zover ik nog iets te vertellen heb
Het FOK!games commentaar/complimenten topic 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Uuuh. Ja. En waar blijven die items die ik heb submit?Drie nieuwe online titels voor DS en nieuwe beelden van Super Princess Peach?
Volgens mij past de vraag welke launchgames je gaat kopen prima in het centrale Xbox 360 topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mods,
Welke Xbox 360 Launch Titel ga jij kopen?
Waarom wordt m'n Topic gesloten? Lekker onoverzichtelijk alles in 1 Topic stoppen...
Lekker onoverzichtelijk, zes topics over hetzelfde onderwerp hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker onoverzichtelijk alles in 1 Topic stoppen...
Het gaat er meer om dat er dan voor elk onderwerpje een nieuw topic wordt geopendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zes? Volgens mij opende ik er maar 1? Maar goed zoals jullie willen dan maar weer...
Maak een poll ervoor, dat is meteen veel overzichtelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach niks mis met opsomtopics.
Het lijkt mij gewoon leuk en interessant om te zien wie wat koopt. Kan mijzelf en anderen ook weer leuke ideeen opleveren
Maar ok centrale topic dan maar.
Ik ben TVP intollerant.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[Nintendo Revolution 37] De wachtkamer
Ik had een reply zo van "TVP?" maar die post wordt dan verwijderd, maar de post van de gozer zelf niet.
Binnenkort wordt de FAQ geupdate, daar kunnen we wel vermelden dat TVPs niet echt gewenst zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat er maar een stickie moet komen ofzo om iedereen te laten weten dat TVPs niet meer mogen ofzo.
alsof er mensen zijn die de FAQ gelezen hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Binnenkort wordt de FAQ geupdate, daar kunnen we wel vermelden dat TVPs niet echt gewenst zijn.
De oude faq heeft in bijna 2 jaar tijd toch wel bijna 6000 viewsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsof er mensen zijn die de FAQ gelezen hebben
Volgens mij had het big brother tietentopic dat al na 1 postquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
De oude faq heeft in bijna 2 jaar tijd toch wel bijna 6000 views
mensen die kijken en denken : Het intreseert me eigenlijk geen reet, en em dan vervolgens sluitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Al dat werk van Daggla en mij voor nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |