Ohw jawel hoorquote:

Die plastic look is er alleen op screenshots, zie je ingame helemaal niks van terug.quote:Op zondag 25 september 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn godWeer de Plastic Look
Xbox 360 - Plastic Dreams

Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360quote:Op zondag 25 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb het eens met Roy. Alleen ik wou het niet zeggen. Die indoor omgevingen die je nu ziet in die PD0 screens zijn echt butt ugly door die bump-mapping muren.
Grafisch is het mooi, maar kwa design is het zooo achterhaald en simpel. Mooi design > mooie textures.

360 = deze generatie. Het voegt helemaal niets toe dus ik beschouw het niet als een nieuwe generatie.quote:Op zondag 25 september 2005 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360.
Kom op zeg, het zijn slechte kwaliteits scans. En dat het "achterhaald" is, is niet zo gek. Hij is voor de generatie hiervoor ontwikkeld. Vind het allang mooi dat ze het zo mooi hebben gekregen.

Je vergeet een post.quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef speknek het volgende:
Ach, wissen gaat ook prima.

Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet een post.
Nu laat je de aanleiding staan...

Mooi, blijf jij dan ook weg.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jij hebt er ook nog nooit een ban voor gekregen, dus dan mag jij ook wel een ban krijgen of niet?
Laten we het maar gewoon over 360 hebben, en mensen die niks aan het topic hebben toe te voegen kunnen wegblijven

Bericht mag mischien gedelete zijn maar moest jij niet weg?quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.

Context, sufkut.. CONTEXT.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.

En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.quote:

Nee, het heeft vrij weinig met de X360 te maken hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.

Zou ik ook doen met een brein als de jouwe. Wat een agressie.quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het heeft vrij weinig met de X360 te maken hoor.
Ik denk eerder dat ik mij erger aan het gebrek van enige vorm van intelligentie.

quote:Op zondag 25 september 2005 19:47 schreef Chocobo het volgende:
Mensen,... dit hoeft toch niet zoGame er lekker op los anders op je favoriete console en laat mensen die de 360 gaaf vinden toch lekker in dit topic de aankomende games hypen enzo... ieder zijn shit zeg ik je.

Ja je had een beetje een ontoepasselijke smillie erbij gezet namelijk;quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Zeker ziet het er mooi uit.
Waarom wordt dat steeds aan mij gevraagd? Telkens als ik een X360 game mooi vind wordt dat meteen als sarcasme gezien.![]()
Ja is dat nou een oprechte meedeling dat je wel wat mooi vind of wil je ons toch duidelijk maken dat de X360 amper wat voor je te bieden heeft?quote:

Nee hoor, je zit er nog.quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
dat trollen van nu bijvoorbeeld, dat zou ik dus echt niet moeten doen in het revo topic, dan had ik een ban gehad voor een maand.

Als je goldeneye geweldig vond, vind je Perfect Dark 1 ongelofelijk. PD1 is voor mij nog steeds de beste FPS ooit gemaakt. Simpel genoeg om vrienden te laten spelen en diep genoeg door de gigantische hoeveelheden aan tweaks die je kunt doen aan de gameplay.quote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik vind PDZ echt mooi, en lijkt me ook een ubergame als die ook maar iets van de kwaliteit van Goldeneye007 heeft ( perfect dark nooit echt gespeeld ).
Verder heeft de 360 nog niet veel te bieden voor mij inderdaad, alleen PGR3 lijkt me vet.
Kameo lijkt me niet zo boeiend

Er zijn meer dan 200 titels in ontwikkeling.quote:Op zondag 25 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik vind PDZ echt mooi, en lijkt me ook een ubergame als die ook maar iets van de kwaliteit van Goldeneye007 heeft ( perfect dark nooit echt gespeeld ).
Verder heeft de 360 nog niet veel te bieden voor mij inderdaad, alleen PGR3 lijkt me vet.
Kameo lijkt me niet zo boeiend

Dus?quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 200 titels in ontwikkeling..

Allemaal naar de prullenbak verwijzen op een na is een beetje onreeel.quote:

Dat doe ik helemaal niet, ik heb het over de eerste zogenaamde 'toppers'.quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Allemaal naar de prullenbak verwijzen op een na is een beetje onreeel.

Wie dan Nikkyquote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef nikky het volgende:
Zeg.. houden jullie eens op hier.
Eerste de beste die weer een steek, sneer of-weet-ik-veel-wat-plaatst kan vertrekken.
En er is er al 1 weg....

Ga er maar van uit dat wanneer Carmack zegt dat een systeem moeilijk is te programmeren, daar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef PandorasBox het volgende:
Tot nu toe hebben alleen Carmack en Itagaki over de Ps3 architectuur geklaagd. Veel te ingewikkeld voor hen. Beiden hebben een voorkeur voor de X360.
Wanneer geprobeerd wordt realistische karakters neer te zetten, ziet het er over het algemeen behoorlijk knullig uit, dus geef mij maar de plastic look.quote:

Call of Duty 2 is ook zo'n titel waar men daar zo over zat te zeiken en in het spel zelf zie je er geen reet van. Althans mij viel het niet echt opquote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef H.Flick het volgende:
De plastic-look vind ik inderdaad apart, PS3 screenshots lijken dat niet te hebben. Maar storen doe ik me er niet aan.

Is het ook. Don't worry.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind call of duty 2 er persoonlijk ook niet mooi uitzien op de screenshots, maar het zal ongetwijfeld ingame stukken beter zijn

Whehehe BMHquote:

Plastic lookquote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer mogen shemales de cover van FHM sieren?![]()

Wat hebben ze met Joanna gedaan? Ze lijkt nu op Kelly Osbourne...quote:

Das dan wel waar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef H.Flick het volgende:
Weet je wat nou het voordeel is. Het is een FPS, dus je ziet d'r niet

Het schijnt dat als je twee geweren vasthoudt dat je dan niet precies in het midden gaat schietenquote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Das dan wel waar.![]()
Over FPS gesproken...
[afbeelding]
Zie ik daar 2 crossairs? Hoe moet dat dan bestuurd worden?![]()

Biedt weinig extra mogelijkheden omdat je je blik toch maar richt op een punt, het zal ws. enkel meer moeite kosten dan wanneer alleen de rechter controller beide guns bestuurt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef PandorasBox het volgende:
De Revo zou dat wel makkelijk kunnen. Met zijn tweedelige controller. :/
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Stil staan en, welliswaar met 2 geweren, schieten lijkt me slechter voor je dan bewegend schieten, met een gun, dus ik denk toch echt dat je maar een crossair bestuurd en dat de andere meebeweegd.quote:Op maandag 26 september 2005 01:48 schreef speknek het volgende:
Lijkt me stug, dan schiet een geweer de hele tijd in het niets.
Lijkt me eerder dat je stil kan staan en ze dan onafhankelijk richten. Misschien als je twee mensen tegelijk wil neer snipen. Alhoewel dat wel aardig gimmicky lijkt.

Jawel maar te kort en te gare kwaliteit.quote:Op maandag 26 september 2005 02:24 schreef PandorasBox het volgende:
Wat vinden jullie van de gameplay filmpjes? Nog niet gedownload?![]()

watquote:Op maandag 26 september 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jawel maar te kort en te gare kwaliteit.
Wat ik er wel uit kan halen is dat de animatie erg cool is vooral als je iemand neerschiet.

Nou ik vond het juist erg cartoony en gewoon Rare achtig uitzien. Ik vond het zeer passen binnen de stijl van de game.quote:Op maandag 26 september 2005 02:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
wat
Sarcasme?
Ik vond de animatie juist belabberd. Die afgeschoten mannetjes deden veel te spastisch. Joanna rolt ook als een mongool over de grond. Dat moeten ze nog gaan fixen. En.... de game loopt op 30fps? Ik kreeg de indruk van wel.

Heb je de ingame beelden van CoD2 gezien? Grafisch gezien zie ik nauwelijks onderscheid tussen dat spel en BiA. Let vooral op hoe bijvoorbeeld zo'n houten kist kapot gaat zodra er een tank overheen rijdt. Dat is gewoon een grap.quote:Op zondag 25 september 2005 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij is je monitor stuk dan.
Heb je de ingame beelden van UT2k7 gezien?.
Friggin hell, wat mooi. Wat je over CoD2 zegt slaat ook als een kut op Dirk, maar goed..

Ga toch weg met die nintendo flauwekulquote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef PandorasBox het volgende:
De Revo zou dat wel makkelijk kunnen. Met zijn tweedelige controller. :/
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Mijn imageshack wat doe jequote:Op maandag 26 september 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Van een ander forum gejat.
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/7707/businessmanonphone00071xk.jpg]afbeelding][/URL]
Bob, I just realized something!
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/3182/businessmanoncellphoneoutsideo.jpg]afbeelding][/URL]
Yeah Jim, what's that?
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/7707/businessmanonphone00071xk.jpg]afbeelding][/URL]
Nerds read girlie mags like FHM, right?
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/3182/businessmanoncellphoneoutsideo.jpg]afbeelding][/URL]
Yeah, Jim, go on.
Well, why don't we push our newest character to the girlie mags?
Brilliant!
Brilliant!

gamestopzak has uploaded 0 files taking up 0 B of disk space. Filefront users have downloaded these files 0 times using 0 B of bandwidth!quote:Op maandag 26 september 2005 02:24 schreef PandorasBox het volgende:
Wat vinden jullie van de gameplay filmpjes? Nog niet gedownload?![]()

Wsl nep, maat het ziet er wel erg mooi uitquote:Today three images supposedly from Forza 2 havestarted to spread around several forums. The images have not officially been released so they are either completely fake or somehow leaked from Forza 2 development screenshots.
A second Forza game has yet to be announced or confirmed to be under development. However, with the success of Forza for the Xbox, it is hard to believe a sequel wouldn't be developed.
Obviously the Forza 2 logo in the lower right hand corner was either completely made up. Whether it was made up by someone that wanted to pass the images off as Forza 2 screens to create some buzz, or by someone on the Forza development team that just wanted to watermark the image but make it noted that it is not from the first Forza game. (Xbox Core made no other additions to the image other than our watermark in the lower left hand corner.)

Dit zijn plaatjes van Forza Motorsport 2.quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef MMaRsu het volgende:
Dat dacht ik bij de bovenste wel ja. Maargoed, je hebt PGR3 toch al?
Of was het zo PGR = arcade ding / Forza = ultra realisme?
Ik zit niet zo in de racesgames scene ^^

quote:Op maandag 26 september 2005 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg met die nintendo flauwekul

Dat moet idd nep zijn ja.... dat zou van het pad zijnquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl nep, maat het ziet er wel erg mooi uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Joannaquote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer mogen shemales de cover van FHM sieren?![]()

Helemaal niks mis met de gameplay van Forza, die was juist fantastisch. Het enige racespel wat ik heb gespeeld met een betere gameplay is de demo van Forza, toen het zelfs nog wat moeilijker was. Het is inderdaad geen arcade-racer zoals PGR3, maar wanneer je iets niet kan of niet leuk vindt is het onzin om de gameplay daarvan de schuld te geven.quote:Op maandag 26 september 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
En als die gameplay net zo poepmoeilijk[/b] is als de eerste, kunnen de auto's nog zo mooi zijn, maar omdat het voor mij dan te moeilijk is haal ik hem lekker niet.

Ik vond gewoon dat datgene wat leuk zou moeten zijn, het upgraden van een auto en daarmee op LIVE te racen gewoon helemaal slecht was uitgewerkt. Te grote verschillen in auto's in zeflde klasse, minder close racing daardoor. Jammer, en een gemis als je PGR2 hebt gespeeld, daar had je die mogelijkheden niet, maar de fun was/is 5x zo hoog.quote:Op maandag 26 september 2005 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met de gameplay van Forza, die was juist fantastisch. Het enige racespel wat ik heb gespeeld met een betere gameplay is de demo van Forza, toen het zelfs nog wat moeilijker was. Het is inderdaad geen arcade-racer zoals PGR3, maar wanneer je iets niet kan of niet leuk vindt is het onzin om de gameplay daarvan de schuld te geven.

Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef twi het volgende:
Dat klinkt al beterEr is inderdaad zat aan te merken op Forza, heb ook een waslijst en PGR3 heeft gewoon meer publiek en dus meer competitie gehad waardoor het op Live een stuk leuker was. Maar van mij mag Forza 2 gewoon komen, en dan zal ik 'm weer blind kopen
Zeker als het er zo uit zien

Nee zeer zeker niet.... Elke console heeft zijn stapel baggergames en ook de volgende generatie en die daarop zullen dat blijven houden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.
Alles ziet er mooi uit op de 360, en ik geloof nooit dat het dan ook allemaal maar coole spellen zijn.

Zeg, loop eens niet zo de 360 te bashen!quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.
Alles ziet er mooi uit op de 360, en ik geloof nooit dat het dan ook allemaal maar coole spellen zijn.

alleen maar topgames, dat zou pas een revolutie zijnquote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet.... Elke console heeft zijn stapel baggergames en ook de volgende generatie en die daarop zullen dat blijven houden.

Nee, ik ben realistisch en objectief, dat zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, loop eens niet zo de 360 te bashen!

Is het grote slijmen om mod te mogen worden weer begonnen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik ben realistisch en objectief, dat zou je ook eens moeten proberen

Sinds wanneer is een mod objectiefquote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Is het grote slijmen om mod te mogen worden weer begonnen?.

quote:Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een mod objectief

Pfffff...dat is nog niks.quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl nep, maat het ziet er wel erg mooi uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pfffff...dat is nog niks.
[afbeelding]
Nintendogs op de Revolution
quote:Op maandag 26 september 2005 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg met die nintendo flauwekul

Goeiendag, neem toch niet alles zo serieus! Zit er een Xbox controller klem in je reet vandaag?quote:

Ja hallo, wat doet die Nintendo zooi in een 360 topic.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goeiendag, neem toch niet alles zo serieus! Zit er een Xbox controller klem in je reet vandaag?

Gijs, ik probeer het fanboy-gedrag juist aan de kaak te stellen door overduidelijk een foto te plaatsen als reactie op die nep-pics van Forza2, wat gewoon bewerkte foto's zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ja hallo, wat doet die Nintendo zooi in een 360 topic.
[afbeelding]

Dan snap ik de grap niet.. ja zodra ik het woord "Nintendo" lees raak ik helemaal over de rooie man. Krijg ik een waas voor mn ogen, dan hoor ik al die piepjes en vrolijkheid van dat ding en dan Aaaarrrghhhh!!!quote:Op maandag 26 september 2005 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het fanboy-gedrag juist aan de kaak te stellen door overduidelijk een foto te plaatsen als reactie op die nep-pics van Forza2, wat gewoon bewerkte foto's zijn.
[afbeelding]

quote:Op maandag 26 september 2005 19:24 schreef Bastard het volgende:
Dan snap ik de grap niet.. ja zodra ik het woord "Nintendo" lees raak ik helemaal over de rooie man. Krijg ik een waas voor mn ogen, dan hoor ik al die piepjes en vrolijkheid van dat ding en dan Aaaarrrghhhh!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |