Dit zijn plaatjes van Forza Motorsport 2.quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef MMaRsu het volgende:
Dat dacht ik bij de bovenste wel ja. Maargoed, je hebt PGR3 toch al?
Of was het zo PGR = arcade ding / Forza = ultra realisme?
Ik zit niet zo in de racesgames scene ^^
quote:Op maandag 26 september 2005 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg met die nintendo flauwekul
Dat moet idd nep zijn ja.... dat zou van het pad zijnquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl nep, maat het ziet er wel erg mooi uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Joannaquote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer mogen shemales de cover van FHM sieren?![]()
Helemaal niks mis met de gameplay van Forza, die was juist fantastisch. Het enige racespel wat ik heb gespeeld met een betere gameplay is de demo van Forza, toen het zelfs nog wat moeilijker was. Het is inderdaad geen arcade-racer zoals PGR3, maar wanneer je iets niet kan of niet leuk vindt is het onzin om de gameplay daarvan de schuld te geven.quote:Op maandag 26 september 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
En als die gameplay net zo poepmoeilijk[/b] is als de eerste, kunnen de auto's nog zo mooi zijn, maar omdat het voor mij dan te moeilijk is haal ik hem lekker niet.
Ik vond gewoon dat datgene wat leuk zou moeten zijn, het upgraden van een auto en daarmee op LIVE te racen gewoon helemaal slecht was uitgewerkt. Te grote verschillen in auto's in zeflde klasse, minder close racing daardoor. Jammer, en een gemis als je PGR2 hebt gespeeld, daar had je die mogelijkheden niet, maar de fun was/is 5x zo hoog.quote:Op maandag 26 september 2005 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met de gameplay van Forza, die was juist fantastisch. Het enige racespel wat ik heb gespeeld met een betere gameplay is de demo van Forza, toen het zelfs nog wat moeilijker was. Het is inderdaad geen arcade-racer zoals PGR3, maar wanneer je iets niet kan of niet leuk vindt is het onzin om de gameplay daarvan de schuld te geven.
Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef twi het volgende:
Dat klinkt al beterEr is inderdaad zat aan te merken op Forza, heb ook een waslijst en PGR3 heeft gewoon meer publiek en dus meer competitie gehad waardoor het op Live een stuk leuker was. Maar van mij mag Forza 2 gewoon komen, en dan zal ik 'm weer blind kopen
Zeker als het er zo uit zien
Nee zeer zeker niet.... Elke console heeft zijn stapel baggergames en ook de volgende generatie en die daarop zullen dat blijven houden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.
Alles ziet er mooi uit op de 360, en ik geloof nooit dat het dan ook allemaal maar coole spellen zijn.
Zeg, loop eens niet zo de 360 te bashen!quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik wacht zeker de reviews af.
Alles ziet er mooi uit op de 360, en ik geloof nooit dat het dan ook allemaal maar coole spellen zijn.
alleen maar topgames, dat zou pas een revolutie zijnquote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet.... Elke console heeft zijn stapel baggergames en ook de volgende generatie en die daarop zullen dat blijven houden.
Nee, ik ben realistisch en objectief, dat zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, loop eens niet zo de 360 te bashen!
Is het grote slijmen om mod te mogen worden weer begonnen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik ben realistisch en objectief, dat zou je ook eens moeten proberen
Sinds wanneer is een mod objectiefquote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Is het grote slijmen om mod te mogen worden weer begonnen?.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een mod objectief
Pfffff...dat is nog niks.quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl nep, maat het ziet er wel erg mooi uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pfffff...dat is nog niks.
[afbeelding]
Nintendogs op de Revolution
quote:Op maandag 26 september 2005 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg met die nintendo flauwekul
Goeiendag, neem toch niet alles zo serieus! Zit er een Xbox controller klem in je reet vandaag?quote:
Ja hallo, wat doet die Nintendo zooi in een 360 topic.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goeiendag, neem toch niet alles zo serieus! Zit er een Xbox controller klem in je reet vandaag?
Gijs, ik probeer het fanboy-gedrag juist aan de kaak te stellen door overduidelijk een foto te plaatsen als reactie op die nep-pics van Forza2, wat gewoon bewerkte foto's zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ja hallo, wat doet die Nintendo zooi in een 360 topic.
[afbeelding]
Dan snap ik de grap niet.. ja zodra ik het woord "Nintendo" lees raak ik helemaal over de rooie man. Krijg ik een waas voor mn ogen, dan hoor ik al die piepjes en vrolijkheid van dat ding en dan Aaaarrrghhhh!!!quote:Op maandag 26 september 2005 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het fanboy-gedrag juist aan de kaak te stellen door overduidelijk een foto te plaatsen als reactie op die nep-pics van Forza2, wat gewoon bewerkte foto's zijn.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 19:24 schreef Bastard het volgende:
Dan snap ik de grap niet.. ja zodra ik het woord "Nintendo" lees raak ik helemaal over de rooie man. Krijg ik een waas voor mn ogen, dan hoor ik al die piepjes en vrolijkheid van dat ding en dan Aaaarrrghhhh!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |