Ohw jawel hoorquote:
Die plastic look is er alleen op screenshots, zie je ingame helemaal niks van terug.quote:Op zondag 25 september 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn godWeer de Plastic Look
Xbox 360 - Plastic Dreams
Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360quote:Op zondag 25 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb het eens met Roy. Alleen ik wou het niet zeggen. Die indoor omgevingen die je nu ziet in die PD0 screens zijn echt butt ugly door die bump-mapping muren.
Grafisch is het mooi, maar kwa design is het zooo achterhaald en simpel. Mooi design > mooie textures.
360 = deze generatie. Het voegt helemaal niets toe dus ik beschouw het niet als een nieuwe generatie.quote:Op zondag 25 september 2005 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360.
Kom op zeg, het zijn slechte kwaliteits scans. En dat het "achterhaald" is, is niet zo gek. Hij is voor de generatie hiervoor ontwikkeld. Vind het allang mooi dat ze het zo mooi hebben gekregen.
Je vergeet een post.quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef speknek het volgende:
Ach, wissen gaat ook prima.
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet een post.
Nu laat je de aanleiding staan...
Mooi, blijf jij dan ook weg.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jij hebt er ook nog nooit een ban voor gekregen, dus dan mag jij ook wel een ban krijgen of niet?
Laten we het maar gewoon over 360 hebben, en mensen die niks aan het topic hebben toe te voegen kunnen wegblijven
Bericht mag mischien gedelete zijn maar moest jij niet weg?quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.
Context, sufkut.. CONTEXT.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.
En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.quote:
Nee, het heeft vrij weinig met de X360 te maken hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.
Zou ik ook doen met een brein als de jouwe. Wat een agressie.quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het heeft vrij weinig met de X360 te maken hoor.
Ik denk eerder dat ik mij erger aan het gebrek van enige vorm van intelligentie.
quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef Chocobo het volgende:
Mensen,... dit hoeft toch niet zoGame er lekker op los anders op je favoriete console en laat mensen die de 360 gaaf vinden toch lekker in dit topic de aankomende games hypen enzo... ieder zijn shit zeg ik je.
Ja je had een beetje een ontoepasselijke smillie erbij gezet namelijk;quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Zeker ziet het er mooi uit.
Waarom wordt dat steeds aan mij gevraagd? Telkens als ik een X360 game mooi vind wordt dat meteen als sarcasme gezien.![]()
Ja is dat nou een oprechte meedeling dat je wel wat mooi vind of wil je ons toch duidelijk maken dat de X360 amper wat voor je te bieden heeft?quote:
Nee hoor, je zit er nog.quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
dat trollen van nu bijvoorbeeld, dat zou ik dus echt niet moeten doen in het revo topic, dan had ik een ban gehad voor een maand.
Als je goldeneye geweldig vond, vind je Perfect Dark 1 ongelofelijk. PD1 is voor mij nog steeds de beste FPS ooit gemaakt. Simpel genoeg om vrienden te laten spelen en diep genoeg door de gigantische hoeveelheden aan tweaks die je kunt doen aan de gameplay.quote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik vind PDZ echt mooi, en lijkt me ook een ubergame als die ook maar iets van de kwaliteit van Goldeneye007 heeft ( perfect dark nooit echt gespeeld ).
Verder heeft de 360 nog niet veel te bieden voor mij inderdaad, alleen PGR3 lijkt me vet.
Kameo lijkt me niet zo boeiend
Er zijn meer dan 200 titels in ontwikkeling.quote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik vind PDZ echt mooi, en lijkt me ook een ubergame als die ook maar iets van de kwaliteit van Goldeneye007 heeft ( perfect dark nooit echt gespeeld ).
Verder heeft de 360 nog niet veel te bieden voor mij inderdaad, alleen PGR3 lijkt me vet.
Kameo lijkt me niet zo boeiend
Dus?quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 200 titels in ontwikkeling..
Allemaal naar de prullenbak verwijzen op een na is een beetje onreeel.quote:
Dat doe ik helemaal niet, ik heb het over de eerste zogenaamde 'toppers'.quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Allemaal naar de prullenbak verwijzen op een na is een beetje onreeel.
Wie dan Nikkyquote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef nikky het volgende:
Zeg.. houden jullie eens op hier.
Eerste de beste die weer een steek, sneer of-weet-ik-veel-wat-plaatst kan vertrekken.
En er is er al 1 weg....
Ga er maar van uit dat wanneer Carmack zegt dat een systeem moeilijk is te programmeren, daar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef PandorasBox het volgende:
Tot nu toe hebben alleen Carmack en Itagaki over de Ps3 architectuur geklaagd. Veel te ingewikkeld voor hen. Beiden hebben een voorkeur voor de X360.
Wanneer geprobeerd wordt realistische karakters neer te zetten, ziet het er over het algemeen behoorlijk knullig uit, dus geef mij maar de plastic look.quote:
Call of Duty 2 is ook zo'n titel waar men daar zo over zat te zeiken en in het spel zelf zie je er geen reet van. Althans mij viel het niet echt opquote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef H.Flick het volgende:
De plastic-look vind ik inderdaad apart, PS3 screenshots lijken dat niet te hebben. Maar storen doe ik me er niet aan.
Is het ook. Don't worry.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind call of duty 2 er persoonlijk ook niet mooi uitzien op de screenshots, maar het zal ongetwijfeld ingame stukken beter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |